Auteur
|
Bericht
|
Marnix

Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 13:37
|
|
Hebben jullie het spel ook al gespeeld? Had het eerst gedownload voor de PC maar mijn PC bleek te oud te zijn helaas .
Gisteren voor het eerst gespeeld met een paar vrienden op de PS3 de hele tijd 2vs2 ging er fel aan toe soms, met de nodige biertjes. Om 4 uur waren we nog bezig, het is echt een vet spel.
Er zijn veel veranderingen doorgevoerd, koppen is bijvoorbeeld veel moeilijker, even als verdedigen. Eigenlijk is alles een beetje aangepast draait nu echt veel meer om timing!
Top spel!
Alleen zitten er echt heel veel BUGS in als je 2vs2 speelt (vooral de keeper man WTF).
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 13:44
|
|
Ik heb gisteren van 13:30 tot 21:00 gespeeld bij een maat van me. Wat een topspel. We spelen voornamelijk met z'n tweetjes met Liverpool tegen de computer. Het niveau ligt veel hoger, het aantal type doelpunten dat je kan maken is groter en het is niet zo als in veel oudere FIFA-versies, waarin je bijna alleen met je centrumspits kon scoren. Ook de motoriek en het realisme van het spelbeeld ziet er veel beter uit. Gisteravond bijvoorbeeld namen we een vrije trap van een meter of 40 met Ramos (aankoopje bij Liverpool), waarna de bal vlak achter de verdediger stuiterde, de keeper de bal verkeerd inschatte, uit balans raakte en de bal via zijn handen in de goal verdween. Prachtig, zo'n blunder van de keeper in de derby tegen Everton. Even later komt er een voorzet vanaf de zijkant en probeert Lescott de bal weg te werken met een sliding, maar tikt hij de bal in eigen goal.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 17:01
|
|
Ik heb het op mijn PC gedownload. Helaas stopt ie er na een seizoen mee, omdat hij door heeft dat ik niet de legale versie heb. Maar wel een goed spel vind ik het! Veel realistischer allemaal. Ook mooi, Suarez maakt een schitterende solo, doet een schijnschot. Keeper gaat liggen, en Suarez tikt de bal alsnog binnen. Ik speelde als prof bij Ajax. Ook best leuk moet ik zeggen.
Toch verwacht ik dat PES weer beter is, heb het nog niet gespeeld, maar ben zeker van plan het te kopen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 17:07
|
|
Dat spelen als prof is dat je constant dezelfde speler bent, toch?
|
$_Tim_$

Forum berichten: 158
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 17:12
|
|
Citaat: Dat spelen als prof is dat je constant dezelfde speler bent, toch?
Kan, Je kan ook elke wedstrijd een andere kiezen.
Wat ik doe is: Ik maak mijn eigen speler met mijn naam enz.
Die zet ik bij ajax neer, Speel een seizoen en zo steeds hoger
Echt een gruwelijk spel. Jammer dat de gezichten bij Ajax WEER niet lijken
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 17:16
|
|
Ik ben niet echt een fan van FIFA dus speel ik PES.Wat een heerlijk spel en vooral de nieuwe mode Become a Legend.Je bent dan een een speler in het spel en moet carierre maken.Ik ben als speler midmid en speel bij de Graafschap.Al 13 wedstrijden in de basis en al vier keer gescoord waarvan een een lop vanaf het middenveld.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 17:57
|
|
Bij geen enkele Nederlandse club. De Eredivisie is commercieel gezien ook gewoon niet interessant genoeg om daar veel tijd in te steken. Ik merk bij mezelf dan ook dat ik het leuker vind om met een ploeg te spelen die wel veel spelers heeft waar men hun best op heeft gedaan.
|
wwe-marijn

Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 18:41
|
|
Citaat: Ik ben niet echt een fan van FIFA dus speel ik PES.Wat een heerlijk spel en vooral de nieuwe mode Become a Legend.Je bent dan een een speler in het spel en moet carierre maken.Ik ben als speler midmid en speel bij de Graafschap.Al 13 wedstrijden in de basis en al vier keer gescoord waarvan een een lop vanaf het middenveld.
Ja dat is erg origineel van PES....
Nee heb FIFA en PES altijd beide gespeeld en vond FIFA altijd ietsje beter, maar dit jaar zijn ze PES zeker met ruime passen gepasseerd. FIFA Is zo geweldig dit jaar. Met name Be A Pro is heerlijk om te doen.
|
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Di 28 okt 2008 21:47
|
|
Ben ook al jarenlang een FIFA gamer, uiteraard heb ik PES wel eens gehad maar kon me nooit overtuigen. Eerlijk is eerlijk, PES was altijd de Footie met de nodige details maar ik vind dat FIFA de laatste 2 á 3 jaren PES is voorbij gestreven. PES 2009, animatie is zeer mooi (PS3 versie) maar de gameplay is mij te arcade en kies in het geheel daarom ook voor FIFA want die is nu gewoon compleet. Vooral online is het geweldig om te doen en daar heeft PES me altijd mee in de steek gelaten.
Ik speel FIFA overigens op de PS3, eigenlijk alleen online of met een maat de Football Party wat ook zeer vermakelijk is. Ik vraag me dan ook af of hier meer PS3/Fifa bezitters zijn die eens zin hebben in een potje? dan kunnen we elkaar toevoegen op de PS3.
|
yk_93

Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 29 okt 2008 15:40
|
|
Citaat: Ben ook al jarenlang een FIFA gamer, uiteraard heb ik PES wel eens gehad maar kon me nooit overtuigen. Eerlijk is eerlijk, PES was altijd de Footie met de nodige details maar ik vind dat FIFA de laatste 2 á 3 jaren PES is voorbij gestreven. PES 2009, animatie is zeer mooi (PS3 versie) maar de gameplay is mij te arcade en kies in het geheel daarom ook voor FIFA want die is nu gewoon compleet. Vooral online is het geweldig om te doen en daar heeft PES me altijd mee in de steek gelaten.
Ik speel FIFA overigens op de PS3, eigenlijk alleen online of met een maat de Football Party wat ook zeer vermakelijk is. Ik vraag me dan ook af of hier meer PS3/Fifa bezitters zijn die eens zin hebben in een potje? dan kunnen we elkaar toevoegen op de PS3. 
Ik ben de man die je zoekt
Op de ps3 heet ik ook yk_93. Maar online kan je toch niet kiezen tegen wie je moet? Ik krijg altijd willekeurige tegenstanders
En ik vind het jammer dat je bij 'coach' geen beroep meer kan doen op je eigen jeugdspelers. Bij fifa 08 op de ps2 kon ik dat altijd nog wel?
Of kijk ik niet goed?
|
Marnix

|
Geplaatst: Ma 3 nov 2008 13:52
|
|
Citaat: Ik heb het op mijn PC gedownload. Helaas stopt ie er na een seizoen mee, omdat hij door heeft dat ik niet de legale versie heb. Maar wel een goed spel vind ik het! Veel realistischer allemaal. Ook mooi, Suarez maakt een schitterende solo, doet een schijnschot. Keeper gaat liggen, en Suarez tikt de bal alsnog binnen. Ik speelde als prof bij Ajax. Ook best leuk moet ik zeggen.
Toch verwacht ik dat PES weer beter is, heb het nog niet gespeeld, maar ben zeker van plan het te kopen.
Ik had het spel ook gedownload. Maar kwam er achter dat mijn pc het niet aankon helaas grr. Ging veel te haperig en dat soort dingen! Ik moet toch maar vaker langs die maat van me gaan, want heb het maar 1 keer gespeeld tot nu toe echt te weinig!
|
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 21:00
|
|
Citaat: Ben ook al jarenlang een FIFA gamer, uiteraard heb ik PES wel eens gehad maar kon me nooit overtuigen. Eerlijk is eerlijk, PES was altijd de Footie met de nodige details maar ik vind dat FIFA de laatste 2 á 3 jaren PES is voorbij gestreven. PES 2009, animatie is zeer mooi (PS3 versie) maar de gameplay is mij te arcade en kies in het geheel daarom ook voor FIFA want die is nu gewoon compleet. Vooral online is het geweldig om te doen en daar heeft PES me altijd mee in de steek gelaten.
Ik ben de man die je zoekt
Op de ps3 heet ik ook yk_93. Maar online kan je toch niet kiezen tegen wie je moet? Ik krijg altijd willekeurige tegenstanders
En ik vind het jammer dat je bij 'coach' geen beroep meer kan doen op je eigen jeugdspelers. Bij fifa 08 op de ps2 kon ik dat altijd nog wel?
Of kijk ik niet goed?
Ik zal je uitnodigen! mijn naam daar is Poltergeist. Je kan idd niet elkaar opzoeken met een zoekfunctie o.i.d maar je kan wel als je allebei online bent een eigen room aanmaken (bijv. Ajaxfans room;) ) en dan kunnen we daarin joinen om tegen elkaar te spelen.
Bij Coach zou ik het niet weten, op de PS2 deed ik het ook maar 'k moet toegeven dat ik dat op de PS3 nog niet gedaan heb omdat online mij nou eenmaal meer trekt :)
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 21:11
|
|
Hoe lang kan je de 2009 demo spelen?
Off:
Ik ben overigens de laatste dagen weer totaal verslaafd aan 2008.. speel nu met Ajax, en heb daar in 3 transferperiodes leyrielton (kwam hem tegen op internet, dus gelijk gescout op FM), Da Mota, Krscit (verdediger), Breno, Renaton (erg groot talent) en Fleuren gekocht. Op fleuren na zijn het nu allemaal, na 2,5 seizoen en tussen de 18 en 21 jaar volledige internationals.
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 14:04
|
|
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden fifa09 ds gekocht. Tijdens het kopen van het spel laat de verkoper per ongeluk het spel vallen. Vervolgens zegt hij ''niets aan de hand meneer'' hier kan het spel wel tegen.
Alles ging perfect met online gaan. Alleen sinds een paar dagen, blijft die elke keer tijdens het connecten hangen.
Alles loopt vast kan niet meer terug via b. Kan dit te maken hebben met het vallen van het spel of is dit een fout van Fifa09 ds?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik baal hier best wel van.
groeten Michiel23
|
yk_93

|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 14:07
|
|
Bij mij doet hij het wel gewoon. Ik denk dat het met het vallen te maken heeft. Dat er een klein krasje op is gekomen. Als ik jou was zal ik terug gaan naar die zelfde verkoper en zeggen dat het spel kapot is. Dan is het zijn schuld geweest en moet je wel een nieuwe krijgen
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 14:12
|
|
Gewoon met de bon terug gaan naar de winkel en zeggen wat er is voorgevallen met de verkoper.
|
michiel23

|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 15:47
|
|
Ik denk dat ik dat dan maar is ga doen dan.
|
$_Tim_$

Forum berichten: 158
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 17:53
|
|
Bij geen enkele Nederlandse club. De Eredivisie is commercieel gezien ook gewoon niet interessant genoeg om daar veel tijd in te steken. Ik merk bij mezelf dan ook dat ik het leuker vind om met een ploeg te spelen die wel veel spelers heeft waar men hun best op heeft gedaan.
Jawel, er zijn spelers in de eredivisie die lijken:
Van bronckhorst ( feyenoord), Makaay ( Feyenoord), Salcido ( PSV)
|
Marnix

|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 12:36
|
|
Vrijdag weer een ''fifa-avond'' met vrienden alleen bakte ik er vrij weinig van helaas. Ik moet het echt even wat vaker spelen, want het is gewoon een top spel. Heb alleen geen PS3 oid!
|
michiel23

|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 17:20
|
|
Ik speel nou sinds gisteren ook be a pro. Maar bij de topscoorders eredivisie staat 1 Gentenaar 20 goals 2 v.d. Heijden 13 goals enz. Hebben meer mensen dit , en hoe komt het. Iemand een idee??
|
yk_93

|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 20:09
|
|
Citaat: Ik speel nou sinds gisteren ook be a pro. Maar bij de topscoorders eredivisie staat 1 Gentenaar 20 goals 2 v.d. Heijden 13 goals enz. Hebben meer mensen dit , en hoe komt het. Iemand een idee??
Dat spel van jou is wel heel hard gevallen
|
michiel23

|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 20:13
|
|
Even serieus, denk jij dat dat daarmee te maken heeft. Want dan ga ik er morgen echt mee terug. Baal de er echt van.
|
yk_93

|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 20:15
|
|
Het zou kunnen, want ik heb dat allemaal niet. Ik kan gewoon online spelen en gentenaar is bij mij geen topscoorder en zal het ook nooit worden
|
michiel23

|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 20:19
|
|
Haha nee bij mij ben ik de topscoorder. Het staat bij de topscoorders die je in beeld ziet als je zeg maar in het menu zit en even niets doet. Als ik naar het menu gaat waar je van alle spelers alles kan zien gele kaarten enzo dan staat het wel goed. Ga morgen terug met het spel. Erg jammer want sta net goed in de WiFi ranking. in ieder geval bedank.
|
yk_93

|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 20:24
|
|
Citaat: Haha nee bij mij ben ik de topscoorder. Het staat bij de topscoorders die je in beeld ziet als je zeg maar in het menu zit en even niets doet. Als ik naar het menu gaat waar je van alle spelers alles kan zien gele kaarten enzo dan staat het wel goed. Ga morgen terug met het spel. Erg jammer want sta net goed in de WiFi ranking.  in ieder geval bedank.
Je online data blijft gewoon bestaan toch? Je hebt toch 1 online acount voor spellen? Als je gewoon een nieuwe fifa 09 hebt kan je online gewoon verder, alleen andere speltypen heb je niet meer. Of je moet ze opslaan op je ps3 zelf. Of op je memory card van ps2.
|