Kan iemand ALSJEBLIEFT Helpen?
Ik heb spyware op mijn computer.. dat zie ik omdat er op mijn achtergrond met knipperende letters staat WARNING spyware bla bla.. En ik krijg om de 10 seconde pop ups ookal zit ik niet eens op internet?!
Alsjeblieft iemand help me
Nee ik ben op geen vreemde site terecht gekomen dat is het juist.. ik was gewoon aan het muziek maken met mijn programma toen mijn computer zichzelf opnieuw opstartte, en toen kwam al die ongein ineens. Mensen die spyware en virussen bedacht hebben moeten echt een leven zoeken
O god help help help! Iemand met computer verstand gezocht!! Ik heb ineens een programma dat zichzelf heeft geinstalleerd genaamd Antimalware Doctor, die zeurt dat mijn pc is bedreigt maar na wat research is het dus zo dat dat programma ZELF mijn pc bedreigt. Zij proberen mij te overtuigen om de volledige versie te kopen om geld te verdienen. Weet iemand hoe ik dit van mijn PC af kan krijgen ALSJEBLIEFT!
Marco Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Ey, Bedankt man alles lijkt verholpen. Ja ik lag hier zo op de grond te hyperventileren dat ik niet eens dacht aan google. Heb ik net een nieuwe computer gekregen van mijn vader ben ik er zó voorzichtig mee krijg ik dit weer. Echt heel erg bedankt man.. Als ik je zou kennen had ik je een biertje aangeboden.
Marco Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -