Auteur
|
Bericht
|
Jobo

Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 22:54
|
|
Volgens mij heb ik het al vaker gezegd. Een dramatische en onzekere keeper. Zelfs met 2 tegen 0 achter is ie nog aan het tijd rekken haha. Hij moet ballen gewoon wegstompen en uit het doel houden. Vermeer terug alsjeblieft.
|
skieto

Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 23:10
|
|
Nu overdrijf je. Stekelenburg is zeker geen dramatishe keeper. Hij heeft zich zeer goed ontwikkeld, maar er zit nu even een dalende lijn in. Ik vind dat Vermeer het goed heeft gedaan, maar Stekelenburg is iets verder. Alleen hoop ik dat Vermeer vaste waarde word, want hij gaat beter dan Maarten worden.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 23:30
|
|
Citaat: Nu overdrijf je. Stekelenburg is zeker geen dramatishe keeper. Hij heeft zich zeer goed ontwikkeld, maar er zit nu even een dalende lijn in. Ik vind dat Vermeer het goed heeft gedaan, maar Stekelenburg is iets verder. Alleen hoop ik dat Vermeer vaste waarde word, want hij gaat beter dan Maarten worden.
Waar heeft hij zich zeer goed mee ontwikkeld dan? Zie jij enig verschil met de Maarten Stekelenburg van 3 jaar geleden dan? Ik zie nog steeds een hopeloze onzekere en onregelmatige keeper die geen punten voor ons ajax kan pakken.
Dus ja, ik kan het niet anders dan het roerend eens te zijn met bovenstaande posters: Vermeer erin!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 23:33
|
|
Ja. Vermeer is al beter en groeit nog door. Als je na 5 jaar bij AJAX 1 nog zo staat te grabbelen en je kost je team meer punten dan dat je ze binnenbrengt, dan ben je gewoon niet goed genoeg.
|
Seduction

|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 23:40
|
|
Citaat: Ja. Vermeer is al beter en groeit nog door. Als je na 5 jaar bij AJAX 1 nog zo staat te grabbelen en je kost je team meer punten dan dat je ze binnenbrengt, dan ben je gewoon niet goed genoeg.
Helemaal mee eens.
Onderstaand een stukje van ajax.netwerk
Citaat:
Resultaten 2008-2009
Dit seizoen de eerste 4 wedstrijden met stekelenburg 7 punten vier tegen een gemiddelde van 1
Dan mag Vermeer op goal zijn eerste wedstrijd is ongelukkig met de blamage tegen Heerenveen waar hij er 5 om zijn oren krijgt.
Maar dan begint de opmars en haalt deze jongen in 13 wedstrijden 6x de nul iets waar Maarten vorig jaar een heel seizoen over deed.
Kenneth haalt een gemiddelde van 1,00 13 wedstrijden 13 goals tegen haal zijn eerste wedstrijd tegen Heerenveen eraf en je komt op 12 wedstrijden en 8 goals dat is 0,66. gemiddeld.
De cijfers liegen niet
|
skieto

Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 23:53
|
|
Laat duidelijk zijn dat ik ook een groot voorstander van Vermeer ben hoor. Maar Stekelenburg is absoluut geen slecht keeper.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 07:44
|
|
Hij had hem moeten hebben de eerste, maar in zo'n wedstrijd zit en heb je alles tegen, zwaar klote , maar ik vind Steek nog wel nr 1 keeper
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 10:19
|
|
Citaat: De Steek heeft wel betere wedstrijden gekeept dan vandaag.
Ik was wel blij dat hij zijn gele shirt had aangedaan, hadden we hem gevraagd (misschien heeft hij het bewust gedaan)
Komt wel goed.
Waarom het gele shirt?
Gewoon een persoonlijk iets. Kom ik later wel op terug.
Ik geef Stekel gewoon een steuntje in de rug :

(vandaar het gele shirt)
|
stekelfan

Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 11:22
|
|
Fantastisch spandoek.
Echt een geweldige steun in de rug van onze eerste keeper.
|
afca.darcy

Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 12:10
|
|
Citaat: De Steek heeft wel betere wedstrijden gekeept dan vandaag.
Ik was wel blij dat hij zijn gele shirt had aangedaan, hadden we hem gevraagd (misschien heeft hij het bewust gedaan)
Komt wel goed.
Waarom het gele shirt?
Gewoon een persoonlijk iets. Kom ik later wel op terug.
Ik geef Stekel gewoon een steuntje in de rug :
http://static.ajaxlife.nl/images/slides ... resize.jpg
(vandaar het gele shirt)
Zeer mooi spandoek.
Maar wat is er dan zo bijzonder aan z'n gele shirtje?
|
mike_zuid2

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 13:02
|
|
Staat hem het best. En de kleur van het shirt op ons doek is geel, dus vroegen we hem om in het geel te keepen.
|
Seduction

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 13:45
|
|
Citaat: Fantastisch spandoek.
Echt een geweldige steun in de rug van onze eerste keeper. 
Nee, jou moeten we serieus nemen met je; "ik rem niet voor Vermeer". Wat is dat voor iets achterlijks?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 13:50
|
|
Citaat: Nee, jou moeten we serieus nemen met je; "ik rem niet voor Vermeer". Wat is dat voor iets achterlijks?
Is er voor de grap bijgezet door onze vroegere moderator Jeroen. Is niet haar schuld.
|
Seduction

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 13:53
|
|
Citaat: Nee, jou moeten we serieus nemen met je; "ik rem niet voor Vermeer". Wat is dat voor iets achterlijks?
Is er voor de grap bijgezet door onze vroegere moderator Jeroen. Is niet haar schuld.
Nou, ik vind het een beetje zielig en kinderachtig, maar goed.
Ik vind Sno ook een baggerspeler, maar dan komt toch niet in me op zoiets als onderschrift te gebruiken.
Dat je fan van Stekelenburg ben moet je zelf weten, maar dit slaat echt nergens op.
|
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 13:55
|
|
Het lijkt me dat Stekelenburg er de volgende wedstrijd naast staat
|
mike_zuid2

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 14:01
|
|
Citaat: Het lijkt me dat Stekelenburg er de volgende wedstrijd naast staat
Op basis waarvan denk je dat? Is er al iets zichtbaars dat Vermeer opstaat de volgende wedstrijd?
|
Lucas

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 14:06
|
|
STekelenburg en Vermeer zijn min of meer gelijkwaardig (hoewel ik Vermeer de betere van de 2 vind), maar Stekelenburg is duidelijk de oude nog niet. Tegen Nec een fout, tegen Groningen een fout, tegen Heracles een fout en tegen Heerenveen (heb ik niet gezien) naar verluidt ook. Stekelenburg kost punten op het moment, en aangezien van Basten riep dat Stekelenburg niet automatisch zijn plek terug zou krijgen, vind ik dat hij die woorden dan ook maar waar moet maken. Hebben we trouwens wel een competitiewedstrijd verloren met Vermeer?
|
Seduction

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 14:06
|
|
Citaat: Het lijkt me dat Stekelenburg er de volgende wedstrijd naast staat
Op basis waarvan denk je dat? Is er al iets zichtbaars dat Vermeer opstaat de volgende wedstrijd?
Als je een beetje objectief kijkt zie je gewoon dat er met Vermeer meer rust achterin is. Ik vind het belachelijk dat het vanzelfsprekend is dat Stekelenburg altijd maar 1e keeper is. Zoals de wedstrijden zich nu laten aanzien is Stekelenburg helemaal niet zo goed.
Tuurlijk zal Stekelenburg wel gewoon nog de volgende wedstrijd 1e keeper zijn. Kapitaalvernietiging doen ze bij ajax niet aan, ook al gaat het ten koste van het voetbal op het veld. Daar zijn we nu wel achter.
|
Lucas

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 14:09
|
|
Als het over kapitaalvernietiging gaat, dan doet Ajax er beter aan Stekelenburg eind van dit seizoen te verkopen in plaats van Vermeer
|
*Ajax'4'life!

Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 14:09
|
|
Citaat: STekelenburg en Vermeer zijn min of meer gelijkwaardig (hoewel ik Vermeer de betere van de 2 vind), maar Stekelenburg is duidelijk de oude nog niet. Tegen Nec een fout, tegen Groningen een fout, tegen Heracles een fout en tegen Heerenveen (heb ik niet gezien) naar verluidt ook. Stekelenburg kost punten op het moment, en aangezien van Basten riep dat Stekelenburg niet automatisch zijn plek terug zou krijgen, vind ik dat hij die woorden dan ook maar waar moet maken. Hebben we trouwens wel een competitiewedstrijd verloren met Vermeer?
Ja zeker! AZ
|
Seduction

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 14:15
|
|
Citaat: Als het over kapitaalvernietiging gaat, dan doet Ajax er beter aan Stekelenburg eind van dit seizoen te verkopen in plaats van Vermeer
Als Steek er niet in staat, komt hij niet meer in het Ned elftal, valt hij minder op bij europese clubs die wel wat geld willen neerleggen en dus verdienen ze gewoon minder op hem. Dat is toch al jaren de insteek van ajax? Denk je nou echt dat ze er in die pluche stoelen van ze ook maar 1 seconde zorgen over maken of ze een speler kwijtraken? Het liefst voor zoveel geld mogelijk.
|
Lucas

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 14:21
|
|
Ja, dat denk ik echt. Ajax heeft geen geld uit transfers nodig op dit moment, Ajax heeft 3 jaar de tijd nodig met dezelfde spelersgroep. En ik ben ervan overtuigd dat de technische leiding dat ook vindt. Maar als je Huntelaar niet had laten gaan, dan was ie van de zomer voor 10 miljoen gegaan
|
mike_zuid2

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 22:53
|
|
Ik denk wel dat Steek weg gaat na dit seizoen. Tenminste zo kwam het op mij over toen we erover spraken.
|
mike_zuid2

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 22:54
|
|
Citaat: Ik denk wel dat Steek weg gaat na dit seizoen. Tenminste zo kwam het op mij over toen we erover spraken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 23:36
|
|
Stekelenburg is verder een goede gast en een echte Ajacied, hoor, maar ik hoop dat hij vertrekt. Naar een ploeg zoals Atletico Madrid of zo. Daar ligt zijn absolute top.
|