Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Derde Kamer » Joran
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Joran
Maker: MarcoBekeken: 8928
Status: InactiefBerichten: 141
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jun 2010 20:47
In Missing In Action krijgt Norris een zak met daarin een rat over zijn kop heen, meen ik me te herinneren. De Chuck bijt de rat uiteraard gewoon kapot.

On topic: Joran weet van niks.
RodneyAFCA


Geregistreerd: 20-03-2010
Forum berichten: 334
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Vr 4 jun 2010 21:19
Citaat:
Heb volgens mij vorig jaar of 2 jaar terug ofzo een documentaire gezien over de meest beruchte gevangenis in Peru. Een verblijf daar is bijna letterlijk te vergelijken met de hel op aarde: geen privacy, ontstellend smerig en onhygienisch, weinig en slcht eten, overbevolkt met factor 5, amper bewakers en degenen die er zijn die zijn corrupt, de gevangenen zijn de baas in de gevangenis, verkrachtingen, verminkingen, moorden etc. Iedereen die er niet in een doodskist uitkomt, komt er geestelijk en lichamelijk verminkt uit.


Heb je gewoon uit de Telegraaf gelezen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jun 2010 21:26
Nee, was op televisie, Rodney. Ook wel op internet te vinden of op andere sites die zich richten op de duistere kant van de mensheid.
RodneyAFCA


Geregistreerd: 20-03-2010
Forum berichten: 334
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Vr 4 jun 2010 21:31
Okee maar alles staat bijna precies zoals het in de Telegraaf stond dus. Ook met de hel op aarde en corrupte bewakers. Zoiezo uit de Telegraaf gelezen, maarja maakt niet uit.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 5 jun 2010 23:16
Bewakingsbeelden..
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 00:19
Citaat:
Heb volgens mij vorig jaar of 2 jaar terug ofzo een documentaire gezien over de meest beruchte gevangenis in Peru. Een verblijf daar is bijna letterlijk te vergelijken met de hel op aarde: geen privacy, ontstellend smerig en onhygienisch, weinig en slcht eten, overbevolkt met factor 5, amper bewakers en degenen die er zijn die zijn corrupt, de gevangenen zijn de baas in de gevangenis, verkrachtingen, verminkingen, moorden etc. Iedereen die er niet in een doodskist uitkomt, komt er geestelijk en lichamelijk verminkt uit.


Heb je gewoon uit de Telegraaf gelezen.

Fuck op met je Telegraaf, op de sportsectie na is die hele krant zonde van het papier. Ik heb wel wat beters te doen dan die pulp lezen dus daar kan ik het zowiezo niet uit hebben. Misschien moet je even googlen of zoeken op youtube en dan vind je die documentaire wellicht ook wel. Wellicht moet je je glazen bolletje even poetsen jochie want hij laat je een beetje in de steek..........
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 13:02
Citaat:
Okee maar alles staat bijna precies zoals het in de Telegraaf stond dus. Ook met de hel op aarde en corrupte bewakers. Zoiezo uit de Telegraaf gelezen, maarja maakt niet uit.



Jongen, kan je nou niet ff helder na denken ?

Heel de week is het nieuws al in de "ban" van Joran van der Sloot, zij zeggen op elke TV Zender of waar nieuws op uitgezonden word dat het de hel op aarde is en corrupte bewakers etc, etc.

Als je dan eens goed naar die beelden kijkt zie dat er staat dat dat een documentaire is uitgezonden door 1 van die programma's van NL1 of NL2 ofzo, dit weet ik niet meer, maar dan zie je toch dat het een documentaire was van corrupte gevangenissen en ze lieten ook beelden zien hoe het daar binnen eruit zag, geen pretje dus.

Joran zijn 'voorarrest' is verlengd, normaal is het gebruikelijk dat je binnen 24 uur weer uit de politie cel ben en dan gewoon je straf krijgt of vrij gaat, maar van Joran is dus verlengd naar 7 dagen!!


Die camera beelden ook, hij gaat gewoon weg zonder dat zij meegaat, nou het bewijs kan toch niet beter zijn of wel ?
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 13:07
Als ze daarna de kamer niet meer uit is geweest en er ook niemand anders is binnen geweest dan zegt het genoeg.
Hoe worden die kamers schoongemaakt als ze 3 dagen later pas wordt gevonden...?
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 13:18
Bovendien heeft de Joran zowiezo de schijn tegen en verwacht ik dat, ook gezien de vooraanstaande positie van haar vader en de vriendschap die hij heeft in hoge kringen, de kans op een eerlijk proces waarin hij wellicht vrijgesproken zou kunnen worden nihil.
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 13:23
Als hij daar vast komt te zitten kunnen er nog 2 dingen gebeuren, hij is buitenlander en dat kan voor of tegen je werken. Je kan daar een "grote" worden. of je bent er helemaal niks. Je hebt daar altijd van die bende's.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 00:29
Nederlandse ambassade spreekt Peru aan op tonen Joran + beelden van het eerste verhoor.

Raar dat ze daar beelden van vrijgeven..
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 09:22
Citaat:
.

Raar dat ze daar beelden van vrijgeven..


Idd net zoals ik het raar vond dat die vader al heel snel een foto van Joran op tv had laten zien.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 21:59
Heb heel lang gedacht dat de zaak met Natalee Holloway opgezet spel was. Ben er van overtuigt dat ze het niet zo fijntjes had thuis, en dan iets in scene zetten om wat personen in de familie te kijk te zetten en er wat miljoenen uit te slepen.
Helaas lijkt het erop dat ik te veel films kijk.

En dan nu de volgende aflevering, Joran in Peru.
Zat ergens te eten waar CNN Espaņol op stond en waar ze live in Peru waren. Zat half te kijken en niet echt te volgen en dacht nog wat een maffia gedoe. Dag later blijkt het om Joran te gaan, ongelooflijk en absoluut voorkoombaar was dit geweest.
Uiteindelijk doet die het allemaal zelf maar men heeft van hem ''een moordenaar gemaakt''. Al die aandacht die hij zelf ook wel leuk vond heeft hem gemaakt tot wat die nu is.
Hoop dat die nu de waarheid over Natalee vertelt, die maffe Terror Jaap zat er dichtbij volgens mij.

Maar hoop zaken wat ik me afvraag, als je ziet waar die wel allemaal niet is geweest de laatste 2 jaren dan moet dat hem tienduizenden Dollars aan vliegtickets gekost hebben. Zelfde bedrag aan hotel overnachtigen en ga zo maar door. Dan kom je al gauw uit aan honderdduizenden Dollars wat die er doorheen gedraait heeft. Is nogal wat.
Verder had de FBI dit kunnen voorkomen, ze hadden hem kunnen arresteren op de airport in Aruba waar ze blijkbaar aanwezig waren. Maar de kans zal wel klein geweest zijn dat Aruba Joran zou uitleveren aan de Amerikanen. Daarnaast willen ze het lichaam van Natalee.

Verder opmerkelijke rol van de Chilenen in dit geheel. Er is een wet waar ze niet zomaar personen kunnen uitleveren en al helemaal niet aan Peru, en nu heeft Piņera ervoor gezorgt dat ze zo snel mogelijk afwaren van dit persoon. En dat is gelukt.
Zou wat zijn als blijkt dat Joran het niet gedaan zou hebben. Even gezien door het oog van de Chileense wet.

Maar Joran haalt het einde van het jaar niet, staat al lang een prijs op zijn hoofd. Die gasten waar hij terecht komt komen al nooit meer de bak uit, dus moordje meer maakt niet uit. Kan ze aanzien en wie weet wel geld opleveren.

Verschrikkelijk dat dit zo heeft kunnen gebeuren.
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 22:03
Dus we moeten nu medelijden hebben met Joran?
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 22:12
Citaat:
Dus we moeten nu medelijden hebben met Joran?


Nee hoor, laat dat toch nergens blijken.
Maar men zou dit eens moeten analiseren zover dat al gaat. Dit had nooit hoeven te gebeuren en dan heb ik het over al de 5 jaar na het geheim Natalee.
En alle informatie gebruiken dat dit nooit meer kan gebeuren, de moord op dat Peruaanse meisje had voorkomen kunnen worden.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 22:24
Citaat:
Verder opmerkelijke rol van de Chilenen in dit geheel. Er is een wet waar ze niet zomaar personen kunnen uitleveren en al helemaal niet aan Peru, en nu heeft Piņera ervoor gezorgt dat ze zo snel mogelijk afwaren van dit persoon. En dat is gelukt.

Geen idee hoe het verder werkt, maar er is een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd door Interpol, waarna de Chilenen hem hebben opgepakt. Zowel Chili als Peru zijn lid van Interpol.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 22:33
Citaat:

Geen idee hoe het verder werkt, maar er is een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd door Interpol, waarna de Chilenen hem hebben opgepakt. Zowel Chili als Peru zijn lid van Interpol.


Chile heeft een wet die aangeeft als een land om uitlevering vraagt om een persoon er eerst bewezen moet worden dat dit persoon gedaan heeft wat die gedaan heeft.
En dat is in geval Joran nog zeker niet het geval. (En ja, hij zal het uiteindelijk wel gadaan hebben).
Piņera, de President hoogstpersoonlijk heeft ingegrepen in deze en dit om er vanaf te zijn. Geen behoeft aan al die ellende. Daarnaast maakt die een goede beurt bij de buurman in de niet al te beste verhoudingen tussen Chile en Peru.

Verder opmerkelijks iets is dat er een 3e in spel is en dat is Nederland. Joran is Nederlander en had als hij geweten had er op kunnen staan om niet uitgelevert te worden naar Peru. Misschien wist die het wel maar had Piņera er schijt aan.
Weet de rol van de Nederlandse ambassade in Santiago niet in deze.

Heb Chileense televisie en dit is de laatste dagen toch wel een item.
Ajaxh00lig4n


Geregistreerd: 25-09-2009
Forum berichten: 27
Nieuws reacties: 25
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 22:35
Die gast komt er wel achter daar hoor..

Las pas ergens dat hij was aangevallen daar, of in iedergeval dat het geprobeerd was.

Zoals iemand al zei, er wordt daar in de gevangenis een prijs op zijn hoofd gezet. Een buitenlander die een "broeder" vermoord daar zijn ze daar niet zo van gediend.

In de Nl gevangenis heb je het beter als 70% van de huishoudens daarzo. En in die gevangenis waar hij komt is het ook geen pretje. Ik zag een documentaire en je moest gewoon betalen om eruit te komen, ook al had je je straf uitgezeten. En zelfs al had je betaald lieten ze je soms nog niet gaan.

Echt zijn verdiende loon!
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 jun 2010 23:08
Citaat:
Chile heeft een wet die aangeeft als een land om uitlevering vraagt om een persoon er eerst bewezen moet worden dat dit persoon gedaan heeft wat die gedaan heeft.

Ok. Is hier volgens mij nergens aan bod gekomen. De verwachting hier was dat Chili hem z.s.m. de grens over zou kieperen.

Citaat:
Piņera, de President hoogstpersoonlijk heeft ingegrepen in deze en dit om er vanaf te zijn.

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Jij zal ongetwijfeld veel beter weten hoe Chili er internationaal op staat, maar bij geen soepele houding zou de internationale verontwaardiging groot zijn, met die bombastische Amerikanen voorop.

Citaat:
Verder opmerkelijks iets is dat er een 3e in spel is en dat is Nederland. Joran is Nederlander en had als hij geweten had er op kunnen staan om niet uitgelevert te worden naar Peru.

Dat advies, van Joran's Nederlandse advocaat als ik me niet vergis, heb ik ergens wel gelezen. Of dat ook in Chili is aangekomen, is een tweede. Er zou vanuit Nederland contact met Joran zijn geweest via email. Nederland lijkt verder vooralsnog een bijrol te spelen die niet veel meer inhoudt dan consulaire bijstand.

Heb je er een beetje zicht op over hoe Peru hier mee omgaat en of ze gevoelig zijn voor het lot van Joran? Want zolang dat lichaam van Holloway nog zoek is, is Joran van waarde..
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 jun 2010 08:08
Hij heeft de moord toegegeven. Dag, Joran.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... phany.html
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 8 jun 2010 08:37
Nou, bekijk dan gelijk nog even zijn laptop gegevens en je weet ook de doodsoorzaak van Nathalie Holloway..
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 8 jun 2010 08:49
Next news about Joran: Joran uit op strafvermindering
JustFerro


Geregistreerd: 13-05-2009
Forum berichten: 499
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Enscheday
Geplaatst: Di 8 jun 2010 09:02
Nou, dat heeft hij wel verdiend hoor. Dit is de eerste keer dat hij in aanraking komt met de politie, hij heeft zich direct aangegeven bij de autoriteiten en hij had het niet zo bedoeld[/sarcasme">. Levenslang voor deze rat en bij voorkeur in een gevangenis in Peru.
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Di 8 jun 2010 17:57
Geen wereld schrokkend nieuws dat hij bekend heeft hij kon eigenlijk amper wat anders. De camera beelden zijn vrij duidelijk, zijn honkbalknuppel is gevonden in de hotelkamer en er is bloed op zijn shirt gevonden...

Laat hem daar maar voor de rest van zijn leven wegrotten in een celletje van 2x2 ofzo.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 jun 2010 18:10
Advocaat: mogelijk valse bekentenis Joran.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.985.491 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Derde Kamer » Joran
Ga
Zoeken: