Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » PSV - AJAX
Ga
Zoeken:

Onderwerp: PSV - AJAX
Maker: AnonymousBekeken: 19438
Status: InactiefBerichten: 249
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
afca.darcy


Geregistreerd: 20-08-2008
Forum berichten: 406
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Leiderdorp
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:26
Citaat:
Oleguer mag terug naar Spanje, ik betaal z'n kaartje!


Citaat:
Dit bedoel ik nou, Cvitanich red het niet tegen een groot team.
Lekker wissel houden en Arnautovic kopen!!!!


Dit bedoel ik. Cvitanich heeft geen kans gehad en toch krijgt ie schuld.
Oleguer voetbalt inderdaad niet best, maar wat wil je als je middenveld totaal wordt overlopen

Ik neem Dario niks Kwalijk, ik denk aleen dat hij het niet gaat redden tegen grote(re) clubs dan Willem2 en De Graafschap en de aanvalslinie is gewoon te klein en te zwak (qua kracht) en een type Arnautovic brengt daar wel verandering in.
maxwell13


Geregistreerd: 21-01-2008
Forum berichten: 80
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:29
Echt beschamend slecht. Heb de 2de helft gekeken en het was gewoon om je voor te schamen. PSV speelde de bal veel richting Toivonen die volgens mij elke kopduel won van Oleguer. Om daarna de via de opkomende middenvelders verder aan een aanval te bouwen.

Van de Wiel en Vermaelen hadden totaal geen grip op Amrabat en Dzudszak en werden keer op keer voorbij gelopen.

Wil Ajax volgend seizoen beter voor de dag dan moeten ze 1 of 2 talentvolle verdedigers kopen die op den duur in de Europese top/subtop zouden kunnen spelen. Met alle respect als je een Elia wil kopen voor 10 miljoen stop dat geld maar in 2 goede verdedigers.
theumas


Geregistreerd: 18-06-2008
Forum berichten: 455
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:31
Citaat:
Afgelopen.

Hou de emoties onder controle dwz geen ziekten en scheldwoorden aub.


Wat een afgang.

Of Van Basten vertrekt of hij accepteert een echte trainercoach naast hem (dwz weggepromoveerd), want het lijkt me duidelijk dat we met Van Basten op deze middelmatige koers blijven.


Hoezo is het Van Bastens schuld? Hij heeft gewoon het team opgesteld wat al een paar weken best goed speelt. Ik denk eerder dat het team gewoon heeft lopen kloten( weet niet echt of dit een scheldwoord, zowel excuus hiervoor).
afca.darcy


Geregistreerd: 20-08-2008
Forum berichten: 406
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Leiderdorp
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:31
Citaat:
Echt beschamend slecht. Heb de 2de helft gekeken en het was gewoon om je voor te schamen. PSV speelde de bal veel richting Toivonen die volgens mij elke kopduel won van Oleguer. Om daarna de via de opkomende middenvelders verder aan een aanval te bouwen.

Van de Wiel en Vermaelen hadden totaal geen grip op Amrabat en Dzudszak en werden keer op keer voorbij gelopen.

Wil Ajax volgend seizoen beter voor de dag dan moeten ze 1 of 2 talentvolle verdedigers kopen die op den duur in de Europese top/subtop zouden kunnen spelen. Met alle respect als je een Elia wil kopen voor 10 miljoen stop dat geld maar in 2 goede verdedigers.

Ik ben ook van mening dat Vermaelen geen back maar en linker centrale verdediger is.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:38
Citaat:
Hoezo is het Van Bastens schuld? Hij heeft gewoon het team opgesteld wat al een paar weken best goed speelt. Ik denk eerder dat het team gewoon heeft lopen kloten( weet niet echt of dit een scheldwoord, zowel excuus hiervoor).

Omdat Van Basten dit team heeft samengesteld dmv aankopen en trainingen. Dat AJAX toevallig wat wedstrijdjes goed speelt tegen L'OM en wat zwakke ploegjes wilt niet zeggen dat hij het goed doet. Over hele seizoen was het allemaal op goed geluk. Geen lijn te ontdekken.
Toen Van Gaal het overnam van Beenhakker verloor AJAX ook punten bij de vleet, maar het voetbal was prachtig. Dat houvast mis ik totaal bij Van Basten zijn ploeg.

Als je met 6-2 verliest...dan zijn er geen excuses.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:38
Ja, richten op de trainer is altijd wat het eerst gebeurt.

Marco geeft de instructies en de opdrachten en de aanwijzingen en tuurlijk, hij heeft ook fouten gemaakt maar hij kiest er niet voor, en kan niet voorspellen, dat de spelers die in het veld staan er niks van bakken, in wat voor systeem ze ook spelen, het leek gewoon nergens naar.

Op de Homepage bij de eindstand topic zag ik ook al weer reacties van ''Van Basten maakt ons nooit kampioen bla bla bla'' Kampioenschap was wedstrijden geleden al onhaalbaar en Marco word gelijk afgekapt als slechte coach? hoezo? Ten Cate was een ervaren coach maar maakt ons ook geen kampioen, Koster maakte ons geen kampioen, was toch ook al ervarender in alle opzichten dan van Basten.

Wat een onzin altijd dat verhaal op de coach. Dat hij verkeerde beslissingen heeft gemaakt, Ala maar ga daar nu na zo'n verlies niet ineens over gaan bakkeleien. Ik las vorige week na de 7-0 weer heel veel positieve reacties over Marco, '' Zie hij kan het wel, hij heeft het goed neergezet bla bla bla''...Magoed, dat ik hier alweer op reageer is toch nutteloos.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:38
Dom van Marco om met een driemans-middenveld te spelen. Tegen 5 van de tegenstander red je het dan niet.

Verder kan Van Basten er ook niet veel aan doen. Dit team kan niet tegen druk. De beste wedstrijden hebben ze gespeeld in de rol van underdog. Dat is een gebrek aan echte topspelers.

Hopen dat de scouts van de topclubs op de tribune hebben gezeten, dan weten ze gelijk waarom ze Suarez beter hier kunnen laten. Sulejmani heeft ondanks alles toch aardig gespeeld.

Maar goed, we zijn niks opgeschoten met deze wedstrijd. Gewoon nog 1 punt achter Twente. Helaas wel dat klote-AZ kampioen.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:39
Mooie wedstrijd. Laat weer eens zien waarom Ajax voorlopig geen kampioen zal worden. Veel te wisselvallig en als het op mentaliteit aankomt komen ze vrijwel allemaal tekort.

Ik heb genoten van een geweldig psv. Liet Ajax lopen en huilen. Wie weet staat PSV aan het einde van de competitie wel boven ons. Zal me ook niet veel verbazen.
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:40
Co ''een goed paard is nog geen goede ruiter'' Adriaanse is nog vrij.
maxwell13


Geregistreerd: 21-01-2008
Forum berichten: 80
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:41
Citaat:
Echt beschamend slecht. Heb de 2de helft gekeken en het was gewoon om je voor te schamen. PSV speelde de bal veel richting Toivonen die volgens mij elke kopduel won van Oleguer. Om daarna de via de opkomende middenvelders verder aan een aanval te bouwen.

Van de Wiel en Vermaelen hadden totaal geen grip op Amrabat en Dzudszak en werden keer op keer voorbij gelopen.

Wil Ajax volgend seizoen beter voor de dag dan moeten ze 1 of 2 talentvolle verdedigers kopen die op den duur in de Europese top/subtop zouden kunnen spelen. Met alle respect als je een Elia wil kopen voor 10 miljoen stop dat geld maar in 2 goede verdedigers.

Ik ben ook van mening dat Vermaelen geen Back maar en linker centrale verdediger is.

Ik vind sowieso dat de achterste linie van Ajax veruit de zwakste linie is. De enige talentvolle speler in mijn ogen daar is Van der Wiel. De rest is gewoon middelmaat, het zijn nuttige spelers niks meer en niks minder. Het is niet erg als je 1 nuttige speler hebt in een verdedigingslinie van 4 maar als 75% van je verdediging bestaat uit 'nuttige' spelers dan kan je verwachten dat het misgaat. Wil je als club dominant aanvallend voetbal spelen dan moet je een verdediging hebben waarop je kan bouwen en die heeft Ajax niet.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:41
Citaat:
Mooie wedstrijd. Laat weer eens zien waarom Ajax voorlopig geen kampioen zal worden. Veel te wisselvallig en als het op mentaliteit aankomt komen ze vrijwel allemaal tekort.

Ik heb genoten van een geweldig psv. Liet Ajax lopen en huilen. Wie weet staat PSV aan het einde van de competitie wel boven ons. Zal me ook niet veel verbazen.


Ben je voor PSV dan? Hoe kun je nou genieten van zo'n wedstrijd.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:42
Ow, en tot de wedstrijden die fout gingen tegen Groningen, Heerenveen en Vitesse was er niks aan de hand, uiteraard wat discussies over beslissingen van Van Basten maar toen zag het er zo goed uit en waren we regelrechte titelkandidaan. Ik heb het nu dan over de aankopen, die waren voor het seizoen allemaal goed en nuttig en dit seizoen zou het moeten gebeuren en dan slaat alles om en gaat alles ineens kut en wordt die wat verweten, en die wat verweten, en die en die en die....ik denk dat 9 van de 10 mensen niet eens beseffen wat ze in een heel seizoen roepen omdat het allemaal verschillende reacties zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:46
Is inderdaad nutteloos, Seaman, want als je mijn reacties terugleest weet je dat ik nooit enthousiast ben geweest over Van Basten en dit AJAX. AJAX heeft echt geen slechtere spelers dan Az, maar je ziet wat een topcoach er meedoet. En kom dan niet met het vorige seizoen, want iedere topcoach heeft wel eens zo'n seizoen meegemaakt.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 18:47
WAT een slechte wedstrijd man!
dit x valt de scheids en MvB niks te verwijten..

psv was gewoon véél feller.. tog nog 1 pluspunt gezien: Sulejmani was opvallender (goed) als anders
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-12-2007
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 19:09
Citaat:
Oleguer mag terug naar Spanje, ik betaal z'n kaartje!


Citaat:
Dit bedoel ik nou, Cvitanich red het niet tegen een groot team.
Lekker wissel houden en Arnautovic kopen!!!!


Dit bedoel ik. Cvitanich heeft geen kans gehad en toch krijgt ie schuld.
Oleguer voetbalt inderdaad niet best, maar wat wil je als je middenveld totaal wordt overlopen

Ik neem Dario niks Kwalijk, ik denk alleen dat hij het niet gaat redden tegen grote(re) clubs dan Willem2 en De Graafschap en de aanvalslinie is gewoon te klein en te zwak (qua kracht) en een type Arnautovic brengt daar wel verandering in.

Waarom wordt jij geen trainer dan?
Kijk, boludo's, Dario heeft last van zn achillispees en misschien is er al van te voren al bepaald dat hij er uit moest.
Sommige wissels zijn al bekend voordat de wedstrijd begonnen is hèhè!

:Argentina: :Gallina:
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 19:22
Nee ik ben niet voor PSV. Ik vind het wel knap dat ze Ajax gewoon weg hebben gezet als een of ander klein clubje.

Verder is deze wedstrijd niet anders dan van wat ik al jaren zie. Als het erop aankomt geven onze jongens niet thuis. We roepen dan vaak snel inzet maar het ontbreekt de jongens gewoon aan kwaliteit.

Het is eigenlijk zielig om die jongens in een Ajax shirt te hijsen en dan te eisen dat ze kampioen worden. Onmogelijk.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 19:45
Jongens calm down.

Niet alles richting Van Basten/spelers.

Ik geef je het recht om te zeuren als we niet 2e worden.

Worden we 2e dan vind ik dat het seizoen nog dragelijk is.

--

Gewoon een totale blackout.

Suljemani was het enige lichtpuntje --> Wordt veels te weinig naar gekeken.

--

Over de wedstrijd:

Zat allemaal niet mee, met wat geluk hadden we ons prima 1e kwartier al op 1-0 kunnen staan, maar jammer genoeg wou hij er niet in. Na een 1-0 van PSV die afgekeurd had moeten worden wegens Buitenspel, aangezien Toivoinen op het moment van schieten buitenspel stond en het zicht van vermeer verpeste en dat mag niet. Na een gelukkige 2-0, omdat de bal met heel veel geluk voor de voeten van Amrabat terecht komt. Hierna vergeet AJAX te voetballen en omdat je moet geef je te veel ruimtes weg.
Bij de 3-0 had Affely ook zijn 2e gele mogen krijgen na provencerende gebaren richting de ongelukkige Verthongen.

PSV speelde 4.5.1 dus hadden wij 3.4.3 moeten spelen en met een terugtrekkende linksbuiten (emanuelson).

Snel vergeten en doorgaan richting AZ!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 19:49
Citaat:
Nee ik ben niet voor PSV. Ik vind het wel knap dat ze Ajax gewoon weg hebben gezet als een of ander klein clubje.

Verder is deze wedstrijd niet anders dan van wat ik al jaren zie. Als het erop aankomt geven onze jongens niet thuis. We roepen dan vaak snel inzet maar het ontbreekt de jongens gewoon aan kwaliteit.

Het is eigenlijk zielig om die jongens in een Ajax shirt te hijsen en dan te eisen dat ze kampioen worden. Onmogelijk.


We hebben de beste aanvaller: Suarez!
Talent van 2007: Sulejmani
Keeper Nederlands Elftal: Stekelenburg

En heel veel talent, te veel naar mijn mening, want er mist een davids/stam figuur in het elftal.

--

Wij hebben gewoon dit jaar een rot seizoen. Maar in ons rot seizoen worden we alsnog 2e.

AZ werd vorig jaar ook 13e (Ofzo).


Met deze selectie had AJAX kampioen moeten worden, wordt Van Basten volgend jaar weer niet kampioen dan heeft hij gefaalt.
Brainsnack


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 92
Woonplaats: Almelo
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 20:18
Citaat:
Over de wedstrijd:

Zat allemaal niet mee, met wat geluk hadden we ons prima 1e kwartier al op 1-0 kunnen staan, maar jammer genoeg wou hij er niet in.


Klopt. Het sterke begin had minstens 1 doelpunt op moeten leveren.

Citaat:
Na een 1-0 van PSV die afgekeurd had moeten worden wegens Buitenspel, aangezien Toivoinen op het moment van schieten buitenspel stond en het zicht van vermeer verpeste en dat mag niet.


Onjuist. Prima goal van Mendez en afkeuren op de positie van Toivonen doet geen enkele scheidsrechter. Zeker niet bij een schot van deze afstand.

Citaat:
Bij de 3-0 had Affely ook zijn 2e gele mogen krijgen na provencerende gebaren richting de ongelukkige Vertonghen.


Zou ik nog kinderachtiger vinden dan het gebaar zelf. Vertonghen deed hetzelfde al eerder dit seizoen, dus dan moet je ook kunnen incasseren. Een scheids moet dat ook aan kunnen voelen en Wegereef floot een prima wedstrijd.

Citaat:
Snel vergeten en doorgaan richting AZ!


Inderdaad.

Ik ben blij dat ik heb besloten de wedstrijd thuis en niet bij een vriend te kijken, want hij had het zeer vervelend gevonden als hij had gezien dat ik PSV op een gegeven moment gewoon stond aan te moedigen. Die lieten tenminste zien dat het nog ergens om ging. En dat in de eerste behoorlijke wedstrijd die ze dit seizoen laten zien. Of dat toeval is, tja...

Ajax werd totaal overklast. PSV was feller, scherper en liet volwassen voetbal zien. Ik ben gewoon geschokt door wat onze jongens vanmiddag lieten zien, wat zo ongeveer op niets uitkomt. Na deze pot vind ik ook dat ze geen voorronde CL meer verdienen.

Uiteindelijk liet Ajax zich gewillig voorover buigen en nemen. Ik ben zwaar teleurgesteld.
Lexafca


Geregistreerd: 21-12-2008
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 20:31
Het klinkt misschien ontzettend raar, maar de beste man van AJAX moest wel 6 keer de bal uit het net halen .. Keepte zeer goed en dan toch 6 tegen goals dat komt hard aan. Ik vond Urby heel goed spelen maar dan krijg je dat jong.. je weet wel die vriend van Aissati, die hem uit de wedstrijd schopt.
En dan dat juichen bij Vertonghen moet gewoon geel zijn. Maarja we speelde gewoon niet goed met name de verdediging maar dat komt natuurlijk door het middenveld wat met 2 man minder speelt.Sulejmani deed het redelijk mag gezegt worden. Ik ga het niet over de negatieve dingen hebben.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 20:34
Leuk om 16 miljoen voor een spits neer te leggen, maar leg er dan als grote jongen zijnde ook 10 neer voor een Argentijnse slager die je aan gorden schupt.

Afellay mag trouwens ook wel een gebroken been krijgen. Misselijk mannetje.
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 21:12
Citaat:
Is inderdaad nutteloos, Seaman, want als je mijn reacties terugleest weet je dat ik nooit enthousiast ben geweest over Van Basten en dit AJAX. AJAX heeft echt geen slechtere spelers dan Az, maar je ziet wat een topcoach er meedoet. En kom dan niet met het vorige seizoen, want iedere topcoach heeft wel eens zo'n seizoen meegemaakt.


Ja het zou een puinzooi worden als we iedereen hier op persoonlijk moesten gaan vergelijken. Ik heb het dan in mijn vorige posts ook ''algemeen'' bedoeld. Van de tientallen leden hier kan ik moeilijk zeggen, iedereen behalve die en die, ik praat dan dus ook in het algemeen. Anyways, ik zei zelf al dat het nutteloos was om die reactie te plaatsen, dat werd door jou nog even bevestigd dat het idd nutteloos was, dus hebben forums eigenlijk geen nut, want discusseren zou dat nutteloos zijn. Ik blijf er gewoon bij dat ik in het ALGEMEEN niet tegen kan dat, laten we zeggen, ''heel veel'' mensen zoveel verschillende meningen hebben per week of wedstrijd.



Ow, en ik zou heus niet komen met het voorvalletje ''vorig seizoen'' want dan zou ik hetzelfde lullen als waar ik tegen ben. AZ is een 'topclub' in wording dus kan het natuurlijk niet direct 3 seizoenen achter elkaar goed gaan. In ieder geval, ik was er ook meer op uit op een aantal reacties dat Van Basten ons geen kampioen maakt, nee nou? als ze nou eens vertellen wie dat wel kan dan?' met Ten Cate zouden we ook wel kampioen worden? nee, Kosten heeft het ook niet geflikt, CL is al uit den boze voor AJAX en dan zou Van Basten nu ineens de ''lullo'' worden omdat hij AJAX geen kampioen maakt. Het is GVD 5 jaar geleden, ik hoor mensen zeggen, die en die moeten de volgende trainer worden, ow en dat is dan garantie voor kampioenschap? hou op.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 21:14
Pik ze er dan uit, Seaman. Wees specifiek wie dat doet. Wie doen dat dan?
AFCA_Seaman


Geregistreerd: 08-05-2008
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 21:22
Ow sorry hoor 343, ik houdt me voortaan mn KK smoel wel, ik ben toch maar iemand die hier soms komt en er niks van weet, godverdomme zeg, elke keer als ik iets aankaart word ik afgekapt, want ja, wie ben ik? ik loop nog maar een paar jaar mee, ik kan gewoon geen gelijk hebben natuurlijk! Ik kijk het blijkbaar altijd verkeerd want ik maak nauwelijks mee dat iemand het eens is met me. Ik heb er de ballen verstand van.

Ik vind het allemaal wel goed, ik houdt voortaan mijn nutteloze posts wel in mijn gedachten.

Gegroet.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 21:27
Wat een rare reactie op een normale vraag, Seaman.

Als je zoiets zegt wees dan specifiek en richt je op die persoon of personen. Dat discusseert wat beter. Ik heb het helemaal niet in termen van gelijk of ongelijk.

En ik heb het niet over het resultaat. Ik heb het over het voetbal en de progressie van het team in het algemeen. Ik kijk nooit alleen naar het resultaat.
+ Nieuw bericht <<<   <   2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.984.511 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2008/09 » PSV - AJAX
Ga
Zoeken: