Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Algemeen » Op zoek naar een diehard Ajax fan
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Op zoek naar een diehard Ajax fan
Maker: SharonVBekeken: 2323
Status: InactiefBerichten: 3
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
SharonV


Geregistreerd: 08-10-2013
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 8 okt 2013 21:09
Hoi! Ik ben Sharon en ik ben tweedejaars studente Journalistiek.
Ik zoek voor een schoolopdracht een échte Ajax fan. Iemand waarbij Ajax een belangrijk deel in zijn (of haar) leven speelt. Het gaat om een tv-item. Zoals je misschien wel weet is vorige week bekend gemaakt dat na FC Twente, ook Feyenoord fans bij hun overlijden een speciale Feyenoord uitvaart kunnen krijgen. Nu wil ik in het tv-item een Ajax fan spreken die een uitgesproken mening heeft over een eventuele Ajax uitvaart. Zou jij graag een Ajax uitvaart willen of juist absoluut niet en wil jij dit kort op beeld willen toelichten? Stuur mij dan een berichtje :) Ook als je meer informatie wilt mag je uiteraard een berichtje sturen.

Groetjes, Sharon
annaya


Geregistreerd: 09-04-2015
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 9 apr 2015 12:54
Dit link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=303084

De enquête is onderverdeeld in een informeel stuk en een deel wat betrekking heeft op uw kennis en ervaringen met voetbalreis organisaties.
Wanneer u de enquête serieus invult maakt u kans op een origineel shirt van het Nederlands elftal twv. €70.-

Geen van uw gegevens worden doorgespeeld aan derden en dienen puur voor het onderzoek. Alvast bedankt voor uw deelname!
*Ik heb voor het plaatsen van dit topic toestemming gevraag aan de moderator, ik ga van zijn goedkeuring uit*

De enquête is puur voor schoolonderzoek, dus niets commercieels.

Sportieve groeten,
_____________________
emma
Happy Happy


Geregistreerd: 17-04-2015
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Vr 17 apr 2015 10:20
Citaat van SharonV:
Hoi! Ik ben Sharon en ik ben tweedejaars studente Journalistiek.
Ik zoek voor een schoolopdracht een échte Ajax fan. Iemand waarbij Ajax een belangrijk deel in zijn (of haar) leven speelt. Het gaat om een tv-item. Zoals je misschien wel weet is vorige week bekend gemaakt dat na FC Twente, ook Feyenoord fans bij hun overlijden een speciale Feyenoord uitvaart kunnen krijgen. Nu wil ik in het tv-item een Ajax fan spreken die een uitgesproken mening heeft over een eventuele Ajax uitvaart. Zou jij graag een Ajax uitvaart willen of juist absoluut niet en wil jij dit kort op beeld willen toelichten? Stuur mij dan een berichtje :) Ook als je meer informatie wilt mag je uiteraard een berichtje sturen.

Groetjes, Sharon


-----------------------------------------------------------------

Ha Sharon!

Waarschijnlijk ben je niet meer opzoek naar Ajax fans.
Ik alleen wel.. Graag zou ik eens contact met je hebben.
Wie weet kan je mij verder helpen!

Groetjes!
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.882
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: DomenicQuike
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.932.989 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Algemeen » Op zoek naar een diehard Ajax fan
Ga
Zoeken: