Auteur
|
Bericht
|
mauritsverhoef

Forum berichten: 40
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 23 aug 2009 14:19
|
|
De wedstrijd die er eigenlijk niet meer toe doet.
Slovan Bratislava-Ajax
Aanstaande donderdag 27-08-2009
Jullie verwachtingen
Ik denk 0-2
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 10:36
|
|
Opstelling:
FC Te Koop/Te Huur
Stekelenburg, Ogararu, Wielaert, Blind, Atouba (wedstrijdritme opdoen), Lindgren, Sno, Sarpong, Urby (tegen een goed bod), Bodul, Kennedy
Dit is natuurlijk iets te enthousiast, maar 1 ding weet ik cker: Suarez zal wel niet spelen!
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 10:50
|
|
Je vergeet Vermeer ipv Steek.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 11:42
|
|
Wij willen wel door ajacied_for_life. Daarom Vermeer niet ;)
|
GertJan020

|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 11:53
|
|
Citaat: Wij willen wel door ajacied_for_life. Daarom Vermeer niet ;)
Ik neem aan dat dit Heeel erg cynisch is?
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 12:51
|
|
Gewoon een gezellig tripje.... we zullen de foto's proberen zo snel mogelijk online te zetten op de 1 of andere manier.
www.sthcrw.nl
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 13:16
|
|
Citaat: Coach Slovan stapt op na slechte reeks
Du?an Uhrin, trainer van Slovan Bratislava, heeft het boetekleed aangetrokken na de slechte resultaten van de laatste duels. De tegenstander van Ajax in de Europa League moet op zoek naar een nieuwe coach.
De Slowaakse landskampioen verloor afgelopen week met 5-0 van Ajax in de heenwedstrijd. Erna volgde een 3-0 verlies in de competitie tegen Presov. De 66-jarige Uhrin trok zijn conclusies en stapte op als trainer van de club.
"Ik neem de nederlagen tegen Ajax en Presov voor mijn rekening", was de verklaring van de coach. "Ik heb het gevoel dat ik Slovan niet meer kan helpen en heb mijn ontslag ingediend", zegt Uhrin op de website van de club.
Uhrin was nog maar kort werkzaam bij Slovan. De voormalig bondscoach van Tsjechië, waarmee hij de finale van het EK in 1996 haalde, was al met pensioen, maar begon deze zomer weer in Bratislava.
Bron VoetbalPrimeur.nl
Leuk, een duel zonder coach. Okay, nu kan Vermeer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien 10 minuten invallen.
|
GertJan020

|
Geplaatst: Ma 24 aug 2009 13:26
|
|
Citaat: Coach Slovan stapt op na slechte reeks
Du?an Uhrin, trainer van Slovan Bratislava, heeft het boetekleed aangetrokken na de slechte resultaten van de laatste duels. De tegenstander van Ajax in de Europa League moet op zoek naar een nieuwe coach.
De Slowaakse landskampioen verloor afgelopen week met 5-0 van Ajax in de heenwedstrijd. Erna volgde een 3-0 verlies in de competitie tegen Presov. De 66-jarige Uhrin trok zijn conclusies en stapte op als trainer van de club.
"Ik neem de nederlagen tegen Ajax en Presov voor mijn rekening", was de verklaring van de coach. "Ik heb het gevoel dat ik Slovan niet meer kan helpen en heb mijn ontslag ingediend", zegt Uhrin op de website van de club.
Uhrin was nog maar kort werkzaam bij Slovan. De voormalig bondscoach van Tsjechië, waarmee hij de finale van het EK in 1996 haalde, was al met pensioen, maar begon deze zomer weer in Bratislava.
Bron VoetbalPrimeur.nl
Leuk, een duel zonder coach. Okay, nu kan Vermeer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien 10 minuten invallen.
Goh, al zou dat bij Ajax ook zo snel gaan hadden we er al een miljard trainers op zitten.
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:04
|
|
ajax.nl:
Citaat: Ajax met 19 spelers naar Bratislava
print lees
25 augustus 2009
Martin Jol heeft 19 spelers geselecteerd voor de returnwedstrijd in de Europa League tegen Slovan Bratislava. George Ogararu en Kennedy maken onder meer deel uit van de negentienkoppige selectie, die woensdagochtend in het vliegtuig stapt richting Slowakije. Slovan Bratislava - Ajax wordt donderdag vanaf 18.30 uur gespeeld in het Tehelné Pole Stadion in Bratislava.
De 19 geselecteerde Ajacieden:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Mitchell Donald
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Ogararu in plaats van Silva. Zou dat met een transfer te maken hebben?
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:24
|
|
Ik hoop het, ook al zie ik liever Ogararu vertrekken. En Olequer weer niet. Hoop dat ze allebei vertrekken.
|
jamesgf

Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:49
|
|
Waar willen ze naartoe? Werkelijk weerzinwekkend. Europees 5-0 gewonnen, laat dan een paar jonge jongens laten zien wat ze kunnen. Ajax?
|
10Oele

Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:13
|
|
Laat toch gewoon mensen zoals Suarez, de Zeeuw, Vertonghen etc thuis. We hebben thuis met 5-0 gewonnen dus dan moeten we daar alweer met minimaal 6-0 gaan verliezen. Geef nu juist een aantal jonge gasten de kans. Laat Donald, Siem de Jong, Anita, Van der Heijden en Bodul spelen. Als je dit gaat doen zul je heus niet heel dik gaan verliezen.
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:33
|
|
Aissati zit er trouwens ook niet bij. Opvallend.
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:44
|
|
Rust? Mede door de Rammadam?
|
stekelfan

Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:55
|
|
Ik denk dat Jol gewoon met een B elftal gaat spelen, En veel vaste basisspelers rust gaat geven. Het is zonde als er vaste basisspelers gebleseerd raken in een wedstrijd waar het alleen nog om de eer gaat.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 20:36
|
|
Citaat: Aissati en Rommedahl krijgen rust
Aissati en Rommedahl niet mee naar Slowakije
Ajax reist zonder Ismaïl Aissati en Dennis Rommedahl naar Slowakije voor de return in de kwalificatieronde van de Europa League tegen Slovan Bratislava. Middenvelder Aissati laat verstek gaan vanwege de ramadan, Rommedahl krijgt rust van trainer Martin Jol. Ook Bruno Silva blijft achter in Amsterdam, de rechtsback uit Uruguay is ziek.
Jol heeft George Ogararu als vervanger van Silva opgenomen in zijn selectie van negentien man. Eyong Enoh en Thimothée Atouba, die zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta rust kregen, keren terug in de selectie. Oleguer, Evander Sno en Rasmus Lindgren maken opnieuw geen deel uit van de groep. Zij mogen vertrekken bij Ajax.
Ajax won afgelopen donderdag de thuiswedstrijd tegen Slovan Bratislava met 5-0. Donderdag volgt de return in Slowakije. De winnaar van de dubbele ontmoeting plaatst zich voor de groepsfase van de Europa League.
ANP
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 00:52
|
|
Dus Ajax gaat Ogararu en Kennedy minder aantrekkelijk maken voor eventueel geïnteresseerde clubs? Slim.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 00:55
|
|
Citaat: Dus Ajax gaat Ogararu en Kennedy minder aantrekkelijk maken voor eventueel geïnteresseerde clubs? Slim.
Inderdaad geen slimme actie, al hoewel ik niet denk dat er een club die Europees voetbal speelt zal komen voor Kennedy en Ogararu kan nog die ene speler zijn die afvalt.
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 09:54
|
|
Citaat:
Bratislava met nieuwe trainer tegen Ajax
Slovan Bratislava heeft de opvolger van de vertrokken Dusan Uhrin gevonden. De Slowaakse club stelde Michal Hipp aan als nieuwe trainer.
Uhrin diende afgelopen weekend zijn ontslag in bij Bratislava. Hij nam de twee zware nederlagen tegen Ajax (5-0) en Tatran Presov (3-0) voor zijn rekening. Zijn plaats werd twee dagen later ingenomen door Hipp.
De assistent-bondscoach van Slowakije debuteert donderdag op de bank van Slovan Bratislava in het Europa League-duel met Ajax. Hij staat bij zijn vuurdoop direct voor een onmogelijke opgave. De Slowaken moeten in eigen huis een 5-0 verlies wegpoetsen.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 09:56
|
|
Citaat: Dus Ajax gaat Ogararu en Kennedy minder aantrekkelijk maken voor eventueel geïnteresseerde clubs? Slim.
Inderdaad geen slimme actie, al hoewel ik niet denk dat er een club die Europees voetbal speelt zal komen voor Kennedy en Ogararu kan nog die ene speler zijn die afvalt.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze spelen, behalve in echte nood-situaties (bijv. ernstige blessure(s))
|
GertJan020

|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 11:03
|
|
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze spelen, behalve in echte nood-situaties (bijv. ernstige blessure(s))
Sowiso heeft Jol aangegeven om Kennedy niet weg te willen. Hij ziet hem samen met Dennis voor 1 plek.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 12:49
|
|
Zeegelaar,Cvitanich,Suarez
De Jong,Enoh
De Zeeuw
Emanuelson,Vertonghen,Aldereweireld,Wiel
Stekelenburg
Geef Cvitanich een keertje het vertrouwen, mocht het niet lukken dan moet je hem laten vervangen door Sulejmani
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 13:01
|
|
Citaat: Zeegelaar,Cvitanich,Suarez
De Jong,Enoh
De Zeeuw
Stekelenburg
Geef Cvitanich een keertje het vertrouwen, mocht het niet lukken dan moet je hem laten vervangen door Sulejmani
Slechte opstelling!
We staan 5-0 voor!
Stekelenburg, Atouba, Verthongen, Wielaert, V/D Wiel, Donald, Enoh, Urby, De Jong, Cvitanich, Sulejmani
Suarez niet laten spelen, vanwege scouts etc. De Zeeuw en Alderweireld krijgen rust.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 13:03
|
|
De Jong,Enoh
De Zeeuw
Stekelenburg
Vermeer; v.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Donald, S. de Jong, Enoh; Sulejmani, Cvitanich, Zeegelaar
Ik hoop dat Ajax zo gaat spelen, lekker aanvallend, snel en met die 5-0 voorsprong kan je makkelijk met Zeegelaar en Donald spelen zodat die wat ervaring kunnen opdoen. Demy de Zeeuw en Suarez zullen zo ook wat rust krijgen wat zeer belangrijk is want het zijn de twee belangrijkste spelers op dit moment. Ook Stekelenburg krijgt zo wat rust en Vermeer voelt zich weer gewaardeerd een deel van het team.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 13:06
|
|
De Jong,Enoh
De Zeeuw
Stekelenburg
Slechte opstelling!
We staan 5-0 voor!
Stekelenburg, Atouba, Vertonghen, Wielaert, V/D Wiel, Donald, Enoh, Urby, De Jong, Cvitanich, Sulejmani
Suarez niet laten spelen, vanwege scouts etc. De Zeeuw en Alderweireld krijgen rust.
Het rust geven verhaal kan ik nog inkomen met Donald en Wielaert, maar ik vind niet dat we het systeem alweer moeten omgooien, je moet het gewoon bij 4-3-3 houden.
|