Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Sebastien Prediguer
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Sebastien Prediguer
Maker: PushkinBekeken: 5453
Status: InactiefBerichten: 39
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 3 jul 2009 18:11
Citaat:
Precies, volkomen mee eens. En een 1.84m op het middenvelder is een goede opvullening tussen spelers als: Aissti, Enoh, Anita, Gabri etc.

Ik stem dus op JA!

Dat vind ik nou echt dom, kijken naar de lengte van de speler. Ten eerste weet je niet of hij daarom ook goed in de lucht is en ten tweede speelt Ajax toch niet met de lange bal dus is lengte niet nodig, fysieke kracht wel.
Het is erg handig hoor wat lengte. Zelf ben ik ook 1,95 en ik ben niet de snelste, maar heb lange benen waarmee ik ballen heb die anderen niet hebben. Een Anita ben je zo omheen en zet je zo weg (Affely). Deze jongen kan altijd nog corrisieren (ofzo) met een goede sliding.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 3 jul 2009 18:15
Citaat:
Het is erg handig hoor wat lengte. Zelf ben ik ook 1,95 en ik ben niet de snelste, maar heb lange benen waarmee ik ballen heb die anderen niet hebben. Een Anita ben je zo omheen en zet je zo weg (Affely). Deze jongen kan altijd nog corrisieren (ofzo) met een goede sliding.

Een Davids was ook klein maar daar kwam geen man omheen terwijl een Koller makkelijker om te spelen was. Lengte zegt verder niets behalve dat je kan verwachten dat ze bij kopballen wat beter zijn maar zelfs dat is niet altijd zo. Anita is twee keer zo snel als de meeste lange spelers maar moet dan nog leren te gebruiken zoals Davids dat kon. Het gaat erom dat Ajax fysiek miste op het middenveld, een man die makkelijk een speler van de balafzet en die je verder moeilijk van de bal af kan zetten omdat hij fysiek zo sterk is. Toure Y. is niet zo goed omdat hij lang is maar omdat hij ontzettend sterk aan de bal is en zijn fysiek ontzettend goed kan gebruiken.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 3 jul 2009 18:17
Citaat:
Het is erg handig hoor wat lengte. Zelf ben ik ook 1,95 en ik ben niet de snelste, maar heb lange benen waarmee ik ballen heb die anderen niet hebben. Een Anita ben je zo omheen en zet je zo weg (Affely). Deze jongen kan altijd nog corrisieren (ofzo) met een goede sliding.

Een Davids was ook klein maar daar kwam geen man omheen terwijl een Koller makkelijker om te spelen was. Lengte zegt verder niets behalve dat je kan verwachten dat ze bij kopballen wat beter zijn maar zelfs dat is niet altijd zo. Anita is twee keer zo snel als de meeste lange spelers maar moet dan nog leren te gebruiken zoals Davids dat kon. Het gaat erom dat Ajax fysiek miste op het middenveld, een man die makkelijk een speler van de balafzet en die je verder moeilijk van de bal af kan zetten omdat hij fysiek zo sterk is. Toure Y. is niet zo goed omdat hij lang is maar omdat hij ontzettend sterk aan de bal is en zijn fysiek ontzettend goed kan gebruiken.

Davids kwam je ook makkelijk om heen, maar die kwam je in het vervolg nog 3x tegen, puur om zijn inzet.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 3 jul 2009 18:19
Citaat:
Davids kwam je ook makkelijk om heen, maar die kwam je in het vervolg nog 3x tegen, puur om zijn inzet.

Dat bedoel ik dus, ik noem dat niet makkelijk als je iemand 4 keer omheen moet gaan. Anita zou dat ook moeten leren en daarom lijkt het me ook slim om Davids naar Ajax te halen, in ieder geval om deze voorbereiding mee te trainen.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 4 jul 2009 20:41
Over een kwartiertje mag die opdraven tegen Boca Juniors, schijnen wat Ajax mensen in Santa Fe te zijn. Dus mogen er vanuit gaan dat het serieus is.
Ik vraag me alleen af van hoe ze nu bij zo'n jongen komen. Ben verder weinig van deze jongen op de hoogte.
Zou zelf een goede scout zijn, heb al aangegeven dat er ene Caruso rond liep, geweldige vent met uitstekende mentaliteit. Geen prive problemen. Was toen rond 1 miljoentje te krijgen maar heeft zijn marktwaarde de laatste maanden per wedstrijd omhoog gescoort.
Nu voor 4 miljoen naar Udinese.
Benji


Geregistreerd: 28-01-2008
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Za 4 jul 2009 20:50
Het zou me niet verbazen als ze deze jongen op dezelfde manier hebben opgespoord als Cvitanich.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 11:23
Citaat:
Het zou me niet verbazen als ze deze jongen op dezelfde manier hebben opgespoord als Cvitanich.


Het zou me niet verbazen wanneer deze speler vorig jaar ook al in de picture liep. ahum....

Anyway Prediguer, maar eens mij iemand nagevraagd hoe het nou met hem zat. Dat hij zo onbekend is bij het grote publiek begin ik nu wel te snappen, z'n carriere is pas laat in 'stroomversnelling' gekomen. Paar jaar terug nog 4de Argentijnse divisie.
Hij is mij i.i.g al omschreven als een type die de kwaliteiten heeft om box-to-box player te zijn. Met z'n loopvermogen en duelkracht zit het best snor. Het is trouwens ook een kaartenpakker, maar dan vooral in 'nuttige' overtredingen. Z'n schot schijnt ook best goed te zijn (vooral hard) maar die indruk kreeg ik ook al uit dat filmpje tegen River.

Opnieuw ik heb hem niet zelf zien spelen dus ik houd bij alles een slag om de arm.
Teaser


Geregistreerd: 22-02-2008
Forum berichten: 24
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 17:39
Voor jou of el Lute de volgende vraag...

Zou je iets kunnen vertellen over een andere speler nl. Javier Pastore (20) ? schijnt al in de belangstelling te staan van grote clubs maar zoekt een overgang en vooral speeltijd in Europa. Speler van Huracan maar is dit een mogelijkheid of zowiezo al bij voorbaat onmogelijk? en als je beide spelers mag vergelijken waar zitten de plus en minpunten?
Ché


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 250
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 18:55
Citaat:
Het zou me niet verbazen als ze deze jongen op dezelfde manier hebben opgespoord als Cvitanich.


Het zou me niet verbazen wanneer deze speler vorig jaar ook al in de picture liep. ahum....

Anyway Prediguer, maar eens mij iemand nagevraagd hoe het nou met hem zat. Dat hij zo onbekend is bij het grote publiek begin ik nu wel te snappen, z'n carriere is pas laat in 'stroomversnelling' gekomen. Paar jaar terug nog 4de Argentijnse divisie.
Hij is mij i.i.g al omschreven als een type die de kwaliteiten heeft om box-to-box player te zijn. Met z'n loopvermogen en duelkracht zit het best snor. Het is trouwens ook een kaartenpakker, maar dan vooral in 'nuttige' overtredingen. Z'n schot schijnt ook best goed te zijn (vooral hard) maar die indruk kreeg ik ook al uit dat filmpje tegen River.

Opnieuw ik heb hem niet zelf zien spelen dus ik houd bij alles een slag om de arm.

Prediguer is dit seizoen toch wel een belangrijke schakel in de opmars van Colón. Veel ballen veroveren, duels winnen, en geen onaardige trap. Paar jaar terug nog te licht bevonden door het Colombiaanse Millonarios, al is dat eerder een compliment voor die jongen, aangezien ze het daar zelden goed zien.

Bij Boca kan ie gezien het bericht in Diario Olé eerder deze week van het gewenste lijstje gehaald worden.


@Teaser:
Javier Pastore is de smaakmaker van de Clausura 2009 en een compleet andere speler dan Sebastián Prediguer.
Handige aanvallende middenvelder die overal opduikt. Zich eens terug laat zakken en van daaruit een diepe bal geeft en zich dan weer in aanvallende zin met het spel bemoeit. Sierlijke voetballer die over een kleine anderhalf uur met z'n club op Spor1 te zien is, in een rechtstreeks duel om de titel tegen 'Vélez Sarsfield.
Teaser


Geregistreerd: 22-02-2008
Forum berichten: 24
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 20:19
Na een beetje zoeken kijk ik nu via een arabische zender nl. deze http://atdhe.net/7843/watch-velez-sarsf ... co-huracan.

Zoek eigenlijk een andere manier maar voor even is het redelijk te volgen...
Kc


Geregistreerd: 07-05-2008
Forum berichten: 72
Nieuws reacties: 42
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 11 jul 2009 12:21
10/11-07:
Club Atletico Colon wil Prediger alleen in het uiterste geval aan Boca Jrs verkopen:
http://tycsports.com/global/not_detail.php?id=50878
Schijnt dat Tenerife ook 4 mln. heeft geboden dus Ajax moet ff meer aandringen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 18 jul 2009 13:26
Prediguer wil graag onder het oog van Maradona blijven voetballen. Ik zie hem in Argentinië blijven. Als Boca gaat verkopen zie ik het nog wel tot een transfer komen.

Citaat:
Over een kwartiertje mag die opdraven tegen Boca Juniors, schijnen wat Ajax mensen in Santa Fe te zijn. Dus mogen er vanuit gaan dat het serieus is.
Ik vraag me alleen af van hoe ze nu bij zo'n jongen komen. Ben verder weinig van deze jongen op de hoogte.
Zou zelf een goede scout zijn, heb al aangegeven dat er ene Caruso rond liep, geweldige vent met uitstekende mentaliteit. Geen prive problemen. Was toen rond 1 miljoentje te krijgen maar heeft zijn marktwaarde de laatste maanden per wedstrijd omhoog gescoort.
Nu voor 4 miljoen naar Udinese.


Udinese is deze zomer sowieso weer erg actief op de Zuid-Amerikaanse markt. Van de week weer de keeper van de Venezolaanse onder-20 ploeg vastgelegd.
Ché


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 250
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 13:28
Citaat:
Prediguer wil graag onder het oog van Maradona blijven voetballen. Ik zie hem in Argentinië blijven. Als Boca gaat verkopen zie ik het nog wel tot een transfer komen.

Citaat:
Over een kwartiertje mag die opdraven tegen Boca Juniors, schijnen wat Ajax mensen in Santa Fe te zijn. Dus mogen er vanuit gaan dat het serieus is.
Ik vraag me alleen af van hoe ze nu bij zo'n jongen komen. Ben verder weinig van deze jongen op de hoogte.
Zou zelf een goede scout zijn, heb al aangegeven dat er ene Caruso rond liep, geweldige vent met uitstekende mentaliteit. Geen prive problemen. Was toen rond 1 miljoentje te krijgen maar heeft zijn marktwaarde de laatste maanden per wedstrijd omhoog gescoort.
Nu voor 4 miljoen naar Udinese.


Udinese is deze zomer sowieso weer erg actief op de Zuid-Amerikaanse markt. Van de week weer de keeper van de Venezolaanse onder-20 ploeg vastgelegd.


Boca heeft zich al eerder met de Chileense pitbull, Gary Medel versterkt als opvolger van de Colombiaan, Vargas.

Door de naam van Prediger kan een streep gezet worden. Las zojuist op Olé dat die jongen naar de FC Porto verkast waar die nog wat bekenden tegen zal komen uit de Argentijnse competitie, (o.a. Falcao, Diego Valeri).

http://www.ole.clarin.com/notas/2009/07 ... 63156.html
Lama


Geregistreerd: 21-07-2009
Forum berichten: 262
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 13:37
Op voetbalzone staat ook al dat hij naar Porto gaat.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jul 2009 15:00
Slotje.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.791 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Sebastien Prediguer
Ga
Zoeken: