Auteur
|
Bericht
|
melvinkruijt

Forum berichten: 93
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 18:43
|
|
Oh ja, ik stel voor dat sarcasme, cynisme of wat voor toon dan ook als volgt moet worden weer gegeven:
[cynisme"> Ajax kennende zullen ze vanavond wel weer verliezen omdat ze AGOVV gaan onderschatten.. [cynisme">
|
Rein

Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 18:50
|
|
Haha, ik heb wel hartelijk gelachen om het sarcasme van Seduction. Reageren op dat Henry geen hoog salaris zou hebben of dat Henry naar Nederland zou willen..
OT: Ik verwacht dat Suárez dit seizoen volledig af maakt. Vervolgens wordt hij voor >40 miljoen verkocht naar Barcelona. Henry is 32 en ook al lang de beste niet meer. Bovendien is Barcelona ook niet vies van een goede reserve achter de hand. Suárez die al meerdere malen heeft aangegeven ooit voor Barcelona te willen spelen zal wel veel willen doen om naar FC Barcelona te gaan. Andersom zal het ongetwijfeld ook zo zijn. Ze laten nu horen dat ze in ieder geval interesse hebben, al heeft iemand hier aan gegeven dat de desbetreffende krant niet te vertrouwen was.
|
Johnny Guitar

Forum berichten: 101
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 18:51
|
|
Citaat: Guy bedoelde dat echt niet sarcastisch,hoor.
Nee, maar jij wel 
Wat loop je nou te lullen man? Reageer gewoon inhoudelijk op de speler en loop niet constant te provoceren.
Leg uit: waar provoceer ik in de door jou gequote post. Enlighten me! Het enige wat ik zeg is dat Lexafca WEL sarcastisch was, en dat ik niet guy bedoelde.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 19:18
|
|
Citaat: Guy bedoelde dat echt niet sarcastisch,hoor.
Nee, maar jij wel 
Wat loop je nou te lullen man? Reageer gewoon inhoudelijk op de speler en loop niet constant te provoceren.
Leg uit: waar provoceer ik in de door jou gequote post. Enlighten me! Het enige wat ik zeg is dat Lexafca WEL sarcastisch was, en dat ik niet guy bedoelde.Mijn excusses dacht dat je het over mij had. Maar nu weer verder over Luis Alberto Suarez!
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 19:47
|
|
Citaat: Martin Jol spaart in de bekerwedstrijd bij AGOVV Apeldoorn zijn topscorer Luis Suarez. De Uruguyaan, die zondag bij VVV-Venlo nog vier keer doel trof, start op de bank en wordt vervangen door Miralem Sulejmani.
De plaats van Ismail Aissati wordt ingenomen door Urby Emanuelson. Vurnon Anita speelt daardoor linksback.
AS.
Dom ,heel dom. Urby wil zich nu 100% geven voor de linksback positie maar nee hoor we gaan hem maar weer als 'hoer' gebruiken.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 19:50
|
|
Ik ben er niet van overtuigd dat Anita linksback speelt. Ajax speelt misschien wel 4-3-3 waar je een een middenveld hebt met Anita.
|
Rein

Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 20:23
|
|
Citaat: Ik ben er niet van overtuigd dat Anita linksback speelt. Ajax speelt misschien wel 4-3-3 waar je een een middenveld hebt met Anita.
Opstelling staat op AJAX.nl met Anita als linksback.
|
Bart

|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 20:26
|
|
Citaat: Ik ben er niet van overtuigd dat Anita linksback speelt. Ajax speelt misschien wel 4-3-3 waar je een een middenveld hebt met Anita.
Opstelling staat op AJAX.nl met Anita als linksback.Opstelling van Ajax.nl klopt niet altijd. Kan nog steeds dat Anita op het middenveld speelt.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 21:00
|
|
Opstelling staat op AJAX.nl met Anita als linksback.Opstelling van Ajax.nl klopt niet altijd. Kan nog steeds dat Anita op het middenveld speelt.
Gewoon vol blijven houden joh, dan krijg je vast wel gelijk.
|
Bart

|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 21:12
|
|
Het heeft niet te maken met gelijk of niet. Deze keer heeft Rein het goed, maar het kan wel is voorkomen dat Ajax.nl het mis heeft. Bijvoorbeeld tegen VVV uit gaf Ajax.nl ook aan dat Anita linksback speelde terwijl Emanuelson linksback stond. Hier kun je het controleren.
|
Amargo

Forum berichten: 111
|
Geplaatst: Do 24 sep 2009 23:53
|
|
Wat denken jullie dat hij waard is?
Als Tevez als referentiekader wordt gebruikt kan hij nooit meer dan een miljoen of 20 opleveren
|
n33rb33k

Forum berichten: 31
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 02:22
|
|
Citaat: Wat denken jullie dat hij waard is?
Als Tevez als referentiekader wordt gebruikt kan hij nooit meer dan een miljoen of 20 opleveren
Geld, knopen hoeven we niet
Suarez heeft na dit jaar nog een contract voor 2(?) jaar. Aangezien de transfermarkt een beetje overspannen is zal ie een miljoentje of 30 gaan opleveren denk ik.
|
Amargo

|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 09:25
|
|
Suarez heeft na dit jaar nog een contract voor 2(?) jaar. Aangezien de transfermarkt een beetje overspannen is zal ie een miljoentje of 30 gaan opleveren denk ik.
Ook zonder EU pas?
Maar je vindt hem dus meer waard dan Tevez?
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 09:33
|
|
Ook zonder EU pas?
Maar je vindt hem dus meer waard dan Tevez?
Ik vind Suarez meer waard als Tevez. Suarez is jonger, meer scorend vermogen en werkt zeker net zo hard.
Al denk ik niet dat ze voor Suarez meer als 52 miljoen gaan betalen (want achteraf blijkt dat Tevez dat gekost heeft).
|
Amargo

|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 09:48
|
|
Citaat:
Ik vind Suarez meer waard als Tevez. Suarez is jonger, meer scorend vermogen en werkt zeker net zo hard.
Al denk ik niet dat ze voor Suarez meer als 52 miljoen gaan betalen (want achteraf blijkt dat Tevez dat gekost heeft).
Volgens mij is Tevez voor 29 miljoen verkocht maar weet jij misschien meer dan mij?
Verder heeft Tevez zich bewezen in Argentinie, Brazilie en in de Premiership maar ook in Europa, op het WK en op de Copa.
Het lijkt me dat de carrieres van Tevez en Suarez tot op heden niet echt gelijk lopen, maakt verder ook niet uit voor Suarez, hij is nog jong en zijn kans komt nog wel, maar het lijkt me vrijwel uitgesloten dat er 30 miljoen wordt betaald voor Suarez
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 09:50
|
|
Verschil tussen Tevez en Suarez is idd dat Suarez jonger is, en daar wordt over het algemeen minder voor betaald. Alhoewel dat bij een 22 / 23 - jarige leeftijd anders zit. Plus met zijn capaciteiten levert dat minimaal 30 miljoen op. Aan de andere kant idd, is dat Tevez al veel meer ervaring heeft, en hoger heeft gespeeld qua niveau dan Suarez ooit heeft gedaan.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 09:55
|
|
Ik denk ook dat het uiterlijk van Tevez een rol heeft gespeeld hoor. Wie gaat er nou in een shirtje lopen met de naam Tevez achterop, als je weet wat voor enorm kraterlandschap die gozer in zijn nek/gezicht heeft.
Mij niet gezien.
Suarez gewoon 35 miljoen, graag of niet.
|
Amargo

|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 09:59
|
|
Dan weet je in elk geval 100% zeker dat hij voor een Webster gaat en blijft Ajax met 6 miljoen zitten en gaat hij zijn zakken vullen.
Als je denkt dat hij dat niet gaat doen moet je effe denken hoe hij bij Ajax is gekomen
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 10:01
|
|
Citaat:
Volgens mij is Tevez voor 29 miljoen verkocht maar weet jij misschien meer dan mij?
Verder heeft Tevez zich bewezen in Argentinie, Brazilie en in de Premiership maar ook in Europa, op het WK en op de Copa.
Het lijkt me dat de carrieres van Tevez en Suarez tot op heden niet echt gelijk lopen, maakt verder ook niet uit voor Suarez, hij is nog jong en zijn kans komt nog wel, maar het lijkt me vrijwel uitgesloten dat er 30 miljoen wordt betaald voor Suarez
Je hebt gelijk dat Tevez zich wat meer heeft bewezen. Maar wat is jou mening? Vind jij Tevez een betere voetballer als Suarez? Ik niet om eerlijk te zijn.
Die 52 miljoen komt hieruit:
(dit bericht is van soccernews, maar heeft op meer sites gestaan):
Transfer Tévez mogelijk Brits transferrecord
Geplaatst op 12-09-2009 13:40 door Monica Lensink - Bron: the times
Verschillende berichten dat Carlos Tévez' transfer van Manchester United naar aartsrivaal Manchester City een Brits transferrecord is, worden ontkend. Oorspronkelijk werd gedacht dat Teves zo’n 25 miljoen pond kostte. Nu wordt er echter geclaimd dat er 45 miljoen betaald is aan MSI, het bedrijf dat de eigenaar van de Argentijn was. Met dat bod zou het huidige Engelse record van 32,5 miljoen, voor Robinho van hetzelfde City, al gebroken zijn.
Kia Joorabchian, Tevez' adviseur en zaakwaarnemer, reageerde tegenover Sky Sports op de geruchten: "Het verhaal wat vandaag in de The Times staat over Carlos Tevez is onjuist en misleidend. Er is ook geen geheimzinnigheid over de ware details aangezien alle informatie is verstuurd naar FA en de Premier League." Een woordvoerder van Manchester City wilde geen commentaar geven toen hij over het verhaal werd gevraagd.
----------
De transfer van Tevez riekt dus aan alle kanten met dat MSI erbij. Ik verwacht (en als je de berichten mag geloven) dus ook dat het niet bij die 25 miljoen pond is gebleven toendertijd.
Conclusie: Ik vind Suarez zeker meer als 30 miljoen waard.
|
Amargo

|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 10:09
|
|
Barca kan hem niet halen omdat ze geen buitenlander plek voor hem hebben, in Italie en bij Liverpool kunnen ze hem niet betalen, Bayern en Arsenal willen hem niet betalen, zelf wil hij niet naar Lyon.
Dan blijven er al niet veel ploegen over en dan moeten die ploegen maar net interesse hebben
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 15:34
|
|
Citaat: Ik ben benieuwd hoeveel Ajax kan krijgen voor Suárez. Mijn inziens zou hij zo rond de 40 miljoen op kunnen brengen.
Hopelijk is Miralem volgend jaar de oude. Dan hebben we alvast een waardige vervanger voor Suárez in huis. Als je dan een jongere, talentvollere versie van Sibon aan kan trekken is het voorin weer op orde. Moet Micky dus wel hetzelfde brengen als bij Heerenveen en dan nog wat productiever zijn.
Ik hoop dat Suárez het jaar bij Ajax afmaakt.
Ik hoop dat Sulejmani nog dit jaar de oude wordt.
En Ajax kennede laten ze Suárez voor een schooiers bedrag vertrekken.
Ja altijd laten wij spelers voor een klein bedrag gaan , zoals Babel en Vermaelen en Sneijder etc.
Babel was idd zwaar overschat en voor Sneijder hadden we een mooi bedrag. Maar Vermealen is nu geowoon de ster van Arsenal aan het worden, Wenger noemt hem ook een koopje.
Voor Huntelaar 20 miljoen excl. bonussen is ook niet heel veel als je zijn gemiddelde bekijkt en naar de ESM lijst kijkt. Van der Vaart is voor heel weinig gegaan. De Mul (waar ik geen fan van ben) is niet voor een hoofdbedrag gegaan .
Ibrahimovic is bijna gratis weggegaan, Maxwell is gratis weggegaan.
Chivu is voor veel geld weggegaan, tenminste als je verdedigers vergelijkt. Heitinga konden we misschien meer voor krijgen.
Natuurlijk zit er bij elke speler een verhaal bij, maar Ajax (lees: Nederlandse clubs) verkopen nooit spelers voor écht de hoofdprijs. Nooit spelers verkopen boven hun waarde, wat ze in het buitensland wel doen, en dan heb ik het niet alleen over Real Madrid enzo.
SC Heerenveen heeft dat wel gedaan met Sulejmani en VVV heeft z'n poot stijf gehouden bij Honda, iets wat Nederlandse clubs vaker moeten doen. Ze zijn het misschien niet waard, maar in het buitenland betalen ze ook vaak zat veel te veel voor een speler.
Maargoed, on-topic.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 18:12
|
|
Ajax verkocht Huntelaar ook niet voor 40 miljoen. Ajax haalt naar mijns inziens het maximale uit een speler. Huntelaar was 20(27) miljoen erg veel naar zijn contract kijkende. Ajax ontvangt mooie bedragen.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 19:07
|
|
Huntelaar 27 miljoen, Vermaelen 12 miljoen, Sneijder 27 miljoen, Babel 17 miljoen, De Mul 5 miljoen.
Ajax is super goed als het gaat om het verkopen van spelers. Geen enkele van die spelers was hun bedrag ook echt waard.
Kom Barca deze winter dan moet Ajax heel simpel zeggen: oke 50 miljoen, wacht je een half jaar langer dan kunnen we praten vanaf 30 miljoen.
|
Amargo

|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 22:21
|
|
En dan zegt Suarez Ajax je kan de hik krijgen ik ga wel met een Webster weg
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 25 sep 2009 23:12
|
|
Citaat: En dan zegt Suarez Ajax je kan de hik krijgen ik ga wel met een Webster weg En dat zegt Barcelona, wij hoeven geen speler die zijn contract inlevert als het even tegenzit..
Denk alsjeblieft even na. Suarez heeft alles aan Ajax te danken, hij is aanvoerder, verreweg de beste speler. Word beloond met een contractverbetering, denk je nou echt dat hij deze winter zijn contract afkoopt dan? Bovendien, zit Suarez al drie jaar bij Ajax? Nee, dus is Webster al niet mogelijk. Toch?
|