Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Martin Jol: ex-hoofdtrainer Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Martin Jol: ex-hoofdtrainer Ajax
Maker: GertJan020Bekeken: 84816
Status: InactiefBerichten: 1690
+ Nieuw bericht <<<   <   56  |  57  |  58  |  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  64   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
sincere1983

Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 13:57
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=127399
Jol pareert kritiek: 'Cruijff komt al 25 jaar met hetzelfde verhaal'
Woensdag, 10 november 2010 om 13:36
Waar Johan Cruijff er niet moe van lijkt te worden om aan de kaak te stellen wat er in zijn ogen zoal mis is bij Ajax, blijft trainer Martin Jol onophoudelijk reageren op de kritiek van de voormalig speler en coach van de Amsterdammers. Die lijkt hij steeds minder serieus te nemen: “Als hij er zelf zou instappen zou ik dat nog spannend vinden. Maar dat doet hij niet”, vertelt Jol aan NUsport.

De oefenmeester is het met de meeste kritiek op zijn club niet eens. “Negentig procent is onzin. Op tv is het vaak 'Pamela Anderson-praat'. Amusement. Dat gooien we meteen in de prullenbak”, aldus Jol, die wel aangeeft dat de commentaren van Cruijff tot de resterende tien procent behoren. “Daar zitten wel dingen in die in de goede richting zitten”, vindt de Ajax-trainer.

“Maar ik ben het niet met hem eens dat de directie weg moet. Die zijn de puinhoop van hun voorgangers aan het opruimen. Volgend jaar zijn we de financiële dip waarschijnlijk te boven. Dat is een wereldprestatie. Die mensen verdienen een standbeeld. Cruijff komt al 25 jaar met hetzelfde verhaal. Ook bij Barcelona, Van Gaal heeft daar ook last van gehad”, weet Jol.

De laatste wedstrijden presteert zijn ploeg minder, maar daarvoor was Jol uitermate tevreden over de resultaten. “We begonnen met niets, moesten saneren en hebben toch alle doelstellingen gehaald. Geweldig doelsaldo, tien maanden ongeslagen. Nu hebben we twee punten minder dan vorig seizoen, maar komt er druk. Zo werkt het bij Ajax. We hebben nog steeds een goede ploeg. We zijn ermee bezig om dingen te verbeteren. Het komt allemaal best goed.”
---------

Jol toch...Je laat je toch wel behoorlijk kennen met deze reactie (of juist niet, afhankelijk van hoe je het ziet).
Jol weerlegt helemaal niets van wat Cruijf het meeste nog aankaart (aankoopbeleid, scouting, jeugd-doorstromen etc., financieel wanbeleid).

Jammer dat een interviewer niet op zo'n moment tegen Jol zegt: "Maar meneer Jol, er is al jaren financieel wanbeleid gevoerd. Laat nou net de financieel directeur al 10 jaar bij Ajax zitten. Hoe strookt dat met je opmerking over puinhopen opruimen."
Kc

Forum berichten: 72
Nieuws reacties: 42
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 14:35
Citaat:
Dat Jol niet bij Ajax past, was mij al langer duidelijk. Vooral door zijn aankoopbeleid bij Tottenham was ik vanaf het begin erg sceptisch over Jol. De opmerking 'geef mij 10 miljoen' is voor mij de definitieve druppel........
Wát is zijn visie? Door de manier van spelen komt niemand tot zijn recht. Er is geen duidelijkheid, geen systeem én we hebben 2 spitsen die niet met elkaar samen kunnen spelen. De Zeeuw is nu vaak de kop van jut, maar je moet er toch niet aan denken middenvelder te zijn in dit team? Altijd maar voor zekerheid kiezen... ik word er niet goed van...........

4-4-2 is niet des Ajax, en wat dat betreft vond ik Van Basten beter bij Ajax passen. Jol heeft wel de verdediging verbeterd maar het is weer niet genoeg. Zowel Jol als Van Basten kunnen wat van elkaar leren..
Trouwens, iemand die de klassieke speelstijl zou terugbrengen en vrij is hebben we allemaal kunnen bewonderen op het WK: Marcel Bielsa, (ex)bondscoach van Chili..
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 14:59
Ik ben het er mee eens dat we weer eens een teleurstellend seizoen mee maken en dat Jol loopt te zeiken. Met z'n 10 miljoen en geen buitenspelers.

Sulejmani is toch echt een buitenspeler al trekt hij wel naar binnen, heeft ook een prima voorzet. Aan Jol de taak hem duidelijk te maken dat hij niet zo veel naar binnen moet trekken.

Suarez is misschien meer een spits maar ik geloof niet dat Jol daar vorig seizoen problemen mee had.

Volgens mij kan Jozefzoon prima als buitenspeler fungeren aan de rechterkant.

Ik vind Zeegelaar voor op links echt geen verkeerde optie. Ervaring heeft hij misschien amper maar laat hem dat dan op doen.

Ik word langzaam aan moe van deze man. Tuurlijk ligt het ook (grote) deels aan de instelling van de spelers, ik denk ook niet dat het verstandig is wéér een nieuwe trainer aan te stellen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 15:32
Citaat:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=127399

Ik wil hier ook even op reageren. Het mag dan wel zo zijn dat de financiële problemen veroorzaakt door van Basten, het vorige bestuur, ten Cate en van Geel nu dan eindelijk worden opgeruimd, maar daarvoor verdienen deze heren nog geen standbeeld, ze verdienen hooguit een complimentje.
- Volgens mij was dit ook een van de doelstellingen van het rapport van Coronel, dus als er nu nog grotere financiële wantoestanden waren ontstaan kon dat rapport helemaal door de papierversnipperaar.
- Bovendien is een van de heren bestuur (de heer Slop) mede verantwoordelijk voor de negatieve resultaten van de afgelopen jaren, het mag dan ook wel eens dat hij het een keer goed doet.
- De sportieve prestaties van Jol waren vorig jaar goed, daar verdient hij ook zeker een complimentje voor maar ook nog geen standbeeld. En dan heeft hij het over 2 punten minder dan vorig jaar. Ook daar kun je een kanttekening bij maken.

Groningen uit werd vorig jaar gewonnen, maar werd dit jaar gelijk gespeeld. Ado thuis werd vorig jaar dik gewonnen en dit jaar hadden we geluk dat we niet met 0-2 verloren. Willem II thuis werd vorig jaar overklast, terwijl we dit jaar met behulp van 2 penalties wonnen. Heracles uit maakt qua score niet veel uit. Enkel uit tegen Twente werd een beter resultaat neergezet. Verder hadden we vorig jaar de wedstrijd tegen PSV al gehad (moet je ook meerekenen) en speelden we wel gelijk tegen Sparta, maar waren er tegelijkertijd nog nooit zoveel kansen gecreëerd in de ArenA. Ook vond ik dat er vorig jaar een stijgende lijn in zit, terwijl er dit jaar eerder een neerwaartse lijn is te ontdekken in de prestaties. Vorig jaar stond er een team nu staan er individuen, vorig jaar waren De Zeeuw, Suarez, Enoh en de Jong in vorm, schaam je je bijna als je ze ziet spelen, vorig jaar hadden we een spits die het team beter maakte, nu staat er een spits die voornamelijk voor eigen roem speelt, vorig jaar kregen we bijna geen goal tegen, en tel de tegendoelpunten nu eens. Dat Jol goed spelers materiaal heeft ben ik het mee eens, maar laat ze dan ook goed spelen.

Ook Ooijer, Mido en Tainio hadden we vorig jaar niet nodig om een betere prestatie neer te zetten dan dit jaar. Het aantrekken van deze spelers strookt dan ook niet met het rapport van Coronel waarin staat dat de club alleen spelers wil aantrekken die een meerwaarde hebben voor Ajax in de basis of talentvolle spelers die een transfersom op zullen brengen. Dat spelers als Chadli en Mertens dan worden genegeerd, omdat men nog hoopt om een veel te dure Emanuelson te kunnen verlengen doet mij ook weinig goed.
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 15:46
Ian ik ben het in grote lijnen met je eens. Dat zeker, alleen denk ik dat de aankopen die jij noemt wel in te dekken zijn Ooijer was transfervrij is als een soort mentor gehaald. Dat hij nu speelt in plaats van Toby ligt aan een aantal mindere optredens van Toby. Ik had liever gezien dat Toby meer vertrouwen had gekregen maar kan deze keuze ergens wel begrijpen.

Tainio is een redelijke speler en een goede stand in voor de Zeeuw of Enoh maar hiervoor hadden we al Lindgren en Bonevacia. (was Tainio ook niet transfervrij?)

Mido snap ik dan wel weer ergens. als je in dezelfde opstelling wil spelen met zoveel mogelijk spelers op hun vast positie was het duidelijk dat je achter Mounir geen 2e spits had. Suk komt Enorm te kort en daarmee is nog maar een naa genoemd waarvan ik niet begrijp dat hij voor Ajax uitkomt, daarnaast heb je ook nog eens Atouba die dan wel veel gebleseerd is maar in de wedstrijden die hij begin vorig seizoen heeft gespeeld bezorgde hij me meer angstzweet dan een goed gevoel.

Wat ik overingens ook niet bergrijp van Jol is wat er afgelopen weekend gebeurde. Greg viel (tot blijdschap van de halve ArenA?) gebleseerd uit en zijn vervanger was.... Oleguer, is Toby al zover gezakt in de rangorde? Waarom Toby niet als rechtsback, daar speelt hij ten slotte ook in het Belgische nationale elftal.

Toby heeft ook nogeens een goede dieptepass in huis.
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Wo 10 nov 2010 23:35
Citaat:
Sulejmani is toch echt een buitenspeler al trekt hij wel naar binnen, heeft ook een prima voorzet. Aan Jol de taak hem duidelijk te maken dat hij niet zo veel naar binnen moet trekken.

Suarez is misschien meer een spits maar ik geloof niet dat Jol daar vorig seizoen problemen mee had.

Ik vind juist dat Sulejmani nu al minder in het centrum te vinden is, maar hij krijgt totaal geen vertrouwen van Jol. Bij blessures mag hij spelen, maar wanneer de matig presterende Anita en Emanuelson weer fit zijn wordt hij ook zonder pardon weer op de bank gezet.

Suarez heeft wel vaker in de spits gestaan bij Ajax, maar hij rendeert toch vele malen beter in een vrije rol.
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 16:14
Oprotten stomme mongool!!!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 16:19
Ik begrijp de frustratie maar dit soort emotionele kreten voegen niets toe en beperken een echte discussie.

Dus vanaf nu hoop ik dat iedereen kritiek binnen de nuance van het fatsoenlijke hier kan formuleren.

Dank.
gusieboy

Forum berichten: 510
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 16:28
Wegwezen met die gast.
Geen voetbal des AJAX.
Als ik naar duits voetbal wil kijken ga ik wel naar Twente.
JOL ROT OP.
N*E*R*D

Forum berichten: 232
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 16:30
Er zit echt nul komma nul voetbal in dit Ajax. En Jol blijft wazige beslissingen maken. Er moet echt IETS veranderen bij Ajax maar ik weet echt niet wat. Ik weet wel dat ik met een kut gevoel rond loop de komende paar dagen....zucht.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 16:31
Citaat:
Wegwezen met die gast.
Geen voetbal des AJAX.
Als ik naar duits voetbal wil kijken ga ik wel naar Twente.
JOL ROT OP.

Twente voetbalt niet Duits, Twente voetbalt volwassen, Ajax voetbalt als een stel kinderen die allemaal hopen op een AA'tje en een frietje voor een doelpunt, maar een team staat er al lang niet meer. Goed voetbal hoeft niet altijd des Ajax te zijn, maar wat Ajax laat zien is niet eens goed voetbal.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 16:36
Het doet me veel verdriet hoe Ajax het veld in gaat en in welk systeem. Ook na de rust zie je helemaal niks terug en word het alleen maar erger door Mido erin te brengen. Waardoor het nog een grotere trechter word dan dat het al was. Hopelijk zet Jol deze lijn nog even door, zodat die snel weg is bij Ajax.
nr23

Forum berichten: 443
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 16:49
Citaat:
Twente voetbalt niet Duits, Twente voetbalt volwassen, Ajax voetbalt als een stel kinderen die allemaal hopen op een AA'tje en een frietje voor een doelpunt, maar een team staat er al lang niet meer. Goed voetbal hoeft niet altijd des Ajax te zijn, maar wat Ajax laat zien is niet eens goed voetbal.

Mee eens. We mochten willen dat we zo voetbalde als Twente, die hebben gewoon een goede organisatie staan en qua positiespel staat Twente enkele niveaus boven Ajax (dit werd ook al pijnlijk duidelijk tijdens de JCS). Dit was altijd de kracht van Ajax, maar tegenwoordig kan zelfs Veendam op die punten met ons meedoen en winnen het daar tegen alleen op basis van individuele kwaliteiten.

Jol levert wat dat betreft gewoon een wanprestatie, die wat mij betreft nu lang genoeg geduurd heeft.
Fernando Redondo

Forum berichten: 80
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 17:11
Weer een nieuwe trainer? En zo ja Wie dan?

Ik ben nooit voorstander geweest van Jol als trainer van ons Ajax. Simpelweg omdat hij nooit heeft laten zien te willen spelen als Ajax of anders gezegd als echt aanvallend voetbal. Jol is een tacticus die vanuit een defensief plan werkt. Precies zoals Ajax vorig seizoen speelde, vanuit de reactie. Niet vanuit een zorgvuldig opgebouwd positiespel.

Jol heeft het bij subtoppers aardig gedaan maar veelal maar 1 tot max 1,5 seizoen. Bij the Spurs kwam hij vanuit het niets en heeft een jaar goed gedraaid. Bij HSV ook maar 1 jaar boven verwachting gepresteerd. Ik denk, dat het beetje chemie al is uitgewerkt.

Er zit totaal geen lijn in Jol's elftal. Vorig jaar draaide de rechterkant behoorlijk maar Vd Wiel heeft zijn wknivo in Afrika gelaten. Op links met een rechtbenige linksback, draait het niet. Anita doet zijn best maar komt tekort en draait altijd naar zijn rechtervoet. Nooit loopt een aanvallend vloeiend op de linkerkant. Komt ook, dat er geen echte linkspoot op het middenveld staat. Dan is het De Zeeuw, dan Enoh dan De Jong en dan???

Ajax mist klassieke buitenspelers, die het veld ook wat breder houden. Suarez trekt steeds naar binnen en op links doet of Urby (geen echte buitenspeler) en Sulejmani hetzelfde. Mooi voorbeeld is het halen van Mido. Mido is vooral kopsterk maar wie moet die voorzet geven?

Ook spelers vertrouwen geven, doet Jol te weinig. Alderweireld ineens eruit. Anita een paar wisselen in de rust. Sulejmani mag niet weg maar speelt te weinig.

Het middenveld is steeds anders. Nu krijgt ineens Eriksen een kans in een slecht draaiend elftal.

Ajax moet meer vanuit de zijkanten spelen maar dat zal Jol nooit doen want dan moet hij er El Hamdaoui langs zetten.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 17:18
Op radio 1:

"Ik twijfel niet aan mezelf."
jamesgf

Forum berichten: 420
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 17:56
Krijg het idee dat het krediet slinkt. De verantwoordelijke man over het verwachte verlies: “We waren fysiek en mentaal gewoon niet goed genoeg.“ Hoe kan een hoofdtrainer van Ajax dat over zijn lippen krijgen? Nu het Jol is valt het te begrijpen, maar het blijft toch iets onvoorstelbaars. Fysiek en mentaal niet goed genoeg… Laten we beginnen eens de bal drie keer achterelkaar naar een medespeler te spelen, waar gaat het over. Verder moeten we volgens Jol terug naar de basis, wat hij als de nul houden verklaart. Het zullen nog wel even zware tijden blijven. En Coronel en Van den Boog maar goedkeurend knikken, gaat allemaal fantastisch zo. PSV en Madrid kunnen hun borst nat gaan maken, we hebben immers 8 spelers uit de eigen jeugd, Tainio die het gat op het middenveld voor één jaar vult en Ooijer die de defensie organiseert. Daarnaast hadden we vorig seizoen 85 punten, meer dan 100 goals voor en maar 20 tegen. Wat houdt ons tegen?
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 18:06
Citaat:
Verder moeten we volgens Jol terug naar de basis, wat hij als de nul houden verklaart.

Tel dat op bij hetgeen hij voor de wedstrijd zei en je weet zo ongeveer waar je aan toe bent.
jesse1977

Forum berichten: 7
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 19:12
In de emotie riep ik vanmiddag ook dat Jol moest oprotten, maar is dat wel de oplossing? Zoals al die trainers die sinds het vertrek van van Gaal juichend zijn binnengehaald, om vervolgens met pek & veren weggejaagd te worden. Laten we wel wezen: onder Jol hebben we vorig jaar een fantastische 2e seizoenshelft gedraaid, met een puntenaantal & doelsaldo waar je 9 v/d 10 keer kampioen wordt. Grootste verschil is het gemis van Pantelic, die Luis geweldig liet functioneren.Ze hadden meer hun best moeten doen om Pantelic te behouden. Daarnaast is het aankoopbeleid giga-slecht, maar dat is al jaaaaaaren het probleem
AFCA Niels

Geplaatst: Zo 14 nov 2010 19:13
Jol doet het nu gewoon slecht, het is niet alleen het voetbal, maar hij maakt ook verkeerde beslissingen.
jesse1977

Forum berichten: 7
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 19:16
En als Jol weggaat, wie moet het dan gaan doen??
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 19:19
Waar ik me al jaren aan stoor is het volgende: zwakke punten van spelers die niet worden ontwikkeld. Dat is volgens mij een onderdeel waar Jol niets mee doet.

Het meest schrijnende voorbeeld is Jan Verthongen die zijn rechterbeen niet ontwikkelt. Bij elke actie over zijn rechterbeen is hij gezien. Demy de Zeeuw schiet constant op doel, terwijl hij een dramatisch afstandsschot heeft. Anita speelt op links, maar heeft een waardeloos linkerbeen. El Hamdaoui kan niets met links en kan niet koppen. Onbegrijpelijk voor een spits. Een ander punt zijn de slidings en tackles die structureel over het verkeerde been worden gemaakt. Hoe veel penalty's daar niet mee worden veroorzaakt.. (Dat is overigens niet alleen bij Ajax het geval) Dan hebben we nog een van de grootste ergernissen onder supporters: de corners

En zo kan ik nog wel even door gaan.. Elke speler heeft een zwakke plek en het lijkt me logisch dat dat wordt ontwikkeld. Allereerst al bij de jeugd, maar desnoods bij het eerste elftal. Het is onbegrijpelijk dat dat niet gebeurd. Naast het op toeval gebaseerde spel en zijn hang naar zekerheid is ook dit een punt wat ik Jol kwalijk neem. Al besef ik dat de meeste trainers hier niets mee doen
AFCA Niels

Geplaatst: Zo 14 nov 2010 19:21
Citaat:
En als Jol weggaat, wie moet het dan gaan doen??

Geen idee, maar als een trainer zijn werk niet goed doet dan moet er gewoon iets gebeuren. Als een vertrek van Jol dan de oplossing is, dan moet dat gebeuren vind ik. Het liefst zie ik, net als zoveel anderen, iemand komen die iets met Ajax heeft, iemand waar Ajax echt in het hart zit. Dan kom ik uit op Rijkaard, maar de vraag is of dat wel de geschikte trainer is dit moment. Bielsa wordt ook genoemd, maar hem ken ik verder niet goed. Al ben ik ook niet gecharmeerd van niet Nederlands pratende trainer.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 19:30
Citaat:
In de emotie riep ik vanmiddag ook dat Jol moest oprotten, maar is dat wel de oplossing? Zoals al die trainers die sinds het vertrek van van Gaal juichend zijn binnengehaald, om vervolgens met pek & veren weggejaagd te worden. Laten we wel wezen: onder Jol hebben we vorig jaar een fantastische 2e seizoenshelft gedraaid, met een puntenaantal & doelsaldo waar je 9 v/d 10 keer kampioen wordt. Grootste verschil is het gemis van Pantelic, die Luis geweldig liet functioneren.Ze hadden meer hun best moeten doen om Pantelic te behouden. Daarnaast is het aankoopbeleid giga-slecht, maar dat is al jaaaaaaren het probleem

Ajax moet niet alleen afscheid nemen van Jol maar ook van de pionen boven hem, daarnaast zal de ledenraad moeten veranderen in een democratisch orgaan i.p.v. een old boys netwerkje waarin alleen 'verkozenen' komen.

Voor mij hebben de manier waarop we verliezen en de diagnose die Jol zelf geeft de doorslag gegeven. Je kan namelijk best een keer minder spelen (zie Twente) alleen het mag niet zo zijn dat dat je hele organisatie niet meer klopt. De afgelopen verlies partijen verloor Ajax niet alleen, we waren geheel kansloos. Er was geen lijn in het spel te bekennen en dat mag niet meer wanneer je Ajax 1,5 jaar odner je hoede hebt. Wanneer het niet loopt moet je kunnen terugvallen op een organisatie anders blijf je kwakkelen.
De reden dat het vorig seizoen uiteindelijk wel goed ging kwam niet omdat Ajax goed speelde maar wel omdat er optimaal geleund werd op Suarez en zijn bevliegingen en de tandem Pantelic-De Jong anderzijds. Dat is goed gegaan maar het mag voor een Ajaxteam nooit zo zijn dat je structureel je blijft richten op zulk eenzijdig aanvalsspel en het middenveld voortdurend overslaat. Dat breekt je een keer op zoals nu ook gebeurt.

Al met al begint de carriere van Jol verdacht veel te lijken op die van Ten Cate, powervoetbal op het middenveld-excuses zoeken op persconferenties-net geen kampioenschap maar wel veel doelpunten-flirten met een Engelse club en in de tweede seizoen totaal geen lijn of autmatismen meer te bekennen.
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 20:13
Citaat:
En Coronel en Van den Boog maar goedkeurend knikken, gaat allemaal fantastisch zo.

Dit berust echt niet op de waarheid. Heb net beelden gezien van studio sport van de momenten na de wedstrijd, Van den Boog en Jol ontmoetten elkaar op de gang. Ze zagen er beiden radeloos uit en hun blikken kruisten elkaar niet. Er spelen dingen.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Zo 14 nov 2010 20:20
Citaat:
En Coronel en Van den Boog maar goedkeurend knikken, gaat allemaal fantastisch zo.

Dit berust echt niet op de waarheid. Heb net beelden gezien van studio sport van de momenten na de wedstrijd, Van den Boog en Jol ontmoetten elkaar op de gang. Ze zagen er beiden radeloos uit en hun blikken kruisten elkaar niet. Er spelen dingen.Natuurlijk speelt er iets. Coronel en Van den Boog zien ook dat Jol het niet op het spoor krijgt en ook niet zal krijgen. Dan zal het bestuur in moeten grijpen, maar ze weten zien nu ook in wat voor trainer ze hebben aangesteld en zijn dus mede verantwoordelijk ervoor dat het niet. In de zomer had je van Jol af kunnen zijn en hem de transfer naar Fulham moeten gunnen. Dat is niet gebeurd wanneer je Jol ontslaat binnen een paar maanden in plaats winst verlies maakt op Jol. Dat is wel een staaltje van beleid. Dan zou je bij jezelf ook ten rade moeten gaan of je wel de juiste persoon op de plaats bent.
+ Nieuw bericht <<<   <   56  |  57  |  58  |  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  64   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.897
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.710.123 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Martin Jol: ex-hoofdtrainer Ajax
Ga
Zoeken: