Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Gerald Vanenburg
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Gerald Vanenburg
Maker: 343Bekeken: 2188
Status: InactiefBerichten: 3
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 2 aug 2010 19:12
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 23 aug 2010 14:00
Citaat:
Gerald Vanenburg is nu tennisvader

Bron: Ad.nl

Gerald Vanenburg heeft zich vol overgave gestort op een nieuwe carrière, die van tennisvader. Zijn dochter Phillis heeft afgelopen weekeinde het Nederlands kampioenschap tot en met 12 jaar gewonnen. In de finale in Hillegom versloeg ze Kimberley van Rijn met 2-6 6-4 6-0. Dat meldt het AD.
En dus is de Europees kampioen van 1988 uiteraard een trotse vader. ,,Ach, ik vind het vooral heel leuk dat zij bevestiging heeft gekregen in alles wat ze doet. Het is toch prachtig dat Phillis zich de beste van Nederland mag noemen.''

Vanenburg, die nog altijd in de belangstelling staat als voetbalcoach, geeft op dit moment prioriteit aan het begeleiden van zijn getalenteerde dochter. ,,Ze is toch drie, vier keer per week onderweg en dan wil ik haar graag helpen.''

Er is gelijkenis met Lei Clijsters, de in januari vorig jaar overleden vader van Kim Clijsters. Die beriep zich er soms op met een boek op de tribune te zitten bij wedstrijden van zijn dochter. Ook Vanenburg probeert steeds meer afstand te bewaren. ,,Soms merk ik dat de voetballer in mij weer op staat. Tijdens de halve finale en de finale in Hillegom ben ik even aan de andere kant gaan zitten. Uiteindelijk moet Phillis het op de baan toch alleen doen.''
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 27 sep 2010 22:55
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 29 jun 2011 07:42
Vanenburg in gesprek met Ajax

Gerald heeft de mogelijkheid om techniektrainer te worden binnen Ajax.. Zelf heb ik hem nooit zien spelen maar via dit topic en filmpjes was het volgens mij een technisch begaafde voetballer. Jammer dat hij dan ooit voor die grafclub uit Eindhoven heeft gekozen.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.696 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Gerald Vanenburg
Ga
Zoeken: