Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 29 nov 2009 17:45
|
|

02-12-2009 * Woensdag *
21:05 Timisoara - Ajax
Live: RTL 7
Bijzonderheden: Ajax mag niet verliezen om door te gaan naar de volgende ronde.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 29 nov 2009 18:10
|
|
Is dat woensdag? Relaaaaaaaaaax! Dan kan ik hem bekijken
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 29 nov 2009 18:21
|
|
Citaat: Is dat woensdag? Relaaaaaaaaaax! Dan kan ik hem bekijken 
Nee, helemaal niet '' Relaaaaaaaaaax!'' Hier door mis ik ongeveer de eerste 25 minuten .
|
Fregge

|
Geplaatst: Zo 29 nov 2009 18:22
|
|
Ik hoef alleen maar training te geven. Ben om half 9 minimaal thuis. Als die op donderdag was kon ik hem pas zien vanaf ongeveer de 70ste minuut.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 14:53
|
|
Ogararu, Sarpong en Blind mee naar Timisoara!
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Bruno Silva
Toby Alderweireld
Urby Emanuelson
Ismail Aissati
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Luis Suarez
Marko Pantelic
Dario Cvitanich
Miralem Sulejmani
Jeffrey Sarpong
Daley Blind
George Ogararu
http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuw ... isoara.htm
|
Fregge

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 14:54
|
|
Sarpong? Zo, dat is een verassing.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:02
|
|
Citaat: Sarpong? Zo, dat is een verrassing.
Nog verrassender, maar ben er wel blij om de maker van de 1-4 gisteren zit er niet bij volgens mij..
Blind voor het eerst geselecteerd?
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:02
|
|
Sarpong en Blind is natuurlijk verklaarbaar.
Ogararu is veel verrassender maar ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat ze naar Roemenië moeten en Ogararu dus in zijn thuisland wellicht wat minuten kan maken (en zich dus in de kijker te spelen).
Mis ik dan spelers die er normaal wel bij zijn? Volgens mij niet toch?
Ze nemen normaal toch ook maar 18 spelers mee naar het buitenland?
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:04
|
|
Citaat: Sarpong en Blind is natuurlijk verklaarbaar.
Ogararu is veel verrassender maar ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat ze naar Roemenië moeten en Ogararu dus in zijn thuisland wellicht wat minuten kan maken (en zich dus in de kijker te spelen).
Ja Kennedy, best verrassend?
Ogararu inderdaad logisch, maar misschien kampen er wat spelers met wat pijntjes dat deze mee zijn.. Verder Gabri toch ook niet erbij (dus selectie blind logisch).
Gabri zal gespaard worden voor komende zondag..
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:10
|
|
Ik hoop dat Blind wat minuten kan maken. Jol is in de media zeer positief over hem geweest de afgelopen weken. Daarom ben ik ook niet echt verrast dat hij er nu bij zit.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:12
|
|
Citaat: Sarpong en Blind is natuurlijk verklaarbaar.
Ja Kennedy, best verrassend?
Ogararu inderdaad logisch, maar misschien kampen er wat spelers met wat pijntjes dat deze mee zijn.. Verder Gabri toch ook niet erbij (dus selectie blind logisch).
Gabri zal gespaard worden voor komende zondag..
Ah, Kennedy dus, het zegt al genoeg dat ik die niet mis!
Gabri is weer licht geblesseerd dus dat is op zich logisch maar met Donald is de vervanger er in principe al bij.
Zou leuk zijn als Blind en Sarpong wat minuten krijgen!
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:15
|
|
Nee klopt ik mis Kennedy ook niet..
Maar ik kan me een trainer herrineren dat hij dit ook wel eens deed.. Scoorde Kennedy een goal (fiorentina-uit) en volgende wedstrijd zat hij op de tribune.. Toen schreeuwde Nederland moord en brand, nu gebeurd het en vindt iedereen het logisch... Al had zijn goal natuurlijk gisteren zelfs door mn oma erin gelegen... Ik vond het toen ook logisch en nu weer, die gast hoordt gewoon niet in ajax-1..
Alleen zijn er waarschijnlijk heel veel mensen hypocriet door er nu niet over te beginnen, dan voornamelijk de ajax-haters..
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:18
|
|
Citaat: Nee klopt ik mis Kennedy ook niet..
Maar ik kan me een trainer herinneren dat hij dit ook wel eens deed.. Scoorde Kennedy een goal (fiorentina-uit) en volgende wedstrijd zat hij op de tribune.. Toen schreeuwde Nederland moord en brand, nu gebeurd het en vindt iedereen het logisch... Al had zijn goal natuurlijk gisteren zelfs door mn oma erin gelegen... Ik vond het toen ook logisch en nu weer, die gast hoordt gewoon niet in ajax-1..
Alleen zijn er waarschijnlijk heel veel mensen hypocriet door er nu niet over te beginnen, dan voornamelijk de ajax-haters.. 
Hij is gewoon geblesseerd..
|
Riejuh

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:19
|
|
Citaat: Nee klopt ik mis Kennedy ook niet..
Maar ik kan me een trainer herinneren dat hij dit ook wel eens deed.. Scoorde Kennedy een goal (fiorentina-uit) en volgende wedstrijd zat hij op de tribune.. Toen schreeuwde Nederland moord en brand, nu gebeurd het en vindt iedereen het logisch... Al had zijn goal natuurlijk gisteren zelfs door mn oma erin gelegen... Ik vond het toen ook logisch en nu weer, die gast hoordt gewoon niet in ajax-1..
Hij is gewoon geblesseerd..
Haha Oeps.. Stond namelijk niet vermeld op ajax.nl volgens mij hoor Nja, dan is het logisch dat Sarpong mee is is de 4de man in de pikorde op rechtsbuiten (na Suarez, Rommedahl, Kennedy)
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:48
|
|
Citaat: Ik hoop dat Blind wat minuten kan maken. Jol is in de media zeer positief over hem geweest de afgelopen weken. Daarom ben ik ook niet echt verrast dat hij er nu bij zit.
Wanneer dan? Is mij ontgaan.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:53
|
|
In kleine filmpjes die ik op ajaxshowtime en ik geloof ook Ajax.nl zag. Op dit moment kan ik alleen dit http://www.youtube.com/watch?v=28mApxD9-hY&feature=player_embedded even vinden, ik zal laten wel even voor je zoeken. Waarin Jol zegt dat Blind langer nodig heeft maar dat zijn inzicht in zijn passing bij de beste van de Eredivisie hoort. Het zijn steeds dat soort kleine uitspraken die een trainer niet zou doen als hij niets in een talent zag.
|
Fregge

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:56
|
|
JD heeft het over dit filmpie: http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Interview-Jol-talenten.htm
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 15:59
|
|
Citaat: even vinden, ik zal laten wel even voor je zoeken. Waarin Jol zegt dat Blind langer nodig heeft maar dat zijn inzicht in zijn passing bij de beste van de Eredivisie hoort. Het zijn steeds dat soort kleine uitspraken die een trainer niet zou doen als hij niets in een talent zag.
Beetje makkelijk allemaal dit. Als Mclaren dit zou zeggen over 1 of ander spelertje uit de jeugd wordt er allemaal lacherig over gedaan. Dit soort berichten moet je maar met een flinke bus jozo zout nemen.
Vergeet niet wie er naast hem op de bank zit he?
Maar de toekomst zal het uitwijzen.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:06
|
|
Als een trainer een speler een aantal keer noemt dan komt dat natuurlijk niet uit het niets. Het filmpje wat ik plaatste was maar 1 van een aantal keren dat Jol de naam Blind in de mond nam. Hij heeft namelijk ook gezegt dat Blind in een categorie hoger dan 'verhuur' zat daarmee suggererend dat Blind dicht tegen de selectie aanzit.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:31
|
|
Jol is vooral erg gecharmeerd van Eriksen. Vooraf aan de wedstrijd Vitesse - Ajax. De verslaggever vroeg aan Jol of hij in Aissati nou een tien ziet of niet. Jol ging erop in en had het terloops in het gesprek over een (niet bij naam genoemde) gigantische 'nummer 10' in de jeugd. Ik wist meteen op wie hij doelde.
|
Seduction

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:48
|
|
Citaat: Jol is vooral erg gecharmeerd van Eriksen. Vooraf aan de wedstrijd Vitesse - Ajax. De verslaggever vroeg aan Jol of hij in Aissati nou een tien ziet of niet. Jol ging erop in en had het terloops in het gesprek over een (niet bij naam genoemde) gigantische 'nummer 10' in de jeugd. Ik wist meteen op wie hij doelde.
Zo ook deed hij dat over Jozefszoon. Die zit vooralsnog ook niet bij de selectie. Ik heb ook nog nooit een trainer zijn eigen jeugd zien afbranden, op Mourinho na dan.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:55
|
|
Citaat: Zo ook deed hij dat over Jozefszoon. Die zit vooralsnog ook niet bij de selectie. Ik heb ook nog nooit een trainer zijn eigen jeugd zien afbranden, op Mourinho na dan.
Niet zo superlatief als Eriksen. Hij vond Jozefzoon met name een 'goed' talent. Nooit horen zeggen van 'gigantisch' of 'supertalent', in die orde van grootte.
|
Seduction

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 16:59
|
|
Citaat: Zo ook deed hij dat over Jozefszoon. Die zit vooralsnog ook niet bij de selectie. Ik heb ook nog nooit een trainer zijn eigen jeugd zien afbranden, op Mourinho na dan.
Niet zo superlatief als Eriksen. Hij vond Jozefzoon met name een 'goed' talent. Nooit horen zeggen van 'gigantisch' of 'supertalent', in die orde van grootte.
Maar dat heeft hij over Blind ook niet gezegd, en daar ging het tenslotte over. Anyway, nutteloze discussie. Ik vind het alleen nogal oppervlakkig om zo maar alles klakkeloos over te nemen wat een trainer zegt.
|
Fregge

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 17:01
|
|
Citaat: Jol is vooral erg gecharmeerd van Eriksen. Vooraf aan de wedstrijd Vitesse - Ajax. De verslaggever vroeg aan Jol of hij in Aissati nou een tien ziet of niet. Jol ging erop in en had het terloops in het gesprek over een (niet bij naam genoemde) gigantische 'nummer 10' in de jeugd. Ik wist meteen op wie hij doelde.
Dat wil toch niet zeggen dat het over Eriksen gaat? Misschien is er wel een andere 10 in de B1 die beter is als Eriksen.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 17:03
|
|
Dat wil toch niet zeggen dat het over Eriksen gaat? Misschien is er wel een andere 10 in de B1 die beter is als Eriksen.
Geloof je het zelf? Waarom mocht Eriksen meetrainen met het eerste dan. Natuurlijk bedoelde Jol Eriksen.
|