Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Algemeen » School onderzoek (win shirt van het Nederlands elftal)
Ga
Zoeken:

Onderwerp: School onderzoek (win shirt van het Nederlands elftal)
Maker: vanrhijndebesteBekeken: 1797
Status: InactiefBerichten: 1
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
vanrhijndebeste


Geregistreerd: 27-11-2012
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amstelveen
Geplaatst: Di 27 nov 2012 11:15
Mede Ajax Fans!

Ik ben een vierdejaars student van de Fontys Economische Hogeschool in Tilburg. Voor mijn bedrijfsproject van school doen wij een communicatieonderzoek naar de passieve en actieve naamsbekenheid van verschillende voetbalreis organisaties.

Dit link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=303084

De enquête is onderverdeeld in een informeel stuk en een deel wat betrekking heeft op uw kennis en ervaringen met voetbalreis organisaties.
Wanneer u de enquête serieus invult maakt u kans op een origineel shirt van het Nederlands elftal twv. €70.-

Geen van uw gegevens worden doorgespeeld aan derden en dienen puur voor het onderzoek. Alvast bedankt voor uw deelname!
*Ik heb voor het plaatsen van dit topic toestemming gevraag aan de moderator, ik ga van zijn goedkeuring uit*

De enquête is puur voor schoolonderzoek, dus niets commercieels.

Sportieve groeten,

Student Sport&Media
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.986.163 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Algemeen » School onderzoek (win shirt van het Nederlands elftal)
Ga
Zoeken: