Auteur
|
Bericht
|
silvo

Forum berichten: 492
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 19:53
|
|
Citaat: Hoe Wielaert Kennedy in speelt ook niet normaal hoog balletje kan gewoon over de grond. Dan maar Blind in het centrum als Vertonghen/Aldeweireld geblesseerd is.
Vroeg me ook af wie er precies het centrale verdedigings duo vormt van jong-ajax.. Blind en ?.. Toch jammer dat Wormgoor vorig jaar zo dom is geweest...
Kopbal Dario, in de handen van de keeper.. Gelijk zijn hoofd naar beneden, laat zien dat hij niet lekker in zijn vel zit..
Volgens mij Wielaart.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 19:53
|
|
Ik denk dat het het laatste is. Want Cvitanich kan echt wel voorin koppen. Hij heeft amper een kans gehad in Amsterdam, en doen ze hem nu al weg.
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:02
|
|
2-1 Toch vind ik het jammer nu voelt ie zich meteen goed genoeg en komen we niet van hem af .
|
M(L)....

Forum berichten: 131
|
|
|
Kennedy woooww! ;p 1-2
|
MarcxD

Forum berichten: 170
|
|
|
Heeft die kennedy ook weer een pleziertje
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
|
|
Kopen die Bakkie Choco! Kopen, Nec! Kopen!
|
silvo

|
|
|
Kennedy. De gouden wissel van Jol. Maar hij is wel mooi. 1-2
|
thommy

Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:03
|
|
Nog een goal en ik ben tevreden over de uitslag.
|
abruzzi

|
|
|
Citaat: Kopen die Bakkie Choco! Kopen, Nec! Kopen!
Hahaha, Kijk is Nec hoe goed Kennedy is, Helemaal voor jullie!!
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
|
|
xD Juist hij he!
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:09
|
|
Citaat: xD Juist hij he!
Doet hij vaker, weten we nog dat we hem voor Fiorentina-uit hadden afgeschreven maar dat hij daar uiteindelijk wel de winnende binnenlegde...
|
silvo

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:11
|
|
Nou alleen tevreden omdat we gewonnen hebben. Nu weer zappen naar Heerenveen.
Slaap lekker allemaal.
|
abruzzi

|
|
|
Erg Slechte wedstrijd, vooral Wielaert en Atouba. De jong vond ik wel redelijk spelen en de Zeeuw viel wel goed in maar dat was het dan ook zo'n beetje.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
|
|
Matige partij.. Waarbij de eigen jeugd de betere spelers waren.. Vond alleen De Jong, Donald en Urby een voldoende halen..
Vooral Wielaert was erg slecht.. Verder blijkt dat we zonder de Zeeuw niet ver komen..
Er moet nog een centrale verdediger bij, zeker nu Oleguer weg lijkt te gaan. En een extra spits die kan scoren lijkt me eerlijk gezegt ook niet misstaan...
|
Rein

Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:18
|
|
Godverdomme man, wat heb ik me geërgerd aan AJAX!! Wie er een voldoende halen? Niemand! Het liep alsof ze dachten dat ze de eeuwige vedettes waren, ze speelden de bal alsof de tegenstander de bal toch wel doorspeelde naar een Ajacied en ze verdedigden alsof er geen tegenspeler op het veld stond. Man man man, zo'n slechte wedstrijd heb ik in tijden niet gezien. Ja, Stekelenburg is de enige 'speler' die bij mij nog een voldoende haalt, al viel de Zeeuw niet allerslecht in. Maar wat goed dat er ca 20 minuten storing was, want anders had ik me 20 minuten langer geërgerd en geïrriteerd.
En wie is d'r positief over Cvitanich en waarom? Wat heeft hij in godsnaam laten zien bij Ajax. Hij kaatst de bal alsof we 10-0 voor staan en hij d'r al 8 in heeft liggen. Hij loopt Suárez in de weg alsof Luis toch wel aan de kant voor 'm gaat.
Nu ga ik Dario niet apart af zeiken, want ook niemand kon de bal over 5 meter normaal over de grond spelen. Geen één. Ja, Wielaert en Vertonghen. Die kunnen het als de beste. Als ze allebei 30x de bal hebben gehad, hebben ze 25x breed gespeeld. Potverdomme was geen vaart in te krijgen. Ik ben benieuwd of we nog wel een puntje halen in Almelo dit weekend..
|
Rein

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:21
|
|
Citaat: Hopelijk gaat morgen niet iedereen zeiken op Dario want hij heeft nog geen fatsoenlijke bal gehad.
Geen fatsoenlijke bal gehad? Die ballen komen niet allemaal in zijn voeten geschoten waardoor hij één op één staat? Daar moet hij godverdomme ook wat voor lopen. En aangezien hij geen actie heeft, niet staat op de goede plek op het goede moment en hij zijn medespelers niet beter maakt zie ik hem niets goed doen deze competitie.
|
abruzzi

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:25
|
|
Ja het was slecht. Maar om zo negatief te doen? Suarez/de zeeuw/aldeweireld/assati kregen rust. Ze stonden 5-0 voor dus waarom vol gaan? Ja, ik vond het ook niet om aan te zien maar we stonden tog 5-0 voor.
|
silvo

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:28
|
|
Citaat: Hopelijk gaat morgen niet iedereen zeiken op Dario want hij heeft nog geen fatsoenlijke bal gehad.
Geen fatsoenlijke bal gehad? Die ballen komen niet allemaal in zijn voeten geschoten waardoor hij één op één staat? Daar moet hij godverdomme ook wat voor lopen. En aangezien hij geen actie heeft, niet staat op de goede plek op het goede moment en hij zijn medespelers niet beter maakt zie ik hem niets goed doen deze competitie.
Maar de meeste ballen werden veel te hoog gewoon blind in zijn richting geramd. Plus, hij krijgt ook niet heel veel vertrouwen van Jol.
|
Rein

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:38
|
|
Citaat: Ja het was slecht. Maar om zo negatief te doen? Suarez/de zeeuw/aldeweireld/assati kregen rust. Ze stonden 5-0 voor dus waarom vol gaan? Ja, ik vond het ook niet om aan te zien maar we stonden toch 5-0 voor.
Je hoeft niet vol te gaan, maar je kunt dan toch nog wel een lekker potje voetballen.
En over diegene die rust kregen. Wat maakt het uit? Oké, mis je 4 spelers. Hoeft toch niet zoveel uit te maken. Hoeveel verdienen die kerels wel niet?! Voor een beetje anderhalf uur op een veld staan en hopen dat die bal in je poten komt, zoja, schieten ze die bal net zo hard weer weg. De andere spelers moeten toch ook kunnen voetballen? Die moeten het toch ook zonder de andere vier?! Hoe moet het als er een paar van die vier vaker niet zijn? Moeten we dan elke wedstrijd zeggen: 'ja, maar die en die is er niet'. Nee, ze spelen godverdomme bij AJAX. Dan wil je toch gewoon winnen. Dan kun je toch gewoon winnen. Nee, dan moet je gewoon winnen. Of het nou van AZ, Sparta of Slovan Bratislava is.
Citaat: Geen fatsoenlijke bal gehad? Die ballen komen niet allemaal in zijn voeten geschoten waardoor hij één op één staat? Daar moet hij godverdomme ook wat voor lopen. En aangezien hij geen actie heeft, niet staat op de goede plek op het goede moment en hij zijn medespelers niet beter maakt zie ik hem niets goed doen deze competitie.
Maar de meeste ballen werden veel te hoog gewoon blind in zijn richting geramd. Plus, hij krijgt ook niet heel veel vertrouwen van Jol.
De ballen werden te hoog gegeven? Nee, hij gaf zelf wel perfecte passes? En zelf deed hij wel de moeite ervoor om zelf de bal eens goed te krijgen en hem erin te schieten. Één keer heeft hij een kans gehad, een grote, daar liep hij goed mee. Een goede spits had de bal erin gepist, maar goed, die kun je nog wel eens missen. Maar verder? Ik heb hem hakjes zien doen waarvan ik ten eerste dacht, voor wie is die bal bestemd, en ten tweede waarom in godsnaam. Zorg eerst dat je productief voetbalt, voordat je leuk voetbalt.
Niet veel vertrouwen van Jol.. Moet Jol elke keer 5 aanvallers opstellen vanwege 'het vertrouwen'? Lijkt me ook niet erg nodig. Heeft Rommedahl het slecht gedaan de laatste wedstrijden? Nee. Dus waarom laat hij Dennis er dan niet in staan. Als het goed gaat laat je hem toch staan? En ook bij Micky heb ik gehoord dat er meer vertrouwen moet komen. Maar ik denk dat hij zo onderhand ook wel aardig wat vertrouwen heeft gekregen. Maar ook hij schiet nog geen deukje in een pakje boter. Dit was een goede wedstrijd voor Cvitanich geweest om zich te bewijzen. We zijn zo goed als door en kan lekker een potje voetballen zonder spanning. Ja, een enkele spanning. Om zich te moeten bewijzen. Maar in de competitie heb je te maken met dubbele spanning: Hij moet zich bewijzen, en er moet nog een resultaat worden gehaald.
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:41
|
|
Wat een bedroevend niveau. Die buitenspel goal van Slovan was echt lachwekkend.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:42
|
|
Citaat: Godverdomme man, wat heb ik me geërgerd aan AJAX!! Wie er een voldoende halen? Niemand! Het liep alsof ze dachten dat ze de eeuwige vedettes waren, ze speelden de bal alsof de tegenstander de bal toch wel doorspeelde naar een Ajacied en ze verdedigden alsof er geen tegenspeler op het veld stond. Man man man, zo'n slechte wedstrijd heb ik in tijden niet gezien. Ja, Stekelenburg is de enige 'speler' die bij mij nog een voldoende haalt, al viel de Zeeuw niet allerslecht in. Maar wat goed dat er ca 20 minuten storing was, want anders had ik me 20 minuten langer geërgerd en geïrriteerd.
En wie is d'r positief over Cvitanich en waarom? Wat heeft hij in godsnaam laten zien bij Ajax. Hij kaatst de bal alsof we 10-0 voor staan en hij d'r al 8 in heeft liggen. Hij loopt Suárez in de weg alsof Luis toch wel aan de kant voor 'm gaat.
Nu ga ik Dario niet apart af zeiken, want ook niemand kon de bal over 5 meter normaal over de grond spelen. Geen één. Ja, Wielaert en Vertonghen. Die kunnen het als de beste. Als ze allebei 30x de bal hebben gehad, hebben ze 25x breed gespeeld. Potverdomme was geen vaart in te krijgen. Ik ben benieuwd of we nog wel een puntje halen in Almelo dit weekend..
Rein, AJAX speelde 50% met oog op aanstaande zondag. We stonden 5-0 voor! Ik heb geen enkel moment het spel van achteruit gezien, wat er tegen sparta uit kwam. Jij gaat zeiken over een wedstrijd die er niet tot doet. AJAX heeft keurig 2-1 gewonnen en daarmee weer 1/3 punt voor Nederland er bij geworden. Het tempo was laag en enkel Cvitanich en Donald deden echt hun best.
Citaat: Godverdomme toch, waarom spelen we als een natte krant?
Omdat we zondag tegen Heracles spelen en met dit spel het gewenste resultaat halen.
|
abruzzi

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:43
|
|
De jong die deed ook aardig z'n best hoor . Ook mee verdedigen helemaal in eigen 16 en paar aardig passjes/acties.
|
silvo

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 20:48
|
|
Citaat:
Niet veel vertrouwen van Jol.. Moet Jol elke keer 5 aanvallers opstellen vanwege 'het vertrouwen'? Lijkt me ook niet erg nodig. Heeft Rommedahl het slecht gedaan de laatste wedstrijden? Nee. Dus waarom laat hij Dennis er dan niet in staan. Als het goed gaat laat je hem toch staan? En ook bij Micky heb ik gehoord dat er meer vertrouwen moet komen. Maar ik denk dat hij zo onderhand ook wel aardig wat vertrouwen heeft gekregen. Maar ook hij schiet nog geen deukje in een pakje boter. Dit was een goede wedstrijd voor Cvitanich geweest om zich te bewijzen. We zijn zo goed als door en kan lekker een potje voetballen zonder spanning. Ja, een enkele spanning. Om zich te moeten bewijzen. Maar in de competitie heb je te maken met dubbele spanning: Hij moet zich bewijzen, en er moet nog een resultaat worden gehaald.
Ik ben het met je eens dat hij zich in dit soort wedstrijden moet bewijzen. Hij heeft gezegd dat hij geen Huntelaar is, dat geloof ik wel. Ik denk ook nog steeds dat hij goed genoeg is voor ajax. Alleen kwam het er nu ook niet uit omdat er twee bomen van verdedigers om hem heen staan.
|
Rein

|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 21:01
|
|
Citaat: Rein, AJAX speelde 50% met oog op aanstaande zondag. We stonden 5-0 voor! Ik heb geen enkel moment het spel van achteruit gezien, wat er tegen sparta uit kwam. Jij gaat zeiken over een wedstrijd die er niet tot doet. AJAX heeft keurig 2-1 gewonnen en daarmee weer 1/3 punt voor Nederland er bij geworden. Het tempo was laag en enkel Cvitanich en Donald deden echt hun best.
Voor 50%... Ze haalden nog geen eens de helft van het niveau wat ze moeten hebben! Of de helft van de spelers had nog geen eens het niveau waar we naar moeten streven.
En dan nog.. Je kunt niet zeggen dat dit een vriendschappelijke wedstrijd is, dat dit een potje 'voor de lol' is. Volgens mij heeft AJAX aangegeven te willen winnen. Deze uitstraling heb ik geen seconde gezien in deze wedstrijd. Bovendien zou je nog wel goed kunnen blijven spelen, ondanks een minder belangrijke wedstrijd. Natuurlijk stonden we als het ware al 5-0 voor, en gingen we zo goed als door. En natuurlijk konden we deze wedstrijd wat minder spelen, belangrijkere mensen sparen en hier verliezen. Maar dan hoef je potverdomme nog niet zó te gaan spelen. Dan kun je toch nog wel normaal blijven passen, normale aanvallen opzetten en in ieder geval proberen te scoren.. Als iemand ruimte had voor het schot vanaf de 'zestien' werd er weer een steekbal gegeven, nouja een steekbal.., het leek meer op een pass in de loop voor de verdediger waardoor ze het balbezit snel konden overnemen.
Citaat: Ik heb geen enkel moment het spel van achteruit gezien, wat er tegen sparta uit kwam.
Nee, ik heb inderdaad ook geen elke moment gezien van het spel tegen Sparta. Ik heb vanavond geen enkel moment gezien dat AJAX wilde winnen, dat AJAX meerdere goede kansen had, dat AJAX het eens probeerde van afstand, dat AJAX constant de voorhoede zocht om weer eens een kans te creëren. Inderdaad, ik zie ook helemaal geen overeenkomst met de wedstrijd tegen Sparta, op één na! Dat we toch afhankelijk van Suárez zijn. Suárez speelt 2 mindere tot slechte wedstrijden en met heel AJAX gaat het moeilijk. Triest, diep triest. Zó afhankelijk van één speler.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 21:08
|
|
Ik moest trainen dus heb de wedstrijd niet gezien maar één ding valt me op: ik lees 1 pagina en lees wel 10x pot/godverdomme, dat betekend 2 dingen.
1. Het was een draak van een wedstrijd.
2. Niet iedereen kijkt naar de 5-0 voorsprong die we al hadden , Jol heeft waarschijnlijk gezegt , zorg ervoor dat je niet geblesseerd raakt of een kaart krijgt, en dus gingen ze niet voluit logisch.
( Heeft trouwens iemand een kaart gekregen?)
Oja , ik las op andere sites dat de verdediging weer als vanouds was klopt dat? Verschrikkelijk zeg die verdediging bij ons.
|