Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Dmitry Bulykin
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Dmitry Bulykin
Maker: RogerGarciaBekeken: 11670
Status: InactiefBerichten: 164
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 14:10
Citaat:
Alsjeblieft Bond, je reactie maakt me eerlijk waar kotsmisselijk! Hoe durf je na een half jaar al te roepen dat je de trainer zo weinig krediet geeft dat je hem na een paar misstappen al weg wil hebben?

- Hij heeft ons positioneel veel beter laten voetballen
- Hij heeft ons eindelijk het kampioenschap bezorgd
- Hij heeft de AJAX-filosofie teruggebracht

Verder heeft hij enkele uitstekende aankopen gedaan, die zich in korte tijd perfect aanpassen aan ons systeem. Het kan gewoon niet dat alle supporters het constant eens zijn met de beslissingen van de trainer!

Kennelijk ziet hij Siem niet als spits maar als middenvelder (ben ik het ook net mee eens, dat daargelaten) en dan kan ik begrijpen dat hij een alternatief zoekt wanneer Kolbeinn geblesseerd is. Wanneer Dimitri wordt gezien als tussenstation voor wanneer Castillion terugkomt en hij per gespeelde wedstijd betaald wordt het geen transferkosten met zich meebrengt, zie ik eerlijk gezegd geen reden voor al die heisa.

Ik zou zeggen doe alsjeblieft een beetje rustig en wacht af wat de reden hierachter is en de eventuele constructie, voordat de iedereen hier op loopt te naaien.


Ik wordt er ook altijd zo moe van, supporters die bij elke wissewasje dat ze niet aanstaat meteen roepen om een vertrek van de trainer. Ik zie ook veel liever Anita op het middenveld dan Janssen en zie Bulykin ook liever niet komen. Maar meteen een hetze starten jegens De Boer gaat me veel en veel te ver. Voorlopig heeft hij meer goed dan fout gedaan.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 14:11
Citaat:
Alsjeblieft Bond, je reactie maakt me eerlijk waar kotsmisselijk! Hoe durf je na een half jaar al te roepen dat je de trainer zo weinig krediet geeft dat je hem na een paar misstappen al weg wil hebben?


Dat zeg ik nergens. Mijn vertrouwen in hem daalt per dag. Als het zo door gaat dan zie ik ons de komende wedstrijden weer dom punten verliezen, terwijl dat niet hoeft. Ik bedoel: volgende week Heracles-uit, lastig. En dan kan het op een punt komen.... Maar ik hoop dat we gewoon de wedstrijden winnen en niet alleen dat, nu eindelijk eens doordrukken, doorstoten naar die Europese subtop, maar vooralsnog komen we geen steek verder.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 14:16
Citaat:
Alsjeblieft Bond, je reactie maakt me eerlijk waar kotsmisselijk! Hoe durf je na een half jaar al te roepen dat je de trainer zo weinig krediet geeft dat je hem na een paar misstappen al weg wil hebben?

- Hij heeft ons positioneel veel beter laten voetballen
- Hij heeft ons eindelijk het kampioenschap bezorgd
- Hij heeft de AJAX-filosofie teruggebracht

Verder heeft hij enkele uitstekende aankopen gedaan, die zich in korte tijd perfect aanpassen aan ons systeem. Het kan gewoon niet dat alle supporters het constant eens zijn met de beslissingen van de trainer!

Kennelijk ziet hij Siem niet als spits maar als middenvelder (ben ik het ook net mee eens, dat daargelaten) en dan kan ik begrijpen dat hij een alternatief zoekt wanneer Kolbeinn geblesseerd is. Wanneer Dimitri wordt gezien als tussenstation voor wanneer Castillion terugkomt en hij per gespeelde wedstijd betaald wordt het geen transferkosten met zich meebrengt, zie ik eerlijk gezegd geen reden voor al die heisa.

Ik zou zeggen doe alsjeblieft een beetje rustig en wacht af wat de reden hierachter is en de eventuele constructie, voordat de iedereen hier op loopt te naaien.


Ik wordt er ook altijd zo moe van, supporters die bij elke wissewasje dat ze niet aanstaat meteen roepen om een vertrek van de trainer. Ik zie ook veel liever Anita op het middenveld dan Janssen en zie Bulykin ook liever niet komen. Maar meteen een hetze starten jegens De Boer gaat me veel en veel te ver. Voorlopig heeft hij meer goed dan fout gedaan.

Amen, Perry!

Bulykin word momenteel medisch gekeurd zo meld VI op twitter.

We zullen zien wat het gaat worden.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 14:22
Nogmaals, ik ben hier ook verre van blij mee, ik snap niet dat Frank niet heeft geleerd van de fouten van zijn voorganger.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 14:25
Zou Bulykin niet al medisch gekeurd worden maar dat hij 2e keus is?

Dat AJAX met iemand anders bezig is maar mocht dat niet rond komen dat het Bulykin word? Zoiets bijvoorbeeld?

Overigens vind ik de opmerkingen hier van sommige ook echt belachelijk.

Mocht Bulykin voor 1 jaar tekenen dan houd dat namelijk ook in dat er vertrouwen is in de ontwikkeling van Castillion bij rkc (waar hij het overigens goed doet).
Echt blij word ik ook niet van Bulykin maar het zal alleen maar een stand-in van Siggy zijn. Het is niet onze beoogde nr. 9/topspits maar een stand-in omdat de bank anders wel héél dun bevolkt is met spitsen.

Waarschijnlijk zal ook, afhankelijk van de tegenstander dan besloten worden Özbiliz of Bulykin in te brengen als extra spits of vervanger van Siggy. Er word bewust gekozen voor een bonkige spits op de bank daar er al een snelle bewegelijke spits is (Özbiliz, géén echte spits maar kan het wel).
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 15:07
Twitter Ajax1:
Dimitry Bulykin heeft met een brede lach op zijn gezicht het AMC verlaten, ze zijn nu onderweg terug naar de ArenA. #Ajax
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 15:32
Bah, liever geen spits dan deze Rus. Hopelijk is hij niet te duur. Hoeveel ze ook betalen, je spoelt dat geld rechtstreeks door de wc.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:09
at5.nl titel:
Dmitri Boelykin tekent contract bij Ajax
Dmitri Boelykin heeft een contract van een jaar, met een optie voor nog een jaar getekend bij Ajax. meer »

Als ik er op klik komt het bericht over de 'medische keuring'.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:20
Jeeeeuuujj.. De Jong definitief naar het middenveld. Dat is de vervelende conclusie van deze transfer.

Prima pinchitter, mits redelijk salaris. Alleen dacht ik dat Ajax geen dertigjarige reservespelers voor de breedte wilde aantrekken? Feit is wel dat je met Boerrigter en Janssen twee spelers hebt die die bal prima op z'n kop kunnen leggen. Niet dat Sigthórsson niet kan koppen..
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:22
1-jarig contract en komt transfervrij. Op zich geen drama, en lijkt dus inderdaad aan te tonen dat ze vertrouwen hebben in de ontwikkeling van Castillion.

Hoop dat dit ook de uitleg erbij is dan heb ik er ook prima vrede mee.
Pariah


Geregistreerd: 17-12-2008
Forum berichten: 148
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Middelburg
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:28
Ik sluit me in deze volledig aan bij Sincere, hopelijk kan Castillon het waarmaken over een jaar.
thyza


Geregistreerd: 09-02-2009
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:29
Citaat:
Ik sluit me in deze volledig aan bij Sincere, hopelijk kan Castillion het waarmaken over een jaar.


Eindelijk iemand die het begrijpt, inclusief Sincere natuurlijk. Hannes daarentegen moet eerst even denken voordat hij vuur spuwt over de scouting.

Citaat:
Jeeeeuuujj.. De Jong definitief naar het middenveld. Dat is de vervelende conclusie van deze transfer.

Prima pinchitter, mits redelijk salaris. Alleen dacht ik dat Ajax geen dertigjarige reservespelers voor de breedte wilde aantrekken? Feit is wel dat je met Boerrigter en Janssen twee spelers hebt die die bal prima op z'n kop kunnen leggen. Niet dat Sigthórsson niet kan koppen..


Alsof Siem de Jong de ideale breekijzer is. Dacht het niet... Als Siem eventueel Spits hoort te zijn, Moet hij er staan vanaf minuut 1 om dat ene moment te pakken in 90 minuten en niet de laatste 10/15 minuten.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:36
Aantal punten:

1. Siem de Jong als breekijzer als extra spits erbij zetten werkt niet. Ben het er wel mee eens dat hij gewoon zsm op de bank moet komen.
2. Bulykin komt voor 1 jaar. Dit kan dus aangeven dat ze op Castillion vertrouwen erna.
3. Schijnt rond de 7 ton te gaan verdienen, niet al te gek dus.
4. Scoorde in 'Ajax-systeem' 21 keer bij Ado.
5. Prima breekijzer voor als het écht nodig is. Daarvoor is hij ook gehaald. Mocht hij toevallig in de CL als breekijzer erin komen en de winnende erin schoppen (al is het per ongeluk) dan heeft hij zijn waarde al gehad.
6. Ben het wel eens dat het niet echt strookt met het beleid die ze leken te hebben.
7. Ik vermoed dat Özbiliz ook voor de spitspositie gebruikt zal worden en afhankelijk van de wedstrijd word 1 van de 2 ingebracht.

Los van punt 6 kan ik er allemaal niet echt mee zitten.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:41
Citaat:
1. Siem de Jong als breekijzer als extra spits erbij zetten werkt niet. Ben het er wel mee eens dat hij gewoon zsm op de bank moet komen.


Waarom Siem niet en Dimitri wel?

Citaat:
3. Schijnt rond de 7 ton te gaan verdienen, niet al te gek dus.


+ tekengeld.

Je gooit zo 1 miljoen weg (als het niet meer is). Zomaar weg in een bodemloze put.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:51
@ Bond: Omdat Bulykin 1m93 is en 90kg weegt waar Siem de Jong 1m82 ofzo is en iets van 75kg weegt. Bulykin kan je gebruiken om nog oorlog te voeren en is met voorzetten vanaf de zijkant wel iets slimmer dan een Siem de Jong.

En 1 miljoen weggegooid geld? Tsja, als hij onverhoopt de 2-1 binnenschiet tegen lyon en we daardoor de volgende ronde halen heb je dat er al weer uit.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 16:57
Citaat:
@ Bond: Omdat Bulykin 1m93 is en 90kg weegt waar Siem de Jong 1m82 ofzo is en iets van 75kg weegt. Bulykin kan je gebruiken om nog oorlog te voeren en is met voorzetten vanaf de zijkant wel iets slimmer dan een Siem de Jong.


Ik ben 1m95 en weeg 80kg, kost 5000 per jaar. Ik vind dat De Jong over een betere koptechniek beschikt dan Bulykin. Lengte zegt niets in deze.

Citaat:
En 1 miljoen weggegooid geld? Tsja, als hij onverhoopt de 2-1 binnenschiet tegen lyon en we daardoor de volgende ronde halen heb je dat er al weer uit.


En als, en als.... Zo kan ik wel even doorgaan.

Ik blijf het een schande vinden dat deze man het shirt van Ajax mag dragen! En hij is gehaald als 2e spits. Jullie noemen het een breekijzer, maar feit is dat De Boer hem haalt als 2e spits. Dat Ziggy maar niet geblesseerd mag raken.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 17:23
Ik vind dat Ajax niet aan een type breekijzer moet willen beginnen. Een breekijzer heb je nodig als je het met goed veldspel niet af kan. Vaak wordt met het inzetten van een breekijzer het veldspel zelfs nog slechter.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 17:27
Citaat:
Ik vind dat Ajax niet aan een type breekijzer moet willen beginnen. Een breekijzer heb je nodig als je het met goed veldspel niet af kan. Vaak wordt met het inzetten van een breekijzer het veldspel zelfs nog slechter.


Ben ik verder met je eens hoor. Maar als er dan een breekijzer moet komen dan maar Bulykin.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 17:31
Citaat:
Ajax wilde Bulykin slechts voor een jaar aantrekken, omdat men de ontwikkeling van Geoffrey Castillion, die is verhuurd aan RKC waalwijk, in de gaten wil houden. Bulykin was bij PSV eveneens in beeld, maar de Eindhovense club rondde woensdagmorgen de komst van Tim Matavz van FC Groningen af.


Uit het stuk op voetbalzone.nl

Logische verklaring.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-08-2010
Forum berichten: 179
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 17:49
Ik vind dit zeer jammer, maar geen ramp. Ik denk gewoon dat hij het niveau niet aan kan, en als De Boer niet aan Siem de Jong als spits wil, dan blijft er weinig aan spitsen op de bank over. Het kutste vind ik nog wel dat m'n pa gelijk krijgt, eerst over Janssen en nu over Bulykin.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 18:47
Mee eens.. Castillion is nog niet goed genoeg heeft een jaar speeltijd nodig bij RKC zoals ik vanmiddag al aan heb gegeven..

Verder Kan ik me heel erg goed vinden in de punten van Sincere. Daarbij wil ik nog 1 ding toevoegen.

Ajax heeft bewust gewacht met Bulykin voor deze punten i.m.o.:

- Zo lang mogelijk gewacht zodat Bulykin transfervrij kon worden overgenomen en dat hij zelf water bij de wijn deed d.m.v. salaris inleveren (verdiende 1mil zal naar waarschijnlijkheid nu ook zoiets krijgen wilde aanvankelijk meer)..
- Gewacht totdat Mounir (salaris 1,8mil) weggaat, waarvan de komst van Bulykin is bekostigd..

Je gaat met de aankoop van Bulykin er niet op achteruit. ( Niet dat ik er 100% achter sta maar kan het wel begrijpen).. Het is een kopsterke spits die "Oorlog" kan voeren in de 16 meter. Daarbij hebben we met Derk, Theo, Greg en Christian mannen die perfect de bal op zijn Russische wodka hoofd kunnen leggen..

Hij staat ook niet in de jeugd in de weg omdat Castillion (beoogde 2de spits) is verhuurd aan RKC waar hij meer ervaring op kan doen dan een jaar in het tweede van Ajax.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 19:02
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... ulykin.htm

Ajax contracteert Dmitry Bulykin

31 augustus 2011

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Dmitry Bulykin. De aanvaller stond nog tot en met 30 juni 2012 onder contract bij het Belgische RSC Anderlecht, maar komt transfervrij naar Amsterdam. Bulykin tekent een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een eenzijdige optie van Ajax opgenomen voor nog één seizoen.
Bulykin werd geboren op 20 november 1979 in Moskou, Rusland. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor ADO Den Haag. Daarvoor was hij actief voor Fortuna Düsseldorf, Bayer Leverkusen, Dinamo Moskou en Lokomotiv Moskou.

Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst

http://www.ajax.nl/upload_mm/3/3/e/1818 ... 00x338.jpg
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 19:45
Een seizoen geleden had Ajax de keuze om Pantelic langer aan zich te binden voor een prijzig salaris, maar je wist wat je in huis had. Toen werd er vanwege zijn leeftijd van deze keuze afgeweken. Als je dan kijkt dat Ajax vervolgens El Hamdaoui, die niet bij Ajax past, en Bulykin haalt als tussenoplossing voor eveneens een fiks salaris, dan kun je enkel stellen dat er sprake is van kortzichtig beleid.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 19:50
Wat is zijn salaris dan?
Pantelic wilde alleen een meerjarig contract terwijl Ajax daar met zijn leeftijd niet aan wilde. Daarnaast was Pantelic bang dat zijn kinderen geen kleertjes konden kopen dus zal hij ook niet voor een grijpstuiver hebben willen verlengen. Deze jongen komt als back up / stormram, heeft (zoals 2 jaar terug al het beleid was op zijn leeftijd) een contract voor 1 jaar + optie. Je spits voor de toekomst doet ervaring op in Waalwijk dus hij staat niemand in de weg. Ik zie er weinig kwaads in.
thyza


Geregistreerd: 09-02-2009
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 31 aug 2011 20:01
Ja Ian wat is zijn salaris... Heb nergens nog gelezen van een flink salaris. Ik vind een transfervrije speler die er 21 ingeknikkerd heeft bij Ado MET een Ajax systeem, toch best een redelijk beleid als je dat op de bank hebt zitten
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.987.392 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Dmitry Bulykin
Ga
Zoeken: