Auteur
|
Bericht
|
Peter79

Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:39
|
|
Citaat: Ik zag Feyenoord niet winnen in de Arena hoor!
En die opmerking slaat op..........?
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:53
|
|
Suarez Held. haha, zegt ie: Suarez is altijd swalbe. Journalist: Ik vond dit geen swalbe. Suarez: Ik ook niet maar scheids wel.!
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:59
|
|
Citaat: Suarez Held. haha, zegt ie: Suarez is altijd swalbe. Journalist: Ik vond dit geen swalbe. Suarez: Ik ook niet maar scheids wel.!
haha, inderdaad. Echt een held. Maar je zag dat Suarez op onweer stond en er echt moedeloos van wordt.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 17:06
|
|
Citaat: Suarez Held. haha, zegt ie: Suarez is altijd swalbe. Journalist: Ik vond dit geen swalbe. Suarez: Ik ook niet maar scheids wel.!
haha, inderdaad. Echt een held. Maar je zag dat Suarez op onweer stond en er echt moedeloos van wordt.
Dat sowieso, ik denk dat Suarez denkt dat hij beter swalbes kan maken, want dan krijgt hij meer penalty's dan als hij ze echt verdient.
|
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 17:20
|
|
De actie van Urby, hij wordt afgezeken maar was de communicatie wel goed tussen Maarten en Urby ? Maarten kwam al uit en op dat moment probeerde Urby de bal voorlangs weg te halen, waar die helaas via de punt voorbij Maarten gaat....zuur.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 17:31
|
|
Citaat: De actie van Urby, hij wordt afgezeken maar was de communicatie wel goed tussen Maarten en Urby ? Maarten kwam al uit en op dat moment probeerde Urby de bal voorlangs weg te halen, waar die helaas via de punt voorbij Maarten gaat....zuur.
Sorry maar zelfs als Emanuelson niets door kreeg van Stekelenburg moet je een bal niet voor het eigen doel langsspelen.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 17:42
|
|
Ontzettend klote dat we hier niet winnen. Ik had het gevoel dat Stekelenburg goed stond te keepen en Vertonghen de boel achterin goed in de gaten hield, daarom verwachtte ik geen tegendoelpunt.
Het spel was weer niet goed. Maar wat wil je met 3 verdedigende middenvelders, dan kun je geen goed combinatiespel verwachten. Suárez speelde voor zichzelf, hij had een paar keer af moeten geven toen hij in de zestien kwam. Pantelic moest teveel loopwerk verrichten, dat kan hij niet, dus moet je hem het ook niet laten doen.
Verder werd maar weer duidelijk dat Vink een ongelofelijke teringlijer is. Staat hij daar voor de camera 'de grote scheidsrechter die zijn fout durft toe te geven' uit te hangen. Als je zo'n grote jongen bent leg je die bal gewoon op de stip. Dit was trouwens de zoveelste keer dat een scheidsrechter in de Kuip op de hand van Feyenoord is, daar moeten ze eens op letten.
|
infamous17

Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:05
|
|
En vonden jullie ook dat Cisse rood moest krijgen toen hij de Zeeuw een elleboog stoot gaf waar Vink notabene bij stond?
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:10
|
|
Nee, ik vond het wel meevallen wat Cisse daar deed. Het was meer een ongelukkig duel met de Zeeuw en Cisse daar op de grond.
Verder een hele matige wedstrijd van Ajax kant waarin Ajax heel veel ruimte weg gaf achter de verdediging. Het is dat Feyenoord daar niet goed van profiteert want anders verlies je deze partij gewoon.
|
Frenk

Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:12
|
|
Citaat: En vonden jullie ook dat Cisse rood moest krijgen toen hij de Zeeuw een elleboog stoot gaf waar Vink notabene bij stond?
Ik vond dat hij zeker rood moest krijgen. Je zag hem vallen en toen zich omdraaien en toen deed ie zijn elleboog naar achter. Dus er was sprake van opzet.
Maar ja, ik denk dat Vink hem niet wou zien. Je zag overduidelijk in de herhaling dat hij met zijn gezicht naar de Zeeuw en Cisse stond, dus je kan ervan uitgaan dat hij het gezien heeft. Hij wilde weer eens gewoon in het middelpunt van de belangstelling staan.
Al met al, slecht spel van Ajax kant, in tegestelling tot eerdere wedstrijden wel strijd geleverd. Maar het team komt op bepaalde plekken kwaliteit tekort. Van Pantelic ben ik ook niet gecharmeerd. Hij speelde net als tegen NEC, zeer slecht. Zijn doelpunt had bijna iedereen wel gemaakt. Bovendien lag hij vaak op de grond terwijl er weinig tot niets aan de hand was.
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:16
|
|
Citaat: Ik zag Feyenoord niet winnen in de Arena hoor!
En die opmerking slaat op..........?
Pfff, als je deze opmerking niet snap als je daarvoor ook een aantal post heb gelezen...
Mensen beweren dat als Feyenoord in de ArenA geen rood hadden gehad dat Ajax bij lange na geen 5-1 zou zijn geworden!!
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:22
|
|
Citaat: Godverdegodver:
Ajacieden waren bovendien niet erg gelukkig met het optreden van Pieter Vink, die in een overtreding van Stefan de Vrij op Luis Suárez en een handsbal van Tim de Cler geen strafschop zag. Na afloop gaf de arbiter tegenover Eredivisie Live toe dat hij fout zat en dat de overtreding van De Vrij zeker een strafschop had moeten opleveren. De handsbal van De Cler zag Vink niet als opzettelijk.
staat op voetbalzone.nl in het stukje van Jol.
Tja, nu durft meneer Vink wel toe-te-geven als er geen 47.000 kakkerlakken om hem heen zitten..
Bleh, word kotsmisselijk van deze man!
|
thommy

Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:30
|
|
Heel de wedstrijd godverdomme, wat een maloot. Gebeurt er verdomme twee keer hetzelfde in 1 minuut aan beide kanten 1 maal, krijgen die kakkerlakken een vrijetrap van die teringleier en wij niet, ongelofelijk. Die overtreding op Luis was toch echt duidelijk een pingel, de handsbal van grote vriend Tim trouwens ook wel. Verder speelde we niet slecht naar omstandigheden. Tegendoelpunt mocht natuurlijk nooit vallen. Wat een kutwedstrijd, flink balen.
|
Stekelaar

Forum berichten: 49
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:37
|
|
Tegenover radio Rijnmond verklaarde Vink het volgende: "Ach, bij Ajax hebben ze altijd wat te zeuren. Heb ze dit jaar 3x gefloten en ze hebben 1 punt gehaald."
Bedankt Pieter Vinkie, dat je nu zelf heel duidelijk zegt dat je anti-ajax fluit...
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:40
|
|
Citaat: Tegenover radio Rijnmond verklaarde Vink het volgende: "Ach, bij Ajax hebben ze altijd wat te zeuren. Heb ze dit jaar 3x gefloten en ze hebben 1 punt gehaald."
Bedankt Pieter Vinkie, dat je nu zelf heel duidelijk zegt dat je anti-ajax fluit...
Heeft hij dat letterlijk zo gezegd?!?! Dan zou je als club zijnde toch een officieel onderzoek eisen. Als een scheids zoiets in de media zegt ben je niet slim.
|
thommy

Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:40
|
|
Psv, twente , fey
twente was z'n enige fatsoendelijke match. Vandaag z'n ergste, er viel gewoon niet naar te kijken, hij durfde bij een ingooi voor ons geneens fatsoendelijk z'n hand uit te steken naar de goede kant. Tegen psv koste hij ook al punten, wat een idioot.
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:48
|
|
Citaat: Tegenover radio Rijnmond verklaarde Vink het volgende: "Ach, bij Ajax hebben ze altijd wat te zeuren. Heb ze dit jaar 3x gefloten en ze hebben 1 punt gehaald."
Heeft hij dat letterlijk zo gezegd?!?! Dan zou je als club zijnde toch een officieel onderzoek eisen. Als een scheids zoiets in de media zegt ben je niet slim.
Hier moet de KNVB toch iets aan doen ? het liefst nooit meer fluiten 
Of in de Jupiler League...
|
AFCA_Seaman

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:55
|
|
http://www.ad.nl/ad/nl/1046/Eredivisie/ ... nger.dhtml
Opvallend...had het niet gezien.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 18:57
|
|
Korte samenvatting :
Pieter Vink 1-1 AFC Ajax
Nu even wat langer, dit is echt zeer zonde, ze hadden de wedstrijd onder controle en dan zo'n communicatie fout zeg, sjonge jonge... Trouwens ik hield me hart vast toen Oleguer erin kwam maar hij deed het erg goed
Voor de rest natuurlijk zonde van het verlies van 2 punten maar PSV heeft ook gelijk gespeeld 
@ AFCA Seaman inderdaad zeker wel mooi, als hij maar geen straf krijgt. Net goed voor die Vinkkerlakken
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:21
|
|
Net de samenvatting gezien, en we hadden inderdaad een penalty moeten hebben...
Tegen Nec zat de scheidsrechter mee, nu zat hij tegen... Jammer
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:22
|
|
Whaah, weer (voor de 100 miljoenste keer) Emanuelson die ons de overwinning kost. Wanneer wordt nou eens duidelijk dat die vent in Ajax 8 hoort te spelen. Ajax speelde een prima wedstrijd en had hier kunnen winnen. Er werd ons 1 (niet 2) penalty onthouden. Suarez werd gewoon neergeschoffelt en dat hoort een penalty te zijn. Daarnaast had Tomasson er af gestuurd moeten worden voor een schwalbe, want wat een fopduik was dit.
Over de tactiek, erg goede zetten van Jol. Het sterke middenveld stond als een huis en Suarez vanaf links vond ik een goede zet, tegen die jonge jongen. Rommedahl tegenover vBronckhorst was ook een goede zet. Nog een keer, Emanuelson mag nooit meer in de basis staan bij Ajax, tenzij er 100 man geblesseerd is.
|
AFCA_Seaman

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 19:25
|
|
Als Suarez maar geen straf krijgt inderdaad. Zal wel weer een vooronderzoek komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:00
|
|
Citaat: Als Suarez maar geen straf krijgt inderdaad. Zal wel weer een vooronderzoek komen. Precies, maar dat duurt zo lang dat we hem tegen twente missen. KNVB is toch pro twente
|
TheRealMisterAjax

Forum berichten: 112
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:26
|
|
Citaat: Als Suarez maar geen straf krijgt inderdaad. Zal wel weer een vooronderzoek komen. Ik vind de foto persoonlijk in de buurt komen van een photoshop.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 20:51
|
|
Citaat: Als Suarez maar geen straf krijgt inderdaad. Zal wel weer een vooronderzoek komen. Ik vind de foto persoonlijk in de buurt komen van een photoshop.
Ja inderdaad vooral die middelvinger is heel raar, dun dikker dunner...
even wat anders, hier mogen we wel trots op zijn :
[size=150">Ajax houdt goede reeks tegen Feyenoord in stand[/size">
Ajax houdt goede reeks tegen Feyenoord in stand Ajax heeft zondag in De Kuip de puike ‘Feyenoord-reeks’ van de laatste jaren in stand gehouden. De Amsterdammers speelden in Rotterdam met 1-1 gelijk tegen de aartsrivaal. Het was de tiende keer op rij dat de hoofdstedelingen niet verloren van Feyenoord.
Ontmoetingen
Sinds 20 april 2006, toen Ajax tijdens de play-offs in de eigen Arena met 3-0 zegevierde, won de 29-voudig landskampioen zeven van de tien ontmoetingen. Drie keer werd er gelijk gespeeld. Dat betekent dat Ajax van de dertig haalbare punten er 24 behaalde. Feyenoord sprokkelde er daarentegen slechts drie bij elkaar.
Doelpunten
Ook het doelsaldo is zwaar in het voordeel van Ajax: dertig voor en slechts negen tegen. Een doelsaldo van plus eenentwintig.
Huntelaar
De laatste keer dat Feyenoord won van Ajax was op 5 februari 2006. De Rotterdammers wonen toen in eigen stadion met 3-2. Ajacied Klaas-Jan Huntelaar scoorde in dat duel zijn eerste doelpunt in Amsterdamse dienst.
De aanvaller kroonde zich daarna tot topscorer van de laatste tien edities van de klassieker. Hij nam in totaal zeven treffers voor zijn rekening. (LvS)
Uitslagen laatste tien klassiekers:
31 januari 2010: Feyenoord – Ajax 1-1
1 november 2009: Ajax – Feyenoord 5-1
15 februari 2009: Ajax – Feyenoord 2-0
21 september 2008: Feyenoord – Ajax 2-2
3 januari 2008: Ajax – Feyenoord 3-0
9 november 2007: Feyenoord – Ajax 2-2
4 februari 2007: Ajax – Feyenoord 3-0
22 oktober 2006: Feyenoord – Ajax 0-4
23 april 2006: Feyenoord – Ajax 2-4 (play-offs)
20 april 2006: Ajax Feyenoord 3-0 (play-offs)
Bron Sportweek
|