Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hyun Jun Suk
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hyun Jun Suk
Maker: 343Bekeken: 15528
Status: InactiefBerichten: 188
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 aug 2010 09:24
Ik snap dat eigenlijk nooit. Ben je gezegend met een dusdanig talent als Castillion, dan loop je toch elke training en wedstrijd het snot voor je ogen. 120% inzet en de wil om te winnen elke dag!
Mits Castillion dus 'het licht' ziet kan hij uitgroeien tot een nr9 wat wij allemaal willen voor ons aller Ajax.

ps: Haal nu even Castillion erbij omdat we het daar over hebben maar er zijn legio voetballers die te weinig met hun talent gedaan hebben.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 aug 2010 12:51
Volgens mij heeft Castillion niet meer talent dan Suk, hoor. Hoe dan ook is hij geen betere speler, in ieder geval.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 aug 2010 13:14
Ik vindt Castillion inderdaad een beetje op Kluivert lijke wat Sincere al zegt.
We zullen het zien als hij de kans krijgt om zich te bewijzen. Ik hoop dat Over 2/3 jaar El Hamdaoui doorverkocht kan worden aan een europese grote club voor een mooi bedrag, en dat we dan de opvolger al in huis hebben Castillion/Suk.
De kans is klein, want Castillion heeft de mentaliteit niet en Suk het talent niet, maar het zou mooi zijn.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 aug 2010 15:56
Hoezo heeft Castillion een slechte mentaliteit? Het zou zomaar kunnen, daar kan ik niet over oordelen bij hem.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 aug 2010 16:03
Castillion is zo'n typetje die er niet elke training vol voor gaat.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 aug 2010 16:22
Schijnt afgelopen winter ook een hele slechte beurt te hebben gemaakt bij Jol.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 3 aug 2010 16:36
Dat had ik toen ook begrepen. Maar des te meer is het jammer dat hij in deze voorbereiding geblesseerd was. Mooi moment om het tegendeel te bewijzen en als zo'n jongen dan bij de selectie was gekomen zal dat waarschijnlijk ook een flinke boost voor zijn inzet zijn.
Zeker omdat Castillion ook teleurgesteld had gereageerd toen Pantelic aangetrokken was omdat hij hoopte op een kans.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 4 aug 2010 10:48
Oké. Snap dat soort jongens niet, als je zo jong bent en je krijgt de kans om bij het eerste mee te trainen. Het is winter, koud en dan mag je lekker naar Portugal toe met de grote jongens. Nouja, dan zal ik het wel weten. Je doet er alles aan om op te vallen en zoals Eriksen bij de selectie te blijven!
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 8 aug 2010 19:49
Citaat:
Schijnt afgelopen winter ook een hele slechte beurt te hebben gemaakt bij Jol.


Gebeurt toch wel veel bij jonge jongens die te horen krijgen dat ze (tijdelijk) bij het eerste komen. Duurt toch even voordat ze van die wolk af komen. Is op zich ook wel enigszins logisch. Een loopbaan als voetballer verloopt stap voor stap en bij het eerste elftal gehaald worden is een mijlpaal, waarvan het best logisch is dat je daar als speler trots op bent en even bij stil staat.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 26 jan 2011 09:22
Zal verhuurd worden, maar zijn contract wordt ook niet verlengd. Zal dus vertrekken.
http://ajaxfans.net/nieuws-7982_Aanvall ... -Ajax.html
joskeeper


Geregistreerd: 22-01-2010
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 14:25
Citaat:
Excelsior onderhandelt met Ajax over huurovereenkomst spits Suk
Maandag, 31 januari 2011 om 14:16
Na Marvin Zeegelaar lijkt ook Hyun-Jun Suk de overstap van Ajax naar Excelsior te gaan maken. RTV Rijnmond weet dat de in Amsterdam aangewaaide Zuid-Koreaan momenteel inzet is van onderhandelingen tussen zijn huidige werkgever en de Rotterdammers. De club van Alex Pastoor hoopt dat het Suk tot het einde van het seizoen op huurbasis kan halen.

Mocht de deal doorgaan, dan is het een mooie kans voor Suk om zich nog te profileren. De negentienjarige spits speelde dit seizoen één helft mee bij Ajax, in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente. Nadien deed Martin Jol geen beroep meer op de Aziaat en ook diens opvolger, Frank de Boer, zette Suk niet in als breekijzer. Het contract van de Zuid-Koreaan loopt na dit seizoen ten einde; Ajax is niet van plan het te verlengen en dus is een afscheid aanstaande.

Excelsior lijkt wel brood te zien in de enkelvoudig Koreaans international en aast op een samenwerking, zoals het deze maand ook Zeegelaar wist binnen te halen. Hij blijft tot het einde van het seizoen actief op Woudestein en keert daarna terug naar Ajax, dat zijn contract verlengde alvorens hem te verhuren. Excelsior heeft nog tot middernacht om Suks komst af te ronden.

Update 16:34 uur - Ajax wil na Bodul niet ook Suk laten vertrekken uit AmsterdamExcelsior kan de komt van Hyun-Jun Suk vergeten. Omdat een andere spits van het tweede plan, Darko Bodul, naar het Portugese Desportivo Nacional Madeira is vertrokken wil Ajax de Zuid-Koreaan behouden. Dat meldt RTV Rijnmond. Het contract van Suk loopt na dit seizoen ten einde.




voetbalzone.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 01:52
Suk: 'Mijn carrière is pas geslaagd als ik de Gouden Bal win'

Hyun-Jun Suk wil bij FC Groningen laten zien waar hij de afgelopen anderhalf jaar in de hoofdmacht van Ajax niet in slaagde. Goed voetballen en doelpunten maken. "Ik wil komend seizoen zeventien goals maken voor FC Groningen", zegt de twintigjarige Suk in het weekblad Voetbal International. "Ik wil geen al te hoge verwachtingen scheppen, maar als ik de kans krijg, zal ik 'm pakken."

"Ik ben ongelooflijk gemotiveerd om mijn verblijf in Groningen tot een succes te maken", benadrukt Suk, die bij Ajax via een proefperiode een contract kreeg. "Ik had er eigenlijk al geen hoop meer op, toen het verlossende telefoontje van Martin Jol kwam. Of ik binnen een half uur op De Toekomst kon zijn voor een wedstrijd met de beloften. Dit was de kans waarop ik had gewacht. Ik lag nog in bed, heb me snel gewassen en ben met het openbaar vervoer naar De Arena gegaan. Vanaf de halte Strandvliet/Arena is het nog ver lopen naar De Toekomst."

"Door de stromende regen heb ik heel hard gerend", vervolgt Suk. "Ik was een kwartier te laat, maar mocht op geleende voetbalschoenen alsnog meedoen." Hoewel Suk nog weinig heeft bewezen, laat hij over zijn toekomstige doelstellingen geen misverstand bestaan. "Ik ben niet snel tevreden, mijn carrière is pas geslaagd als ik in een grote competitie topscorer ben en de Gouden Bal win. Tot die tijd zal ik niet rusten."

Bron: VoetbalZone.nl
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 14:05
Wat een man..

Ben benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen. Zeventien doelpunten in één seizoen lijkt me wat veel van het goede.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 14:06
Hij mag blij zijn als hij aan 17 wedstrijden komt met Matavz voor hem.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.524 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hyun Jun Suk
Ga
Zoeken: