Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 13:46
|
|
[size=150">'Stekelenburg hoog op verlanglijst AS Roma'[/size">
Waar AZ-doelman Sergio Romero de voorbije weken werd genoemd als potentiële nieuwe keeper van AS Roma, is nu ook de naam Maarten Stekelenburg gevallen.
Ajax-keeper Maarten Stekelenburg is zelfs het voornaamste doelwit van AS Roma, weet Corriere dello Sport. De Romeinen stelden afgelopen week met Luis Enrique een nieuwe trainer aan en zijn nu hard bezig de selectie te versterken voor komend seizoen.
De Italiaanse nummer zes van afgelopen seizoen werd onlangs overgenomen door de rijke zakenman Thomas Di Benedetto. De ambitieuze Amerikaan wil nu koste wat kost de selectie van de Romeinse club versterken. Stekelenburg zou de ploeg achterin alvast een portie zekerheid kunnen verschaffen.
De voorkeur van Stekelenburg zou uitgaan naar een ploeg die volgend seizoen Champions League speelt. Daar greep AS Roma door de zesde plaats naast. Daar komt bij dat AS Roma niet de enige gegadigde is Stekelenburg van Ajax over te nemen. In de voorbije weken werden ook Tottenham Hotspur, Liverpool, Arsenal, Schalke 04 en Atlético Madrid als geïnteresseerde clubs genoemd.
Het contract van Maarten Stekelenburg bij landskampioen Ajax loopt nog één seizoen door. De club zal dus met de doelman willen verlengen of hem deze zomer willen verkopen om zo nog wat aan hem te kunnen verdienen.
Bron: Ajaxfans.net
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 17:31
|
|
Ik maak me er geen zorgen om, hier gaat hij niet heen.
Lijkt mij meer iemand voor Spanje of Engeland.
Hoop dat hij alsnog verlengt met een acceptabele afkoopsom.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 21:28
|
|
Liverpool vind ik de meest opvallende ploeg in dit rijtje. Reina is toch niet zo'n hele slechte keeper.
Rome is in ieder geval wel een fantastische stad, alleen het grote geld van het noorden (Milan, Juventus, Internazionele), maakt dat zij niet altijd mee kunnen doen om de titel. Het defensieve voetbal en de ambiance van de half lege stadions spreken alleen niet aan. Verder is de Romeinse derby gewoon een ordinaire slachtpartij.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 13 jun 2011 19:26
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-9718_Rob ... -Roma.html
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Ma 13 jun 2011 20:12
|
|
Moet hij niet doen. Geweldige stad, heerlijk eten, super weer maar daarvoor ga ja er niet naar toe. AS Roma is een mooie club, meer niet. Ze hebben fanatieke supporters die helaas niet allemaal in het stadion met die afschuwelijke sintelbaan zijn tijdens de wedstrijden.
Je speelt niet mee om de prijzen. En komend seizoen geen CL voetbal.
|
Tomza2

Forum berichten: 476
|
Geplaatst: Ma 13 jun 2011 20:29
|
|
Roma lijkt mij een goede club voor Stekelenburg. Prachtige club die spelen in een prachtig stadion in een prachtige stad. Roma heeft grote ambities met die nieuwe eigenaar en met hun nieuwe trainer.
|
kladde

Forum berichten: 99
|
Geplaatst: Ma 13 jun 2011 21:13
|
|
Aardig stadion (een van de weinige in Italie die de laatste jaren gerenoveerd is), maar het zit meerendeel van de wedstrijden voor de helft leeg. Er komen daar minder mensen naar de wedstrijd dan in de arena. En Roma is leuk maar kan niet mee doen met de grote jongens. En ik moet nog maar zien of de nieuwe eigenaar echt veel geld in de selectie gaat pompen.
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 13 jun 2011 21:57
|
|
10 miljoen accepteren, Vermeer is een goede keeper. Meevoetballend en qua hoge ballen maakt hij hopelijk nog stappen.
|
chrisje110

Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 11:43
|
|
Ik zie het niet zitten om Stekelenburg aan het eind van het volgend seizoen transfervrij weg te doen..
Gewoon nu verkopen, ik gun hem een mooie buitenlandse club en als wij er 10mil+ voor kunnen krijgen moet je dat altijd doen want we hebben al een prima vervanger. Die 10miljoen kan dan mooi worden uitgegeven aan een echte topspits..
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 11:48
|
|
Hoop dat Maarten voor 2 jaar bijtekent, met een vaste clausule van pak hem beet 10-15 miljoen.
We kunnen hem komend seizoen nog goed gebruiken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 23:03
|
|
Enkele berichten zijn verplaatst naar Nieuwe keeper.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 17:06
|
|
Ai...
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 17:40
|
|
Waarom zou je naar AS Roma gaan als je CL speelt met Ajax?
|
RogerGarcia

|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 18:00
|
|
Ai? Het is beter voor de continuiteit voor Ajax om Stekelenburg van de hand te doen. 10 miljoen vangen is goed.
Vermeer hoort alsnog bij de top 3 van doelmannen in de Eredivisie.
@Guy_ajax: Italiaanse competitie, meer geld, toekomstperspectief van Roma. Genoeg redenen. Bovendien is Stekelenburg wel een keer klaar met Ajax.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 18:03
|
|
Dat geld hebben we niet nodig. Ajax heeft nu zo'n beetje een huidhouding die zonder transfers en CL kan dacht ik? We hebben al transfers binnen van vooral Suarez en ook Emanuelson en evt. De Zeeuw en El-Hamdaoui. Geld is absoluut niet nodig. In het verleden is gebleken (Suarez, Ibrahimovic en Huntelaar daargelaten) dat Ajax niet met veel geld om kan gaan..
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 18:47
|
|
Heb het vermoeden dat hij niet op AS Roma of de seria A zit te wachten.
Denk eerder aan de PL.
Arsenal of Tottenham kunnen nog wel een goede doelman gebruiken lijkt me.
Snap niet dat de absolute topclubs soms van die matige keepers hebben.
Dan denk ik toch haal Steek en je hebt er nog een jaar of 10 plezier van, als hij dan 10 miljoen kost ben je 1 miljoen per jaar kwijt.
Lijkt mij toch een schijntje.
voor 7 miljoen zeg ik F*ck off
|
RogerGarcia

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 01:06
|
|
Citaat: Dat geld hebben we niet nodig. Ajax heeft nu zo'n beetje een huidhouding die zonder transfers en CL kan dacht ik? We hebben al transfers binnen van vooral Suarez en ook Emanuelson en evt. De Zeeuw en El-Hamdaoui. Geld is absoluut niet nodig. In het verleden is gebleken (Suarez, Ibrahimovic en Huntelaar daargelaten) dat Ajax niet met veel geld om kan gaan..
Wat wil je dan? Een ongemotiveerde speler, die al heel lang te kennen heeft gegeven graag naar het buitenland wil, tegen zijn zin nog een jaar hier houden. Vervolgens mij een zeer ongemotiveerde reserve-keeper die Vermeer heet komt te zitten, en op zoek wil naar een andere club. En Stekelenburg na dit jaar transfervrij laten vertrekken en nog een jaar 2 miljoen overmaken naar zijn bankrekening.
Of nu 9 miljoen vangen, en geen problemen.
Geld is altijd welkom, je hebt nooit te veel geld. De Boer heeft toch aangegeven de geldkraan niet open te gooien. Als Stekelenburg en VD Wiel weg gaan vertrouw ik er wel op, dat ze hoogstens een reserve-keeper halen + Sightorsson en nog een talentvolle spits.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 09:58
|
|
Nee, maar als je dan niet vol gaat investeren (waar ik het mee eens ben aangezien Ajax toch geen versterkingen haalt dan), heb je toch ook niets aan een hoop geld op je bankrekening? Als je goed beleid voert tenminste..
|
RogerGarcia

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 13:15
|
|
Citaat: Nee, maar als je dan niet vol gaat investeren (waar ik het mee eens ben aangezien Ajax toch geen versterkingen haalt dan), heb je toch ook niets aan een hoop geld op je bankrekening? Als je goed beleid voert tenminste..
Waarom niet? Je kunt je eigen vermogen versterken, en op de lange termijn verstandige aankopen doen. Ook kun je tegenslagen, zoals de afgelopen periode tegengaan. Ook kun je in de toekomst dan eens een gokje wagen, zoals een miljoen of 8/9 voor een echt toptalent betalen, zoals met Zlatan of Suarez werd gedaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 13:18
|
|
Het is ook geen discussie. Stekelenburg moet bijtekenen. Anders moet hij vertrekken. Zeker nu AJAX er nog een goede transfersom voor kan vangen.
|
RogerGarcia

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 13:23
|
|
Citaat: Het is ook geen discussie. Stekelenburg moet bijtekenen. Anders moet hij vertrekken. Zeker nu AJAX er nog een goede transfersom voor kan vangen.
Klopt, voor mij is dat ook geen discussie, maar voor anderen blijkbaar wel.
Echter heeft Steek aangegeven niet bij te gaan tekenen, dus blijft er maar 1 optie over.
|
YoranAjax

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 13:24
|
|
Of bijtekenen of laten vertrekken inderdaad, maar 7 miljoen vind ik eigenlijk toch te weinig. Voor 9 miljoen moet je hem van de hand doen en met Vermeer verder gaan als eerste doelman. Dan moeten ze wel een jonge tweede keeper halen, want Padt is dichtbij een overgang naar AA Gent.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:05
|
|
Citaat: Nee, maar als je dan niet vol gaat investeren (waar ik het mee eens ben aangezien Ajax toch geen versterkingen haalt dan), heb je toch ook niets aan een hoop geld op je bankrekening? Als je goed beleid voert tenminste..
Waarom niet? Je kunt je eigen vermogen versterken, en op de lange termijn verstandige aankopen doen. Ook kun je tegenslagen, zoals de afgelopen periode tegengaan. Ook kun je in de toekomst dan eens een gokje wagen, zoals een miljoen of 8/9 voor een echt toptalent betalen, zoals met Zlatan of Suarez werd gedaan.
Suarez, Huntelaar en Ibrahimovic. Dat zijn de enige aankopen waar Ajax ooit echt geld aan heeft uitgeven en ook gelukt zijn,
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:12
|
|
Maxwell. Maar in het verleden was een speler als Henk Groot bijvoorbeeld ook duur.
|
YoranAjax

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 30 jun 2011 14:17
|
|
Citaat: toptalent betalen, zoals met Zlatan of Suarez werd gedaan.
Suarez, Huntelaar en Ibrahimovic. Dat zijn de enige aankopen waar Ajax ooit echt geld aan heeft uitgeven en ook gelukt zijn,
Daarentegen ook een van de weinige waar Ajax veel geld aan heeft uitgegeven, maar toch is het teveel risico. Eerst maar weer eens zwarte cijfers schrijven, en ook zonder Champions League en miljoenen verkopen zwarte cijfers kunnen schrijven. Ik snap je alleen even niet.. Hier reageer je niet bepaald positief, maar in een ander topic zou je Ajax graag een gokje zien wagen door 12 miljoen voor De Jong te betalen.
|