Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » AC Milan
Ga
Zoeken:

Onderwerp: AC Milan
Maker: GertJan020Bekeken: 1184
Status: InactiefBerichten: 5
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:23
Deze grote club verdient best een eigen topic. Huntelaar en Seedorf spelen er, Van Basten wordt er dagelijks aan gelinkt en er is genoeg nieuws rondom deze club.

Citaat:
AC Milan moet verdediger Onyewu vier maanden missen

WASHINGTON - AC Milan kan vier maanden niet beschikken over verdediger Oguchi Onyewu.

© ANPDe Amerikaan liep woensdag in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Costa Rica (2-2) een zware knieblessure op. Dat maakte bondscoach Bob Bradley na afloop bekend.

Onyewu kwam verkeerd terecht na een luchtduel. Hij verliet op een brancard het veld. De medische staf van de Amerikaanse ploeg stelde vast dat Onyewu een pees in zijn linkerknie heeft gescheurd.

Voor coach Bradley betekende de forse blessure bij zijn sterke centrumverdediger de tweede tegenslag in twee dagen tijd.

Davies

Een dag eerder was aanvaller Charlie Davies ernstig gewond geraakt bij een auto-ongeluk in Washington. De international brak daarbij een been en liep nog een aantal forse verwondingen op.

Het is zeer twijfelachtig of de aanvaller op tijd fit is voor het wereldkampioenschap voetbal, volgend jaar in Zuid-Afrika. ''Dit waren twee dagen met slecht nieuws'', verzuchtte Bradley dan ook.

nu.nl

Citaat:
AMSTERDAM - De situatie bij AC Milan baart Clarence Seedorf zorgen. De Milanezen kennen een uiterst teleurstellende seizoensstart.
De ploeg van trainer Leonardo bivakkeert op de twaalfde plaats in de Serie A en blameerde zich in het Champions League-duel tegen FC Zürich (0-1 verlies). De Nederlander steekt ook de hand in eigen boezem.

‘'Het is voor mij duidelijk dat het aanvallend niet werkt bij Milan,’' zegt de oud-speler van onder meer Ajax en Real Madrid woensdag tegen Sky Italia.

Niet slagvaardig

''Ik geloof dat we veel beter kunnen,’' vervolgt de middenvelder. ‘'Defensief gaat het redelijk goed, maar we produceren te weinig aanvallend. We zijn niet slagvaardig genoeg. Daar houd ik mezelf ook verantwoordelijk voor. Ik ben toch een van de spelers die daarvoor moet zorgen.’'

Milan mag zich volgens Seedorf niet verschuilen achter het vertrek van Kaká. De Braziliaan, die afgelopen zomer naar Real Madrid vertrok, was de laatste jaren één van de smaakmakers.

Ajax

''Hij was een beslissende speler,’' zegt Seedorf. ''Maar wat voor hem nu geldt, was ook op mij van toepassing. Toen ik wegging bij Ajax, speelden ze het jaar erna weer de finale van de Champions League. Dat was ook bij Real Madrid het geval.''

''Wat ik probeer te zeggen is dat grote kampioenen komen en gaan. Ikzelf heb daarna nog veel prijzen gewonnen, maar de clubs die ik verliet ook,'' aldus de 87-voudig international.

nu.nl
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:38
Is wel leuk, maar dan moet er natuurlijk ook een topic van Real Madrid, Barcelona, Liverpool etc. komen. Denk niet dat dat mag..
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:49
Citaat:
Is wel leuk, maar dan moet er natuurlijk ook een topic van Real Madrid, Barcelona, Liverpool etc. komen. Denk niet dat dat mag..

Ik zie geen probleem, maar dat is aan de almachtige beheerders. Als het forum wil groeien... Maar AJAX moet natuurlijk wel bovenaan blijven staan.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 15 okt 2009 18:54
Ik denk dat vooral het aantal posters en het niveau altijd moet groeien, niet het aantal topics;)
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Do 15 okt 2009 19:26
Citaat:
Galliani bevestigt: "Beckham terug naar Milan"
15 oktober 2009

David Beckham keert in de winterstop terug bij AC Milan. Dat zijn althans de woorden van vice-president Adriano Galliani. De club uit de modestad huurt de Engelsman voor de rest van het seizoen van het Amerikaanse Los Angeles Galaxy.

"David Beckham keert in januari op huurbasis terug bij Milan. Die deal is inmiddels beklonken", bevestigt Galliani tegenover Sky Sport Italia. Dit jaar speelde Beckham van januari tot en met juli eveneens op uitleenbasis voor AC Milan. De middenvelder wil met zijn tijdelijke overstap naar de Rossoneri in the picture blijven bij de Engelse bondscoach Fabio Capello voor een plaats in de WK-selectie.

Een officiële bevestiging van Beckham, LA Galaxy en Milan ontbreekt nog.


fcupdate.nl
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 15 okt 2009 19:31
Dit kan prima in dit topic.

We hebben ervoor gekozen om het een beetje centraal te houden per land.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.998.815 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » AC Milan
Ga
Zoeken: