Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Jeugd erin en bouwen aan een team dat staat !
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Jeugd erin en bouwen aan een team dat staat !
Maker: max dullaartBekeken: 1026
Status: InactiefBerichten: 1
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
max dullaart


Geregistreerd: 05-07-2009
Forum berichten: 17
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Rietberg - Duitsland
Geplaatst: Zo 20 dec 2009 10:43
Ik wilde eens even jullie mening over het volgende; Als we nu nog 1 wedstrijd verliezen, en de concurrentie niet, is het seizoen gespeelt, in ieder geval het kampioenschap weg. Aangezien we op sleutelposities in het elftal geen fatsoenlijke vervanging hebben voor de Zeeuw, en Suarez, maar ook niet dik in de fatsoenlijke verdedigers zitten, lijkt het mij verstandig dat Jol de rest van het seizoen gebruikt om te experimenteren, en daarmee bedoel ik spelers uit de jeugd op die posities uit te proberen. Zo krijgen de eerder genoemde spelers rust voor de wedstrijden in de europa league en dergelijke, en staat er volgend seizoen een elftal dat ook bij blessures van belangrijke spelers kans maakt op het kampioenschap. Kijk dit seizoen naar Pisvee, als die wisselen, winnen ze nog altijd hun wedstrijden. Op deze manier krijgen we een bredere selectie, en maak je de jongens onderling scherper omdat ze de concurrentie moeten aangaan.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 20 dec 2009 10:45
Hoort hier niet. Kan wel in het topic van Jol. Ik verplaats het even.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.999.682 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Jeugd erin en bouwen aan een team dat staat !
Ga
Zoeken: