Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 16:16
|
|
Enoh moet inderdaad gewoon spelen. Het gaat dan op linkshalf tussen Aissati, Emanuelson en Vertonghen. Geen makkelijke keuze voor Jol.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 16:24
|
|
Vertonghen kan achterin en Aissati moet altijd spelen, ik zou het wel weten. Aissati er nu naast gooien zal een enorme klap zijn. Misschien dat ze hem als schaduwspits kunnen gebruiken, in de Messi rol. Hij moet iniedergeval spelen.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 16:29
|
|
Vertonghen is geen verdediger.
|
wvisser18

Forum berichten: 117
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 08:05
|
|
Na 1 speelhelft en een invalbeurtje in de competitie wordt Aissati door de meeste mensen alweer afgeschreven..ook Jol lijkt niet onder de indruk, en gezien het spel van Enoh en de Zeeuw lijken deze twee toch een zekerheidje te worden op het middenveld. Emanuelson vervalt daarentegen in oude fouten.
Waarom geen 3-mans middenveld met de Zeeuw, Enoh en Aissati (op links)?
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 08:52
|
|
Citaat: Na 1 speelhelft en een invalbeurtje in de competitie wordt Aissati door de meeste mensen alweer afgeschreven..ook Jol lijkt niet onder de indruk, en gezien het spel van Enoh en de Zeeuw lijken deze twee toch een zekerheidje te worden op het middenveld. Emanuelson vervalt daarentegen in oude fouten.
Waarom geen 3-mans middenveld met de Zeeuw, Enoh en Aissati (op links)? Op een 3-mans middenveld met Aissati erbij speel je eigenlijk mar met twee man. Aissati doet vrijwel niks in de omschakeling, waar het middenveld erg kwetsbaar is. Je kunt veel van Emanuelson zeggen of je hem nou goed vind of niet, maar voert wel zijn taak uit. Dat vind ik al heel belangrijk.
|
wvisser18

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 09:41
|
|
Citaat: Na 1 speelhelft en een invalbeurtje in de competitie wordt Aissati door de meeste mensen alweer afgeschreven..ook Jol lijkt niet onder de indruk, en gezien het spel van Enoh en de Zeeuw lijken deze twee toch een zekerheidje te worden op het middenveld. Emanuelson vervalt daarentegen in oude fouten.
Waarom geen 3-mans middenveld met de Zeeuw, Enoh en Aissati (op links)? Op een 3-mans middenveld met Aissati erbij speel je eigenlijk mar met twee man. Aissati doet vrijwel niks in de omschakeling, waar het middenveld erg kwetsbaar is. Je kunt veel van Emanuelson zeggen of je hem nou goed vind of niet, maar voert wel zijn taak uit. Dat vind ik al heel belangrijk.
Emanuelson is misschien iets verdedigender ingesteld dan Aissati, maar maakt in mijn ogen meer foute dan goede beslissingen..Maar waarom zou Aissati moeten meeverdedigen? als je 2 mensen op het middenveld heb die de verdedigende taken uitvoeren (lees: controlerende middenvelders) en je hebt 1 man die de aanvoer naar de aanval verzorgt (lees: aanvallende middenvelder), is het dan werkelijk nodig om het hele veld over te rennen voor het meeverdedigen? Er bestaat ook nog zoiets als energie en een elftal bestaat nu eenmaal niet uit 11x Dirk Kuijt..
Bovendien vind ik het middenveld niet kwetsbaar in de omschakeling, ik weet niet waar jij dit op baseert?
in tegendeel juist: Groningen kreeg weinig tot geen kansen en RKC kreeg weinig tot geen kansen omdat met name de Zeeuw tegen Groningen en Enoh tegen RKC zo'n beetje iedere afvallende bal op het middenveld oppakte en afleverde bij de aanval.. De enige tegengoal van RKC onstond toen we (in mijn ogen) een zwak middenveld hadden met Aissati én Emanuelson..Of zou jij het zo laten en Aissati op de bank houden?
|
Larsdeajaxman

Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 09:46
|
|
Iets te licht Eyong Enoh.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 09:51
|
|
Emanuelson is misschien iets verdedigender ingesteld dan Aissati, maar maakt in mijn ogen meer foute dan goede beslissingen..Maar waarom zou Aissati moeten meeverdedigen? als je 2 mensen op het middenveld heb die de verdedigende taken uitvoeren (lees: controlerende middenvelders) en je hebt 1 man die de aanvoer naar de aanval verzorgt (lees: aanvallende middenvelder), is het dan werkelijk nodig om het hele veld over te rennen voor het meeverdedigen? Er bestaat ook nog zoiets als energie en een elftal bestaat nu eenmaal niet uit 11x Dirk Kuijt..
Bovendien vind ik het middenveld niet kwetsbaar in de omschakeling, ik weet niet waar jij dit op baseert?
in tegendeel juist: Groningen kreeg weinig tot geen kansen en RKC kreeg weinig tot geen kansen omdat met name de Zeeuw tegen Groningen en Enoh tegen RKC zo'n beetje iedere afvallende bal op het middenveld oppakte en afleverde bij de aanval.. De enige tegengoal van RKC onstond toen we (in mijn ogen) een zwak middenveld hadden met Aissati én Emanuelson..Of zou jij het zo laten en Aissati op de bank houden?
Ten tijde van Sneijder waren het Gabri en Davids die de gaten dicht liepen voor hem. Daardoor kon hij dermate excelleren dat hij tot een prima aanvallende middenvelder kon uitgroeien. Natuurlijk hoor je bij je mannetje te blijven, echter is Aissati's eerste prioriteit voor creativiteit te zorgen in de aanvoer naar de spitsen.
In deze ben ik het dus absoluut eens met wvisser.
Bovendien verzaakt Emanuelson teveel. Hij komt bij mij over als een dromer op het veld zonder echte winnaarsmentaliteit. Alles gaat op zijn dooie akkertje en in een tegencounter gaat hij nog eens de tegenstander overeind tillen.
|
Dijk

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 10:44
|
|
Citaat: Emanuelson is misschien iets verdedigender ingesteld dan Aissati, maar maakt in mijn ogen meer foute dan goede beslissingen. Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind Emanuelson zeker wat toevoegen bij Ajax. Hij doet meer werk in het verdedigend op zicht, plus duikt regelmatig de ruimtes bij de zestien. Tegen RKC liet Emanuelson het niet zien, maar tegen Groningen was die regelmatig aanwezig in de zestien.
Citaat: Maar waarom zou Aissati moeten meeverdedigen? als je 2 mensen op het middenveld heb die de verdedigende taken uitvoeren (lees: controlerende middenvelders) en je hebt 1 man die de aanvoer naar de aanval verzorgt (lees: aanvallende middenvelder) Dat vind ik te simpel gedacht. Dan zouden de Zeeuw en Enoh op dezelfde posities moeten blijven spelen, terwijl je anders een groot risco loopt op een counter. Ik zie liever dat sommige middenvelders hun plaats kunnen overnemen zodat Enoh of de Zeeuw diep kunnen gaan. Hoe meer variatie je hebt op het middenveld, hoe beter het is.
Citaat: Is het dan werkelijk nodig om het hele veld over te rennen voor het meeverdedigen? Er bestaat ook nog zoiets als energie en een elftal bestaat nu eenmaal niet uit 11x Dirk Kuijt.. Nee, dat hoeft helemaal niet om als kip zonder kop over het veld te lopen. Je moet wel in positie kunnen lopen en posities kunnen overnemen van elkaar, als dat nodig is.
Citaat: Bovendien vind ik het middenveld niet kwetsbaar in de omschakeling, ik weet niet waar jij dit op baseert?
Wat doe je als ze middenvelders gaat doorschuiven, dan sta je al snel 4 tegen 2. Dat lijkt me niet best. Je moet van een goede organisatie uit gaan.
Citaat: in tegendeel juist: Groningen kreeg weinig tot geen kansen en RKC kreeg weinig tot geen kansen omdat met name de Zeeuw tegen Groningen en Enoh tegen RKC zo'n beetje iedere afvallende bal op het middenveld oppakte en afleverde bij de aanval.. Klopt, het middenveld stond goed, toen Enoh erin kwam voor Aissati. Toen had je veel meer balans in je team. De keuze gaat bij mijn tussen Aissati en Emanuelson en niet tussen Enoh en Aissati. Daarbij gaat mijn voorkeur uit naar Emanuelson omdat die beter is in de omschakeling plus duikt vaker in de ruimtes.
Citaat: De enige tegengoal van RKC onstond toen we (in mijn ogen) een zwak middenveld hadden met Aissati én Emanuelson..Of zou jij het zo laten en Aissati op de bank houden?
Mijn voorkeur naar het middenveld gaat uit naar Enoh, Aissati en Emanuelson. Je moet het wel per wedstrijd bekijken en soms kan dan de keuze positief uitvallen voor Aissati, maar vaker niet dan wel.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 11:05
|
|
Het is waar dat verdedigen een zwak punt is voor Aissati maar het is niet zo dat hij helemaal niks doet natuurlijk. Het is alleen jammer dat we geen aanvallers hebben die goed kunnen verdedigen, of we moeten Emanuelson linksbuiten zetten die Aissati dan kan ontlasten.
|
wvisser18

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 11:08
|
|
Citaat: Emanuelson is misschien iets verdedigender ingesteld dan Aissati, maar maakt in mijn ogen meer foute dan goede beslissingen. Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind Emanuelson zeker wat toevoegen bij Ajax. Hij doet meer werk in het verdedigend op zicht, plus duikt regelmatig de ruimtes bij de zestien. Tegen RKC liet Emanuelson het niet zien, maar tegen Groningen was die regelmatig aanwezig in de zestien.
En Aissati is nooit in de zestien te vinden? Daarnaast zeg je dat je Emanuelson zeker een toegevoegde waarde vind: Daar ben ik het niet helemaal mee oneens, bij gebrek aan beter zou Emanuelson absoluut een toegevoegde waarde zijn. Ik vind dat Aissati nu eenmaal meer inzicht, meer techniek en meer creativiteit heeft. Daarnaast minder balverlies (nu niet de tegengoal van gisteren erbij halen aub., ik weet dat hij daar fout zat maar ik kan ieder seizoen zeker 3 tegendoelpunten opnoemen waar Emanuelson de fout inging)
Citaat: Maar waarom zou Aissati moeten meeverdedigen? als je 2 mensen op het middenveld heb die de verdedigende taken uitvoeren (lees: controlerende middenvelders) en je hebt 1 man die de aanvoer naar de aanval verzorgt (lees: aanvallende middenvelder) Dat vind ik te simpel gedacht. Dan zouden de Zeeuw en Enoh op dezelfde posities moeten blijven spelen, terwijl je anders een groot risco loopt op een counter. Ik zie liever dat sommige middenvelders hun plaats kunnen overnemen zodat Enoh of de Zeeuw diep kunnen gaan. Hoe meer variatie je hebt op het middenveld, hoe beter het is.
Posities overnemen (in balbezit) gebeurt 9 van de 10 keer wanneer een middenvelder of verdediger diep gaat. In dit geval moet de verdediging doorschuiven of de aanvallers terugzakken. Wanneer een middenvelder de positie van een andere middenvelder overneemt, laat deze middenvelder alleen maar meer nog een gat vallen en dit lijkt mij toch onwenselijk.
Citaat: Is het dan werkelijk nodig om het hele veld over te rennen voor het meeverdedigen? Er bestaat ook nog zoiets als energie en een elftal bestaat nu eenmaal niet uit 11x Dirk Kuijt.. Nee, dat hoeft helemaal niet om als kip zonder kop over het veld te lopen. Je moet wel in positie kunnen lopen en posities kunnen overnemen van elkaar, als dat nodig is.
Mee eens.
Citaat: Bovendien vind ik het middenveld niet kwetsbaar in de omschakeling, ik weet niet waar jij dit op baseert?
Wat doe je als ze middenvelders gaat doorschuiven, dan sta je al snel 4 tegen 2. Dat lijkt me niet best. Je moet van een goede organisatie uit gaan.
Als de tegenstander middenvelders doorschuift in een 4-4-2 systeem heb je 2 backs die kunnen assisteren op het middenveld. Als je tegenstander 4-3-3 speelt (wat nog maar weinig teams doen in de eredivisie) zal er moeten worden ingezakt door de aanvallende middenvelder, dat is waar. In dat specifieke geval zal een Emanuelson beter zijn dan Aissati, maar ik neem aan dat je niet een speler wilt opstellen ten koste van een ander omdat hij in een specifieke situatie beter zou zijn. In plaats daarvan is het zaak Aissati hierin te trainen en hem veelzijdiger te maken. Emanuelson beschouw ik daarin een verloren zaak, na 5 (of 6?) seizoenen Ajax 1 weet hij nog steeds maar sporadisch zijn talent te laten zien.
Citaat: in tegendeel juist: Groningen kreeg weinig tot geen kansen en RKC kreeg weinig tot geen kansen omdat met name de Zeeuw tegen Groningen en Enoh tegen RKC zo'n beetje iedere afvallende bal op het middenveld oppakte en afleverde bij de aanval.. Klopt, het middenveld stond goed, toen Enoh erin kwam voor Aissati. Toen had je veel meer balans in je team. De keuze gaat bij mijn tussen Aissati en Emanuelson en niet tussen Enoh en Aissati. Daarbij gaat mijn voorkeur uit naar Emanuelson omdat die beter is in de omschakeling plus duikt vaker in de ruimtes. Correctie: jij VIND Urby beter dan Aissati. Hier zijn de meningen ook over verdeeld. Denk dat Aissati bij terugkomst van zijn blessure vorig seizoen heeft aangetoond wel degelijk over controlerende eigenschappen te beschikken, in tegenstelling tot Emanuelson die -vind ik- veel te vaak impulsief reageert op situaties. Dit resulteert zo nu en dan in een briljante actie, dit resulteert veel vaker in balverlies.
Citaat: De enige tegengoal van RKC onstond toen we (in mijn ogen) een zwak middenveld hadden met Aissati én Emanuelson..Of zou jij het zo laten en Aissati op de bank houden?
Mijn voorkeur naar het middenveld gaat uit naar Enoh, Aissati en Emanuelson. Je moet het wel per wedstrijd bekijken en soms kan dan de keuze positief uitvallen voor Aissati, maar vaker niet dan wel.
Dus jij zou de beste man van de eerste 2 wedstrijden (de Zeeuw) eruit laten ten koste van 2 minder betrouwbare krachten? Alsjeblieft, ik vond je argumenten tot nog toe zeer redelijk en getuigen van kennis maar zelfs een blinde ziet dat Demy de Zeeuw de absolute man is om dit middenveld te regisseren. En als ie er al uit moet dan zeker niet ten koste van een Emanuelson, dan zou ik het eerder ten koste van Gabri doen.
|
Dijk

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 11:39
|
|
Citaat: En Aissati is nooit in de zestien te vinden? Daarnaast zeg je dat je Emanuelson zeker een toegevoegde waarde vind: Daar ben ik het niet helemaal mee oneens, bij gebrek aan beter zou Emanuelson absoluut een toegevoegde waarde zijn. Ik vind dat Aissati nu eenmaal meer inzicht, meer techniek en meer creativiteit heeft. Daarnaast minder balverlies (nu niet de tegengoal van gisteren erbij halen aub., ik weet dat hij daar fout zat maar ik kan ieder seizoen zeker 3 tegendoelpunten opnoemen waar Emanuelson de fout inging) Ze hebben allebei andere kwaliteiten en dat is maar goed ook. Aissati speelt meer tegen de zestien aan en probeert daar een combinatie te creëren. Emanuelson, heeft meer loopvermogen om in de ruimte te duiken. Dan maak je een keuze en ik kies voor het loopvermogen van Emanuelson.
Citaat: Posities overnemen (in balbezit) gebeurt 9 van de 10 keer wanneer een middenvelder of verdediger diep gaat. In dit geval moet de verdediging doorschuiven of de aanvallers terugzakken. Wanneer een middenvelder de positie van een andere middenvelder overneemt, laat deze middenvelder alleen maar meer nog een gat vallen en dit lijkt mij toch onwenselijk. Klopt, maar ik zie in de verdediging niet iemand overnemen naar het middenveld toe. De verdediging heeft alle moeite om zich zelf te concentreren. Als ze nog meer dingen erbij gaan doen word het een ramp. Ik wil er altijd voor zorgen dat je op het middenveld goed staat. Onze aanvallers doen ook niet veel, behalve Rommedahl.
Citaat: Als de tegenstander middenvelders doorschuift in een 4-4-2 systeem heb je 2 backs die kunnen assisteren op het middenveld. Als je tegenstander 4-3-3 speelt (wat nog maar weinig teams doen in de eredivisie) zal er moeten worden ingezakt door de aanvallende middenvelder, dat is waar. In dat specifieke geval zal een Emanuelson beter zijn dan Aissati, maar ik neem aan dat je niet een speler wilt opstellen ten koste van een ander omdat hij in een specifieke situatie beter zou zijn. In plaats daarvan is het zaak Aissati hierin te trainen en hem veelzijdiger te maken. Emanuelson beschouw ik daarin een verloren zaak, na 5 (of 6?) seizoenen Ajax 1 weet hij nog steeds maar sporadisch zijn talent te laten zien. Klopt, ik wil het beste team opstellen. Aissati moet in die dingen nog veel verbeteren en daar moeten ze aan de slag gaan. Als Aissati in die dingen verbeterd dan staat die bij mijn in de basis. Maar hoe moet zich wel verbeteren, Aissati blijft ook al een aantal jaar op hetzelfde niveau hangen.
Citaat: Correctie: jij VIND Urby beter dan Aissati. Hier zijn de meningen ook over verdeeld. Denk dat Aissati bij terugkomst van zijn blessure vorig seizoen heeft aangetoond wel degelijk over controlerende eigenschappen te beschikken, in tegenstelling tot Emanuelson die -vind ik- veel te vaak impulsief reageert op situaties. Dit resulteert zo nu en dan in een briljante actie, dit resulteert veel vaker in balverlies. Aissati heeft afgelopen jaar redelijke wedstrijden gespeeld na zijn blessure. Tegen PSV werd ons middenveld gewoon weg gespeeld. Ik wil Aissati daarvan niet als enige de schuld geven, maar hij was daar wel een behoorlijk onderdeel van. Emanuelson speelde die wedstrijd ook, maar die speelde meer op de vleugel.
Citaat:
Dus jij zou de beste man van de eerste 2 wedstrijden (de Zeeuw) eruit laten ten koste van 2 minder betrouwbare krachten? Alsjeblieft, ik vond je argumenten tot nog toe zeer redelijk en getuigen van kennis maar zelfs een blinde ziet dat Demy de Zeeuw de absolute man is om dit middenveld te regisseren. En als ie er al uit moet dan zeker niet ten koste van een Emanuelson, dan zou ik het eerder ten koste van Gabri doen. Ik heb dat verkeerd neergezet omdat ik steeds bezig was met Emanuelson en Aissati, maar mijn middenveld ziet eruit als volgt: Enoh, de Zeeuw Emanuelson. Sorry voor het ongemak.
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 11:48
|
|
Dijk. Als je vind dat het inschuiven van verdedigers naar middenveld slecht is en dat de defensie in problemen komt als er teveel gebeurd, snap je dan waarom Jol 2 verdedigend ingestelde spelers neerzet op het middenveld?
|
Dijk

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 11:57
|
|
Citaat: Dijk. Als je vind dat het inschuiven van verdedigers naar middenveld slecht is en dat de defensie in problemen komt als er teveel gebeurd, snap je dan waarom Jol 2 verdedigend ingestelde spelers neerzet op het middenveld? ja, plus Emanuelson omdat die meer verdedigende kwaliteiten heeft als Aissati.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 12:10
|
|
Aissati moet gewoon knokken voor een basisplaats en dat moet hem lukken want hij is de enige creatieve middenvelder die we hebben en daardoor hoort bij een basisplaats te hebben bij Ajax. Ik kan me voorstellen dat Jol tegen PSV voor Enoh kiest maar daarna komen op rij Sparta, Heracles, NAC en VVV waarin Aissati natuurlijk 4 keer een basisplaats hoort te krijgen (als hij fit is).
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:07
|
|
Citaat: Iets te licht Eyong Enoh.
En waarom is Enoh te licht?
|
AFCA_MT

Forum berichten: 27
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:10
|
|
Citaat: Aissati moet gewoon knokken voor een basisplaats en dat moet hem lukken want hij is de enige creatieve middenvelder die we hebben en daardoor hoort bij een basisplaats te hebben bij Ajax. Ik kan me voorstellen dat Jol tegen PSV voor Enoh kiest maar daarna komen op rij Sparta, Heracles, NAC en VVV waarin Aissati natuurlijk 4 keer een basisplaats hoort te krijgen (als hij fit is).
ja dat denk ik ook..ligt er een beetje aan of Gabri dan al kan invallen/spelen denk ik..ik heb gabri wel hoog zitten.
Rommedahl----De Zeeuw----Aisatti----Emanuelson
Al vind ik Urby dit seizoen nog niet zo heel sterk spelen..
|
Larsdeajaxman

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:33
|
|
Aissati is niet goed bezig Enoh is DE MAN
|
Larsdeajaxman

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:33
|
|
Nee Aissati is iets te licht Enoh is goed
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:34
|
|
Nee Aissati is iets te licht Enoh is goedWaarom is Aissati te licht.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:35
|
|
Citaat: Aissati is niet goed bezig Enoh is DE MAN
Goh, wat een aanwinst voor het forum. 5 berichten en allen met een inhoud van lik mijn reet.
Misschien heb je er nog nooit van gehoord, maar onderbouwen of in ieder geval toelichten zou van toegevoegde waarde kunnen zijn. Als ik one liners wil lezen ga ik wel naar Ajaxshowtime.com
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 13:37
|
|
Dank je voor het modwerk, Seduction.
Nog 1 zo'n post en je ligt eraf. Ik heb je al eerder gewaarschuwd, Larsdeajaxman. Goede spelling en inhoud aub.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 14:50
|
|
Jol moet, of hij het nu in hem ziet zitten of niet, wel even op gaan passen met Aissati. Hem niet opstellen in Eindhoven zou natuurlijk de ultieme vernedering voor die jongen betekenen.
Ik ben gecharmeerd van Aissati, maar hij maakt Ajax soms wel erg kwetsbaar. Als hij dan aan de bal niet zorgt voor een veel beter draaiend elftal of 10 goals en 10 assists, dan worden trainers nerveus. Tot dusver kan je alleen maar stellen dat Koeman het in de vraagstukjes Sneijder vs Van der Vaart en Afellay vs Aissati goed gezien heeft.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 14:56
|
|
Het is heel simpel, Aissati moet je straks na de wedstrijd tegen PSV 4 wedstrijden de kans in de basis geven (dat zijn wedstrijden tegen zwakkere clubs waar je aanvallender in moet spelen) en als hij die kans goed benut kan je verder kijken. Ga hem nou niet afrekenen op 1 wedstrijd tegen RKC want dat gaat mij veel te ver. Hij heeft namelijk wel goed gespeeld in de voorbereiding maar ja de meeste voetbalfans hebben nou eenmaal een kortetermijngeheugen.
|
wesley-oss

Forum berichten: 34
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 14:57
|
|
Ja en in de wedstrijd tegen groningen was enoh nou meer nodig dan ismail en er zullen ook wedstrijden komen dat hij het kan laten zien,want dat deze man kan voetballen dat weet iedereen.
|