Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Dennis Rommedahl
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Dennis Rommedahl
Maker: 343Bekeken: 28157
Status: InactiefBerichten: 401
+ Nieuw bericht <<<   <   7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 6 apr 2010 20:20
Ik heb het over Jozefzoon als back-up dat is iets anders dan als invaller. Rommedahl speelt nooit goed als hij de wedstrijd in de basis begint en dan zou ik dus liever Jozefzoon zien spelen.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Di 6 apr 2010 23:35
Unglaublich! Seduction en ik zijn het eens!

JD, denk even na: natuurlijk moet een back up zich al bewezen hebben in het eerste. Hij moet er immers staan, als er een geblesseerde uitvalt. Dan kun je niet zomaar een jeugdspeler er neerzetten, die niet weet wat die in een kolkende ArenA zou moeten doen.
ghostwriter

Geplaatst: Di 6 apr 2010 23:37
Citaat:
JD, denk even na: natuurlijk moet een back up zich al bewezen hebben in het eerste. Hij moet er immers staan, als er een geblesseerde uitvalt. Dan kun je niet zomaar een jeugdspeler er neerzetten, die niet weet wat die in een kolkende ArenA zou moeten doen.

Ik ben het daar niet mee eens anders zou je nooit door kunnen breken. Als je niet de back-up bent zal je ook geen minuten maken als de basisspeler niet kan spelen of slecht speelt dus wanneer zal je dan jezelf kunnen bewijzen? Je moet kijken of een speler de juiste kwaliteiten heeft, heeft hij die dan is hij een geschikte back-up, hoe jong hij ook is.
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 7 apr 2010 00:00
Citaat:

Ik ben het daar niet mee eens anders zou je nooit door kunnen breken. Als je niet de back-up bent zal je ook geen minuten maken als de basisspeler niet kan spelen of slecht speelt dus wanneer zal je dan jezelf kunnen bewijzen? Je moet kijken of een speler de juiste kwaliteiten heeft, heeft hij die dan is hij een geschikte back-up, hoe jong hij ook is.

Er zijn meer kleuren tussen zwart en wit he. Beetje beperkt gedacht.
ghostwriter

Geplaatst: Wo 7 apr 2010 00:02
Jij zegt als back-up moet je, je hebben bewezen en als invaller ook, wanneer kan je dan minuten maken als talent?
Als je genoeg kwaliteit hebt moet je een kans krijgen, zeker als back-up. Het gaat niet om ervaring maar om kwaliteit.
Fregge

Geplaatst: Wo 7 apr 2010 08:52
JD, er zit een verschil tussen een talent rustig brengen en een back up he! Een talent rustig brengen betekent laten wennen aan de omgeving etc. Een back up moet iemand in het veld (deels) vervangen.
ghostwriter

Geplaatst: Wo 7 apr 2010 12:09
Citaat:
JD, er zit een verschil tussen een talent rustig brengen en een back up he! Een talent rustig brengen betekent laten wennen aan de omgeving etc. Een back up moet iemand in het veld (deels) vervangen.

Ik ben misschien meer van de 'oude' school, als een speler kwalitatief goed genoeg is dan is hij oud genoeg. Laten we niet doen alsof op de bank zitten bij Ajax mentaal zeer zwaar is en alsof een speler daar op voorbereid moet worden.
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 7 apr 2010 12:59
Citaat:

Ik ben misschien meer van de 'oude' school, als een speler kwalitatief goed genoeg is dan is hij oud genoeg. Laten we niet doen alsof op de bank zitten bij Ajax mentaal zeer zwaar is en alsof een speler daar op voorbereid moet worden.

Je draait elke keer een andere kant op in de discussie.
Nu heb je het opeens weer over bankzitten.

Het heeft niets met de oude school te maken. Het gaat er om dat je een talent rustig moet brengen. Het laten wennen op de bank slaat natuurlijk nergens op, dat snap je zelf ook wel. Het gaat er om dat Rommedahl ingebracht kan worden in een wedstrijd die op slot zit. Zeg rond de 70e minuut, stand 0-0. Rommedahl kan daarin een doelpunt of een assist forceren.

Die betreffende verantwoordelijkheid kun je niet bij een speler van Jong-Ajax neerleggen. Aan zo'n verwachting kan hij simpelweg niet voldoen, ongeacht de kwaliteiten of het talent wat een jonge speler bezit. Wel kun je Jozefzoon brengen als je met 3-0 voor staat in de Arena tijdens een eredivisie wedstrijd. Dan kan hij zich rustig profileren binnen de selectie zonder al te veel druk. In deze situatie zou hij (of een andere speler) dan de voorkeur moeten genieten boven Rommedahl.

Echter zullen we toch een speler als invaller achter de hand moeten houden die iets kan forceren in een wedstrijd. Rommedahl lijkt mij daar de kandidaat bij uitstek voor. Heeft zich in mijn optiek meer dan bewezen deze rol aan te kunnen en stelt zich altijd op als een goede prof. Daarbij moeten we Kennedy zien kwijt te raken.

En al die poespas die je bij de discussie trekt, zoals het opstellen in de basiself, is helemaal niet ter sprake gekomen. Discussiëer gewoon plain waar het over gaat, en laat niet allerlei ballonnetjes op die totaal niet ter sprake zijn gekomen. Zand in de ogen proberen te strooien doe je maar op het strand.
ghostwriter

Geplaatst: Wo 7 apr 2010 13:14
Citaat:
Je draait elke keer een andere kant op in de discussie.
Nu heb je het opeens weer over bankzitten.

De back-up is meestal ook de speler die op de bank zit anders kan je moeilijk de back-up zijn.

Rommedahl komt er meestal in als het 2/3-0 staat en maar af en toe als er iets geforceerd moet worden. Daarbij speelt Rommedahl nooit goed als hij in de basis begint dus heb ik liever dat als Suarez niet kan spelen Jozefzoon in de basis begint dan Rommedahl. Als Jozefzoon niet goed speelt dan helpt dat hem een betere speler te worden.

Rommedahl mag van mij wel als sub blijven maar alleen als hij genoegen neemt met een prestatie contract van maximaal 450.000 per seizoen.
ghostwriter

Geplaatst: Vr 9 apr 2010 14:50
Citaat:
Ajax wil door met Rommedahl
Door barrehhafca, vrijdag 9 april 2010 14:07, Amsterdam, Bron: Ajax Life
De kansen van Dennis Rommedahl op een langer verblijf bij Ajax lijken te zijn gestegen. Martin Jol was vrijdagmiddag positief over de Deen op de persconferentie. "Er staan goede cijfers achter de naam van Dennis", zei Jol.

Jol bevestigde langer door te willen met Rommedahl, onder andere vanwege zijn goede statistieken. Rommedahl is volgens de trainer van Ajax 'bovendien een goede gozer'. Het contract van Rommedahl loopt deze zomer af.

Hopelijk neemt hij wel genoegen met een veel lager salaris. Een prestatie contract met een basisloon van 120.000 en een maximum van 450.000, het gemiddelde salaris in de Eredivisie en de helft van wat Rommedahl nu verdient, lijkt me voor een bankzitter bij Ajax toch wel het voldoende.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Vr 9 apr 2010 14:59
Citaat:
Ajax wil door met Rommedahl
Door barrehhafca, vrijdag 9 april 2010 14:07, Amsterdam, Bron: Ajax Life
De kansen van Dennis Rommedahl op een langer verblijf bij Ajax lijken te zijn gestegen. Martin Jol was vrijdagmiddag positief over de Deen op de persconferentie. "Er staan goede cijfers achter de naam van Dennis", zei Jol.

Jol bevestigde langer door te willen met Rommedahl, onder andere vanwege zijn goede statistieken. Rommedahl is volgens de trainer van Ajax 'bovendien een goede gozer'. Het contract van Rommedahl loopt deze zomer af.

Hopelijk neemt hij wel genoegen met een veel lager salaris. Een prestatie contract met een basisloon van 120.000 en een maximum van 450.000, het gemiddelde salaris in de Eredivisie en de helft van wat Rommedahl nu verdient, lijkt me voor een bankzitter bij Ajax toch wel het voldoende.

En ik denk dat Dennis daar best wel wat voor voelt. Hij heeft hart voor de club en de mensen binnen de club en heeft al aangegeven minder te willen verdienen als hij daardoor bij Ajax kan blijven.
En daarnaast hoeft Dennis niet meer voor zijn pensioen te voetballen, hij heeft langzamerhand wel genoeg bij elkaar geschraapt dacht ik zo.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Vr 9 apr 2010 18:07
Het zou prima zijn mocht Rommedahl blijven. Je blijft in principe wel met drie rechtsbuitens in je selectie zitten. Namelijk Suarez, Rommedahl en Kennedy. Dan heb je Jozefzoon nog bij Jong Ajax rondlopen. Dat vind ik behoorlijk veel en had er mee kunnen leven mocht Rommedahl zijn contract niet verlengd zou worden.
ghostwriter

Geplaatst: Vr 9 apr 2010 18:11
Citaat:
Het zou prima zijn mocht Rommedahl blijven. Je blijft in principe wel met drie rechtsbuitens in je selectie zitten. Namelijk Suarez, Rommedahl en Kennedy. Dan heb je Jozefzoon nog bij Jong Ajax rondlopen. Dat vind ik behoorlijk veel en had er mee kunnen leven mocht Rommedahl zijn contract niet verlengd zou worden.

Kennedy is toch totaal afgeschreven? Die moet je zien als een speler die al lang vertrokken is maar waar Ajax nog wat geld aan schuldig is. Kennedy wil ik nooit meer bij Ajax1 of zelfs Jong Ajax zien spelen daar is hij een veel te matige speler voor. Met Suarez heb je een goede rechtsbuiten en met Rommedahl een supersup maar Jozefzoon moet de komende jaren wel al spelen toekomen want als die zich door blijft ontwikkelen kan hij de eerste klassieke rechtsbuiten in jaren worden met genoeg kwaliteit om bij Ajax te excelleren.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Vr 9 apr 2010 18:22
Citaat:
Kennedy is toch totaal afgeschreven?
Valt regelmatig af als laatste man. Heeft dit seizoen ook een aantal wedstrijden gespeeld.

Citaat:
Kennedy wil ik nooit meer bij Ajax1 of zelfs Jong Ajax zien spelen daar is hij een veel te matige speler voor.
Van Kennedy hoef je geen acties langs de lijn verwachten. Hij staat wel altijd goed en verdedigd als vleugelaanvaller gewoon goed mee. Het is geen traditionele rechtsbuiten die Ajax graag heeft.

Citaat:
Jozefzoon moet de komende jaren wel al spelen toekomen want als die zich door blijft ontwikkelen kan hij de eerste klassieke rechtsbuiten in jaren worden met genoeg kwaliteit om bij Ajax te excelleren.
Daar zit het pijnpunt bij Ajax. De reserve spelers van Ajax zal meermalen bij Jong Ajax gaan spelen. Waardoor Jozefzoon regelmatig niet zal spelen bij Jong Ajax.
ghostwriter

Geplaatst: Vr 9 apr 2010 18:28
Daarom moet je Kennedy niet laten spelen, niet bij Ajax1 en niet bij Jong Ajax. Rommedahl zal genoeg minuten als invaller maken en dan is er geen enkele rechtsbuiten van de selectie die bij Jong Ajax speeltijd moet opdoen en kan Jozefzoon daar in de basis staan.
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Vr 9 apr 2010 18:38
Citaat:

Rommedahl wil eindigen bij Ajax: 'Ik ben gelukkig hier'

Dennis Rommedahl mocht eigenlijk vertrekken bij Ajax, maar trainer Martin Jol wil de aanvaller toch graag in de Amsterdam ArenA houden. Daar ziet de Deen ook wel iets in.

'Ik hoef niet meer naar een andere club. Ik ben gelukkig bij Ajax', laat de 31-jarige Rommedahl weten tegenover De Telegraaf. Rommedahl scoorde deze jaargang zes keer in 25 duels.

Als Rommedahl toch bijtekent, zal hij waarschijnlijk een lagere verbintenis tegemoed moeten zien. De vleugelspeler komt dit seizoen - in tegenstelling tot afgelopen jaargang - veelvuldig in actie.

Bron: Voetbalcentraal
ghostwriter

Geplaatst: Ma 12 apr 2010 11:35
Basisloon van 120.000 euro en een maximum loon van 450.000 euro als Ajax kampioen wordt, de beker wint en in Europees verband overwintert. Neemt hij daar genoegen mee dan mag hij van mij nog een seizoen bij Ajax blijven als supersub.
Fregge

Geplaatst: Ma 12 apr 2010 20:44
Rommedahl blijft, aldus De Snor
AjaxFan88

Forum berichten: 15
Geplaatst: Do 15 apr 2010 11:12
Ben ik blij om, gisteren ook weer gezien dat zijn snelheid een wapen is, bij die steekpass van De Zeeuw was hij als de kippen bij om vervolgens hem perfect voor Pantelic neer te leggen.

Het is ook een jongen met een goed karakter, zeikt niet als hij soms naast staat en wil salaris inleveren om bij Ajax te kunnen blijven.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 15 apr 2010 14:02
Hij heeft de eerste contractaanbieding overigens afgeslagen.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 08:59
Citaat:

Enig idee wat voor een aanbod dat is geweest?
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 14:21
Nee.
GertJan020

Forum berichten: 2175
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 17:19
Citaat:

Enig idee wat voor een aanbod dat is geweest?
Dat zal dan niet bijster veel zijn geweest.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 23:25
Hoeft natuurlijk geen financiële reden geweest te zijn.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Za 17 apr 2010 13:49
Van mij mag hij nog een jaartje blijven. Wil inleveren en is altijd positief. Hij pikt z'n goals mee en het is natuurlijk een lekker wapen met z'n snelheid om op de bank te hebben, hè?
+ Nieuw bericht <<<   <   7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.894
Berichten: 213.636 Onderwerpen: 2.467 Nieuwste lid: mollywilson
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.623.446 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Dennis Rommedahl
Ga
Zoeken: