Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Copa Amsterdam 2011
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Copa Amsterdam 2011
Maker: copaamsterdamBekeken: 7069
Status: InactiefBerichten: 69
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 16:06
Belachelijk dat hij ooit een contract kreeg.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 16:20
Citaat:
Belachelijk dat hij ooit een contract kreeg.

Hij had wel een mooie actie tegen Cruzeiro? meende ik. Maar zegt verder natuurlijk weinig. Krijgt Ajax daar nog opleidingskosten voor of niet?
Gestopt
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 16:21
Citaat:

Burnet is ook een typische AJAX-back met veel snelheid, maar hij moet echt heel snel wat aan zijn passing doen, want die is niet best.

Burnet vertrekt overmorgen naar Fc Groningen.

En dat zal geen gemis zijn. Zijn opvatting is wel als een AJAX-back, maar zijn passing is drama, en daarnaast zet hij veel van zijn acties véél te ver door.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 16:23
Citaat:

En dat zal geen gemis zijn. Zijn opvatting is wel als een AJAX-back, maar zijn passing is drama, en daarnaast zet hij veel van zijn acties véél te ver door.

Is het niet een beetje een mislukte vleugelaanvaller? Zo klinkt het ieder geval wel!
Gestopt
brutilhose


Geregistreerd: 02-04-2009
Forum berichten: 57
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 22:56
Burnet is echt een blind paard, hoe vaak die jongen zich vastloopt is echt genant.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 22:57
Zoiets als Urby dus.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 23:42
Ik heb Burnet nooit wat gevonden. Nu niet, in de A1 niet, in de B1 niet. Kan er werkelijk waar geen pepernoot van, om in Johan Derksen termen te spreken. Ghostwriter was nogal wild van 'm. Nooit begrepen.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 08:39
Citaat:
Zoiets als Urby dus.


Nou zeg, wat heb jij tegen Urby :mrgreen: .
Urby Emanuelson heeft wel meer laten zien dan Lorenzo Burnet.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 08:50
7 jaar irritatie en frustratie.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 09:01
Zeven jaar de personificatie van een net-niet Ajax.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 09:28
Ik begrijp het al, geen Urby fans. Toch vond ik hem als linksback niet slecht, maar ja waarschijnlijk zal ik de enige zijn haha.

Burnet komt wel te kort voor Ajax, en op zich is het voor Groningen een goede speler. Kan hij als Stenman naar voren rennen. :mrgreen:
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 09:42
Toby gaat een beetje steigeren als je het over Urby of V/d Wiel hebt. Prima spelers natuurlijk.
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Di 31 mei 2011 09:49
Emanuelson is voor een counterploeg een goede nummer 10. Als linksback heb je weinig aan heb, want zijn primaire taak: verdedigen, kon hij nooit zo goed uitvoeren. Verder blijf ik het één van de beste voetballers vinden die Ajax de afgelopen jaren had. En dan gaat het me echt puur om het voetballen, niet om het inzicht en positionering en dergelijke. Straatvoetballer pur sang.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 09:57
Citaat:
Zeven jaar de personificatie van een net-niet Ajax.


Qua mentaliteit met je eens, intrinsiek qua voetbalkwaliteiten was het 1 van de beste spelers uit de selectie. Zelfde heb ik met Maarten Martens van AZ, mentaliteit van een natte tissue.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 10:01
Tactisch en mentaal gewoon een hele zwakke speler. Als ploeg heb je helemaal niets aan zo'n speler. Geef hem hooguit nog 1 jaar bij Milan op de bank en tribune. Daarna is het middenmoot bij een grijs ploegje.

Maar goed....dit gaat allemaal off-topic.
Ozil 89


Geregistreerd: 24-02-2011
Forum berichten: 34
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 14:37
D_skilled ik vind je wel erg negatief over De kamps, maakte op mij juist wel een erg goede indruk.
Hij heeft een goede techniek, goede aanname, kan een mannetje uit spelen, heeft een goede pass ook met z'n rechter been, veroverd veel ballen en is geen mietje.

Tegen Tottenham dacht ik dat hij een zware wedstrijd zou krijgen met ene John Bostock tegen hem voor degen die hem kennen met z'n adriano bouw.

Maar hij had hem in z'n broekzak en de hele wedstrijd lag hij op de grond door toedoen van De Kamps. Het was echt de omgedraaide wereld vond ik wel mooi.

Het enige minpunt die ik kan vinden is zijn lengte maar ik vind dat hij het goed compenseert met zijn felheid.

Maar al met al vind ik dat hij een goede ontwikkeling heeft meegemaakt en heeft het geschopt tot NL onder 19. Iets wat ik in het begin van het seizoen niet had kunnen zeggen
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 31 mei 2011 14:42
Citaat:
Ik heb Burnet nooit wat gevonden. Nu niet, in de A1 niet, in de B1 niet. Kan er werkelijk waar geen pepernoot van, om in Johan Derksen termen te spreken. Ghostwriter was nogal wild van 'm. Nooit begrepen.
Dat is overdreven, ik vond hem beter dan de andere linksbuiten die Ajax toen had Shakison en dacht dat hij door Ajax' gebrek aan linksbuitens een kansje maakte maar ben nooit wild van hem geweest.

Om mezelf te quoten (January 24 2010): "Ik vind Ligeon en Burnet zeker geen toptalenten maar ze hebben beide wel in een aantal jeugdelftallen van Oranje gespeeld en hebben genoeg talent om in de A1 van Ajax redelijk goed te presteren. Als je me zou vragen of ze kunnen slagen bij Ajax zou ik zeggen dat die kans klein is..."

Ligeon geef ik inmiddels een grote kans om te slagen bij Ajax. Die jongen heeft zich echt met sprongen ontwikkeld.
Nikos85


Geregistreerd: 10-12-2010
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 15:28
Citaat:
Tactisch en mentaal gewoon een hele zwakke speler. Als ploeg heb je helemaal niets aan zo'n speler. Geef hem hooguit nog 1 jaar bij Milan op de bank en tribune. Daarna is het middenmoot bij een grijs ploegje.

Maar goed....dit gaat allemaal off-topic.


En toch wilde ik er nog wel ff op inhaken. Urby hadden ze niet als speelbal moeten gebruiken over de hele flank van voor naar achter, als deze man zich echt op een positie had kunnen focussen was hij beter uit de verf gekomen denk ik. Goede voetballer, komt wel net tekort op een aantal fronten (verdedigen,inzicht bijv.) maar wel iemand met een sublieme tackle (voor mij genieten hoor). EN ik denk dat Milan voor dat bedrag er niet wakker van ligt, precies de rede dat hij nooit voor veel geld weg is gehaald in een eerder stadium. En wat je al zegt, ook de rede dat hij snel weer naar een subtopper zal gaan.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 15:55
Citaat:
Ik heb Burnet nooit wat gevonden. Nu niet, in de A1 niet, in de B1 niet. Kan er werkelijk waar geen pepernoot van, om in Johan Derksen termen te spreken. Ghostwriter was nogal wild van 'm. Nooit begrepen.
Dat is overdreven, ik vond hem beter dan de andere linksbuiten die Ajax toen had Shakison en dacht dat hij door Ajax' gebrek aan linksbuitens een kansje maakte maar ben nooit wild van hem geweest.

Om mezelf te quoten (January 24 2010): "Ik vind Ligeon en Burnet zeker geen toptalenten maar ze hebben beide wel in een aantal jeugdelftallen van Oranje gespeeld en hebben genoeg talent om in de A1 van Ajax redelijk goed te presteren. Als je me zou vragen of ze kunnen slagen bij Ajax zou ik zeggen dat die kans klein is..."

Ligeon geef ik inmiddels een grote kans om te slagen bij Ajax. Die jongen heeft zich echt met sprongen ontwikkeld.

Ehhm......?
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 28 jun 2011 21:06
Ik vond Burnet ook niet beter dan Shakison. Burnet gaat echt floppen in het Hoge Noorden. Blij dat wij Boili hebben. Shakison had in ieder geval nog fysiek, Burnet mag nog niet eens in sommige attracties van de Efteling.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.984.151 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Copa Amsterdam 2011
Ga
Zoeken: