Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » De Graafschap - Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: De Graafschap - Ajax
Maker: BartBekeken: 11575
Status: InactiefBerichten: 178
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lexafca


Geregistreerd: 21-12-2008
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 18:07
Citaat:
Ok, bedankt.

Hebben jullie ook het idee dat, vlak nadat Wegereef de penalty aan Ajax geeft, een andere De Graafschap-speler naar Wegereef loopt en zegt 'kijk dan, het is Suárez'? Knap van Wegereef om onder die druk deze pingel toch te geven.


Petje af voor Wegereef! Het moet toch niet zo zijn dat alle verdedigers Suárez zomaar onderuit kunnen halen in het strafschopsgebied. Suárez doet het trouwens de laatste tijd goed met zijn gele kaarten (wat van Basten al vertelde).
Slavia al weer vergeten? Nee, je hebt gelijk. Hij haalt er een stuk minder dan op het begin en dat is alleen maar beter.
San Marco


Geregistreerd: 22-12-2008
Forum berichten: 15
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 19:50
Ik vond ze aardig combineren vooral voorin liep het goed. Cvitanich heeft gelukkig twee keer gescoord en begint ook aardig te spelen. Ik las ook dat iemand hier dacht dat hij een schwalbe maakte toen Volmer rood kreeg, maar dat is niet zo. Ik heb de samenvatting op Ajax TV gezien en daar is goed te zien dat hij een klap krijgt.
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 19:54
Citaat:
Ik vond ze aardig combineren vooral voorin liep het goed. Cvitanich heeft gelukkig twee keer gescoord en begint ook aardig te spelen. Ik las ook dat iemand hier dacht dat hij een schwalbe maakte toen Volmer rood kreeg, maar dat is niet zo. Ik heb de samenvatting op Ajax TV gezien en daar is goed te zien dat hij een klap krijgt.


Klopt,

Bovendien gaf Volmer zelf toe dat hij gewoon een elleboog gaf! Hij heeft ook wel zijn excusses aangeboden.. Ik mag hem nu dan wel niet meer, maar dit kan ik dan wel weer respecteren. Ik bedoel, een frustratie elleboog is zo ongeveer het grootste compliment toch?
renedb


Geregistreerd: 23-11-2008
Forum berichten: 57
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 22:02
Citaat:
Ok, bedankt.

Hebben jullie ook het idee dat, vlak nadat Wegereef de penalty aan Ajax geeft, een andere De Graafschap-speler naar Wegereef loopt en zegt 'kijk dan, het is Suárez'? Knap van Wegereef om onder die druk deze pingel toch te geven.


Petje af voor Wegereef! Het moet toch niet zo zijn dat alle verdedigers Suárez zomaar onderuit kunnen halen in het strafschopsgebied. Suárez doet het trouwens de laatste tijd goed met zijn gele kaarten (wat van Basten al vertelde).
Slavia al weer vergeten? Nee, je hebt gelijk. Hij haalt er een stuk minder dan op het begin en dat is alleen maar beter.

Ik doelde op die ene actie, voor de rest is Wegereef een goede scheidsrechter maar niet voor ajax.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.003.265 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » De Graafschap - Ajax
Ga
Zoeken: