Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Nederland - Noorwegen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Nederland - Noorwegen
Maker: 343Bekeken: 2658
Status: InactiefBerichten: 29
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 15:52
Citaat:
Persoonlijk zou ik er ook over na denken Robben een keer buiten de basiself te houden. Wat deze beste man voor kansen verprutst de laatste tijd is ongelofelijk. Hij kan dan wel voor diepgang zorgen, maar de laatste tijd ben ik weer niet overtuigd van Robben. Alleen voor de keeper ziet hij er de laatste wedstrijden uitermate zwak uit en ik vind zijn acties ook te weinig rendement hebben (afgaande op de laatste wedstrijden).

Weet niet of het werkt zonder een diepgaande speler als Robben, maar als je zo opzichtig faalt, mag je dat best een keer voelen. Je speelt niet alleen om je westrijdritme, maar ook om je vorm.


Mee eens alleen is het meer. Het is niet alleen de kansen die hij verprutst maar ook de ballen die hij niet afgeeft. Zijn eigen hachje is belangrijker.ç
En ja lieve mensen, Ijsland - Nederland was ook live op Argentijnse tv zoals bijna in elk Zuid-Amerikaans land.
Morgen als ik goed begrepen heb ook Nederland - Noorwegen die ik voorbij laat gaan.
Ga Ecuador - Argentina kijken.

Hadden ze nog commentaar op het spel van Nederland? Hoe vonden ze NL spelen El Lute?
manoukberber


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 84
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 20:36
Ja hoor, die verdomde **** heeft Huntelaar er weer niet ingezet.
Dirk K*t krijgt weer eens de voorkeur, ronduit hilarisch...
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 20:39
Zelfde opstelling als tegen Ijsland, enkel Schaars, dat dan weer wel, op de plek van De Jong. De jeugd heeft bij Bert duidelijk geen toekomst. Het is dat Nederland gewoon spelers kan oproepen, anders zijn we er na het WK net zo aan toe als Feyenoord op dit moment..
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 20:47
Seksuele voorkeur doet er niet toe, manouk. Niet schelden. Daarvoor ben je al eerder gewaarschuwd. Doet dat aub niet meer.
manoukberber


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 84
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 20:54
Citaat:
Seksuele voorkeur doet er niet toe, manouk. Niet schelden. Daarvoor ben je al eerder gewaarschuwd. Doet dat aub niet meer.


Sorry man, liet mijn frustraties gaan...
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.002.284 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Nederland - Noorwegen
Ga
Zoeken: