Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Derde Kamer » Veiling voor Fight Cancer
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Veiling voor Fight Cancer
Maker: TvPBekeken: 1729
Status: InactiefBerichten: 4
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Di 10 mei 2011 23:52
Hallo allen,

Mag ik graag jullie aandacht even voor het volgende. Ik organiseer met mijn medestudenten een veiling voor Fight Cancer. We hebben een aantal leuke veilingartikelen, zoals te lezen op onze facebook en twitter. Jullie zijn van harte welkom, de volledige opbrengst gaat namelijk naar dit goede doel. Of als je ons op een andere manier wilt steunen kan dat ook, stuur me een pb'tje. Alvast bedankt voor jullie aandacht.
Citaat:
Auction 4 cancer

Creaver Events is een evenementenbureau bestaande uit zeven studenten. Deze studenten volgen allemaal de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Door middel van een evenement willen zij op een originele manier in actie komen tegen kanker. Vanwege die reden wordt er op maandagavond 16 mei vanaf 18.30 in het Doelencafé te Rotterdam een veiling georganiseerd ten behoeve van Fight Cancer.

De veiling
Op de veiling zullen verschillende producten en diensten worden aangeboden. Wat dacht je bijvoorbeeld van een jurk van GTST-ster Gigi Ravelli. Een heerlijk avondje eten? Of een kookcursus waarbij je de chef-kok in je naar boven kunt halen. Ben je meer op zoek naar ontspanning en lekker relaxen? Dan kun je bieden op een sauna arrangement of een kappersbon. Ook zullen er voor de avontuurlijke bezoekers vrijkaartjes worden aangeboden voor een kartbaan en een waterpretpark. Naast dit alles zullen er nog veel meer producten en diensten worden geveild die zeker de moeite waard zijn. Bovendien is er een gezellig jazzbandje die de muziek voor de avond verzorgt en door blijft spelen tijdens de afsluitende borrel.

Sta op tegen kanker en join the fight!

Over Fight cancer
Jaarlijks krijgen 83.000 mensen de diagnose kanker. Dit zijn negen mensen per uur. Uiteindelijk krijgt één op de drie mensen in zijn of haar leven kanker. Fight cancer zet zich als jong en eigenzinnig label van KWF Kankerbestrijding in om geld in te zamelen voor wetenschappelijk onderzoek naar kanker, voorlichting en patiëntenondersteuning. Fight cancer wil mensen bewust maken van de noodzaak van kankerbestrijding en roept iedereen op tot actie. Dit doet Fight cancer door de organisatie van ludieke acties zoals de snorrenactie, de “verstandig zonnen” campagne, evenementorganisatie, de verkoop van eigentijdse Fight cancer merchandise en het ondersteunen van particulieren of bedrijven die zelf in actie komen in de strijd tegen kanker.

Love life. Fight cancer.
www.fightcancer.nl

Voor meer informatie:
Creaver Events organiseert Auction4Cancer
Twitter @auction4cancer
Facebook.com/auction4cancer
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 26 mei 2011 11:42
Hoe is het gegaan TvP?
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Do 26 mei 2011 14:22
We hebben 2200 euro opgehaald. Het hoogste bedrag ooit dat door een Hogeschoolgroepje is binnen gehaald voor Fight Cancer. We waren heel erg tevreden dus. Ik heb later nog een door de hele selectie gesigneerd shirt van VVV gekregen. Deze probeer ik online nog te gaan veilen.
Geenidee4


Geregistreerd: 22-12-2010
Forum berichten: 531
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 31 mei 2011 15:46
Prachtig om te horen! Het moet nou maar echt eens gedaan zijn met die ziekte!
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 31 mei 2011 15:50
Hoe erg het ook is het zal niet snel gedaan zijn met deze ziekte.. Het woord als scheldwoord uitbannen moet wel zo snel mogelijk gebeuren.

Er kunnen allerlei invloeden zijn die effect hebben op deze ziekte, waar het allemaal vandaan komt is tot op de dag van vandaag niet 100% bekend. Er zijn zat stoffen/dingen die een verhoogd risico geven maar ook dit is maar gokwerk.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.985.407 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Derde Kamer » Veiling voor Fight Cancer
Ga
Zoeken: