Auteur
|
Bericht
|
Maurice

Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 10:48
|
|
Citaat: Suarez praat al over eventueel vertrek
maandag 17 november, door SV, Amsterdam, 10:42u, Het Parool
Luis Suárez was Ajax' uitblinker in het duel met PSV. De 21-jarige Uruguayaan maakte twee doelpunten en hij kreeg een publiekswissel. In Het Parool gaat hij in op zijn toekomst.
Suárez hoopt op een dag in Spanje te spelen en daar maakt hij geen geheim van. Zijn vriendin en schoonfamilie wonen in Barcelona en hij gaat vaak op bezoek. 'Ooit in de Spaanse competitie spelen is een droom van me', aldus Suárez.
De aanvaller is echter voornemens dit seizoen in Amsterdam te blijven. 'Ik wil zeker tot de zomer bij Ajax spelen, maar je weet nooit hoe het loopt in voetbal. Misschien melden de grote clubs zich in de winter. Al weet ik niet of Ajax me dan wil verkopen'.
AS
SV is zo'n beetje de enige betrouwbare poster dus ga er vanuit dat dit klopt. Het zou meer verbazen als hij er na de zomer nog is dan andersom.
Nu ben ik wel even klaar met het Ajax nieuws... wat een gezeik allemaal na die prachtige overwinning op PSV. Vd Wiel, Vermeer, Emanuelson, Suarez, Silva, Vonk.... pfff
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 10:59
|
|
Tsja, een voetballer als Suarez valt op dit moment gewoon niet te behouden voor Ajax. Zonde, maar helaas wel de keiharde waarheid.
Suarez krijgt nooit een vrije trap mee, en volgens mij, om het simpele feit dat hij zo mooi wilt vallen. Heel overdreven en niet eens de moeite doen om je staande te houden. Tijdens de val nog even de handen omhoog. Ik denk dat het daar aan ligt. Als hij dit nou uit zijn spel kan halen, dan zal in de toekomst Suarez veel makkelijker een vrije trap/penalty mee krijgen, denk ik.
Trouwens wel triest dat Verhaegh bij Vitesse geen geel kreeg, na de meest opzichtige schwalbe ooit. Als Suarez deze had gemaakt, had iknog bang geweest dat de scheidsrechter de rode kaart zou trekken.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 11:32
|
|
Het was te verwachten dat hij weg zou willen. Heel erg jammer want het is een geweldige speler. De beste van Ajax op dit moment. We gaan dus weer flink cashen volgende zomer. Hopelijk doen ze er wat goeds mee.
|
Maurice

|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 11:36
|
|
Inderdaad zeg: Huntelaar 30 mil, Suarez+- 20/25 mil, Vermeer? +-8 mil, Sno? +- 7,5 euro, etc etc
Dan moet er toch wel meer mogelijk zijn dan spelers als Berg, Elia etc. Maar goed, of hun ook naar Amsterdam willen is een tweede natuurlijk.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 11:43
|
|
Citaat: Inderdaad zeg: Huntelaar 30 mil, Suarez+- 20/25 mil, Vermeer? +-8 mil, Sno? +- 7,5 euro, etc etc
Dan moet er toch wel meer mogelijk zijn dan spelers als Berg, Elia etc. Maar goed, of hun ook naar Amsterdam willen is een tweede natuurlijk.
Er zijn volgens mij geen Sno fans te vinden op dit forum Van der Wiel vertrekt ook misschien en die moet ook wel een miljoen of 5 opleveren. Dan komen we op € 63.000.007,50, daar moeten wel een aantal toppers tussen zitten en dan beter als Berg etc. Als die toppers niet komen hebben we een probleem en stelt Ajax bar weinig voor. Maar ja, zo ver is het nog lang niet; eerst nog kampioen worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 11:52
|
|
Citaat: Vermeer? +-8 mil, Sno? +- 7,5 euro,
Totaal onmogelijk voor zulke spelers, Maurice. Vermeer heeft daarna nog maar een 1-jarig contract en voor onervaren keepers worden zulke bedragen niet neergelegd. Sno 7,5 euro? Never nooit. AJAX heeft hem gekocht voor iets van 2 miljoen? En zijn waarde is er echt niet op vooruit gegaan door zijn fantastische spel, hoor.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 12:27
|
|
7,5 euro is ook achteruit! 
Ajax kocht hem voor 1 miljoen dacht ik. Als we hem nu voor de helft kunnen verkopen.dan ben ik tevreden. Maar het zou stom zijn om hem nu al te verkopen, een echte kans heeft hij nooit gehad. Verhuur hem anders maar een jaartje.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 13:33
|
|
Echt jammer om te lezen altijd dat zulke spelers het zo snel hebben gezien bij Ajax. Natuurlijk wel begrijpelijk want met het gemak waarmee Suarez elke verdediging stuurt is het natuurlijk begrijpelijk dat hij hogerop wilt.
Ik hoop niet dat hij in de winterstop gevleit raakt van de mogelijke interesse vanuit het buitenland. Het kan dan namelijk erg hard gaan netals het ging toen hij nog voor Groningen speelde.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 13:48
|
|
Citaat: 7,5 euro is ook achteruit!
Ajax kocht hem voor 1 miljoen dacht ik. Als we hem nu voor de helft kunnen verkopen.dan ben ik tevreden. Maar het zou stom zijn om hem nu al te verkopen, een echte kans heeft hij nooit gehad. Verhuur hem anders maar een jaartje.
Haha, misschien bedoelde Maurice inderdaad echt 7,5 euro.
Geen echte kans? Je ziet toch wel dat hij zwaar te kort komt voor AJAX. Vergelijk hem met Gabri, Vertonghen, Enoh...Ondanks Sno zijn fysiek is hij zwak in de duels en nog trager dan Maduro! Nee, gewoon wegsnijden en een talent scouten die achter die 3 andere heren wil rijpen.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 17:42
|
|
Toch snap ik dit soort interviews als die van Suárez niet hoor. Hoe ongelukkig en lullig kan je timing zijn? Maar goed, blijkt maar weer eens dat veel spelers daar niet over nadenken.
Als er een grote club komt, is Suárez na dit seizoen gewoon weg. Dat wisten we al toen Ajax hem op een vervelende manier oppikte bij Groningen. Die jongen is zo ambitieus als de pest. Ik zou hem zelf overigens adviseren lekker naar de Serie A te gaan, als de kans zich voordoet.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 17:55
|
|
Citaat: Toch snap ik dit soort interviews als die van Suárez niet hoor. Hoe ongelukkig en lullig kan je timing zijn? Maar goed, blijkt maar weer eens dat veel spelers daar niet over nadenken.
Als er een grote club komt, is Suárez na dit seizoen gewoon weg. Dat wisten we al toen Ajax hem op een vervelende manier oppikte bij Groningen. Die jongen is zo ambitieus als de pest. Ik zou hem zelf overigens adviseren lekker naar de Serie A te gaan, als de kans zich voordoet.
Thomas, volgens mij was die interview na de wedstrijd. Ze spraken Nederlands en dat beheerst hij nog niet goed. Deze jongen had alleen maar goede bedoelingen. Als het in het Spaans was hij er beter van afgekomen en precies gezegd wat hij eigenlijk bedoelt.
|
Jobo

Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 2 dec 2008 16:05
|
|
Aanklager betaald voetbal start onderzoek naar Suárez
De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Ajax-speler Luis Suárez. De Uruguayaan zou afgelopen zondag in het competitieduel met FC Utrecht een elleboogstoot hebben uitgedeeld aan Sander Keller.
ajax.netwerk.to
Hier wordt je toch helemaal gek van. Ik ben hierdoor gewoon woedend. Op de KNVB is geen peil te trekken. JE ziet die schut met zijn noppen vol op het been van Suarez staan terwijl Suarez op de grond zit. Is dit dan wel toegestaan?
Het is gewoon willekeur wat de KNVB doet. ALs Suarez geschorst is leveren we wel zo een 20% kwaliteit in. Kunnen we nu niet gebruiken.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 2 dec 2008 16:52
|
|
Suárez reageert weer eens van zich af, maar op basis van de beelden valt absoluut niet te constateren dat hij een elleboogstoot uitdeelt. Dit waait wel over, denk ik.
|
Rein

Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Di 2 dec 2008 17:18
|
|
Die jongen moet gewoon stoppen met dit soort geintjes! Dit heeft hij heel niet nodig! Voetballen moet hij, hij kan geweldig voetballen! Waarom altijd zulk soort acties.. Straks weer 2 wedstrijden geschorst, terwijl we hem maar al te graag gebruiken, nu Kjh nog steeds geblesseerd is! Kom op man! Voetballen!
|
renedb

Forum berichten: 57
|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 15:20
|
|
Suarez verlaat ajax niet op korte termijn
Luis Suárez verwacht ook komend seizoen zijn wedstrijden te spelen voor Ajax. De aanvaller hoopt in de toekomst te verkassen naar een absolute topclub, maar wil eerst prijzen winnen in Amsterdam.
De snelle aanvaller kwam het voorgaande seizoen over van FC Groningen. Dit seizoen is de man uit Uruguay één van de smaakmakers in het elftal van trainer Marco van Basten.
De keuze om in Amsterdam te gaan spelen werd mede ingegeven door de voorgaande transfers van spelers in dienst van Ajax. "Mijn doel is een grote club. Daarom heb ik voor Ajax gekozen. Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Zlatan Ibrahimovic; allemaal zijn ze via Ajax op De Grote Tafel terechtgekomen", aldus Suarez tegenover Sportweek.
De aanvaller uit Uruguay gaf aan dat hij met De Grote Tafel de top van de wereld bedoelde. De veelscorende speler zegt echter dat een snel vertrek uit Amsterdam niet zijn intentie is. "Volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel."
Suárez wil nog het nodige bereiken in Amsterdam. "Ik wil kampioen worden en Champions League spelen met Ajax. Trainer Marco van Basten gaat hier een grote club van maken."
Bron: Voetbalprimeur.
|
Maurice

|
Geplaatst: Vr 5 dec 2008 15:28
|
|
Ja heel mooi, maar laten we niet vergeten dat hij 3 weken geleden nog iets anders zei...
Aan de andere kant, Suarez is altijd eerlijk en kan nooit zijn mond houden, dat zagen we wel toen hij bij Groningen speelde en naar Ajax toe wou...
Mooie woorden ook richting van Basten, dat geeft toch maar aan dat hij wel goed in de groep ligt, en dat hij vertrouwen uitstraald.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 00:27
|
|
Ik vind echt dat Suarez zijn gedrag snel moet aanpassen. Vind het een geweldige voetballer maar die schwalbes die hij soms nog uitvoert (naja te snel gaan liggen) en andere irritante dingen richting spelers/scheidsrechters kan gewoon niet meer.
Dacht even dat hij ''volwassen'' werd maar zie toch nog steeds dingen die ik liever niet zie (vanaf de 2e ring).
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 01:29
|
|
Citaat: Ik vind echt dat Suarez zijn gedrag snel moet aanpassen. Vind het een geweldige voetballer maar die schwalbes die hij soms nog uitvoert (naja te snel gaan liggen) en andere irritante dingen richting spelers/scheidsrechters kan gewoon niet meer.
Dacht even dat hij ''volwassen'' werd maar zie toch nog steeds dingen die ik liever niet zie (vanaf de 2e ring). 
Och Marnix, dat is toch ook een beetje zijn charme dat gedrag. Soms irriteert het mij ook, maar meestal moet ik er wel om lachen, vooral omdat hij zichzelf gelooft en kijkt alsof hem zojuist enorm onrecht is aangedaan.......ik kan daar de lol wel van inzien.
Suarez is een kanjer, de beste aankoop van Ajax van de laatste 10 jaar en alleen daarom al kan hij bij mij wel een potje breken.
Als hij in de beslissende wedstrijd voor het kampioenschap zoiets flikt en het lukt, dan hoor je er immers niemand meer over.
Trouwens.......alles wat hij doet, doet hij in het belang van Ajax en dat vind ik prima. Denk jij dat er zich in Eindhoven ook maar 1 iemand heeft geergerd aan het irritante juichen van Kezman?.....of de verslapingen van Romario?......natuurlijk niet. Laat Suarez maar lekker blijven wie hij is en dan bepaald de openbaar aanklager wel wanneer de grens is bereikt.
Wat hem wel is aan te rekenen is het enorme aantal gele kaarten, maar die krijgt ie dan weer voor te veel ouwehoeren.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 10:29
|
|
Citaat: Verkoop Suarez onbespreekbaar Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Luis Suarez hoeft er niet op te rekenen dat hij mag vertrekken, indien zich in januari een club meldt voor de Uruguyaan. "De situatie is anders dan bij Huntelaar en een verkoop in principe onbespreekbaar", aldus Marco van Basten. "Klaas-Jan lag maar tot 2010 vast. Luis staat nog lang onder contract. Het was overigens niet zo dat Klaas-Jan naar Real wilde en dat dus ook gebeurde", legde de trainer uit.
Telesport.nl
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 10:54
|
|
Fijn om te horen wat hij over Van Basten zegt. Als hij het meent tenminste. Suarez is een geweldige speler en we mogen blij zijn dat hij hier nog speelt, omdat hij naar eigen zeggen 2 aanbiedingen (Fenerbahce en Zenit) heeft afgeslagen waar hij veel meer kon verdienen. Ik erger me totaal niet aan zijn gedrag en kan er wel om lachen. Een beetje irritant doen hier een schopje geven daar ik vind het prachtig om te zien. Helaas zijn de scheidsrechters niet meer zo objectief om een penalty te geven en willen ze een wit voetje halen bij de scheidsrechtersbaas door hem geel te geven, want ja Suarez kun je makkelijk geven. Hij blijft soms gewoon staan terwijl hij vorig jaar in zo'n geval gelijk zou gaan liggen. Hij is mijn favoriete Ajax-speler en hoop dat we nog lang van hem mogen genieten.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:47
|
|
Citaat: Och Marnix, dat is toch ook een beetje zijn charme dat gedrag. Soms irriteert het mij ook, maar meestal moet ik er wel om lachen, vooral omdat hij zichzelf gelooft en kijkt alsof hem zojuist enorm onrecht is aangedaan.......ik kan daar de lol wel van inzien.
Suarez is een kanjer, de beste aankoop van Ajax van de laatste 10 jaar en alleen daarom al kan hij bij mij wel een potje breken.
Als hij in de beslissende wedstrijd voor het kampioenschap zoiets flikt en het lukt, dan hoor je er immers niemand meer over.
Trouwens.......alles wat hij doet, doet hij in het belang van Ajax en dat vind ik prima. Denk jij dat er zich in Eindhoven ook maar 1 iemand heeft geergerd aan het irritante juichen van Kezman?.....of de verslapingen van Romario?......natuurlijk niet. Laat Suarez maar lekker blijven wie hij is en dan bepaald de openbaar aanklager wel wanneer de grens is bereikt.
Wat hem wel is aan te rekenen is het enorme aantal gele kaarten, maar die krijgt ie dan weer voor te veel ouwehoeren. 
Ik ben het wel met je eens hoor, Ad. Ben ook in een wat andere cultuur opgegroeid, maar ik vind dat zuidelijke gezeur op het veld soms wel mooi hoor. Die maniertjes storen me niet zo. Hij moet natuurlijk wel ophouden met dat agressieve gedrag. Met dat natrappen benadeelt hij de club namelijk alleen maar.
Verder zou het mooi zijn als de scheidsrechters in Nederland gewoon eens uit hun doppen zouden kijken. Die overtreding van Sterk vandaag op Suárez had bijvoorbeeld gewoon een rode kaart op moeten leveren. Suárez was duidelijk doorgebroken.
|
Maurice

|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:49
|
|
Citaat: Verder zou het mooi zijn als de scheidsrechters in Nederland gewoon eens uit hun doppen zouden kijken. Die overtreding van Sterk vandaag op Suárez had bijvoorbeeld gewoon een rode kaart op moeten leveren. Suárez was duidelijk doorgebroken.
Dat was inderdaad een raar moment.. Als hij een ding niet had kunnen doen dan was het geel voor Sterk geven. De regels zijn duidelijk in deze: Of rood omdat hij is doorgebroken, of geel voor Suarez omdat hij een Schwalbe maakt, dus niet een vage middenweg zoeken.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 21:52
|
|
Ik vond dit geen schwalbe van Suárez. Er kan alleen sprake zijn van een schwalbe als er geen overtreding heeft plaatsgevonden. Sterk beging weldegelijk een overtreding. Dat Suárez dan neergaat en er wat overdreven bij kijkt doet er niet toe.
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 10:59
|
|
Wat me trouwens steeds meer opvalt bij Suarez is dat hij in het veld steeds meer de routinier gaat uithangen en veel socialer is geworden. Je zag het gister ook weer. Toen Blind die corner verdiende (waaruit later de 2-1 viel) liep hij meteen naar Daley toe om hem even een complimenterend tikje te geven. Hetzelfde na de goal toen ie Blind snel vond met juichen. Ook als ie de bal kwijt raakt tijdens een dribbel gaat er een handje omhoog naar iemand die wellicht de bal had moeten krijgen. Idem voor iemand die hem een bal toespeelt, een voorbeeldje hiervan was dat hij meteen naar Leo toeging nadat hij uit die bal langs de verre kruising krulde.
Ik vind dat mooi om te zien dat hij niet alleen steeds volwassener wordt maar dat hij zich ook steeds meer op een postieve manier gedraagt als iemand die hoog in de pikorde staat. In de 2e helft liet hij bijvoorbeeld een vrije trap aan Vertonghen omdat de bal voor een linkspoot nog net even beter lag, iemand met vervelende vedette trekjes had die bal zelf opgeeist.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 8 dec 2008 19:13
|
|
Citaat: Zaak tegen Suárez geseponeerd
Gepost door: 343 - Bron: Nos.nl
De aanklager betaald voetbal heeft vanwege een gebrek aan bewijs geen zaak aangespannen tegen Luis Suárez.
De Ajax-aanvaller zou op 30 november een elleboogstoot hebben uitgedeeld aan Sander Keller. Uit de verklaringen van FC Utrecht is dat echter niet gebleken, waardoor de aanklager de zaak tegen de Zuid-Amerikaan heeft geseponeerd.
Het is al de tweede keer dit seizoen dat een onderzoek tegen Suárez op niets uitloopt. Eerder werd hij vrijgesproken voor een vermeende schop tegen Loďc Loval in het bekerduel met Utrecht.
|