Auteur
|
Bericht
|
Leonel

Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 1 mei 2010 22:41
|
|
Citaat: Geen Kennedy in de selectie. Gelukkig maar.
Wordt nog een hele klus om die in de zomer te slijten. Dat zo'n speler ooit is aangetrokken. Martin van Geel en consorten destijds, krijg er nog steeds de kriebels van.
Al berust met de gedachte dat je een Ajacied bent?
|
joskeeper

Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 11:07
|
|
Citaat: 2 mei 2010
De dag dat het twents ros een veulentje bleek
Goedemorgen lieve NAC-supporters,
Een goede nachtrust achter de rug? Mooi, want vandaag is het zondag, en speciaal voor u heeft De Rat de beste zondagmiddagtips voor u geselecteerd:
- In Beek en Donk vindt het jaarlijkse motor en bromfiets treffen plaats op en rond het Heuvelplein.
- Voor het betere slagwerk kunt u vanmiddag in Someren-Eind terecht
- De Bijenhal in Deurne houdt vanaf 10.00 uur een open dag
- Paranormaal beurs in cultureel trefcentrum Nuth
- De befaamde Osser kofferbakmarkt
Mocht u uit deze lijst evenement nog niet iets van uw gading gevonden hebben, er zijn veel tuincentra de gehele dag geopend!
Dus….
Tijd om wat oud zeer te vereffenen. Tijd om die gemiste bekerfinales te revancheren. Tijd om het twentse ros te laten rennen als een angstig veulentje. Tijd om kesler zo snel mogelijk op de taxi naar nijmegen te zetten. Tijd om NAC de play offs zien te bereiken.
Tijd om de wereld te laten zien waar voetbal beleefd wordt!
En nu hugodver allemaal NAAR HET STADION !!!
Bron : De eropuit Rat
Bron www.derat.nl
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 11:17
|
|
Een goede nachtrust achter de rug? Mooi, want vandaag is het zondag, en speciaal voor u heeft De Rat de beste zondagmiddagtips voor u geselecteerd:
- In Beek en Donk vindt het jaarlijkse motor en bromfiets treffen plaats op en rond het Heuvelplein.
Mocht u uit deze lijst evenement nog niet iets van uw gading gevonden hebben, er zijn veel tuincentra de gehele dag geopend!
Dus….
Tijd om wat oud zeer te vereffenen. Tijd om die gemiste bekerfinales te revancheren. Tijd om het twentse ros te laten rennen als een angstig veulentje. Tijd om kesler zo snel mogelijk op de taxi naar nijmegen te zetten. Tijd om NAC de play offs zien te bereiken.
Bron http://www.derat.nl
Wat heerlijk om te lezen, haha!
SPANNEND!
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 13:46
|
|
Opstelling Nec: Babos, Burgzorg, Pothuizen, Zomer, Nuytinck, Radomski, Sarpong, Davids, Ntibazonkiza, Vleminckx, Goossens.
Opstelling Ajax: Stekelenburg, v.d.Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, De Jong, Enoh, Suarez, Pantelic, Emanuelson.
|
Ajakz

Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 13:58
|
|
Dus….
Bron http://www.derat.nl
Kijk dat is toch eens wat anders dan dat Feyenoord-volk.
|
jaryzlatano

Forum berichten: 32
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 14:48
|
|
Zo ze zijn eindelijk begonnen ... Pffff .. wat een zenuwen toestand
Jaaaa .... neeee ... of toch ... Jaaaaaaa ..... Suarez ..... 0-1
|
jaryzlatano

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:08
|
|
YES !!!!
De Zeeuw .. 0-2 !
Hij bekroond het goede spel van AJAX !
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:12
|
|
Gelukkig doen ze hun werk. Aan Ajax heeft het dus niet gelegen en de inhaalrace blijft absoluut indrukwekkend.
Ik ben toch trots op dit elftal waar ik in December absoluut niet meer in geloofde. Hulde aan Martin Jol.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:12
|
|
We hebben er niets aan. Twente staat met 0-1 voor tegen 10 man.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:19
|
|
Citaat: We hebben er niets aan. Twente staat met 0-1 voor tegen 10 man.
Inderdaad het is over Toby en daar ben ik doodziek van.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:21
|
|
Zolang het 0-1 blijft blijf ik hoop houden, maar mijn verstand zegt ook dat het over is.
Bizar...Twente als kampioen met de minst aantal goals en AJAX met de meeste aantal punten tweede.
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:21
|
|
Citaat: Gelukkig doen ze hun werk. Aan Ajax heeft het dus niet gelegen en de inhaalrace blijft absoluut indrukwekkend.
Ik ben toch trots op dit elftal waar ik in December absoluut niet meer in geloofde. Hulde aan Martin Jol. 
This. ^^
|
jaryzlatano

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:25
|
|
Zo rust: 0-3 beter kan niet
Ik ben benieuwd naar de andere (Fc Twente) tussenstanden ?
Ik hoorde alleen dat Twente op 0-1 stond ....
Nou ja, AJAX speelt Goed .. dus dat is Smullen
In de 2e helft kan er nog van alles gebeuren !?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:26
|
|
Citaat: Gelukkig doen ze hun werk. Aan Ajax heeft het dus niet gelegen en de inhaalrace blijft absoluut indrukwekkend.
Inderdaad, het belangrijkst is dat we weer trots kunnen zijn op onze ploeg, dat was al veel te lang geleden. Met dit spel komen de prijzen vanzelf.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:46
|
|
Inderdaad, het belangrijkst is dat we weer trots kunnen zijn op onze ploeg, dat was al veel te lang geleden. Met dit spel komen de prijzen vanzelf.
Dat waag ik dan nog te betwijfelen, maar de inhaalrace was absoluut indrukwekkend en daar had ik niet meer op gerekend.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:47
|
|
Ik geloof er niet in dat NAC nog gaat scoren tegen FC Twente maar Ajax mag in ieder geval trots zijn op dit seizoen, zeker als ze de beker nog pakken. Ze hebben een goed team neergezet en hebben een enorm aantal punten behaald wat normaliter goed zou zijn voor de titel.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:53
|
|
Citaat: Ik geloof er niet in dat NAC nog gaat scoren tegen FC Twente maar Ajax mag in ieder geval trots zijn op dit seizoen, zeker als ze de beker nog pakken. Ze hebben een goed team neergezet en hebben een enorm aantal punten behaald wat normaliter goed zou zijn voor de titel.
Ik kots van clubs die alles met 1-0 winnen en ook nog vaak in de 93e minuut........daarom haat ik Pisvee en misgun ik Twente absoluut de titel.
Weg ermee !!!!!
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 15:57
|
|
Ik ook Ad, ik ook maar toch mag FC Twente wel trots zijn op het aantal punten dat ze dit seizoen behaald hebben, dat is gewoon knap. Toch als je ziet dat FC Twente hiermee de minst scorende kampioen in de Eredivisie ooit word dan is dat natuurlijk zeer teleurstellend voor elke Ajax of objectieve voetbalfan die ziet dat Ajax 100+ doelpunten heeft gemaakt.
Suarez maakte zijn 35ste van het seizoen en evenaart daarmee het record van Kezman als meest productieve buitenlander in de Eredivisie. Jammer dat Ajax daarmee geen kampioen word want anders zou Suarez zeker in het lijstje van grootste buitenlandse helden bij Ajax hebben komen te staan. Hij mag dan minder spelen de laatste weken, hij is dit seizoen toch duidelijk de beste speler van de Eredivisie. Hopelijk speelt Suarez komend seizoen nog beter en maakt hij weer 20+ doelpunten.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:02
|
|
Ik kots ook op Monsterman, dat was ik nog vergeten....
|
jaryzlatano

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:31
|
|
Helaas geen Kampioen ...
Fc Twente Gefeliciteerd
Gelukkig hebben we op 6 mei nog een Zeer Goede kans op weer eens een Prijs !
Spelers van AJAX .. jullie hebben gedaan wat moest .. klasse !
Sterkte .. voor jullie als spelers is het het meest balen !
Op 6 mei pakken we gewoon de BEKER !
Dan kunnen wij juichen !
Psv en Fc Knudde hebben helemaal niks !
Later ... AJACIED in good but also in Bad times !
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:45
|
|
Beste "JariZlatano".............die achterlijke denneappel is geen prijs. Dat is iets voor clubs als Heerenveen of Feijenoord.......daar word zoiets nog gekoestert en als prijs gezien. Ik heb nooit iets gehad met die KNVB beker en zal het nooit hebben ook.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:49
|
|
Sorry, Ad. Ik wel, hoor.
Ik was dolblij met de bekers van 2002, 2006 en 2007. Iedere nationale prijs is voor AJAX meegenomen. Ik gun de andere clubs niets.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:07
|
|
Citaat: Sorry, Ad. Ik wel, hoor.
Ik was dolblij met de bekers van 2002, 2006 en 2007. Iedere nationale prijs is voor AJAX meegenomen. Ik gun de andere clubs niets.
Omdat het nu tegen die ratten uit R`dam Zuid is hoop ik natuurlijk ook dat ze winnen en dat zal ook wel, maar dan nog blijf ik het een troostprijsje vinden en niet echt de moeite waard.
|
gusieboy

Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:16
|
|
Omdat het nu tegen die ratten uit R`dam Zuid is hoop ik natuurlijk ook dat ze winnen en dat zal ook wel, maar dan nog blijf ik het een troostprijsje vinden en niet echt de moeite waard.
Niet dat het een goede troost is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:22
|
|
Het is geen troostprijs, maar een mindere prijs dan de titel natuurlijk. Maar toch iets waar ik blij van word, hoor.
|