Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » Ajax-Heracles Almelo
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax-Heracles Almelo
Maker: Koen_AjaxBekeken: 20976
Status: InactiefBerichten: 389
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 06:05
Citaat:
Trouwens, ik realiseer me wel dat Martin v Geel het nog niet zo slecht heeft gedaan. Hij kocht toch mooi Huntelaar en Suarez. Jongens met veel verkoopwaarde. De aankopen van Marco (Sno, Oleguer, Sulejmani, Cvitanich, Wielaert en Enoh) moet ik dat nog maar eens bekijken of hem dat lukt. Wat zeg ik, ik denk het niet zelfs.


Als je er alle aankopen van Van Basten bij pakt moet je er ook alle aankopen van Van Geel bij pakken, hè. Dus ook Rommedahl, Kennedy, Delorge, Colin, Luque, Urzaiz, Roger, etc.

Met Sno en Oleguer wordt het nooit wat. Van de rest verwacht ik dat het goede aankopen gaan blijken. Al ben ik niet kapot van Wielaert.
Lucas


Geregistreerd: 19-08-2007
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 07:01
En niet Aissati en Bodul weglaten in het rijtje van van Basten
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Do 5 feb 2009 08:17
Citaat:
Trouwens, ik realiseer me wel dat Martin v Geel het nog niet zo slecht heeft gedaan. Hij kocht toch mooi Huntelaar en Suarez. Jongens met veel verkoopwaarde. De aankopen van Marco (Sno, Oleguer, Sulejmani, Cvitanich, Wielaert en Enoh) moet ik dat nog maar eens bekijken of hem dat lukt. Wat zeg ik, ik denk het niet zelfs.


Als je er alle aankopen van Van Basten bij pakt moet je er ook alle aankopen van Van Geel bij pakken, hè. Dus ook Rommedahl, Kennedy, Delorge, Colin, Luque, Urzaiz, Roger, etc.

Met Sno en Oleguer wordt het nooit wat. Van de rest verwacht ik dat het goede aankopen gaan blijken. Al ben ik niet kapot van Wielaert.
Nee maar Wielaert is wel duizenden keren beter dan Oleguer, vooral in de communicatie en de opbouw. En Sno geef ik ook nog een kans!
Seduction


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 12:15
Citaat:
Trouwens, ik realiseer me wel dat Martin v Geel het nog niet zo slecht heeft gedaan. Hij kocht toch mooi Huntelaar en Suarez. Jongens met veel verkoopwaarde. De aankopen van Marco (Sno, Oleguer, Sulejmani, Cvitanich, Wielaert en Enoh) moet ik dat nog maar eens bekijken of hem dat lukt. Wat zeg ik, ik denk het niet zelfs.


Als je er alle aankopen van Van Basten bij pakt moet je er ook alle aankopen van Van Geel bij pakken, hè. Dus ook Rommedahl, Kennedy, Delorge, Colin, Luque, Urzaiz, Roger, etc.

Met Sno en Oleguer wordt het nooit wat. Van de rest verwacht ik dat het goede aankopen gaan blijken. Al ben ik niet kapot van Wielaert.
Nee maar Wielaert is wel duizenden keren beter dan Oleguer, vooral in de communicatie en de opbouw. En Sno geef ik ook nog een kans!

Sno heeft genoeg kansen gehad. Hij is gewoon te goed voor ajax. Hij zit meer op het niveau van een Messi.

Nee, Sno die heeft het helemaal gemaakt. Wegwezen met hem aub....
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 14:33
Citaat:
En niet Aissati en Bodul weglaten in het rijtje van van Basten


Oeps, dat was onbedoeld Lucas. Aissati geloof ik nog wel in en Cvitanich krijgt ook voordeel van de twijfel. Darko Bodul gaat het niet halen lijkt me.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 17:11
Maar goed, dat Van Geel het heel beroerd heeft gedaan, dat moge duidelijk zijn.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 17:32
Dat Marco het niets beter doet, ook.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 17:38
Robbie Wielaert FC Twente (3,5 miljoen)
Evander Sno Celtic (€ 1,5 miljoen)
Oleguer Presas Barcelona (€ 2,2 miljoen)
Dario Cvitanich Banfield (Arg) (€ 7,0 miljoen)
Ismael Aissati PSV (€ 4,1 miljoen)
Miralem Sulejmani SC Heerenveen (€ 16,2 miljoen)


Sno en Oleguer zijn slecht, de rest is gewoon een prima aankoop. Het precentage miskopen lag bij Van Geel veel hoger. Alleen Suarez en Huntelaar waren goed en die spelers had iedereen wel gezien.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 18:02
Citaat:
Dat Marco het niets beter doet, ook.


Voor die constatering is het iets te vroeg. We hebben het hier puur over het aankoopbeleid, want Van Geel was niet verantwoordelijk voor de opstelling en tactiek. Als je kijkt naar de aankopen van Van Basten zie ik nog voldoende mogelijkheden voor succes. Alleen Oleguer en Sno heb ik definitief afgeschreven.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 18:02
Ik ben nog niet zo zeker van Wielaert en Cvitanich hoor
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 18:38
Ik zie net de beelden terug. Emanuelson werd gewisseld in de 40ste minuut en van Basten wil hem een hand geven maar Emanuelson weigert van Basten de hand te schudden.

Dit gaat zeker gevolgen hebben voor Emanuelson. Zeker gezien het feit dat Sarpong weer fit is en een goede indruk maakte.

Emanuelson speelt goed dit seizoen maar het is allemaal zo weinig effectief. Geen assists of doelpunten. Verder is hij positioneel zwak te noemen. Ik snap dus best wanneer hij even op de bank moet zitten. Hij zelf zal het wel niet snappen
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 18:40
Citaat:
Dat Marco het niets beter doet, ook.


Voor die constatering is het iets te vroeg. We hebben het hier puur over het aankoopbeleid, want Van Geel was niet verantwoordelijk voor de opstelling en tactiek. Als je kijkt naar de aankopen van Van Basten zie ik nog voldoende mogelijkheden voor succes. Alleen Oleguer en Sno heb ik definitief afgeschreven.

Ik heb het al vaker gezegd maar van geel had geen budget en tegenwerking van Ten Cate. Met het budget wat van Basten mocht uitgeven had van Geel ook mooie spelers gehaald zoals bijvoorbeeld Defour.

Van Geel was absoluut niet foutloos hoor. Maar zo slecht als sommige denken dat hij is (bedoel ik jou niet mee) is overdreven. Hopelijk komt de scouting in orde en hoeft van Basten minder uit te geven voor betere spelers. Al heb ik die hoop wel onderhand opgegeven.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 18:43
Inderdaad. Marco geeft ook eventjes doodleuk de hoofdprijs aan Sulejmani en mag 30 miljoen investeren. Ik weet niet precies voor hoeveel Van Geel heeft aangekocht, maar Huntelaar (9 mln) en Suarez (7,5 mln) is het transferbedrag waarvoor men Sulejmani heeft gekocht. Ach, ik weet het niet. Marco heeft alles mogen doen en Martin moest de hand op de knip houden.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 19:10
Hoezo geen budget? Van Geel heeft toch ook gewoon tientallen miljoenen mogen uitgeven? Ook had Van Geel veel meer op zijn strepen moeten gaan staan.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 feb 2009 19:15
Van Geel had gewoon een ander beleid. Hij koos ervoor om voor 16 miljoen vier spelers van 4 miljoen of twee van 8 miljoen te halen. San Marco voert dus een ander beleid: het kapitaal moet op het veld staan. Vorig jaar allemaal gezeik omdat het geld op de bank stond en niet op het veld, nu staat al het geld op het veld en is het weer niet goed.

Kortom: er valt altijd wel wat aan te merken op Ajax, door de meesten tenminste.
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.984.507 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » Ajax-Heracles Almelo
Ga
Zoeken: