Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Maarten Stekelenburg
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Maarten Stekelenburg
Maker: BertjeBekeken: 117048
Status: InactiefBerichten: 2080
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lucas


Geregistreerd: 19-08-2007
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 sep 2007 15:54
Ik vind het dit seizoen eindelijk een topkeeper, voor het eerst. Ik hoop dat hij dit nivo vol weet te houden
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 sep 2007 17:02
Volgens mij wel.
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 sep 2007 17:05
Wanneer dan?

Ik meen me een uitzending op tv te herinneren waarin Stekelenburg les kreeg in het stoppen van strafschoppen omdat hij daar zo slecht in was. Hans van Breukelen was hem voor die uitzending aan het trainen en tips aan het geven, en Ronald Koeman (toen de trainer van de Steek) moest de penalties nemen. Stekelenburg deed toch echt alles fout.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 sep 2007 17:26
Pff, weet ik zo gauw niet. Ik zal deze week eens graven.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 21 okt 2007 16:18
Citaat:
'Goede' breuk kost Stekelenburg maar week

Bron: Voetbal International

Maarten Stekelenburg komt in oktober waarschijnlijk niet meer in actie, al valt de vingerblessure van Ajax-doelman mee.

Stekelenburg brak zaterdag in het duel met NEC twee vingers in zijn rechterhand, zo luidde de eerste diagnose. In de rust moest Dennis Gentenaar de plaats onder de Ajax-lat overnemen.

Bij nader onderzoek bleek er sprake te zijn van een enkele en relatief 'goede' breuk, zodat het herstel waarschijnlijk maar een tot twee weken in beslag neemt. Stekelenburg mist daardoor mogelijk de wedstrijden tegen FC Utrecht en SC Heerenveen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 11 dec 2007 12:33
Citaat:
‘Tottenham wil Ajax-doelman Stekelenburg’

Bron: Sportweek

EXCLUSIEF - Tottenham Hotspur heeft verregaande interesse in Ajacied Maarten Stekelenburg (foto, rechts). De Engelse deelnemer aan het UEFA Cup-toernooi ziet in Stekelenburg een vervanger voor Paul Robinson, die zijn plaats verloor in het Engelse nationale elftal en dit seizoen al een paar keer opzichtig blunderde. Een voorname scout van Spurs was afgelopen zaterdag aandachtig toeschouwer bij het duel tegen Willem II. Stekelenburg gaf twee weken geleden in Sportweek aan nog niet uitgeleerd te zijn bij Ajax. Ook zei hij: ‘Ik ben er nu niet mee bezig, maar ooit zal ik de stap naar het buitenland maken. Spanje en Engeland trekken mij het meest. De vraag is: wanneer krijg je de kans? Hoe ontwikkelt de situatie bij Ajax zich? En ben je zelf klaar voor de stap?’
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 16 dec 2007 14:00
Heb zich goed KUNNEN ontwikkelen. Hoop dat Ajax daardoor ook een streepje voor heb. Nu moet hij ff 2 of 3 jaar pretsren bij Ajax en daarna verdient hij de transfer, zijn beide partijen blij!
skieto


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 803
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam ZuidOost
Geplaatst: Zo 16 dec 2007 22:29
paar jaar geleden, toen lobont nog eerst keeper bij ajax was twijfelde ik ernorm aan stekelenburg. Al helemaal toen hij een blunder maakte tegen Maccabi Tel Aviv. Ajax verloor. Al was het niet helemaal zijn fout. Maar stekelenburg heeft zich de laatste jaren opvallend goed ontwikkeld, en hij blijft maar ontwikkelen. Dat is mooi! Ik zie hem als een waardige vervanger van vd Sar in Oranje, en als stekelburg weg gaat bij ajax, dan hebben we nog altijd een ander wordende top keeper in mijn ogen, Kenneth Vermeer.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 15:08
Zijn keeperfacetten zijn idd nu vrij aardig goed ontwikkeld, nu de rest ook. Tuurlijk hebben die een minder hoge prioriteit, een keeper moet tenslotte een bal kunnen stoppen/vangen/uittrappen. Maar nu die redelijk tot goed zijn kan ook aan de rest worden gewerkt. Ik zou graag bij hem zien dat als hij ziet dat de verdeiging onder druk wordt gezet, dat hij dan de extra verdediger is. Een man meer moet worden kunnen uitgespeeld. Is miss risicovol, zou wel een typisch Ajaxvoetbal-voorbeeld zijn. Dus in he uit de brand helpen van medespelers is hij nog matig. Tuurlijk hoort hij wel in zijn arbeidsgebied te blijven, ik bedoel dus niet dat hij op 10 moet gaan spelen XP .
Pal


Geregistreerd: 03-10-2007
Forum berichten: 215
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 19:54
hij heeft wel ruimte voor hem, en als je ruimte voor je hebt dan ben je een 10 volgens een niet nader te noemen forumlid.

De komst van Carlo L'Ami is heel goed geweest voor Stekelenburg, er zit een levensgroot verschil tussen de Stekelenburg aan het eind van vorig seizoen en het begin van het nieuwe seizoen. Hij is in een paar maanden veel volwassener gaan keepen, straalt veel meer rust en zekerheid uit en is een echte penaltykiller geworden.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 20:09
Citaat:
hij heeft wel ruimte voor hem, en als je ruimte voor je hebt dan ben je een 10 volgens een niet nader te noemen forumlid.

De komst van Carlo L'Ami is heel goed geweest voor Stekelenburg, er zit een levensgroot verschil tussen de Stekelenburg aan het eind van vorig seizoen en het begin van het nieuwe seizoen. Hij is in een paar maanden veel volwassener gaan keepen, straalt veel meer rust en zekerheid uit en is een echte penaltykiller geworden.


Alles wat je zegt is onzin, aub als je niks zinnigs te zeggen heb, houd je dan stil. Carlo L'Ami is miss verfrissend, ik ben van mening dat hij helemaal geen betere trainer is(zoals Stekelenburg met andere woorden ook zei). Een schreeuwlelijk die hem wel feller op zijn voeten heb leren staan, maar technisch een matige trainer. Ook zie ik soms ook wel dat Stekelenburg zget dat hij het niet met de oefeningen eens is en dan wordt er iets anders gedaan. Ik denk dat het allemaal van hem zelf komt, ookal riep ik nog niet eens een lange tijd geleden dat ik hem zwaar vond tegenvallen en dat hij zich nauwelijks verbeterde. Gelukkig heb hij mijn(en van veel anderen) mond gesnoerd.

Ik heb alleen gezegd over Siem de Jong dt hij in de ruimte die hij voor zich heb moet gebruiken. Dat is ook zijn arbeidsgebied. Daarom vond ik hem een aanvallende middenvelder, omdat de 2 mensen, die voor de speler met de punt naar achteren staan, bij horen te sluiten naar de spits. Daarom noemde ik het een soort 10 positie. Dta je zelf zo dom bent dat je niet dat kan inzien, moet je dna niet gebruiken, want je weet dat je dan onzin praat. Ik zeg alleen dat hij in de opbouw ook meer van waarde kan zijn, door mee te voetballen en te coachen en dan zo een extra man zou opleveren achterin(zeker nu zoveel ploegen met 2 centrumspitsen spelen). Hopelijk snap je dit XD .
Pal


Geregistreerd: 03-10-2007
Forum berichten: 215
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 20:10
Citaat:
hij heeft wel ruimte voor hem, en als je ruimte voor je hebt dan ben je een 10 volgens een niet nader te noemen forumlid.

De komst van Carlo L'Ami is heel goed geweest voor Stekelenburg, er zit een levensgroot verschil tussen de Stekelenburg aan het eind van vorig seizoen en het begin van het nieuwe seizoen. Hij is in een paar maanden veel volwassener gaan keepen, straalt veel meer rust en zekerheid uit en is een echte penaltykiller geworden.


Alles wat je zegt is onzin, aub als je niks zinnigs te zeggen heb, houd je dan stil.

Thomas, Bertje en 343, graag consequent zijn nu.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 20:14
Allebei gedragen dan.
Pal


Geregistreerd: 03-10-2007
Forum berichten: 215
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 20:19
Dat is niet consequent 343, maar ja, ik moet de lat dan ook niet gelijk te hoog leggen he.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 20:38
Jij weet niet welke acties wij als mods ondernemen ten opzichte van andere forummers, Pal. En wij hoeven ons niet te verantwoorden ten opzichte van jou.

Citaat:
Alles wat je zegt is onzin, aub als je niks zinnigs te zeggen heb, houd je dan stil. Carlo L'Ami is miss verfrissend, ik ben van mening dat hij helemaal geen betere trainer is(zoals Stekelenburg met andere woorden ook zei). Een schreeuwlelijk die hem wel feller op zijn voeten heb leren staan, maar technisch een matige trainer. Ook zie ik soms ook wel dat Stekelenburg zget dat hij het niet met de oefeningen eens is en dan wordt er iets anders gedaan. Ik denk dat het allemaal van hem zelf komt, ookal riep ik nog niet eens een lange tijd geleden dat ik hem zwaar vond tegenvallen en dat hij zich nauwelijks verbeterde. Gelukkig heb hij mijn(en van veel anderen) mond gesnoerd.

Ik moet wel zeggen dat ik geen enkele van onze keepers serieuze progressie heb zien boeken onder Fred Grim. Dat gezegd hebbende moet ik toegeven dat ik ook nooit trainingen van Ajax zag, dus ik kan moeilijk oordelen of er dingen anders gaan onder Carlo L'Ami. Zie jij wel vaak trainingen, WZA? Was je meer onder de indruk van Grim z'n trainingen?
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 20:44
Citaat:
Jij weet niet welke acties wij als mods ondernemen ten opzichte van andere forummers, Pal. En wij hoeven ons niet te verantwoorden ten opzichte van jou.

Citaat:
Alles wat je zegt is onzin, aub als je niks zinnigs te zeggen heb, houd je dan stil. Carlo L'Ami is miss verfrissend, ik ben van mening dat hij helemaal geen betere trainer is(zoals Stekelenburg met andere woorden ook zei). Een schreeuwlelijk die hem wel feller op zijn voeten heb leren staan, maar technisch een matige trainer. Ook zie ik soms ook wel dat Stekelenburg zget dat hij het niet met de oefeningen eens is en dan wordt er iets anders gedaan. Ik denk dat het allemaal van hem zelf komt, ookal riep ik nog niet eens een lange tijd geleden dat ik hem zwaar vond tegenvallen en dat hij zich nauwelijks verbeterde. Gelukkig heb hij mijn(en van veel anderen) mond gesnoerd.

Ik moet wel zeggen dat ik geen enkele van onze keepers serieuze progressie heb zien boeken onder Fred Grim. Dat gezegd hebbende moet ik toegeven dat ik ook nooit trainingen van Ajax zag, dus ik kan moeilijk oordelen of er dingen anders gaan onder Carlo L'Ami. Zie jij wel vaak trainingen, WZA? Was je meer onder de indruk van Grim z'n trainingen?


Vooral in vakantietijden. Ik vind in ieder geval dat Stekelenburg veel minder ontzag toont voor Carlo Kakkerlak dan voor Grim en vind hem ook veel minder sympathiek ogen. Maarja, de status van Stekelnburg is ook wel drastisch veranderen. Ik denk dat kakkerlak hem vooral mentaal beter maakt, technisch is hij niet bijzonder! Maarja, dat leer je in 010! Instelling:Werken en winnen, maakt niet uit hoe!
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 20:49
Laat ik in ieder geval vooropstellen dat L'Ami niet veroordeel op zijn verleden bij Feyenoord. Als hij beter werk levert dan Grim, die op mij nooit een goede indruk heeft kunnen maken, dan moet hij gewoon blijven.

Die conditietrainer Lourens Ebbens, door Ten Cate aangesteld, moet per 1 januari weg bij Ajax. Zou dat ook kunnen gebeuren met L'Ami, of is hij op voorspraak van Van Geel gekomen?
Pal


Geregistreerd: 03-10-2007
Forum berichten: 215
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:00
Ik krijg de indruk dat puur de achtergrond van L'Ami de graadmeter is van de kritiek van onze nieuwe forumpuber. Of Stekelenburg ontzag toont of niet maakt geen moer uit, Stekelenburg's prestaties zijn met sprongen vooruit gegaan na de aanstelling van L'Ami en dat is alles wat voor mij telt.

Ook de achtergrond telt in mijn ogen niet, het belang van Ajax gaat voor alles. Als de komst van John de Wolf als trainer, met Peter van Vossen en Jozef Kiprich als assitenten en Mike Obiku als spitsentrainer goed is voor Ajax, dan moet dat maar.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:04
Ik hoop dat Ajax ten aller tijden z'n eigen identiteit weet te behouden, maar ik ben niet iemand die per definitie elf Nederlanders uit de eigen jeugdopleiding en 'echte' Ajacieden in de trainersstaff wil hebben. Het zou mooi zijn, maar het belangrijkste is dat er kwaliteit in het veld staat. En daar verbind ik maar weinig beperkingen aan.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 21:49
Citaat:
paar jaar geleden, toen lobont nog eerst keeper bij ajax was twijfelde ik ernorm aan stekelenburg. .


Paar jaar geleden in de clash met Auxerre dacht ik over van de Sar, dit wordt nooit wat. Het enige wat ik nu kan melden dat ik fout zat.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 dec 2007 10:38
Citaat:
'Ajacied Stekelenburg moet probleem Koeman oplossen'

Bron: Sportweek

Valencia-coach Ronald Koeman is gecharmeerd van Ajax-doelman Maarten Stekelenburg. Koeman slachtofferde vorige week clubicoon Santiago Cañizares en heeft weinig vertrouwen in Timo Hildebrand en José Luis Mora. De Spaanse krant AS meldt dat de interesse zich nog niet heeft vertaald in onderhandelingen. Koeman zou Stekelenburg, die in AS wordt vergeleken met Edwin van der Sar, het liefste in de winterstop naar Mestalla halen.

Stekelenburg gaf vier weken geleden in Sportweek aan nog niet uitgeleerd te zijn bij Ajax. Ook zei hij: ‘Ik ben er nu niet mee bezig, maar ooit zal ik de stap naar het buitenland maken. Spanje en Engeland trekken mij het meest. De vraag is: wanneer krijg je de kans? Hoe ontwikkelt de situatie bij Ajax zich? En ben je zelf klaar voor de stap?’
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Ma 24 dec 2007 14:40
[color=blue">Ik word een beetje kriegelig van die Koeman en zijn onrust stokerij. Nu wilt hij Maarten weer hebben, in een eerder stadium Emanuelson.....wie is de volgende?
Dat ie lekker onrust gaat stoken bij dat Pisvee........ :anger2: [/color">
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 dec 2007 15:03
...Maduro?
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 dec 2007 00:03
Over Maduro hebben verschillende bronnen ook al gemeld dat Valencia interesse in hem zouden hebben. Ik vind het overigens steeds minder erg hoor. Ik heb het wel een beetje gezien met deze groep. Er zijn niet zo heel veel spelers die ik er koste wat kost bij wil houden. Zolang er maar goed betaald wordt vind ik het best. De vraag is alleen of de aankopen deze keer wel goed voorbereid zullen zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 9 jan 2008 23:55
Citaat:
'Tottenham Hotspur heeft Stekelenburg op de korrel'

Bron: Voetbal International

Paul Robinson stapelde blunder op blunder dit seizoen. Tottenham Hotspur denkt sterk aan Maarten Stekelenburg als een vervanger.

Volgens het Algemeen Dagblad zal Stekelenburg volgende week met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen overleggen wat te doen met de belangstelling uit Londen.

De kans lijkt klein dat Ajax ook wil meewerken aan een tussentijdse transfer van Stekelenburg. De 25-jarige doelman ligt nog tot medio 2010 vast in Amsterdam.
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.301 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Maarten Stekelenburg
Ga
Zoeken: