Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mounir El Hamdaoui
Maker: guy_ajaxBekeken: 90357
Status: InactiefBerichten: 1769
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 20 jul 2010 19:20
Zelfs als van der Wiel vertrekt, de salariseisen van Pantelic zijn te gortig voor Ajax.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 20 jul 2010 19:41
Citaat:
Zelfs als van der Wiel vertrekt, de salariseisen van Pantelic zijn te gortig voor Ajax.


Ik reageerde op El Hamdaoui.

Hij is gewoonweg te duur.
eef


Geregistreerd: 20-07-2010
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 jul 2010 16:59
Citaat:
Los van dat hij hij niet mij niet geschikt lijkt voor ons systeem is hij gewoonweg te duur, tenzij Van der Wiel alsnog weggaat. Geef mij Dembele maar.


dembele kost ''maar'' een miljoen minder dan el hamdaoui. dus een beetje raar om dembele dan te kopen in plaats van el hamdaoui. bovendien heeft ajax en nieuwe spits nodig en dus geen dembele.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 jul 2010 17:04
Citaat:
dembele kost ''maar'' een miljoen minder dan el hamdaoui. dus een beetje raar om dembele dan te kopen in plaats van el hamdaoui. bovendien heeft ajax en nieuwe spits nodig en dus geen dembele.


Ik schat El Hamdaoui op 6-6.5 mil en Dembele 3-3.5 mil (hij heeft nog maar 1-jarig contract).

Tevens is Dembele juist de speler die beter in ons systeem past, Dembele kan functioneren als aanspeelpunt, met zijn techniek en fysieke kwaliteiten. El Hamdaoui niet.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 jul 2010 17:07
Dat ligt eraan, belangrijker is dat je spelers hebt die complementair zijn. Zolang Suarez blijft zijn twee spelers die zelf vooral willen scoren te veel van het goede. De aanval van Argentinië dit WK was daar een mooi voorbeeld van, veel kwaliteit in de aanval maar ook veel spelers die te veel voor eigen succes gingen.

In dat opzicht kun je beter Dembele hebben die de ballen vasthoudt en de ruimtes creëert voor andere spelers (juist dat was ook een van de kwaliteiten van Pantelic.) dan een speler die voornamelijk voor eigen succes gaat (El Hamdaoui). Vertrekt Suarez dan is het begrijpelijker om hem door El Hamdaoui te vervangen.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 jul 2010 17:10
Of Lacine Traore, misschien wel de beste optie, ook met het oog op een doorverkoop. Ruw diamant.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Wo 21 jul 2010 17:12
Op dit moment hoop ik zo op dat Ajax snel een spits haalt dat het mij weinig meer uitmaakt of het El Hamdaoui of Dembélé is. Zolang er maar een technisch goede spits komt ben ik al tevreden. Aangezien ik Sulejmani en Suarez graag beide in de basis zou zien zou Dembélé beter zijn om tussen hen in te zetten dus Dembélé heeft wel mijn voorkeur maar ook met El Hamdaoui zou ik erg blij zijn.

Citaat:
Of Lacine Traore, misschien wel de beste optie, ook met het oog op een doorverkoop. Ruw diamant.

Vertel is wat meer over hem zoals hoe vaak heb je hem zien spelen, wat zijn z'n sterkste punten, is hij een echte goalgetter etc..
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 jul 2010 17:19
Ik zal hem zeker niet zo vaak hebben gezien als Pushkin, die, als je goed zoekt een beknopt rapport over hem heeft geschreven. Hij deed mee in de dubbele ontmoeting tegen PSV, toen viel hij voor het eerst op. Daarna nog een keer gezien in een andere EL-wedstrijd. Hij heeft wat weg van Castillion, maar is een stuk verder in zijn ontwikkeling.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Do 22 jul 2010 12:41
Citaat:
ALKMAAR - Moussa Dembélé en Mounir el Hamdaoui hebben geen toekomst bij AZ. Het duo ontbreekt in de voorbereiding van de Alkmaarders op het nieuwe seizoen, was gisteren afwezig bij het nemen van de elftalfoto en staat niet op de spelerslijst voor de wedstrijd in de voorronde van de Europa League tegen IFK Göteborg.

Dit laatste om een transfer te vergroten. ,,Moussa en Mounir hebben aangegeven dat ze weg willen", reageert trainer Gertjan Verbeek in het AD. ,,Dus hebben besloten om ze tot 1 september de tijd te geven om hun toekomst zelf te bepalen. Ik goed overleg met de spelers zelf."

Technisch directeur Earnest Stewart, net als Verbeek dit seizoen nieuw in Noord-Holland, heeft samen met zijn trainer en het bestuur een transferbedrag voor het tweetal vastgesteld en wil daar niet van afwijken. ,,Onder die prijs vertrekken ze absoluut niet."

Birmingham City is nadrukkelijk in de markt voor Dembélé, El Hamdaoui werd genoemd bij PSV en Ajax. Rond Graziano Pellč, de andere spits die weg wil bij AZ, is het nog rustig.

AZ had voor het WK al een overeenstemming met Genoa over een overgang van doelman Sergio Romero - zeven miljoen euro - maar de doelman van Argentinië besloot nog even wachten tot na het toernooi in Zuid-Afrika. Maandag meldt hij zich weer bij AZ. (RED)


bron
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 jul 2010 13:22
Welke kleuter heeft het AD nou weer aangenomen?
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Za 24 jul 2010 07:51
Citaat:
ALKMAAR - Ajax hoopt Mounir El Hamdaoui op zeer korte termijn te strikken. De Amsterdammers hebben met AZ een akkoord bereikt over de transfersom die weliswaar ongeveer vijf miljoen euro bedraagt, maar over een langere periode kan worden uitgesmeerd. Gisteravond na Ajax-Chelsea zat trainer Martin Jol met de spits zelf om de tafel. De salarisindicatie van de spits was te gortig, maar Jol probeerde de Marokkaan ervan te overtuigen dat Ajax de ideale springplank naar de Europese top is.

Als El Hamdaoui bereid is water bij de wijn te doen, kan hij mogelijk woensdag tegen PAOK Saloniki al in actie komen. Daarnaast heeft Jol Emile Mpenza op het hoog en zal voor de rechtsbuitenpositie een keuze worden gemaakt uit Daniël de Ridder, Tom de Mul, Leonardo en David Odonkor.


Bron: Telesport

Op AN is het bericht uit de papieren versie gepost:

Citaat:
ALKMAAR – Ajax-trainer Martin Jol heeft de door algemeen directeur Rik van den Boog geboden kans met beide handen aangegrepen. Twee dagen nadat Telesport meldde dat de Scheveninger het Engelse Fulham had afgezegd, in Amsterdam zou blijven en de smalle beurs kon worden getrokken voor aankopen, bereikte Ajax een akkoord met AZ over de transfersom van de 26-jarige Mounir El Hamdaoui (pakweg vijf miljoen euro, gespreid te betalen). Na het oefenduel Ajax Chelsea (3-1) schoof Jol zelf aan bij de spits.

In een persoonlijk onderhoud – dat bij het ter perse gaan van deze krant nog steeds bezig was – probeerde de trainer de speler ervan te overtuigen dat Ajax de ideale springplank is naar de Europese top, waardoor El Hamdaoui genoegen zou moeten nemen met een lager loon. De eerste salarisindicatie van de topschutter en Voetballer van het Jaar van het seizoen 2008/’09 was Ajax veel te gortig.

De Rotterdammer werkte in een eerder stadium al samen met Jol bij Tottenham Hotspur, maar kwam in Londen niet aan spelen toe en werd verhuurd aan Derby County. Daarnaast kwam de Marokkaanse aanvaller uit voor Excelsior, Willem II en AZ dus. In 171 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal scoorde hij 86 keer.

Mochten de persoonlijke eisen van El Hamdaoui toch een breekpunt vormen, dan schakelen de Amsterdammers direct over op Emile Mpenza (32). De Belgische aanvaller kende zijn beste periode als spits van Schalke 04, Standard Luik en Hamburger SV en verdiende in 2006 een transfer naar Manchester City, waar hij zijn belofte eigenlijk nooit wist waar te maken. Bij FC Sion – in de Zwitserse competitie – pakte de Belgische international de draad van het scoren weer op en trof hij in 32 duels 21 keer doel. Ook als de deal met El Hamdaoui wel doorgaat, overweegt Ajax de speler van Congolese afkomst – gezien de lage transfersom en alleszins redelijke salaris – aan zich te binden.

Ook wat betreft de invulling van de rechtsbuitenpositie zitten Jol en Van den Boog niet stil. NAC-speler Leonardo (27) – tussen 2007 en 2009 al onder contract bij Ajax – lijkt op dit moment de beste papieren te hebben. Jol wil snelheid op de vleugels en ziet in de kleine Braziliaan (gezien de beperkte financiële mogelijkheden in de ArenA) de uitgelezen standin achter de onomstreden Luis Suarez. Ajax is echter niet van plan om een transfersom te betalen aan het armlastige NAC, dat het inkomen van Leonardo (te) zwaar op de begroting vindt drukken. In ruil voor de buitenspeler zou NAC op huurbasis een aantal jonge Ajacieden mogen over nemen. Daniël de Ridder en Tom de Mul staan ook op het verlanglijstje van Ajax.

Opvallender is de naam van David Odonkor (26). De éénmalig Duitse international kan op meerdere posities in de aanval uit de voeten en maakte als speler van Borussia Dortmund grote indruk. Na het WK van 2006 werd hij voor 6,5 miljoen euro naar Betis Sevilla getransfereerd, waar hij een zware knieblessure opliep. Nadat hij daarvan was hersteld, lukte het hem niet meer zijn basisplaats te heroveren. Odonkor, die de honderd meter in 10,9 seconden liep, is op zoek naar een nieuwe club en Hannover 96 en FC Köln toonden interesse. Met Borussia Dortmund werd Odonkor in 2002 als 18-jarige speler kampioen van de Bundesliga.


Grappig, ik schreef toevallig gisteren nog op AN dat ik dacht dat AZ, ondanks haar 'vaste transferprijs', hem voor 5 miljoen zou laten gaan. Mede doordat ze hem niet aan de selectie hadden toegevoegd en zichzelf dus eigenlijk in een minder sterke onderhandelingspositie gemanoeuvreerd hadden.

Ook blij dat ze nu al een spits aankopen voor de langere termijn en niet de hand op de knip houden zoals sommigen hier hoopten.

Goed nieuws.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Za 24 jul 2010 08:35
Ik zou zo blij zijn!
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 09:02
Yes! Fantastische aankoop. Enige punt waar het op mis kan gaan is zijn egoisme en de combinatie met Suarez. Maar verder vind ik El Hamdaoui een hele goede spits die er gewoon 25 gaat maken.

Ik denk dat we er gewoon op vooruit gaan met El Ham voor Pantelic.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Za 24 jul 2010 09:42
Citaat:
Yes! Fantastische aankoop. Enige punt waar het op mis kan gaan is zijn egoisme en de combinatie met Suarez. Maar verder vind ik El Hamdaoui een hele goede spits die er gewoon 25 gaat maken.

Ik denk dat we er gewoon op vooruit gaan met El Ham voor Pantelic.


En het kan nog mis gaan als hij zelf niet wilt, ivm het lagere salaris aanbod.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 09:47
Ajax laat het echt niet mislopen op salariseisen, hoop ik. Ik weet niet wat het verschil is, maar dat komt vast wel goed. Hopelijk vandaag nog, kan die nog een paar keer meetrainen en woensdag meespelen. CL is gewoon een must, het niet halen is geen optie.
10Oele


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Za 24 jul 2010 10:32
Citaat:
Ajax laat het echt niet mislopen op salariseisen, hoop ik. Ik weet niet wat het verschil is, maar dat komt vast wel goed. Hopelijk vandaag nog, kan die nog een paar keer meetrainen en woensdag meespelen. CL is gewoon een must, het niet halen is geen optie.


Ik mag hopen dat Ajax het niet gaat verprutsen op salariseisen, al weten we natuurlijk niet wat El Hamdaoui aan salaris vraagt. Zou een geweldige aanwinst zijn, beweeglijk, technisch sterk en scorend vermogen. Schiet er bij Ajax normaal gesproken minimaal 20 in. Ook de combinatie met Suarez lijkt me een goede, mits beide spelers niet al te egoistisch opereren.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Za 24 jul 2010 10:50
Las net op AN dat hij bij AZ 825.000 verdiende. Lijkt er dan eindelijk een einde te komen aan de miljoenensalarissen bij Ajax? Alleen spelers die daadwerkelijk presteren dienen beloond te worden met salarissen hoger dan één miljoen, zoals Suarez.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 10:53
Denk niet dat El Hamdaoui komt als hij daarop moet inleveren.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 10:58
Citaat:
Denk niet dat El Hamdaoui komt als hij daarop moet inleveren.


Nee, maar ik denk dat ze beide wat moeten toegeven en er toch wel een akkoord komt. Ajax heeft een spits nodig en El Hamdaoui een nieuwe club.

Wat vind je van deze aankoop, Pushkin?
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Za 24 jul 2010 11:02
Citaat:
Denk niet dat El Hamdaoui komt als hij daarop moet inleveren.


Mij is niet geheel duidelijk waar Jol hem van probeert te overtuigen: een lager salaris accepteren dan zijn huidige salaris bij AZ of een lagere vergoedingssom dan het bedrag dat hij in eerste instantie eiste in de beginfase van de onderhandelingen.

Edit: NOS maakt inmiddels ook melding van de overeenkomst tussen AZ en Ajax.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 11:10
Dat is mij ook onduidelijk, er is natuurlijk wel wat mogelijk want als Ajax geld had om Pantelic een jaar langer aan zich te binden moet dit ook wel mogelijk zijn.
ssvoogel


Geregistreerd: 19-08-2009
Forum berichten: 908
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 11:12
Tsja... Wat wil El-Ham? Blijven bij AZ en misschien volgend jaar de stap maken naar Getafe, Chievo Verona of Sunderland? Of de stap maken naar Ajax, kampioen worden, je in de kijker spelen en een grote slag maken op de transfermarkt?

Dan zal hij misschien moeten inleveren maar hij zal met bijv. 500.000 per jaar echt geen honger lijden
De Dominee


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 283
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Za 24 jul 2010 11:27
Citaat:
Yes! Fantastische aankoop. Enige punt waar het op mis kan gaan is zijn egoisme en de combinatie met Suarez. Maar verder vind ik El Hamdaoui een hele goede spits die er gewoon 25 gaat maken.

Ik denk dat we er gewoon op vooruit gaan met El Ham voor Pantelic.


Misschien, maar gaan we er ook op vooruit met Hamdaoui voor Suarez?

Hamdaoui, tja. Goede speler, wel met beperkingen en een groot ego. Ik hoop nog altijd op Dembele als centrale spits. De overige genoemde namen zijn natuurlijk waardeloos, De Mul vind ik nog de meest positieve. Leonardo komt (zwaar) tekort, Odonkor is een hardlopen, geen voetballer. Mpenza is te oud, De Ridder te langzaam.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Za 24 jul 2010 12:12
Citaat:
AJAX Ajax is er niet in geslaagd een akkoord te bereiken met Mounir el Hamdaoui.

De aanvaller staat in de belangstelling van de Amsterdammers maar hij kon financieel niet tot overeenstemming komen. Dat bevestigde AZ. Eerder bereikten AZ, de huidige club van El Hamdaoui, en Ajax wel een akkoord over de transfer.


RTVNH
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 12:16
Ergens toch wel jammer 5 miljoen in termijnen was een aardige deal.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.637 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken: