Auteur
|
Bericht
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 17:15
|
|
Ik hoop dat Sarpong niet bij de 2 nog afvallende spelers hoort. Zou hem graag weer eens in actie wil zien in Ajax 1, want dat is lang geleden. Kijken of hij misschien wat stappen gemaakt heeft. Ben sowieso altijd wel fan van hem geweest. Ik denk toch dat het een soort B elftal zal worden, ook om te sparen voor Utrecht uit.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 19:33
|
|
Ik zou deze wedstrijd niet te makkelijk opvatten. Timisoara heeft een aardige ploeg. Niet voor niets houden ze ons op een 0-0 in eigen huis. Verdedigen kunnen ze zeker en sporadisch komen ze er ook aanvallend goed uit.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 14:59
|
|
Ajax speelde dramatisch tegen Timisoara. Ajax moet gewoon eerste worden in deze camping-poule en zeker geen punten meer verspelen tegen Timisoara.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 19:23
|
|
[list">Ajax met eigen 'Tarzan' in Roemenië
Trainer Ioan Sabau van FC Timisoara beloofde dinsdagavond met zijn sterkste elftal te beginnen tegen Ajax. „We vechten woensdag namelijk voor onze laatste kans. We moeten winnen”, verklaarde de oud-speler van Feyenoord.
Timisoara, in het uiterste westen van Roemenië, is ook de geboortestad van Stefan Kovacs, die als trainer met Ajax eenmaal de wereldbeker en tweemaal de Europa Cup 1 won.
Voormalig topzwemmer en Tarzan-acteur Johnny Weissmuller zag eveneens het levenslicht in de op een na grootste stad van Roemenië. Ajax heeft sinds zondag na het duel met Vitesse zijn eigen Tarzan.
Pantelic scoorde driemaal in het Gelredome en werd bij aankomst in Roemenië toegejuicht door ruim 200 Amsterdamse supporters. „Ik vind het steeds leuker bij Ajax”, zei Marko Pantelic. „Ik wil hier nog wel vier jaar blijven.”
# bron: Telesport[/list">
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 19:30
|
|
Vermoedelijk opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Alderweireld, Vertonghen en Van der Wiel; Enoh, De Zeeuw en Aissati; Suarez, Pantelic en Sulejmani.
http://www.nu.nl
Van der Wiel linksback blijkbaar.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 21:06
|
|
Jol gaat niemand sparen.
[list">De coach van Ajax Amsterdam zei de band Batavia, die gekwalificeerd is als een 16-imile Europa League, zal behandelen met de grootst mogelijke ernst ronde wedstrijd van het 5 e groep fase, gepland morgen om 22.05, tegen FC Timisoara
"Tegen Dinamo Zagreb hebben ontwikkeld met het stadion leeg, maar in Timisoara arena zal vol en het is duidelijk dat we verwachten een moeilijk spel. We hopen zo snel als de Champions League dit jaar had ik de slechtste prestaties en alleen spelen in de Europese competitie spelen. Ik zal de reserves, zullen we evolueren met de sterkste spelers, niet te sparen niemand. We moeten punten en dat speelt de beste "Genoemde Martin Jol voor de officiële training Bataafse groep. "Og?raru is een zeer goede speler, is een van de beste verdedigers rechts in Europa, maar had pech de laatste tijd", Zei de Ajax-technicus die verwijzen naar de enige Roemeense voetbal heeft bevolen heb.
"Het team is in goede vorm, willen we winnen, want wij zijn Ajax. Er zal over een eenvoudig spel, maar een voor de punten. We willen naar de volgende fase van de Europese Liga"Said, op zijn beurt Servische spits Marko Pantelic.
http://www.sport365.ro/Martin_Jol___Nu_ ... 11446.html
[/list">
Half te begrijpen... Jol gaat dus waarschijnlijk niemand sparen.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 08:45
|
|
Citaat: Vermoedelijk opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Alderweireld, Vertonghen en Van der Wiel; Enoh, De Zeeuw en Aissati; Suarez, Pantelic en Sulejmani.
http://www.nu.nl
Van der Wiel linksback blijkbaar.
Leuk, want in plaats van Silva zegt Voetbalzone dat Ogararu rechtsback komt te staan.
Sterker nog:
Citaat: Jol: ,,Hij heeft de pech dat hij Gregory van der Wiel voor zich heeft. Greg is international en bovendien een van de beste rechtervleugelverdedigers van Europa. Maar mocht ik Van der Wiel een keer niet op kunnen stellen, dan zou ik zonder twijfel een beroep op Ogararu kunnen doen.”
Bron
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 09:02
|
|
Ogararu zal wel speelminuten krijgen, hopelijk doet hij het goed en wordt hij vd winter verkocht aan een roemeense club..
Vind het nog steeds erg vreemd dat Ajax afgelopen week op zondag moest voetballen terwijl het nu ook alweer moet.. Twente speelde b.v. op zaterdag.. Je zou toch zeggen dat ze dat bij Ajax ook makkelijk hadden kunnen doen..
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 09:58
|
|
Tja, Twente had na de interlands een dag minder om zich voor te bereiden op de competitiewedstrijd. Daar moet je niet over zeuren.
Maar ik vind het een prima zet om Ogararu op te stellen, kunnen hij zich mooi in de schijnwerpers spelen in Roemenie en raken we hem misschien nog kwijt aan een van de clubs daar.
Echter vind ik het vreemd dat Jol gaat experimenteren met vdWiel op linksback. Dan zou ik het logischer vinden om Vertonghen een plekje op te schuiven naar linksback en vdWiel in het centrum opstellen, daar heeft hij al vaker gespeeld. Ook hebben we nog de optie om Oleguer op te stellen in het centrum en vdWiel op rechts te laten staan.
Ik vind het gewoon een waardeloos idee om een speler op te stellen waar hij nog nooit gespeeld heeft, terwijl we nog iemand in de selectie hebben die daar al heel vaak gespeeld heeft (Vertonghen) en die in het centrum op zijn beurt ook weer makkelijk vervangen kan worden.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 10:33
|
|
Citaat: Tja, Twente had na de interlands een dag minder om zich voor te bereiden op de competitiewedstrijd. Daar moet je niet over zeuren.
Dat was een thuiswedstrijd. Nu moet je europees uit. Voordeel van op woensdag spelen is natuurlijk wel weer dat we een dag langer rust hebben voor Utrecht-uit..
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:25
|
|
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel - Toby Alderweireld - Jan Vertonghen - Vurnon Anita
Michell Donald - Demy de Zeeuw - Eyong Enoh
Luis Suarez - Marko Pantelic - Urby Emanuelson
De opstelling van vanavond in Timisoara.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:30
|
|
Geen verrassingen.. Niemand die ook rust krijgt, net Ismael dan.. Jammer dat weer Mickey er niet in staat..
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:36
|
|
Vreemd net in het interview met Jol hadden ze het toch over plaatsing bij de loting.. Zou het dan toch zo zijn..
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:43
|
|
Citaat: Vreemd net in het interview met Jol hadden ze het toch over plaatsing bij de loting.. Zou het dan toch zo zijn.. 
Had ook graag Sulejmani gezien, maar wat was er over de loting? Ik kwam te laat.
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:45
|
|
leo Driessen
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:48
|
|
Citaat: Vreemd net in het interview met Jol hadden ze het toch over plaatsing bij de loting.. Zou het dan toch zo zijn.. 
Had ook graag Sulejmani gezien, maar wat was er over de loting? Ik kwam te laat.
Ja, ik volgde het ook maar half... Maar dat je groepswinnaar zou worden dat je dan de afvallers van de CL ontloopt.. Maar er zijn 12 poule's van de EL.
Dus je het
-12 groepswinaars
-12 runner-ups
- 8 afvallers CL
Weet niet hoe ze dit willen managen..
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:50
|
|
oh mijn god. Wat slecht verdedigd. Maar zondag kwamen we ook vroeg op achterstand.
|
SamsungU700

Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:51
|
|
1-0 Timisoara
|
Rinus

|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:53
|
|
Pff, heel slecht. Telkens als je denkt dat we echt goed worden. Gaat het mis.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:53
|
|
JONGENS!! wakker worden... Wat stonden ze net te slapen.. Dit moet zondag niet gebeuren...
|
SamsungU700

Forum berichten: 545
|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:55
|
|
Het is nog vroeg dus kan alle kanten op. Hopelijk niet in het voordeel van de tegenstander..
|
Rinus

|
Geplaatst: Wo 2 dec 2009 20:56
|
|
Het was Anita zijn fout.
|
MarcxD

Forum berichten: 170