Auteur
|
Bericht
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:05
|
|
ROOOOOOOOOODDD ! VAN DIJK!!
IK WIL SUAREZ EEN DOELP{UNT ZIEN MAKEN!!! YEAAAAAAAHH!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
|
|
PENALTY EN ROOD VOOR VAN DIJK!! HAHAHA!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
|
|
Penalty Ajax + rood Van Dijk!
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:06
|
|
5-1 !!!!!!!!!!!!
|
brucepblanchard

Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:07
|
|
5-1 Suarezzzzzzzzzzzz
|
MarcxD

Forum berichten: 170
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:07
|
|
en dat is 5-1!
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:08
|
|
Heerlijk duel.
|
sjosker

Forum berichten: 188
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:10
|
|
En nu twente.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:12
|
|
Heerlijke pot gezien.
Jammer dat er niet wat meer ingingen. Pantelic verdiende ook zijn goal wel.
Suarez en Pantelic voelen elkaar nog niet helemaal aan maar dat komt nog wel.
Had uiteindelijk makkelijk 7 of 8 tegen 1 kunnen zijn. Maarja, opschrijven/bijschrijven en door naar Dinamo en Twente!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:19
|
|
Het doelsaldo na 12 wedstrijden: 40(!)-10. Dat is dus bijna 4 gescoorde doelpunten per wedstrijd!
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:22
|
|
Rotterdommers janken al weer over de arbitrage. Zeker die 2 zuivere penalties vergeten die NAC had moeten krijgen in Breda tegen dat zooitje uit zuid. Wat een aanstellers. Zullen nu toch wel gewend zijn aan die slachtpartijen tegen Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:26
|
|
Heerlijke klassieker. Ik zie de Rotterdammers al kokend op de bank zitten.
|
Rein

Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:26
|
|
Haha, janken over arbitrage.. De scheidsrechter vond ik prima fluiten en gaf vaak voordeel waardoor spel niet de hele tijd werd stilgelegd.
Donderdag minstens een punt vanuit Zagreb meenemen, Twente volgende week oprollen en dan hopen dat Ado een puntje kan wegsmokkelen tegen PSV. Dan hebben we een goede kans om door te gaan in de EL en staan we aan de kop in de Eredivisie: zou mooi zijn!
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:27
|
|
Een leuke wedstrijd gezien, al vond ik de rode kaart voor Babovic wat overdreven. Suarez deed precies hetzelfde, maar kreeg niks. Daarna was de wedstrijd gespeeld, mede door ons uitstekende middenveld. Pantelic was een drama, al waren zn assists wel erg nuttig. Suarez oogde vermoeid, kon net zn acties niet afmaken. Niet helemaal lekker. Met name de Zeeuw en Gabri uitstekend gespeeld. In de slotfase leek de penalty toch wel heel erg op een schwalbe van Suarez. Het was niet heel goed te zien vond ik, maar het leek toch echt alsof Suarez niet geraakt werd. Maar nogmaals, het was niet heel goed te zien. Al met al een heerlijke overwinning en de lastige reeks gaat lekker tot nu toe. Nu Dinamo en Twente nog pakken
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:27
|
|
Goede overwinning, helaas alleen al vroeg die rode kaart had liever een 5-1 gezien tegen 11 man van Feyenoord maarja zo heb je altijd wat.
Op naar de wedstrijd tegen Twente!
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:30
|
|
Citaat: Een leuke wedstrijd gezien, al vond ik de rode kaart voor Babovic wat overdreven. Suarez deed precies hetzelfde, maar kreeg niks. Daarna was de wedstrijd gespeeld, mede door ons uitstekende middenveld. Pantelic was een drama, al waren zn assists wel erg nuttig. Suarez oogde vermoeid, kon net zn acties niet afmaken. Niet helemaal lekker. Met name de Zeeuw en Gabri uitstekend gespeeld. In de slotfase leek de penalty toch wel heel erg op een schwalbe van Suarez. Het was niet heel goed te zien vond ik, maar het leek toch echt alsof Suarez niet geraakt werd. Maar nogmaals, het was niet heel goed te zien. Al met al een heerlijke overwinning en de lastige reeks gaat lekker tot nu toe. Nu Dinamo en Twente nog pakken
Suarez werd 2x geraakt zelfs. 1x door het been van van Dijk en daarna nog even het handje. Kijk maar eens goed..
van Dijk klaagde ook totaal niet hé dus het zal wel verdiend zijn geweest ook..
Pantelic was ongelukkig maar ook weer nuttig. Had regelmatig een goede kaats (ook veel slechte) en gaf 3 assists.
Vooral degene bij de goal van vd Wiel was smullen. Door de benen bij Bahia en snoeihard afgerond door vd Wiel!
Vooral de manier waarop de goals vallen doen mij heel blij zijn. Je ziet daaraan dat het goed begint te lopen. Zijn allemaal mooie aanvallen over een aantal schijven.
|
yk_93

Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 14:35
|
|
Citaat: Een leuke wedstrijd gezien, al vond ik de rode kaart voor Babovic wat overdreven. Suarez deed precies hetzelfde, maar kreeg niks.
Wanneer deed Suarez dat dan en tegen wie? Heb ik niet gezien eerlijk gezegd.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 15:22
|
|
Citaat: Een leuke wedstrijd gezien, al vond ik de rode kaart voor Babovic wat overdreven. Suarez deed precies hetzelfde, maar kreeg niks.
Wanneer deed Suarez dat dan en tegen wie? Heb ik niet gezien eerlijk gezegd.Op de achterlijn bij Bahia.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 15:30
|
|
Goed gespeeld.
Man van de Wedstrijd (en speler van de week ) De Zeeuw.
Cijfers:
Anita --> 6
Van der Wiel, Alderweireld, Verthongen, Stekelenburg, Enoh, Emanuelson, Suarez --> 7
Pantalic, Gabri --> 8
De Zeeuw --> 9
En we hebben Feyenoord even goed aangepakt. Volgende week moeten ze tegen AZ en dan missen ze wegens schorsingen: Van Dijk, Cissé, Tomasson, Babovic. Geblesseerd zijn Darley en De Guzman.
P.S.
Ik moet toegeven dat ik de rode kaart voor babovic niet terecht vond, het was niet een bewuste elleboogstoot, geel was op zijn plaats geweest naar mijn mening, maar ja zo'n scheids moet in een seconde beslissen, rood of geel. En soms zit het mee met de scheids, want die hadden we nog tegoed van tegen PSV. Waar de 2 vrije trappen die Dzudszsak erin schoot makkelijk gegeven waren (zeker de 2e is 100% geen overtreding) en de duwfout van Bakkal op Wielaert.
|
Oscarito

Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 15:41
|
|
Gefeliciteerd met de mooie overwinning!
Moet zeggen dat wat ik vandaag zag me beviel. Het zou me namelijk ten zeerste verbazen als dit Ajax kampioen gaat worden.
Net als tegen AZ komt het doelpunt eigenlijk uit de lucht vallen, het is dat Fer de bal onbewust in eigen doel schiet (geen idee waarom het doelpunt op naam van De Zeeuw komt want die raakt de bal nauwelijks) want anders had ik echt niet ingezien hoe Ajax op voorsprong zou moeten komen. Ajax begon niet onaardig aan de wedstrijd maar na 20 minuten kreeg (een erg slap) Feyenoord de overhand. Zegt eigenlijk wel genoeg denk ik, Ajax was wederom erg ongedisciplineerd en zwak bij balbezit.
Na het doelpunt volgde vrijwel meteen de in mijn ogen zwaar bestrafte rode kaart van Babovic, deed in feite niets minder dan dat Suarez eerder in de eerste helft had gedaan. Toch kreeg hij rood en Suarez helemaal niets, ach ja soms zit het tegen en soms zit het mee. Vandaag zat het voor Ajax mee, mag Jol ook wel eens aan denken als hij de Calimero uit wilt hangen.
Leuk dat Ajax Feyenoord daarna oprolt maar daar hecht ik geen waarde aan, dat hebben we namelijk wel vaker gezien (o.a. VVV).
Ben benieuwd hoe het tegen FC Twente zal gaan, tenzij Suarez weer enkele geniale ingevingen heeft zie ik het somber in voor Ajax. Voorin zijn ze toch te afhankelijk van Suarez en fouten van de tegenstander, zo'n Pantelic speelde vandaag wederom dramatisch. Aan de ene kant is het onbegrijpelijk dat hij steeds maar weer mag beginnen maar aan de andere kant wilt Jol natuurlijk niet nog meer gezichtsverlies lijden --> zie Atouba en in mindere mate die twee Brazilianen.
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 15:41
|
|
Een erg mooi resultaat voor Ajax, maar had wel het geluk dat Blom de rode kaart gaf aan Babovic. Een gele kaart was ook wel voldoende geweest voor Babovic. Jammer dat dit de wedstrijd zo beïnvloed heeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 15:53
|
|
Citaat: zo'n Pantelic speelde vandaag wederom dramatisch.
Dan hebben we toch een andere wedstrijd gezien, hij was erg balvast. Alleen de click met Suarez is er nog niet, maar met de rest kan hij heel goed combineren. Na de 3-0 werd hij te nonchalant, hij kaatste de ballen allemaal minder terug naar de opkomende middenvelders.
P.S.
Ik ben wel Reeël ten opzichte van hem. We hebben alleen wat aan hem wanneer we op de helft van de tegenstander spelen. Tegen Zagreb en Twente (beiden uit) hoort hij op de bank. En dan hoort Sulejmani te spelen.
Hoop dat Jol dit ook inziet, maar denk het niet.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 15:57
|
|
Citaat: Gefeliciteerd met de mooie overwinning!
Moet zeggen dat wat ik vandaag zag me beviel. Het zou me namelijk ten zeerste verbazen als dit Ajax kampioen gaat worden.
Net als tegen AZ komt het doelpunt eigenlijk uit de lucht vallen, het is dat Fer de bal onbewust in eigen doel schiet (geen idee waarom het doelpunt op naam van De Zeeuw komt want die raakt de bal nauwelijks) want anders had ik echt niet ingezien hoe Ajax op voorsprong zou moeten komen. Ajax begon niet onaardig aan de wedstrijd maar na 20 minuten kreeg (een erg slap) Feyenoord de overhand. Zegt eigenlijk wel genoeg denk ik, Ajax was wederom erg ongedisciplineerd en zwak bij balbezit.
Na het doelpunt volgde vrijwel meteen de in mijn ogen zwaar bestrafte rode kaart van Babovic, deed in feite niets minder dan dat Suarez eerder in de eerste helft had gedaan. Toch kreeg hij rood en Suarez helemaal niets, ach ja soms zit het tegen en soms zit het mee. Vandaag zat het voor Ajax mee, mag Jol ook wel eens aan denken als hij de Calimero uit wilt hangen.
Leuk dat Ajax Feyenoord daarna oprolt maar daar hecht ik geen waarde aan, dat hebben we namelijk wel vaker gezien (o.a. VVV).
Ben benieuwd hoe het tegen FC Twente zal gaan, tenzij Suarez weer enkele geniale ingevingen heeft zie ik het somber in voor Ajax. Voorin zijn ze toch te afhankelijk van Suarez en fouten van de tegenstander, zo'n Pantelic speelde vandaag wederom dramatisch. Aan de ene kant is het onbegrijpelijk dat hij steeds maar weer mag beginnen maar aan de andere kant wilt Jol natuurlijk niet nog meer gezichtsverlies lijden --> zie Atouba en in mindere mate die twee Brazilianen.
Je onderschat de aanvallende kwaliteiten van Ajax een beetje denk ik. We staan niet voor niets op 40 goals! Dat heeft echt niet alleen maar met fouten van de tegenstander te maken en ja die dwing je natuurlijk ook af. Door op het middenveld al lekker de druk op te voeren.
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 15:57
|
|
Pantelic vond ik niet goed of slecht spelen. Hij was ongelukkig in de combinatie met al zijn medespelers. Verder vond ik hem wel wat actiever dan in de vorige wedstrijden. Verder moet de zijn kansen wel gaan afmaken want je speelt niet iedere week tegen een slechte verdediging.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 16:02
|
|
Citaat: Pantelic vond ik niet goed of slecht spelen. Hij was ongelukkig in de combinatie met al zijn medespelers. Verder vond ik hem wel wat actiever dan in de vorige wedstrijden. Verder moet de zijn kansen wel gaan afmaken want je speelt niet iedere week tegen een slechte verdediging.
Ik zag anders een hele mooie combinatie met van der wiel en met Urby en meerdere met De Zeeuw en Gabri. En de assist op de 1-0 was prachtig, precies tussen Bahia (of Vlaar) en Van Bronckhorst in. Beiden blijven kijken en Fer was te laat ten opzichte van De Zeeuw. Zoals ik al zei vanaf de 60e minuut werd het minder, dus had Jol hem eerder moeten wisselen voor bijvoorbeeld Cvitanich en Urby had er wel uitgemogen voor De Jong, want hij speelde al 120 min tegen Dorderecht en met Zagreb en Twente voor de boeg had ik hem de laatste 20 min eruit gehaald.
|