Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 20:32
|
|
: El Lute weet je al wat meer over die reportage van de BBC?? :
|
reemsterCARP

Forum berichten: 204
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 1 mei 2008 20:38
|
|
Die Tinelli heeft de beste baan van Argentinië
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 09:27
|
|
Citaat: Villarreal maakt werk van een andere Argentijn: Diego Valeri. De talentvolle middenvelder van het Argentijnse Lanús staat in de scoutingsrapporten van half Europa en moet een slordige vijf miljoen euro kosten.
Bron: ClarÃn & Olé
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 12:17
|
|
Ik kan inderdaad beamen dat Villarreal concreet is. Wat een geweldige club is dat Villarreal toch.
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 18:11
|
|
Citaat:  : El Lute weet je al wat meer over die reportage van de BBC??  :
Weet dat ze al in Buenos Aires zijn en trainingen filmen, daarnaast gaan ze langs bij bijde supporters groepen en zitten ze zaterdag avond in het Hotel waar de Boca spelers zitten. En zondag hele dag rond en in La Bomonera.
Weet niet wanneer die documantaire uitkomt maar zal dat in de gaten houden want je mag ervan uit gaan dat dat een top docu wordt.
Kun je wel aan de BBC overlaten. Wordt interessant om die bij je collectie video's te hebben.
Villareal zit achter nog een paar Argentijnen aan las ik daar straks ergens. Die zijn druk bezig.
Suarez van Belgrano is officieel van Anderlecht nu en heeft getekend tot 2013.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 18:13
|
|
Welke Argentijnen staan er nog meer op het lijstje van Villarreal, El Lute?
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 18:20
|
|
Citaat: Welke Argentijnen staan er nog meer op het lijstje van Villarreal, El Lute?
Loop straks terug waar ik dat gelezen heb. Heb die krant hier niet bij de hand.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 18:37
|
|
Citaat: Welke Argentijnen staan er nog meer op het lijstje van Villarreal, El Lute?
Villareal en Benfica hebben samen interesse in Argentijn Ezequiel Carboni van Red Bull Salzburg. Zijn contract loopt volgende maand af en is dus transfervrij op te pikken. Daarnaast heeft Villareal interesse in Cristian Villagra van Riverplate.
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:08
|
|
Villareal en Benfica hebben samen interesse in Argentijn Ezequiel Carboni van Red Bull Salzburg. Zijn contract loopt volgende maand af en is dus transfervrij op te pikken. Daarnaast heeft Villareal interesse in Cristian Villagra van Riverplate.
Ben terug maar je bent goed op de hoogte D_skilled, keurig.
Schijnt dus volgens Diario Jornada dat José Manuel Llaneza namens Villareal al een bod heeft gedaan op Diego Váleri van Lanús en Cristian Villagra van River Plate.
Daarnaast hebben ze interesse in de Cáceres uit Uruguay.
Verder melden ze dat Barcelona 25 Miljoen Euro heeft geboden voor Lucho Gonzáles en dat Pedro Pompilio gemeld heeft geen problemen te hebben met het vertrek van Palacio.
Dus die weg lijkt ook vrij.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:11
|
|
Welke Caceres uit Uruguay, Le Lute. Van welke club?
|
Eto'o

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:17
|
|
Citaat: Villareal en Benfica hebben samen interesse in Argentijn Ezequiel Carboni van Red Bull Salzburg. Zijn contract loopt volgende maand af en is dus transfervrij op te pikken. Daarnaast heeft Villareal interesse in Cristian Villagra van Riverplate.
Hmm, Villagra zou ik dan weer lekker laten zitten waar hij zit.
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:22
|
|
Citaat: Welke Caceres uit Uruguay, Le Lute. Van welke club?
Staat er niet bij maar volgens mij bedoelen ze Cáceres van Boca Juniors maar die komt niet uit Uruguay maar ui Paraguay.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:31
|
|
Citaat: Staat er niet bij maar volgens mij bedoelen ze Cáceres van Boca Juniors maar die komt niet uit Uruguay maar ui Paraguay.
Nee, heb het even gecheckt. Het gaat om MartÃn Cáceres die hadden ze dit seizoen verhuurd aan Recreativo, volgens mij willen ze die terughalen. Staat wel in de belangstelling van bijna alle Europese topclubs.
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 2 mei 2008 19:44
|
|
Citaat: Staat er niet bij maar volgens mij bedoelen ze Cáceres van Boca Juniors maar die komt niet uit Uruguay maar ui Paraguay.
Nee, heb het even gecheckt. Het gaat om MartÃn Cáceres die hadden ze dit seizoen verhuurd aan Recreativo, volgens mij willen ze die terughalen. Staat wel in de belangstelling van bijna alle Europese topclubs.
Hahaha, goed bezig man. Weten we dit ook weer. Gracias!
|
El Lute

|
Geplaatst: Za 3 mei 2008 00:37
|
|
Heb mijn ronde weer gemaakt en langs alle ouwe lullen cafe's geweest met als afsluiter een cafe wat nooit iets gaat worden maar vind wel grappig.
Eigenaar is River Plate fans en weet heel erg veel over voetbal, prachtig om met zo iemand te ouwehoeren. Zit aan de Quilmes komt er iemand aan mijn tafel die ik nog nooit gezien hebt en geeft me een pakje met papieren zakdoekjes.
Denk wat is dit nu en begreep het niet en hij loopt weg en ik zeg wat is dit.
Zegt die kun je zondag om 5 uur je tranen wegvegen als Boca verloren heeft.
Machtig mooi vind ik dat en kan dat wel waarderen maar geloof maar dat ik maandag ochtend daar koffie ga drinken met men Boca Camisa.
Geweldig en ben helemaal in men element. Ga vanavond verder met men ronde en overal beetje uitleggen wie er zondag gaat winnen.
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 00:11
|
|
[color=blue">VAMOS [/color"> [color=yellow">BOCA[/color">[color=blue"> !!!!!!!!
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 08:03
|
|
[color=red">VAMOS RIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 18:57
|
|
Bijna zover!! Kan iemand de opstellingen geven?
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 19:01
|
|
PROBABLES FORMACIONES
BOCA: Mauricio Caranta; Jonatan Maidana, Julio Cáceres, Claudio Morel RodrÃguez y Luciano Fabián Monzón; Pablo Ledesma, Sebastián Battaglia y Jesús Dátolo; Juan Román Riquelme; Rodrigo Palacio y MartÃn Palermo. DT: Carlos Ischia.
RIVER: Juan Pablo Carrizo, Danilo Gerlo, Nicolás Sánchez y Cristian Villagra; Leonardo Ponzio y MatÃas Abelairas; Ariel Ortega, Alexis Sánchez y Diego Buonanotte; Radamel Falcao. DT: Diego Simeone.
Goed van Ischia dat hij Ledesma laat spelen in plaats van Vargas. Voor River houd ik m'n hart vast, want van Gerlo en Villagra in een driemansverdediging verwacht ik niet veel. Het kan natuurlijk dat Ponzio rechtsback gaat spelen, maar dan houdt men op het middenveld niets over. Nee, het wordt gewoon Ponzio en Abelairas die het vuile werk op moeten knappen op het middenveld. En dat voor al die aanvallers. Poeh.
|
El_Millonario

Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 19:06
|
|
Hoi mensen, ik ben net computerklaar geraakt na m'n vechtpartij van gisteren met 2 man. Waardoor ik een paar uurtjes in het ziekenhuis moest doorbrengen. M'n gezicht...echt pijn. Maar goed, we zijn er klaar voor ofniet, Gallina's??? VAMOS RIVER!!!
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 19:38
|
|
De opstelling is overigens net iets anders.
En daar hadden we Palacio al 1 op 1 met Carrizo. Uitstekende voetballer, maar wat een kansenverprutser.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 19:44
|
|
1-0 Battaglia uit een corner van Riquelme. Toppers beslissen topduels. En Battaglia heeft er normaal gesproken geen doelpunten voor nodig om beslissend te zijn in een topduel.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 20:19
|
|
Citaat: Hoi mensen, ik ben net computerklaar geraakt na m'n vechtpartij van gisteren met 2 man. Waardoor ik een paar uurtjes in het ziekenhuis moest doorbrengen. M'n gezicht...echt pijn. Maar goed, we zijn er klaar voor ofniet, Gallina's??? VAMOS RIVER!!!
Vreselijk. Wat was de aanleiding voor het gevecht?
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 20:21
|
|
Hier graag over de wedstrijd, Skilled. Over het gevecht van Millionario kan er gesproken worden in het Rommelhok of via PM.
Ik zie River niet terugkomen in de wedstrijd. Boca overloopt ze bij vlagen en River geeft niet thuis wanneer het belangrijk wordt. Falcao die achter Abreu speelt vind ik ook maar een experiment van niets.
Even voor de mensen die nog geen link hebben gevonden. Voor de liefhebbers is [color=red">hier[/color"> de tweede helft te zien. [color=red">Hier[/color"> kan je het ook kijken.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Zo 4 mei 2008 20:45
|
|
Citaat: Hier graag over de wedstrijd, Skilled. Over het gevecht van Millionario kan er gesproken worden in het Rommelhok of via PM.
Ik zie River niet terugkomen in de wedstrijd. Boca overloopt ze bij vlagen en River geeft niet thuis wanneer het belangrijk wordt. Falcao die achter Abreu speelt vind ik ook maar een experiment van niets.
Even voor de mensen die nog geen link hebben gevonden. Voor de liefhebbers is [color=red">hier[/color"> de tweede helft te zien. [color=red">Hier[/color"> kan je het ook kijken.
VAMOS BOCA!!!!!
|