Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Senegal
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Senegal
Maker: 343Bekeken: 1695
Status: InactiefBerichten: 0
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 25 apr 2011 13:58
Citaat:
Diouf: "Senegal is bang voor mijn grote mond"

Bron: Voetbalprimeur.nl

El-Hadji Diouf heeft scherp uitgehaald naar de voetbalbond van zijn vaderland Senegal. De spits denkt dat zijn verbanning bij het nationale elftal niets met sportieve redenen te maken heeft.

Senegal besloot Diouf definitief niet meer op te roepen vanwege enkele misdragingen van de aanvaller, die na omzwervingen door Engeland inmiddels is beland bij Glasgow Rangers. "Ze zijn in Senegal bang voor me", weerlegt Diouf zelf.

"Ik ben een grote speler met een grote mond die altijd zegt wat hij vindt. Daar kunnen ze niet mee omgaan en daarom mag ik niet meer bij het nationale elftal", vervolgt Diouf. "Het is een groot probleem door heel Afrika. De mensen bij de bonden houden van het geld dat voetbal genereert, maar houden niet van voetbal."

Diouf laat weten dat hij geen interesse heeft in een terugkeer bij het Senegalese team. Hij speelde 69 interlands, waarin hij 21 keer scoorde.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.980.018 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » Senegal
Ga
Zoeken: