Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » 11 man die er zin in hebben!
Ga
Zoeken:

Onderwerp: 11 man die er zin in hebben!
Maker: WillemSBekeken: 995
Status: InactiefBerichten: 0
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
WillemS


Geregistreerd: 21-01-2010
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 feb 2010 16:13
Meneer JOL,
Zou U mij een plezier willen doen?
Het maakt me niet meer uit met wie u gaat spelen, heb het helemaal gehad!
11 Keepers, 11 middevelders, 11 verdedigers, 11 aanvallers, namen, het kan me niet meer schelen, al heb ik er nooit van gehoort, het stoord me niet meer, maar AUB geef ons 11 man die er zin in hebben!!!!!! Gewoon vanaf het begin, dat wij de indruk hebben {ook al is het niet zo} dat ze hun best doen, hebben jullie je wel eens afgevraagd hoeveel moeite {de echte suporters} moeten doen om hun seizoenkaarten nog te kunnen kopen??????? Mogen wij dan {minimaal} verwachten dat de "heren" er zin in hebben, volgevreten miljoenairs die er helemaal geen trek in hebben om doordeweeks een portje te ballen {wat een schande} We werden de eerste helft helemaal zoek gespeeld door 11 goedwillenden {beperkte voetballers} we mogen onze handen dichtknijpen dat de arbiter nog meer meelij met ons had dan de suporters, het was ook ijzig stil, de eerste helft. En dan nog iets: is het mogelijk dat wij ook eens een verrassing in de opstelling zien, ik bedoel hiermee, iets taktisch, zoald MVB dat wekelijks deed afgelopen seizoen, hij kreeg pannekoeken naar zijn hoofd, maar had het goed gezien, hier is niet mee te werken, wat een stelletje lapzwanzen zijn dit. Maar goed, jullie zullen toch wel niet luisteren. hebben jullie nog nooit gedaan, vandaar dat een paar ton voor een goeie voetballer al teveel iis geworden hahahahahah, als het niet zo zielig was had ik in mijn broek gepl.... van het lachen. Ik hoop dat het merendeel van ons het op kan brengen om volgend seizoen nog te komen, ik zal afhaken, zeg ik nu!!!!!!
mvgr. WillemS
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.999.851 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » 11 man die er zin in hebben!
Ga
Zoeken: