Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Jij, technisch manager, 2010/2011
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Jij, technisch manager, 2010/2011
Maker: RogerGarciaBekeken: 26800
Status: InactiefBerichten: 435
+ Nieuw bericht <<<   <   10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 aug 2011 15:53
Centraal achterin heeft Ajax een groter probleem dan in de spits. Ik denk dat veel clubs zich gelukkig zouden prijzen met Sigthorsson en de Jong voor de spits positie, maar ik denk niet dat heel veel clubs vrolijk worden van Ooijer en Blind.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 aug 2011 16:36
Dat is natuurlijk niet helemaal een eerlijke vergelijking, want bij de spitsen noem je één basisspeler en bij de verdedigers beide back-ups, verder ben ik het natuurlijk wel met je eens.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 aug 2011 20:29
Citaat:
Dat is natuurlijk niet helemaal een eerlijke vergelijking, want bij de spitsen noem je één basisspeler en bij de verdedigers beide back-ups, verder ben ik het natuurlijk wel met je eens.


Goed dat klopt, maar de back-up (de Jong) voor de basisspeler Sigthórsson benaderd het verwachtingsniveau van de positie spits wel een stuk beter dan de back-ups voor de positie van centrale verdediger. We kunnen hier wel roepen dat er betere spitsen zijn, maar het lijkt me sterk dat die bij Ajax op de bank willen zitten. Ik weet wel zeker dat Ajax betere bankzitters kan halen voor de posities centraal achterin in de vorm van jonge talentvolle spelers.
Starring


Geregistreerd: 20-01-2008
Forum berichten: 75
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 aug 2011 23:13
Ajax handelt heel opmerkelijk de laatste tijd, alsof we verdomme bijna op het randje van faillissement bivakkeren. Terwijl de miljoenen de afgelopen tijd met bakken zijn binnen gevallen en nu Twente is uitgeschakeld in de CL, nog meer bakken met euro's binnen komen rijden. Het is NU tijd om door te pakken en je selectie nog meer te versterken door op cruciale posities (2e spits) (coachende/opbouwende linker centrale verdediger) slim in te kopen. Desnoods, een transfer a la Boerrigter: jong, talentvol, in het 4-3-3-Ajax-systeem passend en relatief goedkoop.' Sportief sterke prestaties zullen ten alle tijde financieel beloond worden!
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 01:47
Ajax wilt gewoon niet weer klakkeloos voldoen aan de abnormaal hoge vraagprijzen van Nederlandse clubs. Ajax heeft geleerd van haar fouten, zoals voldoen aan de vraagprijs oor Sulejmani. Daarvoor heeft Ajax meerdere jaren op de blaren moeten zitten, omdat dat gewoon wanbeleid was, en nu zijn we eindelijk weer op de goede weg.
Je bedoelt een rechtsbenige verdediger neem ik aan? Op links hebben we met Blind een back-up, weliswaar geen goede, maar we hebben wel spelers als Denswil en Koppers die er aan komen voor die positie. Ook onze talentvolle linksback kan daar spelen, en sommige voorspellen ook dat hij daar in de toekomst gaat spelen.
Op rechts hebben we echter weinig optie's. Ooijer die is gewoon far over the hill. Hij kan amper een hele wedstrijd volmaken, dus wat als Aldeweireld geblesseerd raakt? Dan moet je terugvallen op Van Rhijn. Op zich geen probleem, want het past in het nieuwe beleid van de club, maar het is toch een risico.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 08:08
Jij ziet Blind toch niet serieus als stand-in voor Vertonghen? Boilesen zou ik overigens ook gewoon linksback houden, daar blinkt hij uit en heeft hij zijn snelheid als extra wapen.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 10:32
Ik vind dat we achterin gewoon moeten roeien met de riemen die we hebben. Er komt een flinke rits aan talenten( Denswil, Boilesen, Blind, Koppers, Dijks, Van Rhijn, Sporkslede) binnen die in hun begeleiding worden gesteund door experts als Frank de Boer, Andre Ooijer, Danny Blind en Jaap Stam.

Behoud het geld maar voor het ongedaan maken van de beursgang.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 15:10
Citaat:
Jij ziet Blind toch niet serieus als stand-in voor Vertonghen? Boilesen zou ik overigens ook gewoon linksback houden, daar blinkt hij uit en heeft hij zijn snelheid als extra wapen.

Natuurlijk zie ik liever een ander komen, want Blind komt gewoon te kort, maar met Denswil komt er een zeer groot talent aan, die dit seizoen hoop ik al regelmatig bij het eerste gehaald gaat worden, en dan heb je ook nog de degelijke Koppers.
Dan zie ik liever iemand komen op rechts, want daar hebben we toch minder talent rondlopen.
Castel di Sangro


Geregistreerd: 20-12-2007
Forum berichten: 346
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 16:23
Het blijft ernstig stil rond Aisatti en El Hamdaoui.. Ik ben heel erg benieuwd wat Ajax gaat doen, wanneer ze uiteindelijk niet vertrekken. Of dan de contracten afgekocht gaan worden, of dat ze beiden weer aansluiten bij de selectie van het eerste. Het lijkt me namelijk zonde om deze beide spelers te laten spelen bij Jong Ajax, op een 'opleidingsplek' waar ook een talent ervaring kan opdoen.. Het feit dat Ooijer gister meespeelde vond ik al absurd, maar om deze twee daar ook nog aan toe te voegen, lijkt me nog idioter..
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 30 aug 2011 16:30
Ben bang dat beide heren nog eventjes bij Ajax zullen zitten. Verwacht echter niet dat ze bij het eerste zullen aansluiten of minuten gaan maken bij Jong Ajax.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Di 30 aug 2011 20:23
De jonge spelers kunnen veel van deze ervaren spelers leren, dit is goed voor hun ontwikkeling. Dit zal het niveau ook hoger houden, op trainingen en in de wedstrijden.

Wanneer deze spelers niet gemotiveerd spelen in het tweede, dan moet je ze gewoon weg laten rotten. Dit hebben zij zelf op hun geweten.
+ Nieuw bericht <<<   <   10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.883
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: Janemub
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.947.289 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Jij, technisch manager, 2010/2011
Ga
Zoeken: