Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Dmitry Bulykin
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Dmitry Bulykin
Maker: RogerGarciaBekeken: 11659
Status: InactiefBerichten: 164
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 15:28
En bovendien kun je de situaties niet meer vergelijken. Dingen waren anders gelopen bij een langer verblijf van hem.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 16:07
Citaat:
Pantelic... De salarissen(/salaris eisen) van hem en Bulykin zijn niet vergelijkbaar en zolang De Boer vasthoudt aan De Jong in zijn basisopstelling is een extra spits geen overbodige luxe.


Als ik verneem via RogerGarcia (nogmaals het is wel speculatie) wat Bulykin gaat verdienen, dan komen de salarissen van beide spelers in hun eerste seizoen Ajax sterk overeen. Als een speler zich bewezen heeft binnen de club dan is het niet gek om met een paar extra eisen te komen.

Je tweede argument is overigens kul. Ook als De Jong wekelijks in de basisopstelling gaat starten op rechtshalf, dan nog is het mogelijk om hem naar de spits door te schuiven gaandeweg de wedstrijd (bijvoorbeeld vanwege een blessure van Sigthorsson of om iets meer te kunnen forceren voorin). Er zijn immers genoeg middenvelders in de Ajax selectie die net zo goed of beter zouden kunnen functioneren.

Citaat:
Ondanks dat je maatje nu in Griekenland moet voetballen om kleren te kunnen kopen voor zijn dochters.


Een speler afwimpelen die geld wil voor kleren voor zijn dochter.... en vervolgens 5 miljoen overmaken naar AZ plus de eerste de beste counterspits doodleuk
- de duurste Mercedes bieden,
- een onkostenvergoeding voor overlast bij de winkel van zijn broer van Rotterdamse randfiguren bieden,
- plus een nog exorbitanter salaris....
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 16:52
Op welk punt wil je nou je gelijk proberen te krijgen? Dat de aankoop van El Ham niet helemaal goed uitgepakt heeft? Prima, daar héb je ook helemaal gelijk in. Wat dat er in godsnaam mee te maken heeft dat de eisen / wensen van Pantelic niet overeen komen met wat Ajax hem kon of wilde bieden is me een raadsel.

En nog steeds snap ik niet waarom een speler, die er met de club niet uitgekomen is om zijn contract te verlengen (de redenen weet ik niet, niemand van hier was er bij.(behalve Ian en RogerGarcia) een argument / voorbeeld is voor een andere speler waar Ajax wél een overeenkomst heeft kunnen sluiten. Alweer voor een salaris dat ik (in tegenstelling tot Ian en RogerGarcia) niet weet.
Pantelic was een hele nuttige spits dat jaar dat hij bij Ajax was, ze zijn, voor zover ik me de berichten van toen herinner, zonder harde woorden uit elkaar gegaan. Case closed.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 17:13
Wat heeft het aantrekken van Bulykin in godsnaam te maken Pantelic?

Nieuw seizoen, nieuwe spelers, andere selectiesamenstelling, ander type aankoop. Ik ben overigens wel blij dat RG hier het betere giswerk plaatst. Daar steek je toch weer wat van op.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 17:16
Citaat:
Wat heeft het aantrekken van Bulykin in godsnaam te maken Pantelic?

Nieuw seizoen, nieuwe spelers, andere selectiesamenstelling, ander type aankoop. Ik ben overigens wel blij dat RG hier het betere giswerk plaatst. Daar steek je toch weer wat van op.

Wat kan je in godsnaam opsteken van giswerk? Als RG inderdaad inzicht heeft in de contracten dan neem ik mijn woorden uiteraard terug. Maar giswerk, het woord zegt genoeg toch? Dat is GISSEN, dus nergens op gebasseerd.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 17:23
Het Russische Sports Daily heeft toch ook nog iets beweert?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-08-2010
Forum berichten: 179
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 17:51
Citaat:
Wat heeft het aantrekken van Bulykin in godsnaam te maken Pantelic?

Nieuw seizoen, nieuwe spelers, andere selectiesamenstelling, ander type aankoop. Ik ben overigens wel blij dat RG hier het betere giswerk plaatst. Daar steek je toch weer wat van op.

Wat kan je in godsnaam opsteken van giswerk? Als RG inderdaad inzicht heeft in de contracten dan neem ik mijn woorden uiteraard terug. Maar giswerk, het woord zegt genoeg toch? Dat is GISSEN, dus nergens op gebasseerd.
Ik denk hier toch gauw aan het woord 'sarcasme', M.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 18:10
Citaat:

Ik denk hier toch gauw aan het woord 'sarcasme', M.

Hmmm.. zou ook kunnen ja.. (of is Hmmm met 2 m-en?)
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 4 sep 2011 20:10
Citaat:
Als ik verneem via RogerGarcia (nogmaals het is wel speculatie) wat Bulykin gaat verdienen, dan komen de salarissen van beide spelers in hun eerste seizoen Ajax sterk overeen. Als een speler zich bewezen heeft binnen de club dan is het niet gek om met een paar extra eisen te komen.

Ik heb nog even wat informatie over Bulykin zitten op zoeken, maar over zijn salaris is weinig duidelijk. Hier ging een bedrag rond van mogelijk 1 miljoen netto en op een Anderlecht forum hebben ze het over 1.5 bruto. Met het gegeven dat Bulykin bereid was water bij de wijn te doen en zijn zaakwaarnemer zei dat Bulykin er niet op achteruit wou gaan kunnen we toch wel concluderen dat hij in ieder geval niet meer dan 1 miljoen netto verdiend. Pantelic speelde in zijn eerste seizoen ook voor dat loon en wilde bij een contract verlenging meer verdienen en bovendien voor drie jaar tekenen. Dus een hoger loon met meer risico.

Citaat:
Je tweede argument is overigens kul. Ook als De Jong wekelijks in de basisopstelling gaat starten op rechtshalf, dan nog is het mogelijk om hem naar de spits door te schuiven gaandeweg de wedstrijd (bijvoorbeeld vanwege een blessure van Sigthorsson of om iets meer te kunnen forceren voorin). Er zijn immers genoeg middenvelders in de Ajax selectie die net zo goed of beter zouden kunnen functioneren.

Dit bekeek ik dan uit het oogpunt van De Boer, die in De Jong een belangrijke basisspeler ziet op het middenveld. Stel je krijgt een blessure van Sigthorsson is hij verplicht die belangrijke schakel van het middenveld te halen naar de spits. Dat wij dat niet zo zien is een ander verhaal, maar daarom vind ik de keuze voor een extra spits wel begrijpelijk uit zijn oogpunt dus.

Maarja, nogmaals het is onzin om die situaties nu nog eens te vergelijken. Als Ajax Pantelic had behouden en voor drie jaar had vastgelegd was alles anders gelopen. Dan was El Hamdaoui niet gehaald en waarschijnlijk Sigthorsson ook niet. Misschien had dan zelfs Jol er nog wel wel gezeten, waren we weer op het nippertje geen kampioen geworden, maar wel 30 goals van Pantelic rijker. Nutteloze vergelijking.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Di 6 sep 2011 22:43
Is op aanraden van Van den Brom gehaald.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 06:36
Dmitry Bulykin concurrent in de spits bij Ajax

Interview met de NOS.
Ajaciedjuh


Geregistreerd: 22-12-2007
Forum berichten: 272
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 sep 2011 07:17
Ook meteen duidelijk dat onder Frank El H. niet terugkomt in het elftal.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 10 sep 2011 16:08
Citaat:
Wat kan je in godsnaam opsteken van giswerk? Als RG inderdaad inzicht heeft in de contracten dan neem ik mijn woorden uiteraard terug. Maar giswerk, het woord zegt genoeg toch? Dat is GISSEN, dus nergens op gebasseerd.


Het was cynisch bedoeld. Natuurlijk heeft hij dat niet
BloodAndHonour020


Geregistreerd: 12-02-2012
Forum berichten: 4
Nieuws reacties: 44
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 12 feb 2012 15:16
Weer iets dat de Boer veel te laat heeft gezien.
Door blessures wordt hij weer gered.
En al die idioten die Derksen napraten dat Buylekin het Ajax shirt niet mag dragen, worden telkens met hun neus op de feiten gedrukt.

Als je Bulykin een heel jaar in de basis zet bij Ajax, maakt hij gemakkelijk 20 goals.
Sommige spitsen die makkelijk scoren, krijgen bij Ajax voorin meer dan genoeg kansen.
Als je dan een spits hebt die makkelijk scoort zet hem dan erin, in plaats van de Jong.
Wat gewoon een middenvelder is.

IvM
Beheerder


Geregistreerd: 26-03-2009
Forum berichten: 81
Nieuws reacties: 148
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 feb 2012 00:08
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.977.741 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Dmitry Bulykin
Ga
Zoeken: