Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Anas Sharbini
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Anas Sharbini
Maker: -TheGodfather-Bekeken: 1216
Status: InactiefBerichten: 2
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 28 apr 2009 16:11
Op de nieuwssite staat het volgende bericht:

Citaat:
'Ajax volgt Sharbini'

Volgens het Duitse Bild is Ajax een van de clubs die de 22-jarige Anas Sharbini van NK Rijeka volgt. De Kroatische middenvelder zou ook gevolgd worden door PSV, FC Koln en Hoffenheim.

De 22-jarige middenvelder van Rijeka en speler van het nationale team van Kroatië zou een transfersom van tussen de twee en drie miljoen euro op moeten brengen.


Ik vraag mij af of iemand iets zinnigs kan vertellen over deze jongen? Ik ben zelf namelijk niet al te bekend met de Kroatische competitie en ik vind Youtube-filmpjes niet bepaald representatief..
Miro


Geregistreerd: 01-07-2008
Forum berichten: 42
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 28 apr 2009 16:48
Citaat:
Nu we toch in Oost-Europa zitten, had onderstaande spelers al eens genoemd in een ander topic, maar misschien kun je iets vertellen over deze spelers Revo?

De meeste mensen op dit forum kennen inmiddels Mandzukic en Kalinic. In de Kroatische competie schijnt echter nogal wat talent rond te lopen, wellicht kun jij er wat meer over vertellen? Het gaat om de volgende namen:
-Domagoj Vida
-Marin Tomasov (dit schijnt met name een groot talent te zijn)
-Vedran Niksic
-Ivo Ilicevic
-Dejan Lovren
-Anas Sharbini


Ik noemde hem al eens begin januari in een ander topic. Pushkin kende hem wel geloof ik.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 28 apr 2009 17:53
Ik sluit dit topic omdat we het dan een beetje centraal houden. Ik verplaats jullie posts ook naar het mogelijke aanwinsten topic. Hier kun je het vinden het terug vinden. http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic ... 9622#89622
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.997.376 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Anas Sharbini
Ga
Zoeken: