Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Hongarije - Nederland / Nederland - Hongarije
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hongarije - Nederland / Nederland - Hongarije
Maker: -Ricardo-Bekeken: 3196
Status: InactiefBerichten: 34
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 26 maa 2011 14:32
Daar ligt het mede aan, maar ik vond van der Wiel daarnaast ook een stuk gretiger.
silvo


Geregistreerd: 30-05-2009
Forum berichten: 492
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: sassenheim
Geplaatst: Di 29 maa 2011 22:14
Jeetje 4-3 wat een wedstijd voor de neutrale kijker.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 29 maa 2011 22:16
5-3... Wel een spektakel voor de neutrale kijker..
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 29 maa 2011 22:18
Citaat:
Affelay speelt een verdomd lekkere 2e helft hoor, je kunt zeggen wat je wil. Geeft nu de assist voor de 4-3 van Kuyt (mooi afgemaakt). Ook bij de 2-2? van RvN gaf hij een hele mooie bal op Kuyt.


Ik pak je quote hier even verder, blijven we on-topic..

Ja 2de helft bij de goals was hij goed... Maar alle Hongaarse aanvallen komen bijna over rechts.. Zijn ze veel gevaarlijker.. Omdat Affelay zwak staat te verdedigen en Pieters/Emanuelson dramatisch spelen...
silvo


Geregistreerd: 30-05-2009
Forum berichten: 492
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: sassenheim
Geplaatst: Di 29 maa 2011 22:19
Het voetbal is bij tijd en wijle goed van bijde kanten maar ook veel fouten lekker om te kijken met een pilsje.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Di 29 maa 2011 22:25
Publiekswisseltje voor Kuyt, en daar komt Elia.
Gestopt
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 maa 2011 23:11
Aan de bal bij vlagen zeer aardig maar zonder bal was Nederland dramatisch. Hoop dat dit een wijze les is voor de heertjes want de arrogantie droop er geregeld vanaf.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 maa 2011 23:15
Citaat:
Affelay speelt een verdomd lekkere 2e helft hoor, je kunt zeggen wat je wil. Geeft nu de assist voor de 4-3 van Kuyt (mooi afgemaakt). Ook bij de 2-2? van RvN gaf hij een hele mooie bal op Kuyt.


Ik pak je quote hier even verder, blijven we on-topic..

Ja 2de helft bij de goals was hij goed... Maar alle Hongaarse aanvallen komen bijna over rechts.. Zijn ze veel gevaarlijker.. Omdat Affelay zwak staat te verdedigen en Pieters/Emanuelson dramatisch spelen...

Niet helemaal mee eens, Affelay vond ik als een van de weinige spelers juist wel een voldoende scoren bij balverlies. Kan bijvoorbeeld een Sneijder heel wat van leren met zijn halfslachtige gesjok zodra de Magyaren de bal hadden.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 maa 2011 23:48
Sneijder speelde op een paar steekpassjes sowieso een voor zijn doen slechte wedstrijd. De goal die hij maakte was daarnaast ook erg lucky. De afronding was perfect, maar hij had geluk dat een bal die hij eigenlijk ergens anders naartoe wilde sturen via de voet van een Hongaar weer voor zijn voeten viel. Ook Kuyt had puur geluk dat een bal die als voorzet bedoeld was over de keeper heen de goal in viel. Affelay vond ik een lichtpuntje vandaag. Hij speelde heel behoorlijk.

Echter over de aanval moeten we niet heel erg klagen. Het was niet zo goed als in de uitwedstrijd, maar dat niveau hou je niet wedstrijd na wedstrijd vast. Zeker niet in een ploeg die eens in de maand weer 2 wedstrijden samen mogen spelen.

Wat mij zorgen baarde was de verdediging. Wat Emanuelson in oranje doet, begrijp ik allerminst, maar ook de rest van de verdediging was benedenmaats. Slecht geconcentreerd, slecht gepositioneerd en niet sneller dan de tegenstander.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 14:40
De reden van de drie doelpunten is puur dat ze veel te laks de wedstijd in gingen. Zo van 'we winnen deze wel even met 5-0 op 50%'. Er was niemand die z'n niveau haalde. Het enige lichtpuntje van deze wedstrijd was dat ik geen enkel moment het gevoel heb gehad dat we dit zouden verliezen.

Vorm: Kon aan de doelpunten niet heel veel doen, maar was voetballend wel héél erg onder de maat.
Van der Wiel: Ik vroeg me af hoe het kon dat hij vrijdag zo goed speelde, maar gisteren bleek maar weer dat Van der Wiel net zo makkelijk met het niveau meegaat als het slechter gaat dan wanneer het wel loopt.
Heitinga: Goede eerste helft, maar tweede helft was wel erg zwak en concentratieloos.
Mathijsen: Zelfde als Heitinga.
Pieters: Niet veel gezien
De Jong: Verdedigend normaal gesproken een zekerheidje, maar leed nu zowaar soms balverlies.
Van der Vaart: Onzichtbaar, Van Bommel had het beter gedaan.
Kuijt: Matig ondanks zijn twee goals, kwam vaak net even wat klasse tekort in de combinaties.
Sneijder: Was vervelend op het veld. Veel zeuren en mekkeren en ook weer 's een bal van 40 meter in de kruising proberen te trappen. Wisselde goede momenten af met klungelig balverlies.
Afellay: Weinig gezien, maar speelde wel taakbewust aan de linker kant. Mooie assist.
Van Persie: Deed het aardig, maar zocht wel te weinig de diepte als het moest. Voetballend was het soms wel mooi om te zien.
Van Nistelrooij: De scherpte gaat er langzaam aan wat van af.
Emanuelson: Poepoe, wat stond die slecht te verdedigen bij die ene tegengoal. Typerend voor hem hoe hij daar positioneel stond te slapen.
Elia: Geen beoordeling.
Team: Sterallures?

Het lijkt mij een incident. Tegen Zweden zal het wel weer goed en geconcentreerd op het veld staan. Echter mag zo'n wedstrijd er niet te vaak tussen zitten.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.980.069 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Hongarije - Nederland / Nederland - Hongarije
Ga
Zoeken: