Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » [KNVB-Beker] Volendam - Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [KNVB-Beker] Volendam - Ajax
Maker: JeroenBekeken: 8355
Status: InactiefBerichten: 138
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Jeroen


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 672
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 20:34
Volendam versus Ajax



3e ronde KNVB Beker
Kras Stadion
12 november 18:30 uur
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 00:08
Ja......lijkt me zo`n beetje het enige makkie wat we dit seizoen te verwerken krijgen. Ik gok op een nulletje of 4 voor Ajax.
Dit mag en zal geen probleem zijn.
Marnix


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 11:11
Citaat:
Ja......lijkt me zo`n beetje het enige makkie wat we dit seizoen te verwerken krijgen. Ik gok op een nulletje of 4 voor Ajax.
Dit mag en zal geen probleem zijn.


Inderdaad ik verwacht ook geen problemen ondanks de vele blessures.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 15:02
Mocht Van Basten serieus overwegen om Bodul op te stellen tegen PSV, dan zal Darko tegen Volendam zeker een helft lang moeten spelen.
theumas


Geregistreerd: 18-06-2008
Forum berichten: 455
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 15:43
Is Darko Bodul dan wel fit genoeg om al een helft mee te spelen? Hij heeft 6 weken aan de kant gestaan
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 16:03
Lijkt mij ook wat snel. Vergeet niet dat die jongen ook nog eens een lager niveau gewend is.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 17:27
Na vanavond weten we meer over hoe ver Bodul is qua conditie en fitheid. Dat hij gewend is aan een lager niveau zie ik niet als probleem. Ik denk niet dat er veel verschil zit tussen Volendam en Jong Ajax als Ajax een aantal spelers van het eerste erbij heeft.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 17:33
Citaat:
Lijkt mij ook wat snel. Vergeet niet dat die jongen ook nog eens een lager niveau gewend is.
Als Marco slim is neemt hij hem meteen op in de selectie (voor op de bank) zodat hij er al aan kan gaan wennen met de trainingen. Dan kan hij tegen Volendam een paar minuten mee doen en na PSV en AZ (in die wedstrijden zie ik Sno liever) is Sulejmani ook weer terug en spelen ze tegen een paar laagvliegers. Een aanval Suarez - Bodul - Sulejmani is dan zeker meer dan goed genoeg en volgens mij nog steeds de beste aanval van de Eredivisie.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 17:36
Citaat:
Lijkt mij ook wat snel. Vergeet niet dat die jongen ook nog eens een lager niveau gewend is.
Als Marco slim is neemt hij hem meteen op in de selectie (voor op de bank) zodat hij er al aan kan gaan wennen met de trainingen. Dan kan hij tegen Volendam een paar minuten mee doen en na PSV en AZ (in die wedstrijden zie ik Sno liever) is Sulejmani ook weer terug en spelen ze tegen een paar laagvliegers. Een aanval Suarez - Bodul - Sulejmani is dan zeker meer dan goed genoeg en volgens mij nog steeds de beste aanval van de Eredivisie.

Inderdaad JohnDylan, die aanval is ook zeer sterk. In ieder geval zal die wel sterker zijn dan de verdediging van PSV. Het is nog een verassing hoe die verdediging er precies uit gaat zien, maar als Addo weer van stal wordt gehaald beleeft Bodul een mooi debuut.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 17:40
Citaat:
Na vanavond weten we meer over hoe ver Bodul is qua conditie en fitheid. Dat hij gewend is aan een lager niveau zie ik niet als probleem. Ik denk niet dat er veel verschil zit tussen Volendam en Jong Ajax als Ajax een aantal spelers van het eerste erbij heeft.


Punt is dus dat de beste jongen nog niet eens wedstrijdfit is op het niveau van Jong Ajax.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 17:42
Citaat:
Na vanavond weten we meer over hoe ver Bodul is qua conditie en fitheid. Dat hij gewend is aan een lager niveau zie ik niet als probleem. Ik denk niet dat er veel verschil zit tussen Volendam en Jong Ajax als Ajax een aantal spelers van het eerste erbij heeft.


Punt is dus dat de beste jongen nog niet eens wedstrijdfit is op het niveau van Jong Ajax.

Boulahrouz was ook niet fit met het EK en stond wel in de basis.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 19:08
En is nu weer geblesseerd. Net als eerder dit seizoen.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 21:42
Citaat:
En is nu weer geblesseerd. Net als eerder dit seizoen.


Weet jij of dat komt omdat hij speelde tijdens het EK?
Koen


Geregistreerd: 16-07-2008
Forum berichten: 69
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 11 nov 2008 15:42
Citaat:
En is nu weer geblesseerd. Net als eerder dit seizoen.


Weet jij of dat komt omdat hij speelde tijdens het EK?

Deze vergelijking raakt natuurlijk kant noch wal. Andere spelers, andere blessures.

Ik denk dat de wedstrijd morgen nog te vroeg komt voor Bodul, zeker met het oog op Zondag lijkt het me onverstandig hem morgen te gebruiken. We hebben hem harder nodig tegen PSV, en hij zal tegen Volendam ook al op zijn tenen moeten lopen om mee te kunnen komen in het niveau van Ajax. De kans dat hij dan wat forceert, 2 dagen na te zijn teruggekeerd van een zware blessure, is erg groot. Geen risico nemen, Darko lekker thuis laten, en zondag meenemen om eventueel te kunnen laten invallen tegen PSV.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 11 nov 2008 17:02
Citaat:
Alderweireld in selectie voor bekerduel

Amsterdam, 11 nov 2008
Toby Alderweireld vervangt Klaas Jan Huntelaar in de selectie voor het KNVB Bekerduel met Volendam. Het is de enige verandering in de wedstrijdselectie ten opzichte van die van afgelopen zondag tegen Sparta.

De jeugdige verdediger speelde afgelopen maandag negentig minuten met Jong Ajax. Het duel op de Toekomst tegen Jong PSV ging met 1-2 verloren.

De complete wedstrijdselectie voor het KNVB Bekerduel met Volendam (18.30 uur) ziet er als volgt uit:

Kenneth Vermeer
Hans Vonk
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Gabri
Siem de Jong
Kennedy
Leonardo
Evander Sno
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld


Ajax.nl
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 11 nov 2008 17:09
Dat word Sno in de spits met Suarez op 10 en Kennedy en Urby buitenspelers lijkt me. Pff, hopelijk snapt Marco dat Suarez niet op 10 moet tegen PSV.
theumas


Geregistreerd: 18-06-2008
Forum berichten: 455
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 11 nov 2008 17:20
Hoop dat Toby speelminuten krijgt, wat ik van hem heb gezien is positief. Heb hem alleen maar 3x gezien, dus als iemand hem vaker ziet spelen mij kan vertellen of hij goed is...graag
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 11 nov 2008 19:09
Citaat:
Dat word Sno in de spits met Suarez op 10 en Kennedy en Urby buitenspelers lijkt me. Pff, hopelijk snapt Marco dat Suarez niet op 10 moet tegen PSV.


Je zou eventueel Kennedy en Suarez kunnen switchen van positie.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 11 nov 2008 19:28
Ik denk ook dat hij bewust voor Toby heeft gekozen aangezien Oleguer uitviel afgelopen zondag met lichte duizeligheid (hoorde ik ergens). Het zou zomaar eens kunnen dat hij dus Oleguer spaart tegen Volendam.

Verder gewoon in een zo sterk mogelijke opstelling beginnen en dan gewoon na de 0-3 een aantal spelers (Suarez, Vertonghen) wisselen.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 11 nov 2008 19:33
Ik verwacht dat Marco weer met de ruit zal beginnen dus zoiets: Vermeer - v.d. Wiel, Alderweireld, Vermaelen - Vertonghen, Gabri, Lindgren, Suarez - Kennedy, Sno, Emanuelson.

Geen slechte opstelling en met die opstelling moet Ajax Volendam weg kunnen spelen. Toch jammer van al die blessures maar we moeten maar even tot de winterstop doorkomen. Vorig seizoen had Ajax hetzelfde maar ik verwacht dat Ajax dit seizoen minder punten zal verspelen.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 11 nov 2008 19:37
@John Dylan,

Het zou ook kunnen dat Alderweireld rechtsback staat en Gregory naar het centrum. Maar ik kan leven met de opstelling die jij geeft.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 11 nov 2008 19:48
Citaat:
@John Dylan,

Het zou ook kunnen dat Alderweireld rechtsback staat en Gregory naar het centrum. Maar ik kan leven met de opstelling die jij geeft.
Zeker al is dit eigenlijk een 3-4-3 opstelling en zal er dus geen echte rechtsback zijn maar ik begrijp wat je bedoeld. V.d. Wiel staat alleen onder Marco meestal als de meest rechtse verdediger opgesteld en hij doet het daar geweldig dus laat hem daar maar staan. Alderweireld deed het in het centrum lekker tegen een club als Inter, al speelde die relaxt, dus kan hij het vast aan om tegen Volendam een goede wedstrijd te spelen.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 11 nov 2008 19:51
Geen slechte opstelling maar ik zou voor Anita kiezen in plaaats van Alderweireld.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 11 nov 2008 19:53
Citaat:
Geen slechte opstelling maar ik zou voor Anita kiezen in plaaats van Alderweireld.
Ik blijf vinden dat Anita geen verdediger is en dat hij als verdedigende middenvelder zou moeten worden gebruikt. Hij is klein en dat zal op een hoger niveau alleen maar een groter probleem worden in de centrale verdediging. Natuurlijk is hij slim maar het zal hoe dan ook een nadeel blijven.
VolendamFanatix


Geregistreerd: 12-11-2008
Forum berichten: 3
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 10:09
[color=orange">We hopen op een spannende bekerstrijd!

Tot vanavond!

Gr. http://www.fanatix.nl[/color">
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.003.522 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » [KNVB-Beker] Volendam - Ajax
Ga
Zoeken: