Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » Volendam - Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Volendam - Ajax
Maker: 343Bekeken: 7608
Status: InactiefBerichten: 155
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 19:32
Citaat:
Ik laat me verrassen. Maar omdat hij net herstelt is mag ik hem tegen NAC toch best langs de ploeg laten? Is toch mijn mening? Ik denk dat Ajax meer gebaat is bij een 4-4-2 met een nummer 10, sterk verdedigend middenvelder blok met voetballend vermogen en twee aanvallers die dichtbij de tegenstander zijn goal spelen en zo gevaarlijker kunnen zijn. (Suarez en Sulejmani)


Maar dan moet Ajax een nummer 10 hebben, want de rest die daar ''ook kan spelen'' heeft het nog niet waargemaakt of het is zonde van hun talent (Sulejmani). Sarpong zou het daar wel goed kunnen doen, maar hij bevalt me eigenlijk best goed op de linker vleugel, mede door zijn snelheid.

Bovendien heb je met Sulejmani en Suarez in de spits te weinig fysiek en dat killer instinct wat bij spitsen hoort, Cvitanich beschikt in theorie wel over die twee dingen.

Voor de rest ben ik van mening dat de nieuwelingen nog niet hun transfer waarde hebben waargemaakt. Het zal wel dat Sulejmani beslissend is, maar ik verwacht meer dan dat voor 16 miljoen... Demouge is ook elke wedstrijd beslissend, maar nog geen 10% van dat bedrag waard. Zegt meer over de verdediging in Nederland dan over de aanvallers.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 21:35
Nou Thomas, ik gun hem die kans wel maar als je tegen Tim Bakens zo speelt en zo je kaas van het brood laten eten. Verder laat Suarez wel zien over killer-instinct te beschikken vind ik, en met de terugkomst van Jeffrey Sarpong en Ismael Aissati en Siem de Jong in de gelederen, heb je genoeg keuze voor de 10 hoor Maurice. Siem de Jong kan het ook (zie Twente-Ajax). En dat is op dit moment het beste voor Ajax.
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 21:49
Je hebt inderdaad genoeg keuzes, maar ik twijfel of 1 van die gasten wel voldoet voor die positie...
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 23:54
Citaat:
Nou Thomas, ik gun hem die kans wel maar als je tegen Tim Bakens zo speelt en zo je kaas van het brood laten eten. Verder laat Suarez wel zien over killer-instinct te beschikken vind ik, en met de terugkomst van Jeffrey Sarpong en Ismael Aissati en Siem de Jong in de gelederen, heb je genoeg keuze voor de 10 hoor Maurice. Siem de Jong kan het ook (zie Twente-Ajax). En dat is op dit moment het beste voor Ajax.


Je spreekt jezelf gewoon tegen. Je gunt hem die kans wel, maar je wil hem ook alweer afschrijven na 60 minuten in de spits in een kutploeg, na lang blessureleed. Wat bedoel je nu eigenlijk?
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 dec 2008 18:21
Ik zeg toch dat hij het tegen Bakans wel moet laten zien dan. Ik zeg dat we nu beter hem geen kans kunnen geven.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 9 dec 2008 21:55
Die Bakens is een boom van een kerel. Dat is lastig voor Cvitanisch natuurlijk. Ik schrijf hem nog niet af. Betwijfel of ie wel fit was. Verder zou het voor Cvitanisch makkelijker zijn met een echte 10 achter hem. Geen Sulejmani en Emanuelson dus. Of een systeem met 1 verdedigende middenvelder en 2 aanvallender ingestelde middenvelders. Nu weinig kaatsmogelijkheden.

Verder kon je natuurlijk op basis van deze wedstrijd 80% van het team afschrijven maar dat gaat zo natuurlijk niet. Al irriteer ik me wel dood aan zo een slappe instelling. Of kunnen ze gewoon weinig beter?
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.003.540 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » Volendam - Ajax
Ga
Zoeken: