Auteur
|
Bericht
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:28
|
|
Citaat:
Het is geen troostprijs, maar een mindere prijs dan de titel natuurlijk. Maar toch iets waar ik blij van word, hoor. 
Zeker omdat we dan we weer van die Rottedammers winne...
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:29
|
|
Citaat: Sorry, Ad. Ik wel, hoor.
Ik was dolblij met de bekers van 2002, 2006 en 2007. Iedere nationale prijs is voor AJAX meegenomen. Ik gun de andere clubs niets.
Omdat het nu tegen die ratten uit R`dam Zuid is hoop ik natuurlijk ook dat ze winnen en dat zal ook wel, maar dan nog blijf ik het een troostprijsje vinden en niet echt de moeite waard.
Het is geen troostprijs, maar een mindere prijs dan de titel natuurlijk. Maar toch iets waar ik blij van word, hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:11
|
|
Citaat: Ik kots ook op Monsterman, dat was ik nog vergeten.... 
Dat deel ik met je, wat een misselijk mannetje. Die opmerking dat ze het 'nog maar ff moesten zien' of het geld van Wielaert wel binnen zou komen, schoot me sterk in het verkeerde keelgat destijds. Verschrikkelijk triest en kinderachtig was dat.
|
jaryzlatano

Forum berichten: 32
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 18:55
|
|
Tuurlijk is het Balen !
Maar de Beker vindt ik zeker wel een Prima prijs !
En tegen Fc Knudde in de eigen Badkuip geeft het voor mij een dubbel lekker gevoel (als ze winnen natuurlijk)!
|
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 19:41
|
|
Wij waren in de Arena om het te volgen, werden we even lekker misleid zeg..
Iedereen ging uit hun plaat en juichen en zingen..NAC 1-0 voor! ik vroeg het nog 3 of 4 keer of het echt zo was, feest, juichen! ''Kampioenen, kampioenen''.
Och...foutje jongens! het was Twente die 1-0 voor kwam, sorry!
Gatverdamme zeg, wat een streek was dat.
Sfeer was vooraf en tot de rust erg goed, toen het eenmaal 0-2 voor de tukkertjes was konden we gaan frustreren. Ajax heeft gedaan wat het moest doen en daar is verder niks aan te verwijten.
Alleen doet het wel even pijn als je net op TV ziet waar Ajax de punten heeft laten liggen, (In dit geval tegen Sparta).
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 20:13
|
|
Citaat: Tuurlijk is het Balen !
Maar de Beker vindt ik zeker wel een Prima prijs  !
En tegen Fc Knudde in de eigen Badkuip geeft het voor mij een dubbel lekker gevoel  (als ze winnen natuurlijk)!
Natuurlijk is het balen, maar de beker vind ik ook een prima prijs! Tegen Fc Knudde in de eigen badkuip geeft voor mij een dubbel zo lekker gevoel .
Met andere woorden, probeer eens normale zinnen te typen. (Oké Toby, dit is jou taak, maar ik irriteer me snel vandaag )
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 20:15
|
|
jaryzlatano is een buitenlander. Zegt hij. Nog maar even geduld mee hebben, svvenn.
Citaat: Wij waren in de Arena om het te volgen, werden we even lekker misleid zeg..
Iedereen ging uit hun plaat en juichen en zingen..NAC 1-0 voor! ik vroeg het nog 3 of 4 keer of het echt zo was, feest, juichen! ''Kampioenen, kampioenen''.
Jeetje. Afschuwelijk, man. Daar zou ik behoorlijk chagerijnig van zijn geworden.
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 20:19
|
|
Citaat: jaryzlatano is een buitenlander. Zegt hij. Nog maar even geduld mee hebben, svvenn.
Citaat: Wij waren in de Arena om het te volgen, werden we even lekker misleid zeg..
Jeetje. Afschuwelijk, man.  Daar zou ik behoorlijk chagerijnig van zijn geworden.
Oké, mijn oprechte excuses als je er meer moeite mee hebt! :)
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 20:49
|
|
Diverse gedachtes maalden door mijn hoofd vanavond: Als Urby niet zo'n vage terugspeelbal op Stekelenburg had gegeven uit tegen Feyenoord, dan waren we kampioen. Als Vink ons een penalty had gegeven tegen PSV of Feyenoord, dan waren we kampioen. Het zijn gedachtes waar je (achteraf) niets aan hebt en Ajax heeft als team natuurlijk niet goed genoeg gepresteerd tegen clubs als NAC en Roda JC.
Ondanks dat we wederom het kampioenschap zijn misgelopen, heb ik toch een zeer positief gevoel, dat door het interview van Emanuelson bevestigd wordt: dit team groeit en als er een goede spits wordt aangekocht, dan geloof ik heilig dat Ajax het volgend jaar niet uit handen geeft. Ruiz zal verkocht worden, denk ik en hij heeft toch een derde van hun wedstrijden beslist. Ik vermoed dat PSV de enige concurrent zal zijn.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 21:03
|
|
Zelf de wedstrijd niet gezien, maar toen ik de uitslagen hoorde was er niet echt grote teleurstelling als een aantal jaren toen Ajax een doelpunt te kort kwam. Ajax heeft de tweede seizoenshelft goed gedraaid en kan daar mee verder. Twente is het meest stabiel gebleken en verdienen daarom ook het kampioenschap.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:01
|
|
Citaat: Ik kots ook op Monsterman, dat was ik nog vergeten.... 
Dat deel ik met je, wat een misselijk mannetje. Die opmerking dat ze het 'nog maar even moesten zien' of het geld van Wielaert wel binnen zou komen, schoot me sterk in het verkeerde keelgat destijds. Verschrikkelijk triest en kinderachtig was dat.
Alles wat die dikke pad uit braakt schiet mij in het verkeerde keelgat.......walgelijke kerel die ik deze titel absoluut niet gun en nog een enorme ego tripper ook.
Morgen zal hij door Derksen wel weer opgehemeld worden........pratende kut.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:10
|
|
Citaat: ...dit team groeit en als er een goede spits wordt aangekocht, dan geloof ik heilig dat Ajax het volgend jaar niet uit handen geeft. Ruiz zal verkocht worden, denk ik en hij heeft toch een derde van hun wedstrijden beslist. Ik vermoed dat PSV de enige concurrent zal zijn.
Zoiets kun je nooit vooraf zeggen (en zeker nu nog niet). Wie had aan het begin van het seizoen gezegd dat AZ zo laag zou eindigen en Twente zo hoog? Ajax heeft geen invloed op hoe andere clubs er over een paar maanden voor staan en moet zich daar ook niet druk om maken. Gewoon zorgen dat je blijft doorgroeien en vooral niet minder wordt in de komende transferperiode.
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:20
|
|
Citaat: ...dit team groeit en als er een goede spits wordt aangekocht, dan geloof ik heilig dat Ajax het volgend jaar niet uit handen geeft. Ruiz zal verkocht worden, denk ik en hij heeft toch een derde van hun wedstrijden beslist. Ik vermoed dat PSV de enige concurrent zal zijn.
Zoiets kun je nooit vooraf zeggen (en zeker nu nog niet). Wie had aan het begin van het seizoen gezegd dat AZ zo laag zou eindigen en Twente zo hoog? Ajax heeft geen invloed op hoe andere clubs er over een paar maanden voor staan en moet zich daar ook niet druk om maken. Gewoon zorgen dat je blijft doorgroeien en vooral niet minder wordt in de komende transferperiode.
Mclaren gaat naar Wolfsburg aldus VI.nl, dat las ik vanmiddag, de leeg koop is vnmiddag al begonnen!
|
Bertje

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:26
|
|
Net als de leegloop vorig jaar begon.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:29
|
|
Citaat: Net als de leegloop vorig jaar begon.
Vorig jaar zijn er ook twee belangrijke spelers verkocht maar dit seizoen zullen Ruiz, Perez, Stoch en Douglas waarschijnlijk allen zijn vertrokken en van Boschker en N'Kufo is het al zeker. Daarmee verliest FC Twente veel ervaring en dat zal wel eens een hele klap kunnen worden. Daarbij heeft FC Twente zijn goede seizoen vooral aan Ruiz te danken en haal daar maar eens een opvolger voor.
|
Bertje

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:34
|
|
Natuurlijk kan Twente terugvallen, net als AZ deed. Om verscheidene redenen. Maar om dezelfde soort redenen kunnen andere teams weer een stuk sterker worden. Staar je nu maar niet blind op de concurrentie en richt je gewoon op de mogelijkheden tot verbetering voor Ajax.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 22:43
|
|
Citaat: Natuurlijk kan Twente terugvallen, net als AZ deed. Om verscheidene redenen. Maar om dezelfde soort redenen kunnen andere teams weer een stuk sterker worden. Staar je nu maar niet blind op de concurrentie en richt je gewoon op de mogelijkheden tot verbetering voor Ajax.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, je moet als club altijd naar je eigen selectie en elftal kijken maar ik spreek hier niet als Ajax bestuurslid of lid van de technische staf maar als Ajax fan en als fan kijk ik zeker ook naar de concurentie en de kans dat die komend seizoen minder of beter worden.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 10:34
|
|
Citaat: jaryzlatano is een buitenlander. Zegt hij. Nog maar even geduld mee hebben, svvenn.
Jeetje. Afschuwelijk, man.  Daar zou ik behoorlijk chagerijnig van zijn geworden.
Oké, mijn oprechte excuses als je er meer moeite mee hebt! :)
Naast mij stond er ook een of andere flapdrol te zeggen "Jaaaaaa, Boschker heeft ROOD!!!!"
Wij vragen of dat echt was. Hij: "jaaaaa!!"
Bleek Feher rood te hebben!!!! Heb de beste kerel toch even duidelijk gemaakt dat die dat soort fratsen niet nog een keer moet flikken!
Overigens: Even puur nec-Ajax kijkend. Puike wedstrijd, waarin je aan het einde ziet dat de hoop toch wegvloeit en je nog 1 goal tegen krijgt.
Deze wedstrijd ook héél trots dat de jongens bleven voetballen toen ze hoorde dat twente op voorsprong kwam. Teken dat de ploeg ondanks de gemiddelde leeftijd al heel volwassen en realistisch is.
|