Auteur
|
Bericht
|
Fregge

Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 30 okt 2009 20:43
|
|
Tja, dat wordt opnieuw installeren.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 30 okt 2009 20:49
|
|
Dat probeer ik dus steeds maar t lukt niet..
|
Fregge

|
Geplaatst: Vr 30 okt 2009 20:57
|
|
In 't Engels is dat Uninstall.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Vr 30 okt 2009 21:00
|
|
Weet ik, dan doe ik dat, ''verwijdert'' hij dat, probeer ik hem opnieuw te instaleren en lukt 't niet.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Za 31 okt 2009 12:01
|
|
T werkt weer ofja.. ik kan er weer op
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 22 dec 2009 15:43
|
|
In het begin van m'n derde seizoen bij Ajax in FM 2007:
Tussenstand:

Champions League Groepsronde:

Selectie:

Beste opstelling:

Opkomende toptalenten:

|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 13:55
|
|
Nu begonnen met 2de seizoen FM10 met ajax..
Vooral problemen met mn staf bij elkaar te houden.. Man utd, Barca, Chelsea en tal van andere topploegen kopen mn staf telkens leeg..
Verder aantal redelijke aankopen gedaan..
1e seizoen: Kryvtsov, Jádson en Lukaku
2de seizoen: Kyriakos Papadopoulos, Busquets, Bruma en Van Aanholt
|
hannes

Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 13:59
|
|
Zeer knap dat je Lukaku hebt kunnen kopen. Dat is me in 7 verschillende pogingen nog altijd niet gelukt. Real Madrid is keer op keer de gelukkige...
|
Riejuh

|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 14:38
|
|
Citaat: Zeer knap dat je Lukaku hebt kunnen kopen. Dat is me in 7 verschillende pogingen nog altijd niet gelukt. Real Madrid is keer op keer de gelukkige...
Gewoon gelijk de eerste dag, eerste actie die ik uitvoerde was lukaku halen.. Niets eens zo gek veel geld geloof 3,4 miljoen
|
hannes

|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 14:45
|
|
Doe ik ook altijd, maar er wordt op de een of andere manier altijd op Real gewacht. Misschien komt het omdat ik nooit met een 'grote' club speel, eikels dat het zijn ;)
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 27 dec 2009 20:23
|
|
Citaat: Nu begonnen met 2de seizoen FM10 met ajax..
Vooral problemen met mn staf bij elkaar te houden.. Man utd, Barca, Chelsea en tal van andere topploegen kopen mn staf telkens leeg..
Verder aantal redelijke aankopen gedaan..
1e seizoen: Kryvtsov, Jádson en Lukaku
2de seizoen: Kyriakos Papadopoulos, Busquets, Bruma en Van Aanholt Mooie transfers, riejuh. Speel je ook nog met een update verder.
Ik ben ook al een tijdje bezig met mijn game met Ajax, maar ik zit al in 2016. Ik heb tot 2020 een contract bij Ajax. Als het contract dan afloop zal ik bij een andere club beginnen die in de middenmoot voetbalt.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Zo 27 dec 2009 20:55
|
|
Ik ben zoals in elke FM versie. NK Domzale uit Slovenie. Vroeger waren ze altijd titelfavoriet, dit keer niet. Plek 5 schatten ze me in. Inmiddels in 2017 ben ik wel weer de enige Sloveense grootmacht en mocht ik zelfs al één keer overwinteren op het miljoenenbal. De poulefase van de CL haal ik altijd. Aangezien ik in de kampioenenvoorronde zit. Meestal word ik wel roemloos uitgeschakeld in de poule, maar een enkele uitschieter is altijd wel leuk.
Ik heb veel regens en talenten uit het buitenland. Mijn grootste transfer staat momenteel op 7.5 miljoen. Waar ik bijvoorbeeld met FM2008 nog een speler voor 30 miljoen verkocht. Dit lukt helaas niet meer, en mijn team is ook wel iets minder, maar toch blijft het leuk om Domzale te zijn. Ik kan ook al contracten van 30.000 euro per week aanbieden, terwijl ik begon met 500 euro ofzo.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 28 dec 2009 22:07
|
|
Update:
In mijn eerste seizoen kampioen geworden met Ajax dus, nu speel in CL..
Hier heb ik leuk counter-opstelling gemaakt die uitstekend werkte tegen Arsenal..
------------Stekelenburg
-------------Vertonghen
vd Wiel-Alderweireld-Kryvtsov-Atouba
----------Busquets---Enoh--------
--------------------------------------
---------Jádson----Sulejmani
----------------Suarez
Waarbij de drie voorin alle ruimte krijgen om hun creatief vermogen, snelheid etc toe te passen. Vertonghen opsteld als aanvallende libero..
Dit loopt uitstekend waarmee ik met 2-4 van Arsenal en 0-3 van Sporting Lissabon heb gewonnen...
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 05:28
|
|
Ik heb een waardige rechtsbuiten nodig, eentje die niet te oud is. Iemand een suggestie?
|
Riejuh

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 07:27
|
|
Citaat: Ik heb een waardige rechtsbuiten nodig, eentje die niet te oud is. Iemand een suggestie?
Heb je veel geld te besteden? Gai Assulin van Roma is dan wel een mooie optie
|
hannes

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 09:45
|
|
Citaat: Ik heb een waardige rechtsbuiten nodig, eentje die niet te oud is. Iemand een suggestie?
Heb je veel geld te besteden? Gai Assulin van Roma is dan wel een mooie optie 
Barca ;_)
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 09:50
|
|
Had eerst Ajax op FM 10; eerste seizoen landskampioen gewprden, Europa League gewonnen en de beker! Cristian Eriksen was op het laatst goud waart! Scoorde de beslissende in de return van de halve finale van de Europa League en nog een paar keer in de competitie.
Ben nu aan Real Madrid begonnen, gewoon helemaal nieuw spel. Bijna alle jeugd spelers heb ik het contract van ontbonden, die worden toch nooit goed genoeg voor Real. Heb de Diarra's verkocht en RvN speelt nooit bij mij. Heb Lahm voor 30 miljoen gekocht, is idd te veel maar ik had een fatsoenlijke linksback nodig en Capdevilla is op FM niet zo goed en Evra en Cole waren voor 35 miljoen nog niet eens te koop. Heb nog een paar andere geprobeerd maar dat was ook niet de moeite waard.
Heb ook al David Silva weten te strikken voor komend seizoen! Hij was niet goedkoop, 65 miljoen, maar dan heb je ook wat. M'n team is toch al compleet, alleen heb ik geen goede linksbuiten. Granero en vooral Marcelo spelen daar nu.
M'n sterspelers zijn C.Ronaldo en Higuaín. Sta in de finale van de beker tegen Atlético Madrid, in de finale van de CL tegen Liverpool (heb O.A. met 5-0 van L'OL gewonnen en met 5-2 van Manchester United in de halve finale). Met nog 2 speeldagen te gaan heb ik nog maar één puntje nodig om kampioen te worden, wordt gevolgd door Barça.
Zal zo misschien wel ff screenshotjes posten.
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 10:49
|
|
Citaat: Ik heb een waardige rechtsbuiten nodig, eentje die niet te oud is. Iemand een suggestie? Ik ben in mijn potje erg tevreden over Marin (Werder Bremen), Salvio (Lanus).
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 14:06
|
|
Citaat: Had eerst Ajax op FM 10; eerste seizoen landskampioen gewprden, Europa League gewonnen en de beker!  Cristian Eriksen was op het laatst goud waart! Scoorde de beslissende in de return van de halve finale van de Europa League en nog een paar keer in de competitie.
Ben nu aan Real Madrid begonnen, gewoon helemaal nieuw spel. Bijna alle jeugd spelers heb ik het contract van ontbonden, die worden toch nooit goed genoeg voor Real. Heb de Diarra's verkocht en RvN speelt nooit bij mij. Heb Lahm voor 30 miljoen gekocht, is inderdaad te veel maar ik had een fatsoenlijke linksback nodig en Capdevilla is op FM niet zo goed en Evra en Cole waren voor 35 miljoen nog niet eens te koop. Heb nog een paar andere geprobeerd maar dat was ook niet de moeite waard.
Heb ook al David Silva weten te strikken voor komend seizoen!  Hij was niet goedkoop, 65 miljoen, maar dan heb je ook wat. M'n team is toch al compleet, alleen heb ik geen goede linksbuiten. Granero en vooral Marcelo spelen daar nu.
M'n sterspelers zijn C.Ronaldo en Higuaín. Sta in de finale van de beker tegen Atlético Madrid, in de finale van de CL tegen Liverpool (heb O.A. met 5-0 van L'OL gewonnen en met 5-2 van Manchester United in de halve finale). Met nog 2 speeldagen te gaan heb ik nog maar één puntje nodig om kampioen te worden, wordt gevolgd door Barça.
Zal zo misschien wel even screenshotjes posten.
Hoe kom je aan 100 miljoen transfergeld?
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 14:09
|
|
Hij speelt met Real Madrid.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 14:20
|
|
Ik kan zelf ook lezen dus wat jou opmerking weer toe moet voegen, Fregge.. Bij Real krijg je nog steeds geen budget van 100 miljoen, tenminste in de vroegere versies niet. 45 miljoen was ongeveer het max altijd.
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 14:27
|
|
Heb je FM2010 dan gespeeld? Waarschijnlijk zullen ze op basis van de vorige transferperiode daaruit dus die balans hebben opgemaakt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 14:30
|
|
Ja, ik zit nu zelf in het tweede seizoen met Ajax. Je moet niet vergeten dat guy is ingestapt in het seizoen dat Real al ruim 200 miljoen heeft uitgegeven. Toen ik in FM09 met Ajax begon had ik, mede door de uitgaven van Van Basten, maar 14 miljoen transferbudget.
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 14:35
|
|
'Maar' 14 miljoen? Dat is nog vrij netjes hoor. Ik heb nu FM2007 en ik speel met Ajax, en daar krijg je eerst 7,5 miljoen. Maar ik ga zo goed, ik heb nu 30 miljoen transferbudget.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Di 29 dec 2009 14:35
|
|
Beetje kunst en vliegwerk, heb nu programmatje waarmee ik goede staf/spelers kan zoeken gekregen van een maat van me. Ga dit echter niet voor de spelers gebruiken wel voor de staf want die worden zelfs in het seizoen weggeplukt...
Eerste seizoen ajax kreeg ik bij FM10 6 miljoen, 2de seizoen 25 (maarja, kampioen geworden scheelt daarin).
|