Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 21:44
|
|
Behalve dat ik Pantelic zeker geen betere voetballer als Cvitanich vind vind ik Pantelic een vervelend etteretje. Niet vervelend voor de tegenstander (ofja, dat ook wel) zoals Suárez of De Zeeuw maar ook vervelend voor z'n eigen team. Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 26 okt 2009 23:22
|
|
Citaat: Behalve dat ik Pantelic zeker geen betere voetballer als Cvitanich vind vind ik Pantelic een vervelend etteretje. Niet vervelend voor de tegenstander (ofja, dat ook wel) zoals Suárez of De Zeeuw maar ook vervelend voor z'n eigen team. Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Dat verklaart al een hoop van je mening.
Jammer dat je buiten de persoonlijkheid niet verder kijkt.
Ik vind van der Wiel ook een zwakzinnig figuur, maar voetballend heeft hij genoeg potentie. Zo objectief kan ik dan nog net wel kijken.
|
Fcaa

Forum berichten: 125
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 08:31
|
|
Woon in de buurt van dordrecht, heb al vernomen dat er rellen komen.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 08:44
|
|
Nu de kans groot is dat Suarez niet speelt, is het niet een idee om eens met Castillion te beginnen? Laat hem zich maar eens bewijzen.
En misschien zelfs ook Eriksen erbij.
Op die manier kan je eens kijken waar hun staan en of ze mee kunnen komen met het 1e tegen Dordrecht.
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 08:56
|
|
Ik zou FC Dordrecht niet zo onderschatten dat je met junioren gaat spelen hoor sincere, absoluut niet.
Ze zijn beter dan AGOVV en daar had Ajax met nogal wat invallers de nodige moeite mee.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 09:01
|
|
Citaat: Ik zou FC Dordrecht niet zo onderschatten dat je met junioren gaat spelen hoor sincere, absoluut niet.
Ze zijn beter dan AGOVV en daar had Ajax met nogal wat invallers de nodige moeite mee.
Ik schat Dordrecht ook hoger in als AGOVV maar door het opstellen van bijvoorbeeld Castillion heb je wel iemand erin staan die er voor 200% voor gaat. Iets wat bij sommigen van het 1e nogal eens tekort komt in dit soort wedstrijden.
En iemand als Castillion moet toch mee kunnen komen met het Dordrecht niveau.
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 09:17
|
|
Misschien wel, dat weet je nooit. Niveau van de Nederlandse beloftenteams is niet meer zo hoog hoor, al is Ajax uiteraard wel een uitzondering. Maar even goed zou een talentvolle Ajax-spits het erg moeilijk kunnen hebben met Johan Versluis.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 09:34
|
|
Citaat: Behalve dat ik Pantelic zeker geen betere voetballer als Cvitanich vind vind ik Pantelic een vervelend etteretje. Niet vervelend voor de tegenstander (ofja, dat ook wel) zoals Suárez of De Zeeuw maar ook vervelend voor z'n eigen team. Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Dat verklaart al een hoop van je mening.
Jammer dat je buiten de persoonlijkheid niet verder kijkt.
Ik vind van der Wiel ook een zwakzinnig figuur, maar voetballend heeft hij genoeg potentie. Zo objectief kan ik dan nog net wel kijken.
Bij Van de Wiel zou ik dat vast ook wel hebben maar omdat hij zo goed voetbalt zie ik het niet eens.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 09:41
|
|
Prima AJAX-speler dus, vervelend spelertje en als jij Pantalic niet beter vind dan Cvitanich heb je hem niet gezien bij Hertha.
Geef hem de tijd, ga jij ook Sulejmani nu afzeiken, omdat hij 16,25 heeft gekost en vorig seizoen niks heeft gebracht en ook dit seizoen niet in de basis staat, dat doe je niet, maar Pantalic beoordeel je op 5 wedstrijden.
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 09:44
|
|
Citaat: Woon in de buurt van dordrecht, heb al vernomen dat er rellen komen.
Daar kun je wel vanuit gaan ja. Uitvak naast het vak met fanatieke Dordt supporters. En er zullen ook wel de nodige Rotterdammers komen.
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 10:55
|
|
Verwacht een kleine overwinning met 2, misschien 3, doelpunten verschil. Dit ongeacht de opstelling. Ik hoop dat Jol wat spelers rust geeft, met name de spelers die Ajax net dat beetje meer geeft in de afgelopen wedstrijden. Of Jol dit ook gaat doen betwijfel ik...
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:14
|
|
Josefzoon vandaag weer meegetraind. Misschien aankomende donderdag bij de selectie?
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:20
|
|
Citaat: Josefzoon vandaag weer meegetraind. Misschien aankomende donderdag bij de selectie?
Dat zou mooi zijn.. Josefzoon en ook Eriksen hoop ik dan stiekem.
Als de jeugd wat stapjes zet hebben we over een jaar of 3 weer een aanval uit eigen jeugd, dan moet er echter nog wel wat gebeuren...
Ik hoop op een overwinning, zal niet makkelijk worden want dit is voor Dordt de wedstrijd van het jaar en ajax is het gewoon een tussendoortje..
Ik hoop op geen onderschatting al zal dat met Jol minder snel gebeuren dan vorig seizoen onder San Marco..
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:26
|
|
Denk het niet. Traint nu voor de tweede keer mee, maar verwacht niet dat hij voor aanstaande donderdag bij de selectie zit. Al weet je het niet natuurlijk. Hij is wel beter Rommedahl en Kennedy.
|
brucepblanchard

Forum berichten: 299
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:26
|
|
Citaat: Kom op Guy, we weten dat je geen fan bent van Pantelic - Cvitanich is net zo min niet in vorm - maar dit betekent nog niet dat je zo hoeft te reageren.

Niet in vorm? Hij kan er gewoon weinig van. Heeft niks met vorm te maken.
Over wie hebben we het nu? 
Volgens mij Pantelic:p
|
D_skilled

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:28
|
|
Nee, over Cvitanich.
|
Benji

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:34
|
|
Citaat: Denk het niet. Traint nu voor de tweede keer mee, maar verwacht niet dat hij voor aanstaande donderdag bij de selectie zit. Al weet je het niet natuurlijk. Hij is wel beter Rommedahl en Kennedy.
Sulejmani en Aissati zijn ook niet fit. Zou me niet verbazen als Jol hem als linksbuiten inzet.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:42
|
|
Citaat: Josefzoon vandaag weer meegetraind. Misschien aankomende donderdag bij de selectie?
Dat zou mooi zijn.. Josefzoon en ook Eriksen hoop ik dan stiekem.
Als de jeugd wat stapjes zet hebben we over een jaar of 3 weer een aanval uit eigen jeugd, dan moet er echter nog wel wat gebeuren...
Ik hoop op een overwinning, zal niet makkelijk worden want dit is voor Dordt de wedstrijd van het jaar en ajax is het gewoon een tussendoortje..
Ik hoop op geen onderschatting al zal dat met Jol minder snel gebeuren dan vorig seizoen onder San Marco..
Zeegelaar-Castillion-Josefzoom
-----------Eriksen----------------
Zo iets?
|
D_skilled

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:44
|
|
Citaat: Sulejmani en Aissati zijn ook niet fit. Zou me niet verbazen als Jol hem als linksbuiten inzet.
Hij heeft Zeegelaar nog.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:46
|
|
Eriksen zou natuurlijk al wel meekunnen doen in deze Bekerwedstrijd en ik zou het aandurven. Christian is een erg groot talent en ik zou hem best een kans durven geven achter de spits. Zou me niet verbazen als hij er dan nog eentje maakt ook.
|
Benji

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:47
|
|
Dat is waar, zal niet voor niets zijn geweest dat die gister niet mee deed bij Jong Ajax en trainde vanochtend ook mee.
Het is dan ook voornamelijk mijn hoop dat Jol dit soort jongens uittest, daarnaast is dit ook een van de wedstrijden die ik er uitermate geschikt voor acht.
Eriksen ligt bij Jol denk ik wat moeilijker. Josefzoon/Zeegelaar zijn wat ouder en fysiek wat sterker, een erg belangrijk aspect bij Jol.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:51
|
|
Citaat: Dat is waar, zal niet voor niets zijn geweest dat die gister niet mee deed bij Jong Ajax en trainde vanochtend ook mee.
Het is dan ook voornamelijk mijn hoop dat Jol dit soort jongens uittest, daarnaast is dit ook een van de wedstrijden die ik er uitermate geschikt voor acht.
Eriksen ligt bij Jol denk ik wat moeilijker. Josefzoon/Zeegelaar zijn wat ouder en fysiek wat sterker, een erg belangrijk aspect bij Jol.
Jol weet natuurlijk wat hij van FC Dordrecht kan verwachten. Een compact spelend Dordrecht die de ruimtes klein houdt. Dan heb je meer aan Josefzoon dan aan Rommedahl, omdat die handig is in de kleine ruimte. Al denk ik dat Jol zo zal beginnen, mits Sulejmani natuurlijk niet mee kan doen: Zeegelaar - Cvitanich - Rommedahl. Met hopelijk een invalbeurt voor Josefzoon. Maar goed, voorbarige conclusie. Eerst maar eens zien of hij bij de selectie zit.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 14:59
|
|
Ah, dat was dus Josefzoon. Was op de training vandaag, maar ik dacht dat dat Martina was Josefzoon speelde vanaf de rechterkant bij de training. Dus linksbuiten zet hij hem niet.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 15:00
|
|
Hoe was ie?
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 27 okt 2009 15:00
|
|
Citaat: Ah, dat was dus Josefzoon. Was op de training vandaag, maar ik dacht dat dat Martina was  Josefzoon speelde vanaf de rechterkant bij de training. Dus linksbuiten zet hij hem niet.
Werd er nog in een waarschijnlijk basiselftal getraind?
|