Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marko Panteli?
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Marko Panteli?
Maker: RinusBekeken: 53922
Status: InactiefBerichten: 870
+ Nieuw bericht <<<   <   27  |  28  |  29  |  30  |  31  |  32  |  33  |  34  |  35   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 19:07
Ja maar die dochters moeten over een paar jaar ook een 'sweet 16' verjaardag vieren, en daarbij moet minstens Kanye West optreden en er moet ook geld overblijven voor een diamanten armband en een Mercedes cabriolet. Het is natuurlijk onzin dat Pantelic roept dat hij na zijn voetbal carrière geen brood meer op de plank kan krijgen, als voetballer heeft hij voldoende geld verdiend om een studie voor zichzelf te financieren en bovendien heeft hij een grotere kans op een media baantje bij een sport-praatprogramma of een baan als trainer of assistent trainer dan menig ander.

Als voetballer heb ik trouwens veel waardering voor Pantelic, ik vind het een echte teamvoetballer en bovendien was er met Pantelic in het veld een aanspeelpunt en een afmaker. Enige probleem is inderdaad zijn balbehandeling en snelheid, maar met Pantelic is het spel een stuk beter dan met Suarez in de punt, met Sulejmani of Aissati op links en Rommedahl op rechts zoals Jol het seizoen begon. En nu jij weer jamesgf..
Bolkestein

Forum berichten: 514
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 14 mei 2010 20:51
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind het prachtig. Wat een figuur.
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 15 mei 2010 20:05
Interview is er niet geweest. Compleet door iemand uit zijn duim gezogen. Triest maar waar.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Za 15 mei 2010 20:16
Hoe weet je dit, Seduction?
Seduction

Forum berichten: 1354
Geplaatst: Za 15 mei 2010 21:42
Citaat:
Hoe weet je dit, Seduction?

Omdat ik overal heb gezocht naar dit interview en niets heb kunnen vinden. Metro heeft Pantelic niet geinterviewd.

Buiten dat is zijn media optreden altijd slim en doordacht geweest. Dit past niet in de lijn van het verhaal Pantelic.

Niets te vinden van het hele interview.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Za 15 mei 2010 22:54
Metro baseert zich normaal toch op ANP berichten?
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Zo 16 mei 2010 00:54
Feit blijft dat ik deze kleurrijke speler zal missen. Wat mij betreft is hij zeker geslaagd bij AJAX en zeker van grote waarde geweest...........misschien dat hoij toch nog blijft, maar ik vrees van niet.......jammer.
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
Geplaatst: Zo 16 mei 2010 01:15
Ik heb een zwak voor 'm, geen idee waarom maar hij straalt iets uit.

Ik hoopte elke wedstrijd weer dat hij zou scoren, ook om de critici de mond te snoeren. Maar ik had al een zwak toen bekend werd dat hij naar Ajax kwam, niet qua voetballend gezien maar om zijn aparte streken in het veld in Duitsland, kon dat op één of andere manier wel waarderen, plus dat beetje arrogante van hem dat wanneer hij scoorde, de manier van juichen.

'tzal wel aan mij liggen maar dat soort spelers mag ik wel, tenzij ze de boel lopen te verkloten maar dat is uiteindelijk goed gekomen en is hij zeer bruikbaar en nuttig geweest. Van mij had hij mogen blijven al begrijp ik wel dat hij niet maar één jaar erbij wou hebben.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Zo 16 mei 2010 10:22
Citaat:
Metro baseert zich normaal toch op ANP berichten?
Metro heeft ook eigen journalisten in dienst, die de interviews afnemen. Maar ze baseren zich voor het grote deel op de ANP berichten.

Pantelic heeft het aardig gedaan dit seizoen. Alleen is het jammer dat Pantelic helemaal geen diepte in zijn spel heeft, waardoor het een stuk minder ongevaarlijk is. Voor de Jong is Pantelic wel een goede speler, omdat Pantelic oog heeft voor komende spelers.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 15:28
Is er ook nog maar IETS bekend over wie de volgende club van Pantelic is? Want hij zou toch afgelopen zaterdag bekend maken bij welke club die zou spelen?
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 15:35
Zal wel weer bluf geweest zijn.

Doet me erg aan Trabelsi destijds denken.
Battum

Forum berichten: 25
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 19:00
Citaat:
Is er ook nog maar IETS bekend over wie de volgende club van Pantelic is? Want hij zou toch afgelopen zaterdag bekend maken bij welke club die zou spelen?

Weet iemand al wat?
Kan er zelf vrij weinig over vinden.?
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 21:07
Citaat:

Weet iemand al wat?

Heb vanmiddag gezocht maar kon niks vinden, het laatste nieuws dat ik kon vinden is dat hij het zaterdag bekend zou maken.
thyza

Forum berichten: 696
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 22:34
Citaat:

Weet iemand al wat?

Heb vanmiddag gezocht maar kon niks vinden, het laatste nieuws dat ik kon vinden is dat hij het zaterdag bekend zou maken.

Volgens mij ging hij naar Schalke.
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Ma 17 mei 2010 23:45
Citaat:

Dit was vorige week inderdaad naar buiten gekomen, zaterdag zou hij dit definitief laten weten. Heb je dit van eerder of is het Zaterdag definitief bekend gemaakt?
thyza

Forum berichten: 696
Geplaatst: Wo 19 mei 2010 23:52
Citaat:

Dit was vorige week inderdaad naar buiten gekomen, zaterdag zou hij dit definitief laten weten. Heb je dit van eerder of is het Zaterdag definitief bekend gemaakt?

Dat heb ik van de laatste berichtgeving. Idd een week geleden. Maar nu gaat het verhaal rond dat Ajax een laatste aanbieding heeft gedaan en dat er heel misschien "hoop" is .
Empulse

Forum berichten: 917
Geplaatst: Do 20 mei 2010 11:50
Citaat:
Hij is weg mensen. Enige redenen dat nog niks bekend wordt is omdat spelers kunnen geen nieuwe contracten tekenen voor 9 Juni. Dat is een formaliteit. Ajax kan niet groene licht geven aan spelers die weggaan voor 9 Juni.

Van Bugsy op AN. Hij komt regelmatig met een primeur.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Do 20 mei 2010 11:56
Citaat:
Hij is weg mensen. Enige redenen dat nog niks bekend wordt is omdat spelers kunnen geen nieuwe contracten tekenen voor 9 Juni. Dat is een formaliteit. Ajax kan niet groene licht geven aan spelers die weggaan voor 9 Juni.

Van Bugsy op AN. Hij komt regelmatig met een primeur.

Heb ook geen seconde anders gedacht afgelopen week. Waarschijnlijk is hij ook al lang en breed rond met Schalke (zoals eerder ook in het nieuws kwam).
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Zo 27 jun 2010 19:01
Citaat:
Jol gaat uit van vertrek Pantelic

Jol rekent niet meer op Pantelic.Het is soort van definitief: Marko Pantelic keert niet meer terug bij Ajax. Dit vertelde coach Martin Jol na afloop van de eerste training tegenover de verzamelde pers. "Vraag en aanbod liggen te ver uit elkaar, dus Pantelic zoekt een andere club," aldus Jol.

Creatief
Jol heeft met de Servische aanvaller afgesproken dat hij hem de komende tijd op de hoogte houdt van zijn zoektocht naar een nieuwe werkgever. Jol: "Stel dat Pantelic er niet in slaagt een club te vinden, misschien dat hij ons dan opnieuw wil helpen."

De trainer van Ajax gaat daar echter niet meer van uit. En Hyun Jun Suk is nog niet ver genoeg in zijn ontwikkeling om de leegte op te vullen, meent Jol. Jol hoopt deze zomer wel een alternatief te vinden, want hij ziet het niet zitten zonder spits aan het seizoen te beginnen.

"Dat past niet bij de doelstellingen van Ajax. Het heeft ook geen zin om alleen met (Miralem, red.) Sulejmani en spelers van de A1 te kunnen spelen. Ajax heeft echter niet meer dezelfde middelen als vroeger, dus we moeten creatief zijn. Maar als we iemand vinden, dan staan we er precies hetzelfde voor als tijdens de tweede helft van het vorige seizoen."

Sowieso wil Jol een vervanger aantrekken als Luis Suarez deze zomer Ajax toch verlaat. "Wat betreft Luis: ik vind het leuk dat hij opvalt en scoort op het WK, maar eerlijk is eerlijk, het bezorgt me toch een beetje een dubbel gevoel. Luis is kieskeurig en die clubs hebben zich nog niet gemeld. Andere clubs kunnen hem of Ajax niet betalen, want dat speelt ook nog mee. Maar ik zie hem niet heel snel vertrekken."
Ajaxlife
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 22:24
Waarom staat deze nog in deze catogorie? Hij staat al een paar maanden niet meer onder contract.
Hij is nu definitief naar Olympiakos.

Weet er iemand wanneer we afscheid nemen van hem in de ArenA?
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 22:29
Ik denk dat het vrij moeilijk word om een afscheid te regelen voor Pantelic. De competitieschema's van beide ploegen lijken nogal veel op elkaar.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Geplaatst: Di 9 nov 2010 11:51
Jammer.

Ik had nooit gedacht dat ik het zal zeggen. Maar ik mis Pantelic..! Ik erger me kapot aan El-Hamdaoui (zie zijn topic). Een type Pantelic zal beter zijn voor het team. Hij was misschien toch beter dan ik dacht.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Di 9 nov 2010 11:59
Natuurlijk.
Het samenspel tussen Suarez en El Hamdaoui vind ik nog niet eens het grootste probleem/makke. Nee, je hebt nu 2 redelijk grote ego's als aanvallers. Zo kun je NOOIT positiespel spelen. Jol moet dat dat toch ook geweten hebben. Zijn roep om 10 miljoen en vleugelspelers vind ik dan ook enorm hypocriet en een enorme tegenvaller.

Wie de spits ook was van AJAX...Pettersson, Van Basten, Kanu, Kluivert, Bosman...ze konden allen goed meevoetballen en hadden oog voor hun medespelers.

Kijk nu eens naar Pettersson in deze samenvatting....en je zult ook een beetje Pantelic herkennen.
viewtopic.php?f=41&t=2707
Zie filmpje onderaan.
Geraldo

Forum berichten: 643
Geplaatst: Vr 7 jan 2011 12:19

Mooie goal van Pantelic in de wedstrijd tegen Iraklis van woensdag.
Hij kan het dus nog steeds..
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Za 15 jan 2011 22:00
Citaat:
Pantelic draagt bij aan belangrijke zege Olympiakos

15/01/2011 18:25

Ex-Ajacied Marko Pantelic droeg zaterdagmiddag met twee doelpunten bij aan een belangrijke zege van Olympiakos Piraeus. De doelpuntrijke thuiswedstrijd tegen Panserraikos eindigde in 4-2.

Beide clubs gingen met een 0-0 de stand de kleedkamer in. Tien minuten na rust opende Pantelic de score voor Olympiakos. Aan de kant van Panserraikos leek Giorgos Georgiades de gevierde man te worden. Met twee doelpunten zette hij zijn team op een 2-1 voorsprong.

Albert Riera zorgde voor de gelijkmaker, waarna Pantelic - vorig seizoen bij Ajax goed voor zestien competitiedoelpunten - Olympiakos wederom op voorsprong kon zetten. In de slotminuten vergrootte maakte ook Riera zijn tweede treffer en verhoogde de score naar 4-2.

Olympiakos blijft koploper in Griekenland, Panathinaikos volgt op vijf punten achterstand.
+ Nieuw bericht <<<   <   27  |  28  |  29  |  30  |  31  |  32  |  33  |  34  |  35   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.896
Berichten: 213.639 Onderwerpen: 2.470 Nieuwste lid: rubenmiller652
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.699.604 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Marko Panteli?
Ga
Zoeken: