Auteur
|
Bericht
|
Tijndetijger

Forum berichten: 13
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 11:24
|
|
Naar mijn mening, moet je wachten tot na het WK om de volgende redens:
Als Luis, een (heel) goed WK speelt dan drijft dit zijn prijs op, en kan Ajax er weleens een monster bedrag voor krijgen. Maar als Luis een slecht WK speelt dan zullen de ogen er minder op gericht zijn, en houden we hem lekker bij Ajax.
Dat komt het bedrag volgend jaar wel na een mooi seizoen.
Mocht hij na het WK vertrekken voor een monster bedrag, dan kan voor dat bedrag één of twee vervangers gehaald worden welke allang gescout zijn. Het is denk ik wel van belang om de mogelijke vervangers goed polsen, plan te maken om te kijken naar de haalbaarheid.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 13:03
|
|
Citaat: Naar mijn mening, moet je wachten tot na het WK om de volgende redens:
Als Luis, een (heel) goed WK speelt dan drijft dit zijn prijs op, en kan Ajax er weleens een monster bedrag voor krijgen. Maar als Luis een slecht WK speelt dan zullen de ogen er minder op gericht zijn, en houden we hem lekker bij Ajax.
Mocht hij na het WK vertrekken voor een monster bedrag, dan kan voor dat bedrag één of twee vervangers gehaald worden welke allang gescout zijn. Het is denk ik wel van belang om de mogelijke vervangers goed polsen, plan te maken om te kijken naar de haalbaarheid.
Tijndetijger, ik zou als ik jou was goed opletten bij je lessen Nederlands. Verder deel ik je mening.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 13:09
|
|
Alleen begint de voorbereiding van Ajax al twee weken voordat de WK-finale wordt gespeeld. En twee weken na de WK-finale speelt Ajax al de eerste wedstrijden om zich te plaatsen voor de groepsfase van de CL.
Genoeg reden om Suarez na het WK niet meer te verkopen dus.
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 13:10
|
|
Tijndetijger, ik zou als ik jou was goed opletten bij je lessen Nederlands. Verder deel ik je mening.Tijndetijger Berichttitel: Re: Stel jezelf voor [Deel III">Geplaatst: di mei 25, 2010 10:10 am
Ik ben Martijn, 26 jaar......
Ik denk niet dat Martijn nog lessen Nederlands volgt Ian
|
Tijndetijger

Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 13:25
|
|
Ach ja, iedereen heeft zo zijn zwakkere punten. Zo ik ook, ik ben namelijk dyslectisch.
Maargoed ondanks dat heb ik wel een MBO en HBO diploma behaald.
En nee ik volg inderdaad geen lessen Nederlands meer. Echter probeer ik mijzelf wel te verbeteren door de nodige cursussen te doen, aangezien ik weet dat het de nodige aandacht verdient. Maargoed het was nog veel beroerder, dus wat dat betreft heb ik wel de nodige zelfreflectie, wat bij de meeste ook ver te zoeken valt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 13:28
|
|
Als ik het zelfs wel vind meevallen....ik vind zeer acceptabel, hoor.
En nu weer on -topic aub.
|
Bertje

|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 13:32
|
|
Voor vragen kun je altijd in de grote mierenneuktopic terecht.
|
DIMC85

Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 15:49
|
|
Tijndetijger, ik zou als ik jou was goed opletten bij je lessen Nederlands. Verder deel ik je mening.
On-topic, Voor Ajax zou het financieel aantrekkelijk kunnen zijn om te wachten tot na het WK zodat als hij een goed toernooi speelt je meer voor hem kan vangen. Alleen is het dan kort dag om nog voor de voorronde CL een vervanger te halen.
|
Geraldo

Forum berichten: 643
|
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 14:19
|
|
Citaat:
Olympique Marseille wil Ajax-spits Luis Suárez
Luis Suárez wordt de afgelopen maanden met een transfer in verband gebracht. De trefzekere aanvaller van Ajax kan zijn profcarričre vervolgen in Frankrijk. Olympique Marseille heeft meer dan serieuze belangstelling voor de Uruguayaanse international.
Het Franse L'Equipe meldt dat de Franse club op zoek is naar een internationale topaanvaller en dat de clubleiding onder de indruk is van Suárez. Marseille wil een bod uitbrengen van rond de 20 miljoen euro. Eerder liet algemeen directeur Rik van der Boog weten dat hij 40 miljoen euro wil hebben voor zijn topscorer.
Suárez kende een goed seizoen bij Ajax en wist 35 keer het net te vinden in 33 competitiewedstrijden. Hiermee heeft hij zich in de kijker gespeeld bij Manchester United, Manchester City, Arsenal en Valencia. De aanvaller bereidt zich momenteel voor op het WK in Zuid-Afrika met Uruguay.
Bron: Voetbalcentraal
Het zou gaan om 'serieuze belangstelling', maar Suarez heeft toch al aangegeven dat hij alleen voor de echte top Ajax zou verlaten. En ik reken Marseille niet tot de echte top..
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 10 jun 2010 18:36
|
|
Volgens Goal.com (ES) heeft Suarez in een interview met El Mundo Deportivo Ajax alleen te willen verlaten voor Barcelona. Als zij niet komen, dan blijft hij bij Ajax.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 11 jun 2010 09:19
|
|
[list">Luis Suarez heeft een aanbieding van Zenit st Petersburg afgeslagen. De aanvaller kon daar een jaarsalaris van drie miljoen netto opstrijken.
De Russen zouden Ajax ook een astronomisch bedrag willen betalen voor de Uruguayaan. Suarez wil Ajax alleen inruilen voor een absolute grootmacht.[/list">
http://ajaxreport.nl/2010/06/luis-suare ... iljoen-af/
Kijk, die gaat zich gewoon aan z'n belofte houden. De HELD!!!
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 11 jun 2010 09:23
|
|
Citaat: Luis Suarez heeft een aanbieding van Zenit st Petersburg afgeslagen. De aanvaller kon daar een jaarsalaris van drie miljoen netto opstrijken.
De Russen zouden Ajax ook een astronomisch bedrag willen betalen voor de Uruguayaan. Suarez wil Ajax alleen inruilen voor een absolute grootmacht.[/list">
http://ajaxreport.nl/2010/06/luis-suare ... iljoen-af/
Kijk, die gaat zich gewoon aan z'n belofte houden. De HELD!!!
Omdat ie Zenith afwijst? Elke zichzelf respecterende prof die niet voor het geld kiest, gaat niet naar Rusland.............
|
Bertje

|
Geplaatst: Vr 11 jun 2010 10:04
|
|
Hoezo? Sterke competitie, hoor.
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 11 jun 2010 10:15
|
|
Citaat: Hoezo? Sterke competitie, hoor.
Of hij de daad ook werkelijk bij het woord voegt zullen we zien als Arsenal, ManU of een andere topclub uit Spanje of Italië komt.
|
Peter79

|
Geplaatst: Vr 11 jun 2010 10:20
|
|
Citaat: Hoezo? Sterke competitie, hoor.
Mwoah 4-6 goede ploegen, verder valt het niveau behoorlijk tegen. De nodige corruptie, de staat van veel velden, het klimaat, taalproblemen (Slechts een heel klein deel spreekt iets anders dan Russisch), het racisme, uitwedstrijden naar TomTomsk, het missen van grandeur etc nodigen niet uit. Als je als Lazovic of Ricksen lekker wil cashen moet je daar vooral gaan voetballen, als je als aardige spits die tekort komt voor de (sub)-topploegen in de grote competities toch Cl wil spelen en veel wl verdienen, moet je daar lekker gaan voetballen, als je uit het Oostblok komt en je hebt het wel gezien bij Slavia Praag dan moet je daar lekker gaan voetballen, als je vanuit Zuid-Amerika komt en je wil de stap naar Europa maken bij een club met een track record van geslaagde spelers uit jouw alnd dan moet je daar lekker gaan voetballen, anders gewoon niet doen.........
|
Beckham23

Forum berichten: 60
|
Geplaatst: Vr 11 jun 2010 18:20
|
|
Nee nog even geen transfer van Suarez! Eerst gaat hij Frankrijk alle hoeken van het veld laten zien.. Daarna is zijn marktwaarde gestegen en zullen veel topclubs hem willen inlijven! Vergeet Rusland.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 00:15
|
|
Ook Suarez weinig gezien vandaag...
|
Bertje

|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 00:21
|
|
Ach, de aanvallers van Uruguay vielen vandaag niet te beoordelen. Uruguay speelde met twee verdedigende middenvelders, drie centrumverdedigers en twee vleugelbacks die altijd achterin moesten blijven. Voor die resterende drie is er dan geen eer te behalen.
|
ssvoogel

Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 00:30
|
|
Tegen Mexico en Zuid-Afrika kunnen we zien hoe Suarez het gaat doen
|
Peter79

|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 02:15
|
|
Citaat: Tegen Mexico en Zuid-Afrika kunnen we zien hoe Suarez het gaat doen
Tja Uruquay heeft gewoon een matig team op de voorhoede na, als de bondscoach van Mexico wel zijn sterkste 11 op gaat stellen, voorzie ik alleen nog een punt tegen Bafana Bafana......
|
ssvoogel

|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 02:46
|
|
Nou... Laten we niet vergeten dat Uruguay het tegen Frankrijk ook erg liet liggen doordat ze achterover leunden he.
Diego Perez beste man op het veld, met afstand. Victorino speelde beter dan ik had verwacht en Muslera haalde 2 goede ballen eruit.
Forlan mag er van mij direct uit. Wat een matige prutser is dat zeg. Het is een afmaker, dat is alles. Meer moet hij niet doen. Maar Mister Bigstar wil gelijk alles doen.
Bal opeisen, vrije trappen nemen, hoekschoppen nemen, spelers terecht wijzen, maar een simpel passje over 5 meter naar Alvaro Pereira (nr. 11 op links) dat kwam niet aan.
Forlan heeft werkelijk niets goed gedaan vandaag. Belachelijk dat hij 90 minuten mocht blijven staan. De grote Forlan (zo ziet hij zichzelf) kon niet eens een balletje breed leggen maar ondertussen wel zanikken, zeiken, schreeuwen en klagen over en naar zijn teamgenoten.
Ik zei het van tevoren al, Forlan gaat niets klaarspelen dit toernooi. Hij heeft een te groot ego en speelt alleen maar voor zichzelf. Lopen met de bal, zelf schieten. Zelfs de vrije trappen gingen bijna allemaal op doel. Belachelijk
|
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 22:28
|
|
Naja, vandaag was het wederom niet denderend! :)
|
ssvoogel

|
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 22:31
|
|
Jammer dat Suarez ook weer zijn stempel niet kon drukken. Forlan de slechtste speler van de wedstrijd van de kant van Uruguay. Wat is die man slecht zeg. Elke pass was matig. Ik heb 2 goede passes geteld en buiten het doelpunt en de benutte strafschop was het huilen. Slechte hoekschoppen, matig meespelen, overal de bal vragen en er niets mee doen... Drama!
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 22:33
|
|
Naja, vandaag was het wederom niet denderend! :)
Misschien niet denderend maar zorgt toch voor de penalty en een assist.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 16 jun 2010 22:42
|
|
Wie is er wel denderend op dit WK? Duitsland, ok, maar er zijn ook veel grote ploegen en grote spelers die niets klaarmaken totnutoe.
Ik vind het maar een hoop gezeik van de Borsten en Derkens. Ze maken er een hele anti-hype van. Suarez heeft het gewoon redelijk gedaan.
|