Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » '' Sfeer ''
Ga
Zoeken:

Onderwerp: '' Sfeer ''
Maker: ajaxlifeBekeken: 1124
Status: InactiefBerichten: 2
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ajaxlife


Geregistreerd: 16-04-2009
Forum berichten: 11
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 20:30
Mijn naam is Timothy Henstra

Ik ben van kleins af aan een verfijnd supporter van Ajax.
Laat ik het zo stellen, Ajax is echt niet meer uit mijn leven weg te denken.

Ik ben sinds dit seizoen 2009/2010 eindelijk seizoenskaarthouder op vak 117.

Bij toeval ontstaan door een simpel telefoontje naar Ajax. Daar kwam ik bij de aanvraag voor een seizoenskaart erachter dat er seizoenskaarten in een speciale aanbieding verkocht werden voor op vak 117.
Mijn keuze was dus meteen heel simpel.

Ik kwam al jaren in de ArenA om naar m'n liefde te kijken. Zowel voor het Amsterdam Tournament, als voor de Johan Cruijf Schaal, De beker, Het Uefa Cup Toernooi, De Champions League & natuurlijk voor de Competitie.

En Daarbij is voor mij 1 aspect altijd zeer toonaangevend geweest..... de '' Sfeer.''

Dat is nu precies het punt waarover ik het wil hebben.

Er is veel over gesproken over hoe dat de sfeer verbetert en geoptimaliseerd kan worden in de ArenA.

gelukkig is daar mede door het sfeerteam en de verhuizing van vak 410 naar vak 425 een grote positieve verbetering in gekomen.
En ook het '' Des Ajax '' gevoel wat gecreërd wordt door de posters die er zijn opgehangen rondom de bak waar het veld in ligt heeft een goede positieve invloed op de sfeer in het stadion.

Toch is er maar 1 aspect het aller belangrijkst voor de sfeer !!! Dat zijn de Supporters.........

Tot mijn grote ongenoegen en mijn spijt is het mij de laatste tijd opgevallen dat de ArenA korte tijd voor aanvang van een wedstrijd nog schrikbarend leeg is !!!!

Dit is niet bepaald mijn beeld bij het '' Ik Ben Ajacied '' gegeven van een paar jaar geleden.
En echt goed voor de belevenis vind ik het ook niet. Ik denk met mij nog voor vele meer niet.
Want de belevenis is de grootste reden voor mij, en voor nog veel meer supporters om naar Ajax te komen.

Ik neem nu maar eens een voor de hand liggend voorbeeld van de Kuip !! ondanks alle slechte periodes die deze club die daar speelt ( ben even vergeten hoe dat deze club heet ) heeft gehad, staat die kuip wel te schudden voor aanvang van iedere thuiswedstrijd.

Dit is echt wat iedere club nodig heeft. Dat geeft een impuls dat wil je niet weten, ook naar de spelers toe.

Ik pleit er daarom echt voor om een idee te bedenken die ervoor kan zorgen dat het stadion gewoon '' vol '' komt te zitten voor aanvang van een wedstrijd. En dit niet alleen maar met een oproep om op tijd naar het stadion te komen i.v.m een sfeeractie of vanwege de verwachte drukte.

Ik vind dat dit een aspect is wat echt standaard moet worden.

En ik ben bij deze bereid om me hier echt voor in te zetten, en dingen te ondernemen om dit ook daadwerkelijk te realiseren.

Mijn event, ideën zijn:

* Meerdere algehele sfeeractie's ( met event. oproep )
* Flyers uitdelen onder de supporters voor de bewustwording + aanzetten tot eigen initiatief van de supporters.
* Alle Ajax-supporters op de hoogte stellen door middel van een e-mail.
* Mischien is het geen slecht idee om wat meer optredens te organiseren voorafgaand aan een wedstrijd van Ajax.
* Of het beloftenelftal wedstrijden te laten spelen voordat hun helden de grasmat betreden, net als vroeger.



Dit zijn een paar initiatieven die ik heb kunnen bedenken om het gewenste resultaat te bereiken.
Maar dit kan ik natuurlijk niet alleen.

Daarom hoop ik wat feedback te ontvangen over dit onderwerp, en ik hoop dat dit initiatief serieus genomen wordt.

Ik ben altijd te bereiken hierover, en ik ben bereid hier volop aan mee te werken als dit aangenomen wordt.


Bijz: meerdere initiatieven zijn volop welkom.



Met Vriendelijke Ajax Groet

Timothy Henstra
Scio


Geregistreerd: 02-01-2008
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 20:33
Gast....dit heb je al eerder besproken is hierheen verplaatst:

http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?t=2134
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 20:36
Inderdaad, zie daar:
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?t=2134
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.999.219 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » '' Sfeer ''
Ga
Zoeken: