Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 16:12
|
|
Het is te hopen dat hij blijft. Hij wil niet persé weg, hij wil wel blijven maar als Milan of Barça met een bod van 50 miljoen komt vraag ik me af of ze hem écht willen houden.
|
Marco

Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 16:16
|
|
Voor 50 mio doen we er een sixpack Ajax blikken bij!
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 20 aug 2009 23:16
|
|
Ge-ni-aal was hij weer. Wat een topspeler in wording, als hij dat al niet is . Ok het was Slovan. Maar je ziet hem echt groeien in alle opzichten. Hij scoorde prachtig met links en met rechts. Dat is absolute topklasse
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 20 aug 2009 23:21
|
|
Citaat: Voor 50 mio doen we er een sixpack Ajax blikken bij!
Inderdaad, 50 miljoen, daar koop je heel wat leuke talenten mee. Obradovic, Honda, een goede rechtsbuiten, een goede spits etc. daar heb je meer aan dan aan 1 Suarez.
|
Robbin-R

Forum berichten: 147
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 10:08
|
|
Suarez verkopen staat op dit moment gelijk aan zelfmoord. Dan speel je voor de 4e en 5e plek. Absoluut nooit laten gaan. Als je ruimte wil voor transfers, dan moet je eerst speler kwijt geraken. Lindgren, Sno, Bakircioglu, Martina, Ogararu. Dat zijn mannen die je wegdoet. Suarez is onmisbaar voor dit Ajax.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 10:33
|
|
De beste speler die ooit in de Arena heeft gespeeld? Ik kan geen betere bedenken, hoor. Sneijder niet, Huntelaar niet en Ibrahimovic toen ook nog niet.
|
thyza

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 10:41
|
|
Ben het met je eens koen. Als met je linkerbeen en rechterbeen zo scoort ben je een geweldenaar. Zlatan was ook erg goed en had mooie acties maar z'n top hebben we nooit kunnen aanschouwen. Leuk die actie tegen NAC , maar wat Suarez laat zien is leiderschap , vertrouwen en scorend vemogen. Het duikelen verdwijnt en plots staat er een vedette.
|
Marco

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 11:02
|
|
Tegen Slovan Bratislava. Mind you, Ibrahimovic en consorten acteerden op een hoger plan.
|
thyza

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 11:22
|
|
Citaat: Tegen Slovan Bratislava. Mind you, Ibrahimovic en consorten acteerden op een hoger plan.
Tegen PSV ook hoor. Met links of rechts schieten heeft niks met je tegenstander te maken
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 11:35
|
|
Deze overwinning kan het begin zijn van een mooie reeks zijn van 9 (waarvan 7 competitie) wedstrijden die Ajax normaliter allen zou moeten winnen. Ze moeten nu in een soort flow komen waarin even alles lukt en alles gaat. Als ik Jol was zou ik deze opstelling de komende tijd dan ook aanhouden (misschien Atouba vervangen door Emanuelson en Siem de Jong voor Aissati als Jol dat wilt) zodat Ajax weer eens een echte reeks neer kan gaan zetten.
23/08/09 Ajax - Sparta Eredivisie 14:30 u
27/08/09 Slovan Bratislava - Ajax Europa League 18:30 u
30/08/09 Heracles Almelo - Ajax Eredivisie 16:30 u
13/09/09 Ajax - NAC Eredivisie 14:30 u
20/09/09 VVV-Venlo - Ajax Eredivisie 14:30 u
24/09/09 AGOVV - Ajax KNVB Beker 20:45 u
27/09/09 Ajax - ADO Den Haag Eredivisie 12:30 u
04/10/09 Roda JC - Ajax Eredivisie 12:30 u
17/10/09 Ajax - Willem II Eredivisie 18:45 u
Ajax moet ook wel heel goed presteren in de komende 7 competitieduels want daarna komt een moeilijke reeks tegenstanders.
25/10/09 AZ - Ajax Eredivisie 14:30 u
01/11/09 Ajax - Feyenoord Eredivisie 12:30 u
08/11/09 FC Twente - Ajax Eredivisie 16:30 u
22/11/09 Ajax - sc Heerenveen Eredivisie 14:30 u
29/11/09 Vitesse - Ajax Eredivisie 12:30 u
06/12/09 FC Utrecht - Ajax Eredivisie 12:30 u
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 11:38
|
|
Dat bovenste rijtje winnen we allemaal. AZ-uit kun je verliezen, Feyenoord-thuis winnen we altijd, Twente-uit is ook heel lastig maar niet onmogelijk, Heerenveen-thuis moet ook lukken.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 11:40
|
|
Citaat: Dat bovenste rijtje winnen we allemaal. AZ-uit kun je verliezen, Feyenoord-thuis winnen we altijd, Twente-uit is ook heel lastig maar niet onmogelijk, Heerenveen-thuis moet ook lukken.
Toch als we uit dat bovenste rijtje 21 uit 7 zouden pakken dan heb je wat ruimte om van tegen AZ, Heerenveen, Feyenoord en FC Twente wat punten te laten liggen. Je moet niet al die wedstrijden verliezen maar als je er 1 of 2 verliest of gelijk speelt dan maakt dat minder uit.
|
Marco

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 11:53
|
|
Citaat: Tegen Slovan Bratislava. Mind you, Ibrahimovic en consorten acteerden op een hoger plan.
Tegen PSV ook hoor. Met links of rechts schieten heeft niks met je tegenstander te maken
Hey Gijppie, alles goed? 
Natuurlijk is er een groot verschil.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 11:58
|
|
Hey Gijppie, alles goed? 
Idd het verschil is 4x scoren tegen Slovan , of 2x scoren tegen bijv. Lyon, is toch nog al een verschil.
|
Michael

Forum berichten: 79
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:06
|
|
Daar kan je ook weer tegenover stellen, dat Zlatan wat betere spelers om hem heen had staan. Zijn alletwee gewoon geweldige voetballers!
|
thyza

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:24
|
|
Hey Gijppie, alles goed? 
Als v.d Gijp iets constateert. word dat gelijk dan op de onzin stapel gelegd? Iedereen heeft toch gezien dat hij een goed schot met links En rechts heeft. Maar valt me wel weer van je tegen dat je over scoren dan weer opmerking heb maar niet over de tweebenigheid , dat laat je liever naast je heh? Erg triest weer.
Volgens mij was de discussie ook over de Ajax periode van Zlatan. Waar hij niet het niveau haalde wat hij heeft laten zien bij Inter. Begin het een beetje zat worden dat iedereen hier z'n gelijk over andere wil halen, terwijl het over de speler gaat.
|
Lexafca

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:27
|
|
Hey Gijppie, alles goed? 
Als v.d Gijp iets constateert. word dat gelijk dan op de onzin stapel gelegd? Iedereen heeft toch gezien dat hij een goed schot met links En rechts heeft. Maar valt me wel weer van je tegen dat je over scoren dan weer opmerking heb maar niet over de tweebenigheid , dat laat je liever naast je heh? Erg triest weer.
Dat was zijn allereerste goal met links, weet niet meer waar maar had pas gelezen dat hij nog nooit met links scoorde dus ik denk dat die de eerste is. Dus twee-benig vind ik (nog) wat overdreven.
|
thyza

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:29
|
|
Hey Gijppie, alles goed? 
Dat was zijn allereerste goal met links, weet niet meer waar maar had pas gelezen dat hij nog nooit met links scoorde dus ik denk dat die de eerste is. Dus twee-benig vind ik (nog) wat overdreven.
Is dat zo? Volgens mij niet ;)
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:30
|
|
Tegen PSV die lob over Issakson, en dan gister 2 keer geloof ik.
|
thyza

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:33
|
|
Inderdaad. Hij heeft een voorkeur voor rechts, maar kan met links net zo goed scoren.
|
Lexafca

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 12:38
|
|
Citaat: Inderdaad. Hij heeft een voorkeur voor rechts, maar kan met links net zo goed scoren.
Sorry had het fout gelezen hij had vorig seizoen niet gescoord met links ( zie boven aan pag. 33, 5e alinea.)
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 14:02
|
|
Ik hoop dat hij blijft! Het zal dom zijn om hem te verkopen, behalve dat je geen kampioensschap hebt is het ook nog eens je aanvoerder en wat kan je er voor terug krijgen? Niks! Berg, Elia, Arnautovic zijn al weg uit NL. Denk ook dat we volgend seizoen nog meer geld kunnen vangen. Maarja.. bij het bestuur weet je het nooit. Ik geloof Suárez wel, hij wil in prencipe nog 1 jaar blijven. Maarja, accepteerd het bestuur een bod van Barça is hij weg. Ligt niet aan Suárez, maar het bestuur accepteerd dat bod.. Geld, geld en nog eens geld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 14:26
|
|
Citaat: Ik hoop dat hij blijft! Het zal dom zijn om hem te verkopen, behalve dat je geen kampioensschap hebt is het ook nog eens je aanvoerder en wat kan je er voor terug krijgen? Niks! Berg, Elia, Arnautovic zijn al weg uit NL. Denk ook dat we volgend seizoen nog meer geld kunnen vangen. Maarja.. bij het bestuur weet je het nooit. Ik geloof Suárez wel, hij wil in prencipe nog 1 jaar blijven. Maarja, accepteerd het bestuur een bod van Barça is hij weg. Ligt niet aan Suárez, maar het bestuur accepteerd dat bod.. Geld, geld en nog eens geld.
@Guy, Jol gaat daar over, die heeft de macht op het transferbeleid. Als hij zegt dat Suarez blijft, dan is de discussie over.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 14:34
|
|
Suarez gaat echt niet weg. Los van dat Jol en Suarez het niet willen zijn er bij de echte topploegen geen spitsposities vacant.
Arsenal, ManU, Chelsea, Barca, Real, Inter, AC milan, Bayern (en ManC) allemaal ingevuld.
De clubs die daaronder zitten hebben, en geen 30+ miljoen te besteden, en daar wil Suarez niet heen.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Vr 21 aug 2009 14:38
|
|
Citaat: Suarez gaat echt niet weg. Los van dat Jol en Suarez het niet willen zijn er bij de echte topploegen geen spitsposities vacant.
Arsenal, ManU, Chelsea, Barca, Real, Inter, AC milan, Bayern (en ManC) allemaal ingevuld.
De clubs die daaronder zitten hebben, en geen 30+ miljoen te besteden, en daar wil Suarez niet heen.
Arsenal is Adebayor kwijt. Bij Manchester United loopt een Berbatov die amper scoort en Rooney heeft ook niet het beste rendement. Chelsea heeft alleen Drogba als enige topsspits. Real zit vol. Inter heeft ook geen spits nodig. AC Milan kan beter een keeper zoeken, Bayern heeft geen geld meer en ManC hebben 4 goede spitsen maar verder niks bijzonders op een paar na en is geen top.
Maar Barça.. Vind hem niks onder doen voor Henry..
Sneijder, Ibrahimovic gingen ook op het laatst nog weg.
|