Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mounir El Hamdaoui
Maker: guy_ajaxBekeken: 90327
Status: InactiefBerichten: 1769
+ Nieuw bericht <<<   <   63  |  64  |  65  |  66  |  67  |  68  |  69  |  70  |  71   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 00:23
Bulykin is een prima pinchitter. Anderlecht zag af van z'n transfersom en dus werd het een concrete optie. Ajax heeft Boerrigter in de Verhoek-stijl. Die legt de ballen panklaar op het hoofd van deze Russische bomber, precies zoals hij het graag wilt.

Alleen Sigthorsson in de spits en Siem de Jong daarachter als noodgreep is topclub-onwaardig. Je speelt 50 wedstrijden in drie verschillende competities.
Seduction


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 01:01
Deze kerel gewoon lekker elke dag het trainingsveld laten krijten, ballen op pompen, pionnen neer zetten, doelen tillen en voetbalschoenen schoonmaken.

Jij vervelend doen, wij vervelend doen. Geen bal meer laten raken dat stuk verdriet.

Wat een walgelijke kwal is het ook.
Felixvdw


Geregistreerd: 05-09-2010
Forum berichten: 253
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: Zuidwolde
Geplaatst: Do 1 sep 2011 02:52
Volgens mij wil hij niet naar een andere club als ik het zo hoor. Of zijn zaakwaarnemer is nog erger dan hem zelf en verteld hem alles af te keuren.

Ik verwacht hem onder Frank niet meer terug te zien in Ajax 1 en ik verwacht ook niet dat hij van de winter weg is, omdat hij toch niks wil. Ik ga er dus vanuit dat hij 'gewoon' bij Jong blijft spelen. Dus heb dat ook gestemd.

Maar ik denk niet dat Mounir daar mee zit. Hij verdient bijna 2 miljoen om in Jong een balletje te trappen. Why should he care?
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 1 sep 2011 06:39
Citaat:
Oftewel een zwarte dag in onze geschiedenis. Ajax trekt Bulykin aan en krijgt het niet klaar gespeeld om Aissati en/of El Hamlap te verpatsen...


Verklaar je nadar? Bulykin is gewoon bruikbaar zeker nadat Anderlecht de vraagprijs reduceerde naar 0 euries en Bulykin zelf minder salaris wilde verdienen..


Aissati was al weken bekend dat hij lekker zijn vette contract een jaar ging uitdienen (sinds hij dat contract weigerde bij Vitesse).. El Hamdaoui had ik goede hoop in maar het ettertje wilde niet weg dus krijgt een behandeling na voorstel van Seduction..

Een zwarte dag was het echt geweest als we Vertonghen of Eriksen verkocht hadden.. Nogmaals we worden er niet zwakker op met Bulykin.. Siem de Jong mag het dan goed gedaan hebben in de spits tegen FC Twente, toch verloor hij daar de meeste duels.. Ik zie Bulykin er meer winnen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 08:09
Citaat:

Aissati was al weken bekend dat hij lekker zijn vette contract een jaar ging uitdienen (sinds hij dat contract weigerde bij Vitesse).. El Hamdaoui had ik goede hoop in maar het ettertje wilde niet weg dus krijgt een behandeling na voorstel van Seduction..


Aissati naar Vitesse, is niet op salaris afgeketst, maar op een exorbitante transferclausule. Ik snap dat als je ambitieus bent, je je niet voor een te lange tijd aan Vitesse zou willen binden.

Betreft El Hamdaoui, ben ik zwaar teleurgesteld. Genoeg kansen heeft hij gekregen om weg te komen (interesse uit o.a. Spanje, Frankrijk en Italië), maar het salaris bij Ajax wat hij er vorig jaar na zeer lang onderhandelen (met druk van Jol op het bestuur) heeft weten uit te slepen, moet wel zo hoog zijn dat zelfs de Europese subtop uit de grote landen zich er niet aan wagen. Met een beetje pech wordt hij de Bogarde (in zijn Chelsea tijd) van Ajax.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 1 sep 2011 08:22
Citaat:
Aissati naar Vitesse, is niet op salaris afgeketst, maar op een exorbitante transferclausule. Ik snap dat als je ambitieus bent, je je niet voor een te lange tijd aan Vitesse zou willen binden.


Ik weet de preciese details niet. Of het nu lag aan de clausule die Vitesse wilde, de contractduur of dat Aissati een gedeelte vd toekomstige transfersom in zn zak wilde steken. Gaan meerdere geruchten in de ronde..

Citaat:

Betreft El Hamdaoui, ben ik zwaar teleurgesteld. Genoeg kansen heeft hij gekregen om weg te komen (interesse uit o.a. Spanje, Frankrijk en Italië), maar het salaris bij Ajax wat hij er vorig jaar na zeer lang onderhandelen (met druk van Jol op het bestuur) heeft weten uit te slepen, moet wel zo hoog zijn dat zelfs de Europese subtop uit de grote landen zich er niet aan wagen. Met een beetje pech wordt hij de Bogarde (in zijn Chelsea tijd) van Ajax.


Ik vind het ook uiterst vreemd dat hij niet weg is gegaan.. Heeft toch geen enkele toegevoegde waarde. Enkel zijn Mercedes vd club en zijn salaris? Maar laat een voetballer in de bloei van zijn carriere daar een mogelijke Afrika-cup / vaste plaats in de selectie van Marrokko voor schieten? Blijkbaar wel dus.. Ik vrees ook voor een Bogarde scenario..
thyza


Geregistreerd: 09-02-2009
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 09:48
Mounir is nou typisch zo'n speler die liever zo veel mogelijk ophaalt op zijn bankrekening, dan dat hij geniet van het spelletje. Voetbal is geen job. Voetbal is voor vele mensen HET lichtpuntje van hun leven waar ze alles voor geven. Hij had alle opties om in de grootste competities te spelen, maar kiest liever voor zijn luie leventje. Dik en dik triest. Deze jongen heeft zijn carrière begraven.
BvE


Geregistreerd: 25-08-2011
Forum berichten: 35
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Zevenaar
Geplaatst: Do 1 sep 2011 10:13
Is er uberhaupt concreet op hem geboden of was de vraagprijs van AJAX te hoog?
Mochten er subtoppers voorbij zijn gekomen waardoor hij bv een miljoen zou moeten inleveren dan snap ik wel dat hij lekker bij AJAX blijft. Er zijn weinig mensen die vrijwillig ca een miljoen per jaar inleveren, waarschijnlijk zou ik dat zelf ook niet doen.

Eerst haalt Ajax hem en vervolgens willen ze van hem af, is dus vooral het probleem van Ajax, zal hij denken.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 1 sep 2011 10:47
Er is op hem geboden door Blackburn zij hadden er 2,8 miljoen voor over, weet niet of Ajax dit heeft geweigerd ofzo! Hij kon ook naar Frankrijk, Lille dacht ik maar meneer zijn eisen waren te gortig dus is dat ook niet doorgegaan!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 10:49
Mounir strijden om de spits positie? wtf... een aantal hier snappen nog steeds niet dat die jongen een rotte appel is, een splijtzwam in je groep.

Ik heb jullie hier voor zijn aankoop precies voorspeld wat de gevolgen zouden zijn van de aankoop van El H. Tot en met de verkoop en het waardeverlies van Suarez aan toe is het uitgekomen. Waarom? Omdat het een logisch gevolg is. Als je El Hamdaoui nu weer terughaalt, is het wachten op een nieuwe botsing en gelazer in je groep.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 11:21
Ik zie hem ook niet graag terug in de 1e selectie, hij heeft het hier zelf naar gemaakt.
Dat hij nu tot de winter in het 2e moet ballen is zijn probleem, hij wist van te voren dat men hem wilde slijten.
Jammer dat zijn waarde hierdoor ook zal dalen, ga er niet van uit dat er ook maar een club is die 5 miljoen over heeft voor een spits van het 2e elftal.
Zou hij zelf geloven in een nieuwe kans in het 1e, liijkt me toch niet.
Zeker na het aantrekken van Bulykin.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 11:40
Citaat:
Verklaar je nadar? Bulykin is gewoon bruikbaar zeker nadat Anderlecht de vraagprijs reduceerde naar 0 euries en Bulykin zelf minder salaris wilde verdienen..


Hij zal sowiezo meer dan 1 miljoen kosten (inclusief tekengeld). Het is puur weggegooid geld. Ajax heeft niks aan een pinch-hitter. Nog nooit gehad ook. Waren we nog zo goed bezig het salarishuis op orde te brengen, krijg je dit jaar weer een overbetaalde waardeloze voetballer. Hij is van niveau ADO, voetballend mankeert er echt een hele boel aan. En het enige wat hij toevoegd is wat extra kopkracht. Nou dat heb ik ook wel. Ben zelfs groter dan hem en kost een hele zooit minder salaris.

En dan de trieste conclusie van dit alles: niet Siem de Jong maar Bulykin is gewoon de 2e spits! De Jong is dus gewoon een middenvelder, we blijven met hem voetballen op het middenveld en gaan de komende wedstrijden heel moeilijk krijgen.

Ik voorspel 2 nederlagen tegen Lyon en PSV, waarna hier een hoop fans gaan klagen over een Eriksen die slecht speelde, of Van der Wiel die weer slecht liep te verdedigen, maar niks is minder waar: Het is Siem de Jong, de man die niet thuis hoort op een Ajax-middenveld.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 11:43
Inderdaad. Daarmee haal je met Bulykin gewoon de 2e Urzaiz binnen. Bij een blessure van Sigthorsson tegen Real Madrid, zie je em al staan die Bulykin, tegen Pepe en Carvalho? Dan heb je daar toch 10x liever de Jong staan?

Ik ben niet eens zozeer tegen Bulykin, maar meer tegen de gedachte dat De Jong de rest van het seizoen op het middenveld staat, en daar andere spelers in de weg staat.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 1 sep 2011 15:50
Ik weet niet of ik liever Bulykin of De Jong tegen Pepe zet....
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Vr 9 sep 2011 15:45
Zoals Seduction al heeft gezegd; Topic a.u.b. verplaatsen naar Jong Ajax.
gangstakiller


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 13 sep 2011 13:25
El Ham heeft slaande ruzie gehad met Edgar Davids in de kleedkamer, omdat El ham hem had uitgescholden. Het schijnt dat Aisatti en El ham er de boel een beetje aan het opnaaien zijn. Vandaar de verbanning naar kleedkamer 2. Dit heb ik vernomen van het broertje van Lukoki die speeltbij Young Boys, een Hoofdkklasse A club, uit Haarlem (waar ik ook woon).

Ps: Mijn oude forumnaam was steenkist, vanaf nu gebruik ik deze gebruikersnaam. Deze staat namelijk verbonden met mijn huidige e-mailadres.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Di 13 sep 2011 15:19
Dit is gebeurd voordat hij naar kleedkamer twee is gestuurd? Ik geloof er weinig van, zoiets zou uit moeten lekken, zeker na zo'n lange tijd.

En als Aissati de boel ook zou opnaaien dan zou hij niet aan spelen toekomen bij Jong Ajax.
gangstakiller


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 13 sep 2011 15:24
Tsja het is hetgeen dat ik te horen krijg, van een best betrouwbare bron.
Sebastiaan valentijn


Geregistreerd: 31-01-2012
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: Utrecht
Geplaatst: Di 31 jan 2012 21:21
Ik raak een beetje teleurgesteld in ajax. Het feit dat ze niet erg hun best doen om de boel op te willen ruimen. Al geruime tijd speelt mounir daarin ook een rol. Ik ervaar steeds meer dat ajax mounir niets meer gunt en zo bewust bezig zijn zijn carriere te vernietigen. Ik had dit nooit achter ajax gezocht. Bahhh
ftplus
Beheerder


Geregistreerd: 05-07-2012
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Do 5 jul 2012 16:37
We zijn van hem af! Al vind ik dat Mounir best speeltijd mocht krijgen, hij verdiende circa 1,8 miljoen pj!
+ Nieuw bericht <<<   <   63  |  64  |  65  |  66  |  67  |  68  |  69  |  70  |  71   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.976.443 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken: